quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:Van die sukkels die klagen over :
- Voetbal
- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen
![]()
)
- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen
![]()
)
- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)
En vele andere dingen.
Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn, de hele nacht door zitten te fokken, van metal en rock houden, geen sociaal leven hebben en er als een zwerver bijlopen.
![]()
Hoe groter de nerd, hoe groter deze zich lijkt af te zetten tegen normale mensen ofzo. In het echt hoor/zie je ze niet, maar op Fok stikt het ervan.
Klacht :
Nerds/alto's
![]()
Oh my, weer iemand die een hekel heeft aan mensen die een andere mening hebben dan hijzelf.
- voetbal: ik vind voetbal ronduit saai en zwaar overrated, da's mijn mening. Als je naar Feyenoord wil gaan kijken, ga je gang, maar val me niet lastig met dom geblaat dat iedereen die voetbal niet interessant vindt een nerd is.
- uitgaan: dus nerds zouden alleen maar in elkaar getrapt worden als ze een keer zouden uitgaan? Zegt wel iets over de cafe's/ discotheken waar jij komt. Ik heb zelf een hekel aan die cafe's waar alleen maar bizar veel bier wordt gezopen, moet dat dan een leuk avondje uit zijn?
- muziek: commerciėle muziek is niet echt mijn ding, gemiddeld gezien te cheap en te makkelijk.
- Ipods: consumentengedrag is gewoon kut. Een Ipod kopen alleen maar om het feit dat het een Ipod is is gewoon dom. Er zijn zeker alternatieven, maar daar kijken mensen gewoon niet naar omdat ze mee willen doen met de rest.
Nee ik drink geen hele weekenden lang bier (drank is sowieso overrated), ik zit niet de hele nacht te fokken, ik houd niet van metal en rock, ik heb wel degelijk een leuk sociaal leven en ik loop er zeker niet bij als een zwerver.
Nerds/ alto's
Who gives a fuck?
Dom meelopen met de grote massa
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.