abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52616410
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

...Huisvrouw spelen?
Zoiets speel je niet. Dat ben je
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:34:37 #272
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52616415
Lange tekst, ik ga weer weg

Niet constant bezig zijn ermee want dan blijf je bezig ermee
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_52616482
DV, schat, dat prostaat van je is momenteel onderbelast
Da's wss het enige.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52619071
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

...Huisvrouw spelen?
heeeee... Da's mijn tekst!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52619095
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zoiets speel je niet. Dat ben je
Nou... In sommige gevallen.....
pi_52619351
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nou... In sommige gevallen.....
Ben je het niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:40:27 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52620007
Even gras gemaaid, je bent een grasmaaier of je bent het niet Gras maaien zorgt voor een moment van geestelijke afwezigheid door inspanning en concentratie op het gras. Zou zo de hele dag kunnen gras-maaien door de trance-toestand tijdens het maaien.

Ben ook bezig om buiten op papier punten op te schrijven die niet in orde zijn, rustig op papier eens duidelijk uit drukken hoe het nu voelt om in leven te zijn. Werkt 100 keer beter dan via de computer te doen omdat ik meer rust heb tijdens het schrijven met pen en papier. Duidelijkheid scheppen voor mezelf en niet hier want hier heeft niemand er wat aan, het gaat toch om eigen inzichten verschaffen die helderheid naar voren brengt.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:39:50 #278
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52640992
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:09 schreef vamperotica het volgende:
heeeee... Da's mijn tekst!!
Serieus!?
Nou, niet slecht voor een TRU Slowchat newb dan!

Hoera! Het is vrijdag! Wat ben ik blij dat het weekend is zeg.
Dit zou tevens nog wel eens mijn allerlaatste weekend thuis zijn trouwens.
Volgende week komt dinnetje terug van vakantie en gaan we verhuizen.
Gisteren alvast maar "even" een 42 inch plasma televisie (met ingebouwde HDD recorder) bij de bestelling van de huishoudelijke artikelen geplaatst! Heerlijk! Nu mag en kan het gewoon allemaal!
pi_52641290
Mogguh

DW gaan jullie ook al meteen verhuizen of moet er eerst geklust etc worden?
hoe gaat het tot nu toe zonder dinnetje? In ieder geval goed aan het " shoppen" (hey da's toch wat vrouwen doen????)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:12:27 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52644327
Goede morgen

Gisteren geld laten flappen, allemaal dingen gekocht die ik wilde hebben en nodig had. Meteen magnesium talbetten gehaald voor sterke zenuwen en die rustgevend zijn, proberen alternatieve middelen te gebruiken dan maar.

Zonne-bril, nieuwe Hugo-Boss geur en contact-lenzen ook gekocht. Za; ,aar moet vermelden hoeveel het kost want dat maakt niet uit
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:04:41 #281
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_52645819
Hoi
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_52646022
hello EW waarom de ?
pi_52647178
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 07:39 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Serieus!?
Nou, niet slecht voor een TRU Slowchat newb dan!

Hoera! Het is vrijdag! Wat ben ik blij dat het weekend is zeg.
Dit zou tevens nog wel eens mijn allerlaatste weekend thuis zijn trouwens.
Volgende week komt dinnetje terug van vakantie en gaan we verhuizen.
Gisteren alvast maar "even" een 42 inch plasma televisie (met ingebouwde HDD recorder) bij de bestelling van de huishoudelijke artikelen geplaatst! Heerlijk! Nu mag en kan het gewoon allemaal!
Serieus!
Verhuizen is leuk!!
En shoppen ook!
En dinnetjes die terug komen van vakantie ook!
pi_52647194
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:18 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh

hoe gaat het tot nu toe zonder dinnetje? In ieder geval goed aan het " shoppen" (hey da's toch wat vrouwen doen????)
Moeten we de mannen eens met een zak geld wegsturen... Kijken wat er gebeurd.
pi_52647204
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:12 schreef draculettetje het volgende:
hello EW waarom de ?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:45:00 #286
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52648662
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:18 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
Nee.
Huis is in prima staat achter gelaten.
Kijk maar: http://www.youtube.com/watch?v=IefXwBf9dvs
Gewoon schoonmaken en hup alles gaan verhuizen!
(En dan de week daarna of doordeweeks langs de IKEA en die toko leeg kopen voor de rest! )
quote:
Opzich vermaak ik mij prima zonder vriendinnetje.
Maar ja... ik mis nu wel een "aantal dingen" zou ondertussen!
Betreft dat shoppen: ik kan gerust met mijn vriendin een avondje shoppen en al haar kledingswinkels af en zelfs helpen oordelen of iets staat of niet met ware interesse.
En zelf kan ik er ook wat van (al kijk ik niet altijd puur naar kleding).
Dit hebben mijn (eX)vriendinnetjes altijd heel erg prettig gevonden aan mij!
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef vamperotica het volgende:
Serieus!
Oh!
quote:
Verhuizen is leuk!!
Vast wel! Geen idee! Heb er opzich wel zin in en maak met niet heel erg druk betreft wat op mij/ons af gaat komen!
Eerder spannend en uitdagend!
quote:
En shoppen ook!
Dat is een feit!
quote:
En dinnetjes die terug komen van vakantie ook!
Zo ondertussen nu toch wel een beetje wel ja!
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:04 schreef Electro-Worm het volgende:
Ho(o)i
Stro!!!
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:16:04 #287
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52651122
Eerste biertje sinds 7 dagen gedronken en de eerste slok was toch wel ff wennen, dacht even van, wat is dit voor slootwater dat ik aan het drinken ben

Na de 2e slok smaakte het al beter en toen het eerste glas leeg was smaakte het goed

Maar wilt dat zeggen dat bier in principe niet smaakt wanneer de eerste slok om van te kotsen is? Dat de gewenning aan bier het lekker maakt?

Vandaag dus biertjes drinken met mate en niet tot zatheid toe en dan weer een hele week niet en volgende week eens kijken of ik wodka jus of wat anders pak ( zoals wijn)

Verbazingwekkend overigens hoe makkelijk ik niet drink door de week, voorheen had ik moeite om 1 dag niet te drinken omdat het begon te kriebelen en nu gaat 1 week niet drinken helemaal vanzelf dus ik ben geen alcoholist 1 keer drinken wilt niet zeggen dat ik daarna de hele maand of het hele jaar blijf doorgaan ermee, en daar staat alcoholisme voor, niet zonder kunnen. Ondertussen dus al bijna 1 maand bezig met maar 1 keer drinken per week, en dat is heilig zuipen Liever gezegd, verantwoord zuipen.

Psychologie blad lezen nu met een artikel over het paranormale en hoe je dat kunt testen, eens goed lezen en dan eens posten in het sceptici topic. Hoe je betrouwbaar kunt testen van paranormale activiteiten met het observeren van linker en rechter hersenhelft en nog meer.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2007 15:21:29 ]
  Moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:26:19 #288
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52651399
Ik vind bier echt enorm vies.
Wat voor psychologieblad is dat dromenvanger?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:55:04 #289
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52652279
Vandaag pas tot de conclusie gekomen hoe vies bier kan smaken Senesta Nog steeds na het 2e glas niet helemaal gewend aan de smaak. Kan zijn dat brand bier te sterk smaakt en dat ik beter alfa had kunnen kopen wat veel lichter is qua smaak. Of ik ben allergisch voor bier en alcohol geworden

Psyche&Brein heet het blad Ze laten in een test mensen met blinddoek over een rechte lijn lopen in een lange gang en vervolgens laten ze de mensen praten over hoe open minded ze zijn qua het paranormale, mensen die links afwijken staan meer open ervoor dan de mensen die rechts afwijken van de rechte lijn, maar zo wordt het onderwerp verder uitgewerkt en komen psychologen aan het woord die zich ermee bezig houden. Onderwerp heet van het artikel.." Hoe rechtlijnig ben jij". Maar er wordt meer geschreven, een stuk of 3 artikelen over het paranormale staan erin en dan nog nieuwe methodes om depressie aan te pakken zoals met magneten.

Hoofd-onderwerp is lust in de liefde Maar dat is 42 pagina's van het blad, blad is redelijk dik te noemen dus er is genoeg plek voor andere onderwerpen. Nog niet alles gelezen, af en toe neem ik het blad erbij en lees ik een beetje. ( ik lees niet alles achter elkaar)

Psychologie als blad bevalt me dus minder, er is ook een blad dat heet "psychologie" en die onderwerpen spreken me niet zo aan.

Over psyche en brein heb ik vorige uitgaves gezien met de onderwerpen, eens kijken of ik ze kan nabestellen, kwam een voor een interessant over.

Overigens welkom als Mod hier Heb nog niet in het welkoms-topic geschreven maar dat zal ik nog wel doen.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:12:22 #290
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52652865
In dat blad staat dus ook over een test met iemand die met gedachtes dobbelstenen kan beinvloeden en dan blijkt dat die persoon inderdaad vaker de 5 kan gooien als hij aan de 5 denkt. Critici zeggen dan dat het komt omdat hij een bepaalde worp heeft, en vervolgens heeft de tester een machine ontwikkeld die vanzelf werpt met de stenen waarbij ook vaker de 5 kwam omdat de test-personen de 5 aan het beinvloeden was.

Ook werd er iets vermeld dat een afwijking van 0,0001 al heel veel kan betekenen in het onderzoek. Dat het niet persee een grote afwijking hoeft te zijn, dat het kleinste verschil al heel veel kan betekenen.

Ook het beinvloeden van computers werd besproken maar dat heb ik niet aandachtig genoeg gelezen, iets over enen en nullen maar dat zei me vrij weinig. De muis beinvloeden ging het nog over, de cursor met gedachtes besturen als het ware.

Het is dus een blad dat zich tevens bezig houdt met het paranormale en daarbij rekening houdt met het brein en niet zomaar klakkeloos gaat beweren dat het bestaat, kritisch wordt omgegaan met de materie. Psyche en brein zegt ook genoeg als naam. Bewustzijn wordt nog dieper op ingegaan en nog meer.

Het blad heeft ongeveer 150 pagina's en kost rond de 6 euro.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:29:38 #291
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52653464
Even een blik laten vallen op het blad, een uitspraak dik-gedrukt waar men dieper op ingaat. Er is geen duidelijke grens te trekken tussen creativiteit en waan-ideeen Eens lezen wat ze daarover schrijven zometeen

Nog 2 cijfer-reeksen staan erin waarbij je binnen 2 secondes moet vermelden welk getal in het midden ligt als gemiddelde. Zal zometeen die cijfer-reeksen eens schrijven hier als test.

Kortom: Blad spreekt me aan, eindelijk eens een keer een tijdschrift dat de moeite van het lezen waard is.

Een vraagje tussendoor. Magnesium tabletten heeft dat te maken met magneten? Mijn pa zei dat magnesium gemaakt is van een metaal. Magneten kun je toch zien als metaal? Magnesium werkt positief op de zenuwen dus komt dat door het positieve effect omdat het iets met magneten te maken heeft?

Centrumm-vitamines zit ook magnesium in, deze tabletten van Bio-active hebben een vele hogere concentratie magnesium erin zitten.

Googlen zometeen dan maar op magnesium en magneet

3 berichten geschreven en genoeg. Buiten met biertje en sigaret plus tijdschrift erbij genieten van deze mooie zomer-dag. Heb nog 3 boeken liggen over hoog sensitiviteit, neuro linguistisch programmeren en het samenspel tussen onbewuste en bewuste. Genoeg te doen dus
pi_52655301
Het soort tijdschriften dat ik met dinnetje in de sauna zit te lezen als weeven niet in een nat iets zitten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:01:29 #293
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52670457

0900 opgestaan

Net een spin dood gereden met de stoel Zou de spin merken dat hij dood is gegaan? Wilde die spin naar buiten zetten maar per ongeluk kapot gereden
pi_52670564
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 10:01 schreef Dromenvanger het volgende:

0900 opgestaan

Net een spin dood gereden met de stoel Zou de spin merken dat hij dood is gegaan? Wilde die spin naar buiten zetten maar per ongeluk kapot gereden
Die komt terug als Spiderman, speciaal om wraak te nemen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:20:49 #295
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52670618
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 10:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die komt terug als Spiderman, speciaal om wraak te nemen
Goede morgen Nok, alles okey op deze zaterdag?

Is zijn goed recht om mij af te slachten straks Weet je dat ik me dan echt schuldig kan voelen dat ik zo'n spin kapot heb gemaakt, zeker omdat ik een tijdje bezig was met bestuderen hoe zo'n spin beweegt. Uniek dier kapot maken dus ook.

Niet lang hellen, straks spinnen buiten maar wat te eten geven Vliegen vangen want vliegen staan minder hoog op de waarderingsladder van dieren hier Hoewel ik een groene blinkende vlieg dan ook kan waarderen als ik van dichtbij ga bekijken hoe zo'n vlieg eruit ziet. ( zonder te beseffen dat het een made is geweest)

Even nieuwe koffie zetten Ben afgestapt van Senseo. Bij Senseo heb ik niet het idee dat ik koffie aan het drinken ben.

Vannacht op een nieuwe kussen geslapen maar dat beviel me niet, gevuld met bolletjes en dat slaapt niet lekker omdat het niet meeveert. Kussen zou koel moeten blijven maar ook daar merkte ik niets van. Een koel kussen
pi_52670753
ha DV
Hier ook een nieuw kussen en nieuwe matras. Werd wel tijd want ik heb inmiddels echt te vaak pijn aan nek en schouder.
Ik moet er nog even aan wennen. het zal ook niet in een keer over zijn, maar het kussen slaapt wel lekker. Ik ben de afgelopen nacht voor het eerst in tijden niet wakker geworden van die fucking pijn.

Verder gaat het met mij en EW wel okay. Alleen is er iets helemaal mis met Rosa-poes. Iets sluipends lijkt het wel. Ze wast zich niet goed en haar speeksel lijkt wel taaier te zijn. Ik merk nu dat het er langzaam ingeslopen is. ben wel eerder met haar naar de DA gegaan omdat er vaag iets niet okay leek, maar die konden niets vinden. Ik had de indruk dat er iets in haar bekje niet in orde was. Nu blijkt dat dus ook zo te zijn. Ben bang dat het helemaal mis is.
Kan de DA niet bereiken nu. Maandag moet ik er al heen met Karel om hem te laten castreren. Ik neem Rosa ook mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:39:56 #297
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52670812
Goed materiaal is wel okey om juist te slapen, als je altijd in een foute houding ligt dan kan dat gaan zorgen voor chronische klachten. Ik neem in bed vaak de meest vreemde houdingen aan waar ik me prettig bij voel, en dan altijd de ventilator aan zodat ik koele lucht in mijn gezicht krijg geblazen.

Hopelijk is het niets ernstigs bij je kat en komt het helemaal goed. Hoe oud is Rosa-poes?

Heb je een goede dieren-arts? Die van mij is erg op de centen, alsof hij het alleen maar om het geld doet. Hij komt ook over alsof hij niets om dieren geeft.
pi_52671125
Rosa is ongeveer 15 nu.
Heb toch maar bij de nood DA afgesproken vandaag.
Ben ik niet dol op want mijn eigen DA is erg fijn. Maar die is nu gesloten en ik zal dus naar de noodarts moeten

Ik ben bang dat er een operatie moet komen en dat dat niet zo goed is voor Rosa.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:06:20 #299
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52671175
15 is ook al een behoorlijke leeftijd of is dat bij katten niet zo'n hoge leeftijd?

Mijn hond is pas 7 dus echte klachten zullen pas later komen, hopelijk duurt het ook nog een hele tijd want je huisdier zien lijden is niet iets waar je vrolijk van wordt

Wie weet is het bij jou kat alsnog iets onschuldigs.
pi_52671256
15 a 16 jaar is de gemiddelde levensverwachting van een kat.
Wat de reden is van het gezwel in haar bekje weet ik niet, maar ik voel wel dat er een gezwel onder haar tong zit. Dat kan een ontsteking zijn in het beste geval. Maar ook dan zal ze waarschijnlijk onder narcose moeten.
Daar heb ik het bij haar niet zo op.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')