Ja sorry, ik lees de KLB even door na 2 maanden, en ik erger me weer dood aan een aantal mensen/topicsquote:
Mwah ik erger me er niet aan. Alsof ik opeens geen iPod meer zou hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik lees de KLB even door na 2 maanden, en ik erger me weer dood aan een aantal mensen/topics
Dat is niet voor niet-nerds, dat is voor paupers & VMBO-volk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen)
niet omdat iedereen het heeft is het rommel; omdat er veel beter gerief voor die prijs op de markt is, is het rommel.quote:- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)
Mmja daarom heeft iedereen die ik ken ook hyves (allemaal zowat VWO)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:28 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dat is niet voor niet-nerds, dat is voor paupers & VMBO-volk.
[..]
drogreden...quote:...omdat er veel beter gerief voor die prijs op de markt is, is het rommel.
drogreden...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mmja daarom heeft iedereen die ik ken ook hyves (allemaal zowat VWO)
Het is gewoon handig soms
[quote]
Qua geluidskwaliteit krijg je hetzelfde van een flashspelertje uit de mediamarkt; rommel dus. De bouwkwaliteit is dan weer wel goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:29 schreef Agiath het volgende:
...omdat er veel beter gerief voor die prijs op de markt is, is het rommel.
drogreden...
1000 maal minder triest dan die clubjes hier die elk weekend de hele nacht op fok zitten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:31 schreef MahirBurekovic het volgende:
alsof hyves niet triest is
Dingen als snel iets achterlaten van een berichtje...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:32 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Qua geluidskwaliteit krijg je hetzelfde van een flashspelertje uit de mediamarkt; rommel dus. De bouwkwaliteit is dan weer wel goed.
Al eens een archos in je handen gehad? Die dingen steken er met kop en schouders bovenuit...
Zélfs al zou iedereen een Hyves account hebben, dan nog doe ik daar niet aan mee. Waarom zou het in godsnaam handig zijn? Omdat iemand snel aan je gsmnr kan als je bereikt moet worden? Laat hem dan in het telefoonboek noteren.
Ik hoop niet dat je denkt dat ik dat wel doequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:34 schreef Agiath het volgende:
Weet je wat het is.
Ik hou ook niet van top40, g-star truutjes en scooters.
Ben het volledig met je eens, alleen het jammere is dat die mensen hier zoveel medestanders schijnen te hebben.quote:Maar ik heb er geen hekel aan, mensen hebben tegenwoordig veel te snel overhaal haat aan.
Daarom is klb zo leuk, lekker kijken hoe druk mensen zich over dingen kun maken.
Vooral topics waar echt super serieus gereageerd word over dat Windows zo kut is.
BOEIEND! Jij hebt toch een mac, val ons niet lastig met je geblaat, windows werkt voor mij goed
En daarom gebruik ik hier zovaak
Ach, ik hoop dat de meeste net als ik gewoon altijd zich TS keren, zoals het hoort in KLB.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je denkt dat ik dat wel doe![]()
[..]
Ben het volledig met je eens, alleen het jammere is dat die mensen hier zoveel medestanders schijnen te hebben.
Zowieso s'nachts achter je computer zitten,quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
1000 maal minder triest dan die clubjes hier die elk weekend de hele nacht op fok zitten.
Daarvoor is toch de sms uitgevonden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:36 schreef Agiath het volgende:
Dingen als snel iets achterlaten van een berichtje...
en fappenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:37 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Zowieso s'nachts achter je computer zitten,![]()
![]()
s'nachts moet je slapenen in de weekenden uitgaan.
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:25 schreef Agiath het volgende:
O jij bent er ook weer
Wat een verrassend onderwerp zeg
Al heb je wel een beetje gelijk, vooral dat voetbal en ipod gebash komt me de keel uit
hyves is zo ongeveer het toppunt van triestheid op het nederlandse deel van internet imo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
1000 maal minder triest dan die clubjes hier die elk weekend de hele nacht op fok zitten.
Precies het type wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Daarvoor is toch de sms uitgevonden?
Als ze mij snel willen bereiken moeten ze maar bellen / sms'en.
Waarom zou je trouwens hyves nodig hebben voor een berichtje? de email bestaat al jaren.
Nee, dat is fok op zaterdagavond alquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:39 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
hyves is zo ongeveer het toppunt van triestheid op het nederlandse deel van internet imo.
Voetbal is gewoon een sport die nergens meer op slaat, met 22 man achter een stukje dode koe aanrennen, en na de wedstrijd een knokpartij houden buiten het stadion.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Van die sukkels die klagen over :
- Voetbal
Nooit van gehoord.quote:- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen)
Dat achterlijke geweld in het uitgaansleven tegenwoordig is precies de reden waarom ik nooit uitga.quote:- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
Ik heb niets tegen commerciele muziek perse, maar niet commerciele muziek vind ik vaak stukken beter klinken.quote:- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
Er zijn ook maar 250.000 andere websites waar je precies hetzelfde kan als op hyves.quote:- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen)
Die paar keer dat ik een ipod in het handen had vond ik het maar een onding, en niet omdat 90% van de wereldbevolking er mee loopt. (voornamlijk omdat het van apple is en ik een hekel heb aan die logica van apple)quote:- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)
Ik drink bijna nooit bier, luister idd metal maar dat is niet jou probleem, en met mijn sociale leven is niets mis, sterker nog die is beter als de gemiddelde sensation ganger. (wacken open air heeft met 65.000 bezoekers en 3 dagen bijvoorbeeld minder calamiteiten dan die paar uur dat sensation is). (tenzij je het natuurlijk wel "sociaal" vind om elkaar drugs te voeren en de schedel in te slaan)quote:En vele andere dingen.
Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn, de hele nacht door zitten te fokken, van metal en rock houden, geen sociaal leven hebben en er als een zwerver bijlopen.Hoe groter de nerd, hoe groter deze zich lijkt af te zetten tegen normale mensen ofzo. In het echt hoor/zie je ze niet, maar op Fok stikt het ervan.
Klacht :
Nerds/alto's
Het erge is dan nog als ze eindelijk bij dat stuk dode koe zijn, dat ze het weer wegschoppen ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:40 schreef McKillem het volgende:
Voetbal is gewoon een sport die nergens meer op slaat, met 22 man achter een stukje dode koe aanrennen, en na de wedstrijd een knokpartij houden buiten het stadion.
Zo ongeveer wel ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:39 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
hyves is zo ongeveer het toppunt van triestheid op het nederlandse deel van internet imo.
HAhahaha ~!@~!@ EINZEFSDquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Het erge is dan nog als ze eindelijk bij dat stuk dode koe zijn, dat ze het weer wegschoppen ook![]()
En dat hoort niet bij de metal-cultuur?quote:Verder heeft mijn uiterlijk niets uit te staan met afzetten, maar alles met hoe ik er graag bij loop.
En bij tennis slaan ze de bal terug als ze m hebben. En bij hockey ook. En bij darten...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Het erge is dan nog als ze eindelijk bij dat stuk dode koe zijn, dat ze het weer wegschoppen ook![]()
Ik haat ze niet omdat alto's haten populair is, maar omdat ik het zeikerige, depressieve lelijke mensen zonder enig gevoel voor stijl vind.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:51 schreef Agiath het volgende:
Trouwens Malibu jij kan er zelf ook wel wat van.
Met je haat jegens alto's etc.
Dat is net zo goed populair.
Ja, uit je TS blijkt ook echt dat jij dat bovengenoemde wel hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik haat ze niet omdat alto's haten populair is, maar omdat ik het zeikerige, depressieve lelijke mensen zonder enig gevoel voor stijl vind.
Ja inderdaad, want mensen met gevoel stijl dragen Björn Borg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik haat ze niet omdat alto's haten populair is, maar omdat ik het zeikerige, depressieve lelijke mensen zonder enig gevoel voor stijl vind.
QFEquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, uit je TS blijkt ook echt dat jij dat bovengenoemde wel hebt.
Bjorn Borg is ook gewoon kankergay. Als je het doet, doe het dan goed. Ik heb 2 armani onderbroeken, 3 ralph lauren, 5 van tommy hilfiger en nog wat van Hugo Boss. Dat is allemaal zoveel beter dan die kankertroep, en hey wat de fak? Niet iedereen ziet die van mij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
- Voetbal
- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen)
- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen)
- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)
En vele andere dingen.
Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn, de hele nacht door zitten te fokken, van metal en rock houden, geen sociaal leven hebben en er als een zwerver bijlopen.Hoe groter de nerd, hoe groter deze zich lijkt af te zetten tegen normale mensen ofzo. In het echt hoor/zie je ze niet, maar op Fok stikt het ervan.
Klacht :
Nerds/alto's
Behalve de bijna 200000 leden van FoK die dit blijkbaar wel moesten weten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:18 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Bjorn Borg is ook gewoon kankergay. Als je het doet, doe het dan goed. Ik heb 2 armani onderbroeken, 3 ralph lauren, 5 van tommy hilfiger en nog wat van Hugo Boss. Dat is allemaal zoveel beter dan die kankertroep, en hey wat de fak? Niet iedereen ziet die van mij.
Stijl en Bjorn Borg gaan niet samenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Klinkt nogal patserig ja, is het misschien ook. Maar het komt doordat je alleen over nepmerken zoals Bjorn Borg en G-star hoort nowadays. Dat frustreert mequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Behalve de bijna 200000 leden van FoK die dit blijkbaar wel moesten weten.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Behalve de bijna 200000 leden van FoK die dit blijkbaar wel moesten weten.
O wel nerdjes moeten ook wat dragen toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:21 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Klinkt nogal patserig ja, is het misschien ook. Maar het komt doordat je alleen over nepmerken zoals Bjorn Borg en G-star hoort nowadays. Dat frustreert me
Nee die worden altijd overal uitgekotst, zodat ze elkaar op gaan zoeken en gaan doen alsof ze beter zijn dan de rest om te verbloemen dat het uitschot is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:19 schreef Florian_ het volgende:
alto's hebben meestal best veel vrienden is me opgevallen
Nerdjes dragen HEMA-onderbroeken en kleren van de C&Aquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:21 schreef Egotripper het volgende:
OMG
Nu komen de mijn onderbroeken zijn beter dan die van jou gays ook nog.
[..]
[afbeelding]
[..]
O wel nerdjes moeten ook wat dragen toch?
Hogeschoolquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:12 schreef Zyggie het volgende:
Je hebt enerzijds wel gelijk, maar pas op dat je niet weer je hele fokwereldbeeld modelleert naar je middelbare school.
De arme. Rijke nerds gaan voor G-star.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nerdjes dragen HEMA-onderbroeken en kleren van de C&A
Ik draag overigens zelf geen eens G-star, maar om nou te zeggen dat het voor nerds isquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:28 schreef Syheriat het volgende:
[..]
De arme. Rijke nerds gaan voor G-star.De naam alleen al, g-star/g-plek/g-spot. Ik leg nog liever m'n lul in de oven dan dat ik zoiets draag.
Ik vind G-star ook minder voor nerds zijn, het imago daarvan vind ik iets te ruig nog.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik draag overigens zelf geen eens G-star, maar om nou te zeggen dat het voor nerds is![]()
Één buik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:35 schreef miodzio het volgende:
Ja, echt stom dat ik geen hyves heb. Geweldige site, niet lelijk, nooit sloom, en al je contactpersonen worden niet per mail lastiggevallen.
Je andere punten zijn zo retarded dat ik er niet eens op in ga.
Jeetje dat je zo anti kunt zijn is zeker tegenwoordig ook een hyves.... ehhh hypequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:28 schreef Syheriat het volgende:
[..]
De arme. Rijke nerds gaan voor G-star.De naam alleen al, g-star/g-plek/g-spot. Ik leg nog liever m'n lul in de oven dan dat ik zoiets draag.
er zijn nog mensen die expliciet tegen bepaalde merken zijn hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:32 schreef Rekkie het volgende:
Jeetje dat je zo anti kunt zijn is zeker tegenwoordig ook een hyves.... ehhh hype
Tuurlijk, maar waarom ze dat met kotssmiley en expliciet moeten melden is mij een groot vraagteken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
er zijn nog mensen die expliciet tegen bepaalde merken zijn hoor.
Zo ga ik nooit met een Golfje / Ibiza rijden, zal ik nooit een G-star dragen, zal ik nooit bjorn bjorg gerief aandoen, nooit iets van apple kopen...
Een golf of een ibiza is toch een stereotype petjesbak, en daarmee wil ik niet geassocieerd worden...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:34 schreef Rekkie het volgende:
zonder dat men weet wat het is, hoe het voelt rijdt of wat dan ook
Ja sorry kan niet anders zeggen dan dat ik het zeer kortzichtig vind en dat ik het gelukkig zeer oneens met je ben. Ondanks dat ik geen Golf of Ibiza rijd (oh wacht toch wel ik rijd een Golf Plusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:39 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Een golf of een ibiza is toch een stereotype petjesbak, en daarmee wil ik niet geassocieerd worden...
Apple producten moet ik principieel niet hebben omdat de apple fanboy's een publiek zijn dat ik véél te arrogant vind door overal te komen promoten dat hun apple beter is. Als wij blij zijn met ons microsoftbakje moeten ze dat accepteren en niet blijven doordrammen.
Het gaat er mij niet om dat het eventueel beter / slechter is, het gaat er hem om dat ik niet met het beeld van de stereotype gebruiker geconfronteerd wil worden. Zelfs al zou een evenwaardig product van een ander merk duurder zijn, dan betaal ik nog liever meer voor een ander product.
Mij ook niet hoor, maar ik wil gewoon nooit wat anderen al teveel hebben. Als ik een GSM koop zal ik ook altijd kijken naar wat weinig verkoopt. modellen zoals een SE K750i moet ik sowieso niet hebben, aangezien iedereen dat heeftquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:44 schreef Rekkie het volgende:
Wat anderen denken interesseert met totaal niet.
Dat interesseert me dus ook niet... ik wil gewoon zoveel mogelijk waar voor me geld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor, maar ik wil gewoon nooit wat anderen al teveel hebben. Als ik een GSM koop zal ik ook altijd kijken naar wat weinig verkoopt. modellen zoals een SE K750i moet ik sowieso niet hebben, aangezien iedereen dat heeft![]()
Waarom denk je dat veel mensen een bepaalde telefoon hebben, zegt volgens mij genoeg over dat de kwaliteit gewoon beter is. Als jij een telefoon gaat kopen die bijna niemand heeft zal de kwaliteit hoogstwaarschijnlijk ook minder zijn en dan ben je misschien alsnog de sjaak omdat je een kutmobiel gekocht hebt alleen omdat je anders wilt zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor, maar ik wil gewoon nooit wat anderen al teveel hebben. Als ik een GSM koop zal ik ook altijd kijken naar wat weinig verkoopt. modellen zoals een SE K750i moet ik sowieso niet hebben, aangezien iedereen dat heeft![]()
En de betere mensen onder ons naar Gregor Saltoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:24 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
Nerds luisteren natuurlijk naar Gregor Alto.
Nee, mensen kunnen niet voor zichzelf denken en apen elkaar na, heeft niks met kwaliteit te maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:36 schreef Zuen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat veel mensen een bepaalde telefoon hebben, zegt volgens mij genoeg over dat de kwaliteit gewoon beter is. Als jij een telefoon gaat kopen die bijna niemand heeft zal de kwaliteit hoogstwaarschijnlijk ook minder zijn en dan ben je misschien alsnog de sjaak omdat je een kutmobiel gekocht hebt alleen omdat je anders wilt zijn
Mwoah, moet je niet blindelings van uit gaan natuurlijk. Maar in veel gevallen klopt dit wel ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:36 schreef Zuen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat veel mensen een bepaalde telefoon hebben, zegt volgens mij genoeg over dat de kwaliteit gewoon beter is. Als jij een telefoon gaat kopen die bijna niemand heeft zal de kwaliteit hoogstwaarschijnlijk ook minder zijn en dan ben je misschien alsnog de sjaak omdat je een kutmobiel gekocht hebt alleen omdat je anders wilt zijn
Geinige sport... als je het tenminste op de mocro straatschoffies/zaalvoetbal/scorpion KO manier doet ja. Dat regionaal zaterdag amateurs 5de klasse en lager gebeuren is idd om te huilen: grote bekken, weinig inhoud, liters bier, en popiejopie naaapgedrag... neuh dank je feestelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
- Voetbal
Alsof de nieuwste collectie van armani/g-star/bikkemberg allemaal zaligmakend isquote:- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen)
Ga eens naar de Stulp: you'll be surprized.quote:- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
nou excuuuse me dat ik er dan maar niet meer "bijhoor" omdat ik die vetste nieuwste hardtrance CD nog niet heb. That having said: gangstarap, haardcore-terror, en brulboei-gitaarrapeherrie kan me ook gestolen worden. Geef mij maar iets met eeuwigheidswaarde: queen - we will rock you oid.quote:- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
Het niveau van Hyves en consorten IS ook bedroevend laag: BrEeZaH&PiMp-"kul"tuur to the maxquote:- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen)
niet gelijk rommel nee, maar voor hetzelfde geld heb je veel meer "iRiver", en knal daar voor de gein eens Rockbox opquote:- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)
Ik lust wel een biertje hoor; een lekker kouwe Hertog Janquote:En vele andere dingen.
Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn,
erhm, nope.quote:de hele nacht door zitten te fokken,
zit naar verhouding veel goeie muziek tussen (u2, aerosmith, deep purple, pink floyd, dream theater, metallica, RHCP etc etc) dus check!!quote:van metal en rock houden,
Tsja, als je zaterdags in en om het huis of ergens anders moet klussen doe je dat niet in je nieuwste Dolce&Gabana outfit, dus soms check!!quote:geen sociaal leven hebben en er als een zwerver bijlopen.![]()
als ik soms hoe ABnormaal, bekrompen en hypocriet deze zgn. "normale" mensen zich gedragenvind ik het niet gek dat slimmere mensen zich niet als willoze zombies aan die zielige "standaarden" willen conformeren, dus deels check!!quote:Hoe groter de nerd, hoe groter deze zich lijkt af te zetten tegen normale mensen ofzo.
Het moet een klein wereldje zijn waar jij in leeft.quote:In het echt hoor/zie je ze niet, maar op Fok stikt het ervan.
modeflikkertjes die braafjes in de pas lopenquote:Klacht :
Nerds/alto's
holy crap ik ben bijna een nerd/altoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
- Voetbal
- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
En vele andere dingen.
Klacht :
Nerds/alto's
Voetbal is vermakelijk, maar het komt met zoveel nadelen. Elke hooligan is er eenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
- Voetbal
sinds wanneer weten nerds ook maar iets over kleding? ik moet nb in eerste instantie aan tennis denken, maakt me een veel ergere nerd denk ik trouwensquote:- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen)
Niks mis met uitgaansvolk, wel met kansloos uitgaansvolk. Mensen die niks beters te doen hebben dan zichzelf 's avonds klem zuipen terwijl ze tegen andere dronke mensen oprijdenquote:- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
Veel commerciële muziek van tegenwoordig is dan ook rotzooi. Als je bedenkt wat populair gemaakt wordt door de maatschappij, bagger als Gordon en Hazes. Gaat niks boven goede bands als Metallica (de oude stijl) of U2 (oude stijl).quote:- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
Als je vrienden hebt, waarom in godsnaam moet je dan als een breezahslet op internet dat verkondigen. Ga buiten spelen.quote:- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen)
Niks mis met iPods, heb er zelf lang een gehad, maar het kan beter en goedkoper.quote:- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)
Dus omdat mensen er andere denkbeelden en voorkeuren op na houden moeten ze maar oprotten? Jij mag hier toch ook fijn je klacht kwijt?quote:En vele andere dingen.
Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn,
de hele nacht door zitten te fokken, van metal en rock houden, geen sociaal leven hebben en er als een zwerver bijlopen.Hoe groter de nerd, hoe groter deze zich lijkt af te zetten tegen normale mensen ofzo. In het echt hoor/zie je ze niet, maar op Fok stikt het ervan.
Klacht :
Nerds/alto's
http://www.youtube.com/watch?v=ny-mqZ9XJ7Mquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En de betere mensen onder ons naar Gregor Salto
jij bent hier degene die zeikt over andere mensen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
- Voetbal
En vele andere dingen.
Klacht :
Nerds/alto's
BOEREN OOK!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nerdjes dragen HEMA-onderbroeken en kleren van de C&A
Dat zegt enkel dat hij in een goedkope promo gestaan heeft, meer niet. Kijk naar de hoeveelheid verkochte acers. Goedkoop zijn is genoeg om te verkopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:36 schreef Zuen het volgende:
Waarom denk je dat veel mensen een bepaalde telefoon hebben, zegt volgens mij genoeg over dat de kwaliteit gewoon beter is.
Dan kopen we gewoon een andere en gaat die in 2dehandsquote:en dan ben je misschien alsnog de sjaak omdat je een kutmobiel gekocht hebt alleen omdat je anders wilt zijn
Kom op Hazes is gewoon een soort held, dat je Gordon kut vindt dat snap ik maar Hazes?!quote:Veel commerciële muziek van tegenwoordig is dan ook rotzooi. Als je bedenkt wat populair gemaakt wordt door de maatschappij, bagger als Gordon en Hazes. Gaat niks boven goede bands als Metallica (de oude stijl) of U2 (oude stijl).
You must be kidding me.quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:51 schreef Zuen het volgende:
[..]
Kom op Hazes is gewoon een soort held, dat je Gordon kut vindt dat snap ik maar Hazes?!
Werd je weer es afgezeken?? pauper.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
- Voetbal
En vele andere dingen.
Klacht :
Nerds/alto's
Die mensen die op Fok zitten, hebben dus gewoon wat nuttigers te doen met hun leven dan op Hyves te gaan zitten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
FEYENOORD ROTTERDAMquote:
niks mis mee, alleen de mensen die het luisteren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:29 schreef Batsnek het volgende:
WTF is er nou weer mis met metal en rock?![]()
o dus rock mag er zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
niks mis mee, alleen de mensen die het luisteren.
Op Fok! een topic openen over andere mensen die nerds zouden zijn is tof, jeweetsquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:39 schreef Batsnek het volgende:
Nou wat is daar mis mee; zij zijn verantwoordelijk voor het broeikaseffect en het dopinggebruik in de tour de france ofzo? Wat is je probleem?
21quote:Op zondag 12 augustus 2007 05:36 schreef Agiath het volgende:
TS denkt denk ik ook dat iedereen hier 16 tot 18 jaar oud is.
Dat is wel het probleem
G-starquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:17 schreef Dibble het volgende:
Ik ben geen rocker ofsow maar een Stylow turkje.En klagen over Bjorn Borg doe ik idd omdat al die paupers dat kopen terwijl ze op de bank roodstaan.Klacht onterecht.
Kampsjaak
Oja nu je toch op merken geilt. Kijk even naar mijn G-Star jas die ik momenteel te koop heb staan in V&AJaha die is toch wel wat duurder dan de gemiddelde bjorn borg prut
![]()
Dat is subjectiefquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Het gaat me er trouwens niet eens om dat ze bovengenoemde dingen afzeiken, maar meer om de reden waarom en zeker om het alternatief waar ze mee aankomen.
Een goed dance-feest afzeiken maar intussen zelf met een flesje bier achter Fok zitten b.v. of een grote bek hebben over een disco-ganger die een breezersletje versiert maar zelf nog maagd zijn
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:06 schreef Batsnek het volgende:
Ik geloof dat TS de gene is die wereldvreemd is, met z'n verknipte denkpatronen.
dat is dan objectief, een feit dus !quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Het gaat me er trouwens niet eens om dat ze bovengenoemde dingen afzeiken, maar meer om de reden waarom en zeker om het alternatief waar ze mee aankomen.
Een goed dance-feest afzeiken maar intussen zelf met een flesje bier achter Fok zitten b.v. of een grote bek hebben over een disco-ganger die een breezersletje versiert maar zelf nog maagd zijn
Ik ken je verder niet; dus op basis van jou kortizchtige replies op dit internetforumpje schets ik een beeld van jequote:Op zondag 12 augustus 2007 13:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Vriend, dat jij nou niet verder kijkt dat een internetforumpje...
batsnek, je avatar is broke downquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef Batsnek het volgende:
Niet echt een positief beeld, hè.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet; dus op basis van jou kortizchtige replies op dit internetforumpje schets ik een beeld van je![]()
Iemand via fok denken te leren kennenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet; dus op basis van jou kortizchtige replies op dit internetforumpje schets ik een beeld van je![]()
Je doet het zelf ook in dit topic, dus niet zeuren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Iemand via fok denken te leren kennen
Ik beweer niemand te kennen, ik kan ze echter wel een beetje inschatten omdat ik (helaas) ooit enkele jaren een ICT-opleiding gevolgd heb en ik de nerd-kenmerken er zo tussenuit pik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook in dit topic, dus niet zeuren.
Gelul, je TopicStart bestaat alleen maar uit dingen die hier op fok gebeuren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik beweer niemand te kennen, ik kan ze echter wel een beetje inschatten omdat ik (helaas) ooit enkele jaren een ICT-opleiding gevolgd heb en ik de nerd-kenmerken er zo tussenuit pik.
nah, opzich heeft ie wel gelijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Gelul, je TopicStart bestaat alleen maar uit dingen die hier op fok gebeuren.
Op basis daarvan vind jij alto's kut.
Dus wie kent er nou wie via fok?
Niet op basis daarvan hoor, kom in het echt ook nog wel eens zo'n figuur tegen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Gelul, je TopicStart bestaat alleen maar uit dingen die hier op fok gebeuren.
Op basis daarvan vind jij alto's kut.
Dus wie kent er nou wie via fok?
En waarom trekken figuren als jij nooit hun bek in het echt open eigenlijk?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niet op basis daarvan hoor, kom in het echt ook nog wel eens zo'n figuur tegen.
Ik vind mensen die iets juist niet doen omdat iedereen het doet nog triester dan mensen die iets doen omdat iedereen het doet (wat een zin). Get your own style.
Dat komt omdat we jullie nauwelijks tegenkomen in het echt, aangezien jullie overdag in een doodskist slapen en s'avonds alleen in vage kroegen te vinden zijn waar een normaal mens niet in de buurt wil komen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
En waarom trekken figuren als jij nooit hun bek in het echt open eigenlijk?
Op fok word ik vaak van alle kanten belaagd door je matties, maar in het echt heeft er nog nooit iemand commentaar durven leveren.
What is up with that?
Definieer normaal?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we jullie nauwelijks tegenkomen in het echt, aangezien jullie overdag in een doodskist slapen en s'avonds alleen in vage kroegen te vinden zijn waar een normaal mens niet in de buurt wil komen.
OF je zegt gewoon dat je te bang bent om een smeer op je smoel te krijgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we jullie nauwelijks tegenkomen in het echt, aangezien jullie overdag in een doodskist slapen en s'avonds alleen in vage kroegen te vinden zijn waar een normaal mens niet in de buurt wil komen.
Naja ik denk soms ook wel eens, een beetje uiterlijke verzorging kan geen kwaad. Maar waarom zou ik een wild vreemde daarop aanspreken, vind ik nogal onbeleefd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:10 schreef McKillem het volgende:
[..]
OF je zegt gewoon dat je te bang bent om een smeer op je smoel te krijgen.
En idd zoals bovenstaande, Defineer normaal.
Als een net iets te dikke dolce en gabbana dragende skihut-anton-bier zuiper die elke zondag naar de kerk gaat onder normaal valt is normaal een discutabel iets.
Iedereen in hun waarde laten is voor sommige mensen heul moeilijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:13 schreef netnord het volgende:
[..]
Naja ik denk soms ook wel eens, een beetje uiterlijke verzorging kan geen kwaad. Maar waarom zou ik een wild vreemde daarop aanspreken, vind ik nogal onbeleefd.
Dan zijn we het juist eens, want mijn topic is geopend n.a.v. veel zeikerige fokkers hier die iedereen die niet alternatief is aanvallen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Iedereen in hun waarde laten is voor sommige mensen heul moeilijk.
En jij bent beter door nu een tegenaanval te stichten?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan zijn we het juist eens, want mijn topic is geopend n.a.v. veel zeikerige fokkers hier die iedereen die niet alternatief is aanvallen.
Alles wat zichzelf is en niet stoer alternatief gaat lopen doen omdat hij/zij uitgekotst wordt.quote:
Omdat ik het niet uit kan staan dat sukkeltjes die in het echt nergens bijhoren op internet de stoere jongen uit gaan lopen hangen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
En jij bent beter door nu een tegenaanval te stichten?![]()
Je doet precies hetzelfde lieverd.
En wat nou als die mensen nou eenmaal anders of alternatiever dan anderen zijn; moeten ze zich dan anders voordoen, omdat ze anders afwijken van de norm?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alles wat zichzelf is en niet stoer alternatief gaat lopen doen omdat hij/zij uitgekotst wordt.
Ben ooit in een alto tent geweest, gewoon om eens te kijken. De mensen zagen er vreemd uit, maar binnen no time kreeg ik een pils. Toen waren de vooroordelen even 5 minuten weggenomen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
En waarom trekken figuren als jij nooit hun bek in het echt open eigenlijk?
Op fok word ik vaak van alle kanten belaagd door je matties, maar in het echt heeft er nog nooit iemand commentaar durven leveren.
What is up with that?
Nagenoeg iedereen doet zich anders voor dan hij/zij is. Ook 'normale' mensen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alles wat zichzelf is en niet stoer alternatief gaat lopen doen omdat hij/zij uitgekotst wordt.
Daar heb je gelijk in, alleen sommige mensen overdrijven het veels te veel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nagenoeg iedereen doet zich anders voor dan hij/zij is. Ook 'normale' mensen.
Eens met een feyenoorderquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
- Voetbal
En vele andere dingen.
Klacht :
Nerds/alto's
En jij doet nu niet precies hetzelfde?:)quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet uit kan staan dat sukkeltjes die in het echt nergens bijhoren op internet de stoere jongen uit gaan lopen hangen.
Mensen die generaliserenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
- Voetbal
En vele andere dingen.
Klacht :
Nerds/alto's
Is soms wel leuk om te doen, maar er naar kijken snap ik niet..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
- Voetbal
Bjorn Wat??quote:- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen)
Sommige uitganers zijn leuk en veel uitganers doen veel te veel moeite om stoer te doen. Dan druggen ze te veel en schreeuwen te hard en proberen dan ook nog te knokken en dat alleen maar omdat het stoer is. Veel van dat soort lui zijn nog flink minderjarig ook.quote:- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
Natuurlijk suckt dat. Het is fabrieksmuziek die allemaal hetzelfde klinkt.quote:- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
Dan ben je liever zo iemand die bendes vreemden toevoegd en ze allemaal "vrienden" noemt.quote:- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen)
Ipods zijn best tof. Alleen jammer dat er zo'n ingebouwde batterij in zit die niet overal opgeladen kan worden. Die dingen gaan zo lang mee dat je gewoon vergeet het ding op te laden en ineens valt het uit...quote:- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)
Bier praat je niet over, dat drink je.quote:Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn,
Zo boeiend is Fok! toch niet??quote:de hele nacht door zitten te fokken,
Rock is de beste muziek uitvinding ooit!!quote:van metal en rock houden,
Dan zouden ze niet Fok!en want Fok! is nog wel zodanig sociaal dat je niet anders kan dan met andere mensen interacteren.quote:geen sociaal leven hebben
Er zijn ergere fashion faux pas's dan er als een zwerver bij lopen maar erg is het wel.quote:en er als een zwerver bijlopen.
mensen die de OP quotenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:27 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
Mensen die generaliseren![]()
Mensen afzeiken, omdat ze niet dezelfde interesses hebben als jij![]()
Als je niet van sensation houdt, heb je vanzelf een hekel aan commerciele muziek?
Hyves geweldig vinden.. en vervolgens ove 5 jaar, hyves belachelijk maken. Het zou me niet verbazen als je ook eerst een cu2 had.. en dat nu niet vind kunnen..
Denken dat ipod de enige mp3speler is, en meteen de beste.
Klacht: Mensen die achter elke hype aangaan, en geen eigen mening kunnen vormen zonder anderen. En vervolgens ook nog eens ander mensen die dat wel kunnen afzeiken.
Mensen die shirtjes van hun broer lenen en vervolgens op hun kamer terugpleuren met vieze vlekkenquote:
Ben jij ff rijkelijk laat met je reply, enne... BrEeZaH-sletjes versieren; my god, zeg dan gelijk dat je AIDS of Syfilis wiltquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Een goed dance-feest afzeiken maar intussen zelf met een flesje bier achter Fok zitten b.v. of een grote bek hebben over een disco-ganger die een breezersletje versiert maar zelf nog maagd zijn![]()
Een goed dance feest?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Jumpenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:12 schreef Apokalypse het volgende:
En jij bent zeker ook zo'n kerel die roze draagt omdat het hip is en elke zaterdagavond jumpt omdat dat ook weer hip is.
Ga krassen ofzo, schooier.quote:Nee kerel jij hebt verstand van zaken.![]()
![]()
![]()
Dat jij alleen je rechterhand gebruikt wil niet zeggen dat alle vrouwen een ziekte hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:31 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Ben jij ff rijkelijk laat met je reply, enne... BrEeZaH-sletjes versieren; my god, zeg dan gelijk dat je AIDS of Syfilis wilt![]()
![]()
De zeik- en trendzombie gehaltes in je OP zijn anders wel errug hoog, dus de associatie TS <=> jumpen is dan algauw gemaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:49 schreef Malibu-06 het volgende:
JumpenWaar zie je me voor aan? En nee, ik draag vrijwel nooit roze, en al helemaal niet omdat hip of niet hip is.
Your point being? Liever mn rechterhand (of mn linker for that matter) dan een SOA van zo'n afgelikte boterham waar de hele plaatselijke VMBO-lonsdaple kliek overheen is geweest. BTW, zoek het voor de verandering eens in de licht-christelijke kringen; zitten vaak nog hele fraaie exemplaren tussen.quote:Dat jij alleen je rechterhand gebruikt wil niet zeggen dat alle vrouwen een ziekte hebben
Dan zoek je toch de BrEeZaH-sletjes uit die zich door duurder gerief laten tracteren? Als je gaat naar die type'tjes die eerst rond de 50¤ opzuipen, dan gaan ze al véél minder vaak plat omdat de goedkoopste er het vaakst uitgezocht worden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:31 schreef harrypiel het volgende:
Ben jij ff rijkelijk laat met je reply, enne... BrEeZaH-sletjes versieren; my god, zeg dan gelijk dat je AIDS of Syfilis wilt![]()
![]()
Jij ben tvolgens mij precies zo'n figuur waar TS het over heeftquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:38 schreef harrypiel het volgende:
[..]
De zeik- en trendzombie gehaltes in je OP zijn anders wel errug hoog, dus de associatie TS <=> jumpen is dan algauw gemaakt.
[..]
Your point being? Liever mn rechterhand (of mn linker for that matter) dan een SOA van zo'n afgelikte boterham waar de hele plaatselijke VMBO-lonsdaple kliek overheen is geweest. BTW, zoek het voor de verandering eens in de licht-christelijke kringen; zitten vaak nog hele fraaie exemplaren tussen.
Iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef Urvin het volgende:
[..]
Jij ben tvolgens mij precies zo'n figuur waar TS het over heeft
Ik vind het logo mooiquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:51 schreef JDude het volgende:
Ik zag vanmiddag iemand met zoeen Bjorn Borg shirt.
Nou, je betaalt zeker alleen omdat er de naam van een uitgerangeerde tennisser op staat, want veel bijzonders was het niet.
Maar jij klaagt er ook niet over bij mijn weten, toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:33 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic.
Iedereen op fok weet dat ik de mofo stylz ben > dus bashen ze maar.
Maar ik heb geen Ipod
En voetbal vind ik ook niks.
En heb gewoon cheape boxershorts.
Alleen heb je dat "veel mooier" erbij verzonnen en vinden ze je een zieke nerd met je fischerprice creative speelgoed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:58 schreef Jegorex het volgende:
Mensen die denken dat elke MP3 speler een IPod is (Omdat ze niet weten dat er veel betere MP3 spelers zijn)
"Hey, jouw IPod is veel mooier dan de mijne, hoe kan dat?"![]()
- "Dit is geen IPod"![]()
Oh my, weer iemand die een hekel heeft aan mensen die een andere mening hebben dan hijzelf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
- Voetbal
En vele andere dingen.
Klacht :
Nerds/alto's
ik had al een ipod voordat iedereen het hadquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind het logo mooiDaarom droeg ik het ook al enkele jaren geleden toen vrijwel nog niemand het kende. En nee, ik ben geen trendsetter ofzo, maar vond het gewoon een mooi shirt
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:42 schreef fathank het volgende:
DJ Porny
Ipod
Voetbal
Sensation Black
Hyves
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef Hijacking het volgende:
Hyves en Bjorn Borg is gewoon gay
of ben ik nu een wereld vreemde alto![]()
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:03 schreef Fiskus het volgende:
ipods zijn kankertriest.
Verder ben ik het met je eens.
quote:
OMFG, invasion of the simpletons.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef Urvin het volgende:
[..]
Jij ben tvolgens mij precies zo'n figuur waar TS het over heeft
add another simpleton to the list....quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Goede OPBen het met het meeste eensch
_!
Simpletonquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:34 schreef harrypiel het volgende:
[..]
add another simpleton to the list....
welke troep heb jij dan nog gehoord? Blokker spelertjes?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:44 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik vind er in vergelijking met de meeste MP3's prima geluid uit komen
Jep, en van die kleine Philips dingetjes enzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:45 schreef Athmozz het volgende:
[..]
welke troep heb jij dan nog gehoord? Blokker spelertjes?
neem dan een kwaliteitsspeler. Als je een archos neemt (eigenlijk gelijk dewelke) of een iPod, dan merk je wel snel wat er kwaliteit is en wat er design is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:24 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Jep, en van die kleine Philips dingetjes enzo.
Op mijn iPod staan veel 320kbps MP3tjes en in combinatie met mijn Sennheisers mag ik niet klagen
Jumpstylequote:Op maandag 13 augustus 2007 09:36 schreef Slappy het volgende:
Ipod
Meer betalen voor minder functies![]()
Ts is volgens mij liefhebber van Jumpmuziek![]()
Mensen die jumpstyle luisteren neem ik al niet serieus.
Nee. Saaie sport.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
- Voetbal iedereen moet van voetbal houden![]()
ga jij je mond eens spoelen snotneus, met je jumpstylequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jumpstyle![]()
Waarom sterven alle alto's niet eigenlijk?
Zucht.. Dit bedoel ik dus. Als iedereen Hyves heeft, en je wordt 200 keer uitgenodigd, waarom dan niet? Het is een soort ontkennen van een sociaal leven?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef whosvegas het volgende:
TS is volgens mij een kuddedier, dat achter elke hype aanloopt.
En mensen die dat niet doen, zijn nerds.
Met zo'n beperkte blik moet je wel gaan jumpen en naar voetbal gaan kijken
Je vind Gregor Salto goed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik denk dat je dat inderdaad heel snel merkt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:49 schreef Athmozz het volgende:
[..]
neem dan een kwaliteitsspeler. Als je een archos neemt (eigenlijk gelijk dewelke) of een iPod, dan merk je wel snel wat er kwaliteit is en wat er design is.
0%quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:30 schreef Victor_Eremita het volgende:
- Voetbal: Ik kijk wel eens naar het Nederlands elftal, voor de rest kan het me weinig boeien. Ik heb er geen hekel aan.
- Bjorn Borg - Wat kan mij het nou schelen wat voor merk onderbroeken iemand draagt?
- Jongeren die uitgaan - Normaalste zaak van de wereld lijkt me. Mensen die niet uitgaan hebben óf een vaste relatie, óf alle hoop opgegeven om ooit een vriend(innet)je te krijgen.
- 'Commerciele' muziek - Als hiermee top40muziek mee wordt bedoeld snap ik wat de 'nerds' bedoelen. Die muziek is namelijk erg saai en weinig vernieuwend. Ik heb graag wat diepere lagen in de muziek die ik luister. Nee, ik luister niet naar metal.
- Hyves - Ik heb altijd het idee dat Hyves een heeeel heeeeeel hééééééél erg uitgeklede versie van www.last.fm is. Het is in principe hetzelfde als last.fm (profielensite) maar zonder een enorm aantal opties die je wel hebt op last. Hyves vind ik dus erg suf en ik doe er niet aan.
- Ipods - Ik heb er ooit eentje gekregen en ik ben er tevreden mee. Ik zou er het geld echter niet voor over hebben, nogal duur. Dat draaiding vind ik eigenlijk een onhandige gadget.
Hoeveel procent nerd ben ik nu?
Ben jij nou gehandicapt of doe je alsof? Jumpenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef whosvegas het volgende:
TS is volgens mij een kuddedier, dat achter elke hype aanloopt.
En mensen die dat niet doen, zijn nerds.
Met zo'n beperkte blik moet je wel gaan jumpen en naar voetbal gaan kijken
Dat je Jumpenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben jij nou gehandicapt of doe je alsof? Jumpen![]()
Ik loop niet achter hypes aan, ik erger me alleen aan nerds die alleen op internet een grote bek hebben over van alles, terwijl ze er zelf in het band-shirt bijlopen en nooit de deur uitkomen.
Ik vraag me alleen af wat de combinatie bandshirt/niet buiten komen wil zeggen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben jij nou gehandicapt of doe je alsof? Jumpen![]()
Ik loop niet achter hypes aan, ik erger me alleen aan nerds die alleen op internet een grote bek hebben over van alles, terwijl ze er zelf in het band-shirt bijlopen en nooit de deur uitkomen.
Gelredome Metallica was overdekt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat de combinatie bandshirt/niet buiten komen wil zeggen?
Iemand met een bandshirt is heel vaak een fervent concert bezoeker, dat lijkt me toch echt "buiten".
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:59 schreef whosvegas het volgende:
Bjorn Borg - nog nooit van gehoord. Zeker zo'n verwijfde modeontwerper. tennisser
jah, een oud bakje even terug bovenhalen dat open ligt (verder; nog liever een lelijke archos met goede geluidskaliteit dan een iPod. Een mp3speler luister je naar, daar kijk je niet naar). Als je ziet dat dat een 7 jaar oud toestel (vanin 2000) is en een van de eersten was met een harde schijf en 6 gig opslag, dan is dat zeker nog geen slecht toestel. Toen was er zelfs nog geen iPod op de markt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:28 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat inderdaad heel snel merkt.
[afbeelding]
Lelijk ding.. iPod is veel mooierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:04 schreef Athmozz het volgende:
[..]
jah, een oud bakje even terug bovenhalen dat open ligt (verder; nog liever een lelijke archos met goede geluidskaliteit dan een iPod. Een mp3speler luister je naar, daar kijk je niet naar). Als je ziet dat dat een 7 jaar oud toestel (vanin 2000) is en een van de eersten was met een harde schijf en 6 gig opslag, dan is dat zeker nog geen slecht toestel. Toen was er zelfs nog geen iPod op de markt.
Dit zijn recentere toestellen.
[afbeelding]
Iki denk niet dat de mensen die jij bedoelt de zwarte band hebben hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
- Voetbal
[...]
Klacht :
Nerds/alto's
Ts is zo stoere snotneusquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:29 schreef ThinkTank het volgende:
Heb nu al een hekel aan TS...
dan ben ik maar een nerd.![]()
tenniserquote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:59 schreef whosvegas het volgende:
Bjorn Borg - nog nooit van gehoord. Zeker zo'n verwijfde modeontwerper.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA!!~!!!!1quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iki denk niet dat de mensen die jij bedoelt de zwarte band hebben hoor.![]()
Die gast ontwerpt schijnbaar ook nog onderbroeken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:59 schreef whosvegas het volgende:
Bjorn Borg - nog nooit van gehoord. Zeker zo'n verwijfde modeontwerper.
mensen die hun afkortingen niet kennenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, uit je TS blijkt ook echt dat jij dat bovengenoemde wel hebt.
Slaaf van de maatschappijquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:59 schreef helldeskr het volgende:
Toch altijd weer grappig om dit soort topics te lezen.
Blij dat ik inmiddels toch een beetje volwassen geworden ben.
Mensen die zich opwinden over de leeftstijl van andere mensen zijn zo triest.
WTF kan het mij nou boeien wat voor een onderbroek of mp3 speler iemand heeft ?
Ts opent een verkapt "kijk mij eens een Glamourboy wezen "topic en iedereen moet er weer zo nodig aan mee doen.
Mijn "stylo" is de beste want ik draag Bjorn Borg... boeie![]()
TS komt er over een paar jaar wel achter dat dit soort kinderlijk hokjes gedrag nergens toe leidt.
Als TS zover is als ik , gewoon gezinnetje, centjes verdienen, rekeningetjes betalen, dan komt TS er vanzelf achter dat er veel belangrijke dingen zijn in het leven dan het merkje op je onderbroek of wat voor mp3speler/ mobi je hebt.
NERD!!! OMFG!!!11111 ROFLS WAT EEN NERD BEN JIJ, WAT VOOR HOGE PING SPECS HEB JE WEL NIET!!!1111one [/voor verstaanbaarheid]quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:31 schreef MahirBurekovic het volgende:
alsof hyves niet triest is
Daarom trek ik dagelijks ook een broek aan voor er overheenquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:33 schreef Mr_Booze het volgende:
Nou van al die dingen vind ik Bjorn Borg wel om te zeuren het is gewoon het meest vloekende lelijke ondergoed dat er bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |