abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52550381
flauw zo'n nacht dat je niet kan slapen
nog flauwer de ochtend erna
dat alles gewoon door moet gaan!

Vandaag eerst werken, eind van de middag intake nieuwe fysio, zal me benieuwen, komt goed!
Nu wakker worden
pi_52550596
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:03 schreef draculettetje het volgende:
flauw zo'n nacht dat je niet kan slapen
nog flauwer de ochtend erna
dat alles gewoon door moet gaan!

Vandaag eerst werken, eind van de middag intake nieuwe fysio, zal me benieuwen, komt goed!
Nu wakker worden
heeeel veel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_52550616
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:53 schreef draculettetje het volgende:

[..]

kan nie slapen....
wie hoe wat enzo.....
Zet ik net in je fobo

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:37:36 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52551566
Lijkt net alsof die linker kat een knuffel wilt geven Zo van, kom hier en geef me een knuffel

Moest vandaag om 08:30 opstaan en dat is even wennen als je gewend bent dat je kunt slapen totdat je wakker wordt. Gewekt worden uit de slaap is iets waar ik chagerijnig van word, maar na een paar koppen koffie trekt dat vanzelf weg.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_52556021
Het is ook zo dat ie speels wil knuffelen. Alleen zijn de dames het daar niet mee eens. Hij is nogal enthousiast.
Alleen de nieuwste en kleinste doet wel goedmoedig mee.

Wat een luxe DV. Nooit moeten opstaan. Maar als je eenmaal gewend bent aan het opstaan op een bepaalde tijd is het ook best lekker. Ik merk dat je dan door de dag heen fitter bent dan wanneer je maar slaapt tot je wakker wordt. En na een tijdje wordt je dan ook vanzelf wakker rond dezelfde tijd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:29:37 #156
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52556172
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
Het is ook zo dat ie speels wil knuffelen. Alleen zijn de dames het daar niet mee eens. Hij is nogal enthousiast.

Wat een luxe DV. Nooit moeten opstaan. Maar als je eenmaal gewend bent aan het opstaan op een bepaalde tijd is het ook best lekker. Ik merk dat je dan door de dag heen fitter bent dan wanneer je maar slaapt tot je wakker wordt. En na een tijdje wordt je dan ook vanzelf wakker rond dezelfde tijd.
Als ik nadat ik wakker ben geworden weer in slaap val dan ben ik de rest van de dag behoorlijk gaar, krijg ook hoofdpijn en zo.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:47:00 #157
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52556694
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:

Of het luxe is weet ik niet De dag duurt een stuk korter en het feit dat ik kan uitslapen zorgt er vanzelf voor dat ik denk dat het een lui leven is. En eenmaal opgestaan op een vroeg tijdstip daarbij ben ik in een mum van tijd weer wakker, en soms zelfs nog fitter dan bij uitslapen. Alsnog chagerijnig als ik uit een diepe slaap wordt gehaald.

Moet overigens naar de dokter om mijn prostaat te laten nakijken, een aantal symptomen maak ik mee die wijzen op een slecht functioneren ervan.. Kan zijn dat het een zwakke blaas is of dat het ligt aan de bijwerking van de medicatie maar ik zal een onderzoek moeten ondergaan omdat mijn lichaam me nog meer lief is dan mijn geest. Daarom ook vaker dat ik tegen medicatie ben omdat het slecht is voor het lichaam.

Of het ligt eraan dat ik de hele dag drink dat ik daarom zoveel naar de wc moet gaan en dat de straal niet meer zo krachtig is tijdens het plassen. Alsnog het zekere voor het onzekere nemen en zo'n controle op het prostaat is zo gepiept.

Begin me druk te maken om het lichaam en dat is niet wegens hypo-chonder, als ik iets opmerk dat kan wijzen op een ziekte dan ga ik vanzelf naar een arts.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:54:16 #158
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52556915
Even de bijsluiter gelezen van een middel dat ik krijg, ongewenst moeten plassen, voor mij een reden om ermee te kappen zodat het daarna wel in orde is. Ik wil niet om de have klap naar de wc moeten, is pas sinds kort aan de gang ( aantal maanden). Dat ongewenst moeten plassen is erger dan de problemen waar het middel voor gemaakt is.

Of ik dan een vervangend middel neem is de vraag omdat zo'n vervangend middel ook weer zoiets kan hebben, ook daar eerst de bijsluiter lezen want als ze je wat voorschrijven vertellen ze je niet van te voren wat de bijwerkingen zijn, dat initiatief moet je zelf nemen dus.

Weet je wat het is, ieder medicijn heeft nadelige invloed op je lichaam Alsof het lichaam helemaal niet belangrijk is.

Over uitslapen Het is zo verleidelijk om uit te slapen, als ik de wekker zet om 0800 dan is het zo dat ik al snel wil doorslapen als ik niet hoef op te staan omdat het nog helemaal is. Maar moet ik dan opstaan en sta ik dan op dan is het ineens zo dat ik me veel fitter voel na een paar koppen koffie dan wanneer ik 4-5 uur langer slaap. Het is net die stap zetten om het bed uit te stappen en de verleiding niet weerstaan om nog door te slapen. Ben ook gewend geraakt om door te slapen dus dat kan ik ook afleren, alleen al de reden dat ik fitter ben door niet uit te slapen is een reden daarvoor.

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 21-08-2007 13:14:38 ]
pi_52562227
nu heb ik een nieuw schema en moet ik 4x in de week om 07.30 / 08.00 uur opstaan
daarvoor zorgde ik ervoor dat ik tussen 08.00 / 09.00 opstond puur voor het dagritme te houden
al gebeurde het soms wel dat ik me even om draaide.
woensdag "mag" ik altijd uitslapen van mezelf.

wat betreft de medicatie, er zijn zoveel bijverschijnselen waar de 1 wel en de ander geen last van heeft. Heb je er wel last van is het de afweging wat gaat voor.
Naar de Dr om te overleggen kan altijd
pi_52562327
Hallo
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52562394
hello de zoessie
pi_52562633
Hellloo de andere zoessie
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52566264
Owjeej, 2 gezusters bloedzuiger?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:16:22 #164
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_52568102
bloed bloed??? OMFG ik dacht heel iets anders
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  Moderator dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:19:31 #165
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52568208
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Even de bijsluiter gelezen van een middel dat ik krijg, ongewenst moeten plassen, voor mij een reden om ermee te kappen zodat het daarna wel in orde is. Ik wil niet om de have klap naar de wc moeten, is pas sinds kort aan de gang ( aantal maanden). Dat ongewenst moeten plassen is erger dan de problemen waar het middel voor gemaakt is.

Of ik dan een vervangend middel neem is de vraag omdat zo'n vervangend middel ook weer zoiets kan hebben, ook daar eerst de bijsluiter lezen want als ze je wat voorschrijven vertellen ze je niet van te voren wat de bijwerkingen zijn, dat initiatief moet je zelf nemen dus.

Weet je wat het is, ieder medicijn heeft nadelige invloed op je lichaam Alsof het lichaam helemaal niet belangrijk is.

Over uitslapen Het is zo verleidelijk om uit te slapen, als ik de wekker zet om 0800 dan is het zo dat ik al snel wil doorslapen als ik niet hoef op te staan omdat het nog helemaal is. Maar moet ik dan opstaan en sta ik dan op dan is het ineens zo dat ik me veel fitter voel na een paar koppen koffie dan wanneer ik 4-5 uur langer slaap. Het is net die stap zetten om het bed uit te stappen en de verleiding niet weerstaan om nog door te slapen. Ben ook gewend geraakt om door te slapen dus dat kan ik ook afleren, alleen al de reden dat ik fitter ben door niet uit te slapen is een reden daarvoor.
Doe je dat allemaal wel in overleg met je arts Dromenvanger?
Misschien dat die nog een alternatief heeft dat minder bijwerkingen heeft?
pi_52574067
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:08 schreef ToT het volgende:
Owjeej, 2 gezusters bloedzuiger?

ja pas maar op
pi_52574629
*Tekent een beschermend symbool*
Goth back to the fiery pit thou cameth from, thou DEMON!!!!

pi_52574683
pi_52574768
Whehehehehe!

*Zit hier met een flinke collectie vampierfilms achter zich.*
pi_52574822
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef ToT het volgende:
Whehehehehe!

*Zit hier met een flinke collectie vampierfilms achter zich.*
zit weer te gapen achter de pjoeter gaat naar bed toe deze nacht ben je waarschijnlijk veilig weet niet wat de zoessie doet natuurlijk!
pi_52574916
WOOHOO!!!!
De helft van het gevaar is geweken!

Hey trusten he!
pi_52574972
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef ToT het volgende:
WOOHOO!!!!

Hey trusten he!

komt goed morgen uitslapen*O*
pi_52574997
*Jaloers*

Ik moet morgen weer om 7.15 in de auto zitten.
pi_52575141
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef ToT het volgende:
WOOHOO!!!!

Hey trusten he!
Nou...wakker valt ze best mee, maar ik ben bang dat ze juist slapend het engst is en dat ze je misleidt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52575289
Damn!

Tja vampieren zijn 's nachts juist het gevaarlijkst he!

*Kijkt of er nog knoflook in de keuken ligt*

GVD, knoflookpoeder!!!!

Boeiuh....

*Strooit knoflookpoeder in de slaapkamer*
  Moderator dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:54:29 #176
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52575720
Pff dat word een hoop genies vannacht, ToT.

Samara gaat morgen voor het eerst naar de basisschool, ik ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden.
pi_52575854
@ToT, vergeet de houten staak niet

@Senesta.... spannend is dat.

tiept zo raar he, met een kat half over je toetsenbord
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:58:30 #178
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52575884
Hoeveel katten heb je nu, nok?
pi_52576005
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef senesta het volgende:
Hoeveel katten heb je nu, nok?
8, nu Kareltje terug is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 22 augustus 2007 @ 08:23:40 #180
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52581282
Nu we het toch over katten hebben: nog meer mensen die het belachelijk vinden dat een patient Oscar heeft vermoord omdat hij/zij het maar een eng dier vond?
(Je weet wel... de kat die de dood kon aanvoelen komen bij patienten...)
Kan er niet over uit... in en in triest...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')