Ben zelf nu van ubuntu af. Hoop gelazer met mijn wifi kaartje mee gehad terwijl die onder mandriva direct werkte en nog een hoop kleine dingetjes die je onder ubuntu maar moeizaam werkend krijgt terwijl het onder mandriva een kwestie van 3 muisklikken is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:15 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb nog een splinter nieuwe ubuntu cd besteld, hij is sinds eergister binnen. Nog niet geinstalleerd.
En bedankt
was het zo opwindendquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:14 schreef sararaats het volgende:
deze madam komt net uit haar sterrenkijktentje
m'n stoel was nat van het vocht van buiten
Gewoon schijt aan hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:40 schreef nokwanda het volgende:
Ben ik eindelijk, voor het eerst deze zomer, een serieuze pogign aan het wagen om tenminste een beetje kleur op mijn blote tietjes te vergaren.... besluit de zoon van een van de achtertokkies ruzie te gaan maken met zijn ouwelui en de ramen in te keilen.
De ouwelui zijn nu druk doende om de zooi van hun enig jong op te ruimen.
Wow, it's me.... shame and scandal in the family.
Moest aan dit liedje denken.
Zonnetje is nu, net ik naar binnen ben gegaan omdat het me wat veel werd, aan het verwateren. Mara het regent hier voorlopig nog niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben.![]()
Maar schijnt er bij jou zon dan? hier regent het bijna
Dus toch!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:00 schreef nokwanda het volgende:
@DW, EW is mijn pup, he, dus die komt af en toe even hier buurten.
Ha die Sara, en, nog vallende sterren gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:14 schreef sararaats het volgende:
deze madam komt net uit haar sterrenkijktentje
m'n stoel was nat van het vocht van buiten
lekker sauna!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:48 schreef nokwanda het volgende:
goeiemorgen
Jaaaa, ik ga later in de middag naar de sauna.
Vorige keer was dat "kapsels" kijken
Moet nog lachen als ik eraan denk.
Zet die kabouters van je inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:37 schreef vamperotica het volgende:
Zooow weer thuis! ff beetje bijkomen en dan weer puinruimen
Straks.... Als alles eenmaal aan kant is, mogen zij het bijhouden!quote:
Precies. Overal op de wereld krijgen mensen veel kinderen die allemaalm oeeten meehelpen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Straks.... Als alles eenmaal aan kant is, mogen zij het bijhouden!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies. Overal op de wereld krijgen mensen veel kinderen die allemaalm oeeten meehelpen.
Dus waarom jij niet![]()
hoi yvonnequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha die Sara, en, nog vallende sterren gezien?
Als je deze gemist hebt, van ongeveer 17-22 augustus heb je nog kansen en rond 1 september ook.
En uiteraard in november weer.
zekers. ik ga nog naar de Volkssterrenwacht Urania (Hove, België) in september en heel misschien ga ik een cursus sterrenkunde volgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:08 schreef yvonne het volgende:
Dat klinkt goed Sara
Dus je hebt genoten.
Sterrenkijken is leuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
zekers. ik ga nog naar de Volkssterrenwacht Urania (Hove, België) in september en heel misschien ga ik een cursus sterrenkunde volgen.
zoals ik in WFL al geschreven heb, ik ben van jongs af gefascineerd door de sterren en planeten
in Zuid-Afrika zie je de melkweg heel duidelijk want daar is het pikkedonker
en nog iets, ik heb dringend een grotere brievenbus nodig, m'n post was gekreukt
nah ja, als ik verhuis krijg ik toch een nieuwe brievenbus en een speciaal luikje voor grote post en pakketten hihi
bewogen dagje vandaag, heb m'n studiootje gekuist. m'n bad blinkt weer als een spiegeltje.
en er staat een vette fout in de TT
Sara
Wat toevallig!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:18 schreef nokwanda het volgende:
Ja hoor. We bellen meerdere keren per week vaak. En dan weer eens een weekje niet. Afhankelijk van de toegankelijkheid van die geweldige Chelloverbinding van hen![]()
Maar wel zeer regelmatig.
Tsja... gaat wel okay. Druk met zomer en 3 kinderen en een huis dat beetje voor beetje helemaal op orde komt. En wat nog meer op orde moet komen nu spruit no.4 op komst is.Op dezelfde dag als die van Vamp trouwens.
Ja, idd. Ik was al bang dat het besmettelijk was. Heb de dames dan ook gevraagd bescherming te dragen als ze tegen me praten. Maar dat schijnt niet nodig te zijn (er zijn er in mijn omgeving nog twee in diverse stadia van ontpopping)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat toevallig!
Wanneer is dat? (ja, ik weet het, ik heb heel wat terug te lezen)
Feliciteer ze maar namens mij als je wilt![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:37 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh!
Gisteren was ik vrij dus had weer flink bij te lezen hier!
Maar goed... ik was vrij met een goede reden.
Girl en ik hebben namelijk sinds gisteren een eigen huis!![]()
Whaaaaa, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:37 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh!
Gisteren was ik vrij dus had weer flink bij te lezen hier!
Maar goed... ik was vrij met een goede reden.
Girl en ik hebben namelijk sinds gisteren een eigen huis!![]()
Heb je mijn vondelingetje al gezien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:46 schreef draculettetje het volgende:
ow en mogguh!
Ik geloof het wel of je moet er nog 1 bij hebben gekregen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je mijn vondelingetje al gezien?
Ah ja, okay. Die bedoelde ik wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik geloof het wel of je moet er nog 1 bij hebben gekregen?
de laatste die ik heb gezien was toen je al bellend met mir op de pot zat
Was het maar zo'n feest! Maar een tweepersoonsbed is ook prima hoor! Weet niet of mijn vriendin in de stro wil liggen rollenbollen haha!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef nokwanda het volgende:
Whaaaaa, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Een met stal? (met hooi voor liefdesnest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |