Vandaag pas tot de conclusie gekomen hoe vies bier kan smaken Senesta
![]()
Nog steeds na het 2e glas niet helemaal gewend aan de smaak. Kan zijn dat brand bier te sterk smaakt en dat ik beter alfa had kunnen kopen wat veel lichter is qua smaak. Of ik ben allergisch voor bier en alcohol geworden
![]()
Psyche&Brein heet het blad
![]()
Ze laten in een test mensen met blinddoek over een rechte lijn lopen in een lange gang en vervolgens laten ze de mensen praten over hoe open minded ze zijn qua het paranormale, mensen die links afwijken staan meer open ervoor dan de mensen die rechts afwijken van de rechte lijn, maar zo wordt het onderwerp verder uitgewerkt en komen psychologen aan het woord die zich ermee bezig houden. Onderwerp heet van het artikel.." Hoe rechtlijnig ben jij". Maar er wordt meer geschreven, een stuk of 3 artikelen over het paranormale staan erin en dan nog nieuwe methodes om depressie aan te pakken zoals met magneten.
Hoofd-onderwerp is lust in de liefde
![]()
Maar dat is 42 pagina's van het blad, blad is redelijk dik te noemen dus er is genoeg plek voor andere onderwerpen. Nog niet alles gelezen, af en toe neem ik het blad erbij en lees ik een beetje. ( ik lees niet alles achter elkaar)
Psychologie als blad bevalt me dus minder, er is ook een blad dat heet "psychologie" en die onderwerpen spreken me niet zo aan.
Over psyche en brein heb ik vorige uitgaves gezien met de onderwerpen, eens kijken of ik ze kan nabestellen, kwam een voor een interessant over.
Overigens welkom als Mod hier
![]()
Heb nog niet in het welkoms-topic geschreven maar dat zal ik nog wel doen.