Hier is Kay de kleine uk aan het wassen. BeBijoux kijkt er echt bij alsof ze denkt dat Kay haar gaat opeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef draculettetje het volgende:
liehief! die poezebeesten!
Zo op deze foto wel. Maar als je ze naast elkaar zet echt niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef draculettetje het volgende:
ze lijken ook best op elkaar!
Bijnaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef draculettetje het volgende:
hihihi wuppies!
maar iedereen heeft zich dus weer aangepast aan de nieuwe situatie...
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:37 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh!
Gisteren was ik vrij dus had weer flink bij te lezen hier!
Maar goed... ik was vrij met een goede reden.
Girl en ik hebben namelijk sinds gisteren een eigen huis!![]()
Ze is niet van mij, maar we zijn al 10 jaartjes samen inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:20 schreef nokwanda het volgende:
Dacht dat jij al een paardje had. iig wel een paardevriendinnetje toch?
Ja hey... ik verzamel katten en jij kinderen, okayquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:28 schreef vamperotica het volgende:
DW... Gefeliciteerd met je huis!!!![]()
Senesta ( en Nokje) ... 17 januari zijn we uitgerekend! Ben wel benieuwd want ex en vriendin zijn de 13e uitgerekend...
Jeuj!Zoessie weer een lesje, op naar weer zelf rijden!!
Ow Nok, wat een schatjes!!
Ik ben ook vliefd... Maar mag niet![]()
[afbeelding]
Maar ik vind mn kinderverzameling na januari wel compeet ( denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hey... ik verzamel katten en jij kinderen, okay![]()
Hey DV. How's life in Limbabwe?
Omdat druk en eerst puinruimen en baby krijgen enzo (vind HIJ dan he...)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef draculettetje het volgende:
owho wrom mag nie?
Wat leuk sara,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
zekers. ik ga nog naar de Volkssterrenwacht Urania (Hove, België) in september en heel misschien ga ik een cursus sterrenkunde volgen.
zoals ik in WFL al geschreven heb, ik ben van jongs af gefascineerd door de sterren en planeten
in Zuid-Afrika zie je de melkweg heel duidelijk want daar is het pikkedonker
en nog iets, ik heb dringend een grotere brievenbus nodig, m'n post was gekreukt
nah ja, als ik verhuis krijg ik toch een nieuwe brievenbus en een speciaal luikje voor grote post en pakketten hihi
bewogen dagje vandaag, heb m'n studiootje gekuist. m'n bad blinkt weer als een spiegeltje.
en er staat een vette fout in de TT
Sara
En al was je wel uitbehandeld, dan nog zou dat niet betekenen dat jij niet meer vooruit zou kunnen gaan, op welke manier dan ook. Alleen krijg je er nu nog wel wat meer hulp bij. Ik ben blij met je rijlessen iig. Hoe mobieler hoe beter.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:11 schreef draculettetje het volgende:
gesprek met arts ging redelijk heb in ieder geval zonder problemen verwijzing fysio gekregen.
Over 2 maanden naar vorige revalidatie arts kijken wat echt haalbaar is.
Afgesproken niet verder te gaan met neurotin af te bouwen maar diclofenac of paracetemol aan te pakken...
ben het nog met veel dingen niet eens maar dat komt in mijn evalutie....
heb gelukkig nog niet de stempel uitbehandeld!
Gaat goed hoor. Net wat overdracht gedaan van de afgelopen anderhalve week aan aanstaande collega. Dat wordt vast een prima werksfeer. Gaat me geen moeite kosten om erin te rollen als ik dat straks helemaal ga doen. Vind het echt leuk.quote:Jeetje bij jullie ook de vakantie ten einde weer het werkleven oppakken nok?!
gaat het goed met voorbereiding van je nieuwe werkplek?
ben blij dat het bij jou beteft werk goed gaat! bellen van de week nog wel weer even owkee?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En al was je wel uitbehandeld, dan nog zou dat niet betekenen dat jij niet meer vooruit zou kunnen gaan, op welke manier dan ook. Alleen krijg je er nu nog wel wat meer hulp bij. Ik ben blij met je rijlessen iig. Hoe mobieler hoe beter.
[..]
Ja da's waar maar zag het nog niet zitten om zelf te doen naast opbouw werk en afbouw medicatie!
Rijles is echt geweldig trouwens
heb vandaag ook in de handbike gezeten da vind ik ook echt leuk nu de gemeente nog
Gaat goed hoor. Net wat overdracht gedaan van de afgelopen anderhalve week aan aanstaande collega. Dat wordt vast een prima werksfeer. Gaat me geen moeite kosten om erin te rollen als ik dat straks helemaal ga doen. Vind het echt leuk.
Van de 19de tot de 29ste.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:33 schreef nokwanda het volgende:
DW, blijft dinnetje lang weg?
Leuk he dat shoppen! en die 10 dagen overleef je wel je hebt een leuk vooruitzicht!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:32 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Van de 19de tot de 29ste.
Dan komt ze terug en krijgen we de 30ste de sleutel.
Vanaaf alvast shoppen reserveren betreft de koelkast, fornuis, wasmachine enzovoorts!![]()
Volkssterrenwacht Urania is het dichste voor me (alhoewel het planetarium van de Zoo van Antwerpen nog dichter is)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat leuk sara,
er is ook een sterrenwacht bij ieper trouwens.
En "als ik verhuis"
ga je verhuizen?
Ja en de fout had ik gezien
Verlichtingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:29 schreef senesta het volgende:
Oh jemig, wat is dat nou weer, Nok?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:21 schreef draculettetje het volgende:
zoooooo verlichting kon ik al wel een beetje gebruiken
Vandaag maar eens besteden aan tegels kapot rammen en vervolgens op plakken
ga me aan het mozaiken toeleggen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |