Zucht.. Dit bedoel ik dus. Als iedereen Hyves heeft, en je wordt 200 keer uitgenodigd, waarom dan niet? Het is een soort ontkennen van een sociaal leven?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef whosvegas het volgende:
TS is volgens mij een kuddedier, dat achter elke hype aanloopt.
En mensen die dat niet doen, zijn nerds.
Met zo'n beperkte blik moet je wel gaan jumpen en naar voetbal gaan kijken
Je vind Gregor Salto goed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Het gaat me er trouwens niet eens om dat ze bovengenoemde dingen afzeiken, maar meer om de reden waarom en zeker om het alternatief waar ze mee aankomen.
Een goed dance-feest afzeiken maar intussen zelf met een flesje bier achter Fok zitten b.v. of een grote bek hebben over een disco-ganger die een breezersletje versiert maar zelf nog maagd zijn
Ik denk dat je dat inderdaad heel snel merkt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:49 schreef Athmozz het volgende:
[..]
neem dan een kwaliteitsspeler. Als je een archos neemt (eigenlijk gelijk dewelke) of een iPod, dan merk je wel snel wat er kwaliteit is en wat er design is.
0%quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:30 schreef Victor_Eremita het volgende:
- Voetbal: Ik kijk wel eens naar het Nederlands elftal, voor de rest kan het me weinig boeien. Ik heb er geen hekel aan.
- Bjorn Borg - Wat kan mij het nou schelen wat voor merk onderbroeken iemand draagt?
- Jongeren die uitgaan - Normaalste zaak van de wereld lijkt me. Mensen die niet uitgaan hebben óf een vaste relatie, óf alle hoop opgegeven om ooit een vriend(innet)je te krijgen.
- 'Commerciele' muziek - Als hiermee top40muziek mee wordt bedoeld snap ik wat de 'nerds' bedoelen. Die muziek is namelijk erg saai en weinig vernieuwend. Ik heb graag wat diepere lagen in de muziek die ik luister. Nee, ik luister niet naar metal.
- Hyves - Ik heb altijd het idee dat Hyves een heeeel heeeeeel hééééééél erg uitgeklede versie van www.last.fm is. Het is in principe hetzelfde als last.fm (profielensite) maar zonder een enorm aantal opties die je wel hebt op last. Hyves vind ik dus erg suf en ik doe er niet aan.
- Ipods - Ik heb er ooit eentje gekregen en ik ben er tevreden mee. Ik zou er het geld echter niet voor over hebben, nogal duur. Dat draaiding vind ik eigenlijk een onhandige gadget.
Hoeveel procent nerd ben ik nu?
Ben jij nou gehandicapt of doe je alsof? Jumpenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef whosvegas het volgende:
TS is volgens mij een kuddedier, dat achter elke hype aanloopt.
En mensen die dat niet doen, zijn nerds.
Met zo'n beperkte blik moet je wel gaan jumpen en naar voetbal gaan kijken
Dat je Jumpenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben jij nou gehandicapt of doe je alsof? Jumpen![]()
Ik loop niet achter hypes aan, ik erger me alleen aan nerds die alleen op internet een grote bek hebben over van alles, terwijl ze er zelf in het band-shirt bijlopen en nooit de deur uitkomen.
Ik vraag me alleen af wat de combinatie bandshirt/niet buiten komen wil zeggen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben jij nou gehandicapt of doe je alsof? Jumpen![]()
Ik loop niet achter hypes aan, ik erger me alleen aan nerds die alleen op internet een grote bek hebben over van alles, terwijl ze er zelf in het band-shirt bijlopen en nooit de deur uitkomen.
Gelredome Metallica was overdekt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat de combinatie bandshirt/niet buiten komen wil zeggen?
Iemand met een bandshirt is heel vaak een fervent concert bezoeker, dat lijkt me toch echt "buiten".
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:59 schreef whosvegas het volgende:
Bjorn Borg - nog nooit van gehoord. Zeker zo'n verwijfde modeontwerper. tennisser
jah, een oud bakje even terug bovenhalen dat open ligt (verder; nog liever een lelijke archos met goede geluidskaliteit dan een iPod. Een mp3speler luister je naar, daar kijk je niet naar). Als je ziet dat dat een 7 jaar oud toestel (vanin 2000) is en een van de eersten was met een harde schijf en 6 gig opslag, dan is dat zeker nog geen slecht toestel. Toen was er zelfs nog geen iPod op de markt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:28 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat inderdaad heel snel merkt.
[afbeelding]
Lelijk ding.. iPod is veel mooierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:04 schreef Athmozz het volgende:
[..]
jah, een oud bakje even terug bovenhalen dat open ligt (verder; nog liever een lelijke archos met goede geluidskaliteit dan een iPod. Een mp3speler luister je naar, daar kijk je niet naar). Als je ziet dat dat een 7 jaar oud toestel (vanin 2000) is en een van de eersten was met een harde schijf en 6 gig opslag, dan is dat zeker nog geen slecht toestel. Toen was er zelfs nog geen iPod op de markt.
Dit zijn recentere toestellen.
[afbeelding]
Iki denk niet dat de mensen die jij bedoelt de zwarte band hebben hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Van die sukkels die klagen over :
- Voetbal
- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen)
[...]
Klacht :
Nerds/alto's
Ts is zo stoere snotneusquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:29 schreef ThinkTank het volgende:
Heb nu al een hekel aan TS...
dan ben ik maar een nerd.![]()
tenniserquote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:59 schreef whosvegas het volgende:
Bjorn Borg - nog nooit van gehoord. Zeker zo'n verwijfde modeontwerper.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA!!~!!!!1quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iki denk niet dat de mensen die jij bedoelt de zwarte band hebben hoor.![]()
Die gast ontwerpt schijnbaar ook nog onderbroeken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:59 schreef whosvegas het volgende:
Bjorn Borg - nog nooit van gehoord. Zeker zo'n verwijfde modeontwerper.
mensen die hun afkortingen niet kennenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, uit je TS blijkt ook echt dat jij dat bovengenoemde wel hebt.
Slaaf van de maatschappijquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:59 schreef helldeskr het volgende:
Toch altijd weer grappig om dit soort topics te lezen.
Blij dat ik inmiddels toch een beetje volwassen geworden ben.
Mensen die zich opwinden over de leeftstijl van andere mensen zijn zo triest.
WTF kan het mij nou boeien wat voor een onderbroek of mp3 speler iemand heeft ?
Ts opent een verkapt "kijk mij eens een Glamourboy wezen "topic en iedereen moet er weer zo nodig aan mee doen.
Mijn "stylo" is de beste want ik draag Bjorn Borg... boeie![]()
TS komt er over een paar jaar wel achter dat dit soort kinderlijk hokjes gedrag nergens toe leidt.
Als TS zover is als ik , gewoon gezinnetje, centjes verdienen, rekeningetjes betalen, dan komt TS er vanzelf achter dat er veel belangrijke dingen zijn in het leven dan het merkje op je onderbroek of wat voor mp3speler/ mobi je hebt.
NERD!!! OMFG!!!11111 ROFLS WAT EEN NERD BEN JIJ, WAT VOOR HOGE PING SPECS HEB JE WEL NIET!!!1111one [/voor verstaanbaarheid]quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:31 schreef MahirBurekovic het volgende:
alsof hyves niet triest is
Daarom trek ik dagelijks ook een broek aan voor er overheenquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:33 schreef Mr_Booze het volgende:
Nou van al die dingen vind ik Bjorn Borg wel om te zeuren het is gewoon het meest vloekende lelijke ondergoed dat er bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |