Mensen die generaliserenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Van die sukkels die klagen over :
- Voetbal
- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen)
- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen)
- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)
En vele andere dingen.
Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn, de hele nacht door zitten te fokken, van metal en rock houden, geen sociaal leven hebben en er als een zwerver bijlopen.Hoe groter de nerd, hoe groter deze zich lijkt af te zetten tegen normale mensen ofzo. In het echt hoor/zie je ze niet, maar op Fok stikt het ervan.
Klacht :
Nerds/alto's
Is soms wel leuk om te doen, maar er naar kijken snap ik niet..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Van die sukkels die klagen over :
- Voetbal
Bjorn Wat??quote:- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen)
Sommige uitganers zijn leuk en veel uitganers doen veel te veel moeite om stoer te doen. Dan druggen ze te veel en schreeuwen te hard en proberen dan ook nog te knokken en dat alleen maar omdat het stoer is. Veel van dat soort lui zijn nog flink minderjarig ook.quote:- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
Natuurlijk suckt dat. Het is fabrieksmuziek die allemaal hetzelfde klinkt.quote:- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
Dan ben je liever zo iemand die bendes vreemden toevoegd en ze allemaal "vrienden" noemt.quote:- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen)
Ipods zijn best tof. Alleen jammer dat er zo'n ingebouwde batterij in zit die niet overal opgeladen kan worden. Die dingen gaan zo lang mee dat je gewoon vergeet het ding op te laden en ineens valt het uit...quote:- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)
Bier praat je niet over, dat drink je.quote:Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn,
Zo boeiend is Fok! toch niet??quote:de hele nacht door zitten te fokken,
Rock is de beste muziek uitvinding ooit!!quote:van metal en rock houden,
Dan zouden ze niet Fok!en want Fok! is nog wel zodanig sociaal dat je niet anders kan dan met andere mensen interacteren.quote:geen sociaal leven hebben
Er zijn ergere fashion faux pas's dan er als een zwerver bij lopen maar erg is het wel.quote:en er als een zwerver bijlopen.
mensen die de OP quotenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:27 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
Mensen die generaliseren![]()
Mensen afzeiken, omdat ze niet dezelfde interesses hebben als jij![]()
Als je niet van sensation houdt, heb je vanzelf een hekel aan commerciele muziek?
Hyves geweldig vinden.. en vervolgens ove 5 jaar, hyves belachelijk maken. Het zou me niet verbazen als je ook eerst een cu2 had.. en dat nu niet vind kunnen..
Denken dat ipod de enige mp3speler is, en meteen de beste.
Klacht: Mensen die achter elke hype aangaan, en geen eigen mening kunnen vormen zonder anderen. En vervolgens ook nog eens ander mensen die dat wel kunnen afzeiken.
Mensen die shirtjes van hun broer lenen en vervolgens op hun kamer terugpleuren met vieze vlekkenquote:
Ben jij ff rijkelijk laat met je reply, enne... BrEeZaH-sletjes versieren; my god, zeg dan gelijk dat je AIDS of Syfilis wiltquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Het gaat me er trouwens niet eens om dat ze bovengenoemde dingen afzeiken, maar meer om de reden waarom en zeker om het alternatief waar ze mee aankomen.
Een goed dance-feest afzeiken maar intussen zelf met een flesje bier achter Fok zitten b.v. of een grote bek hebben over een disco-ganger die een breezersletje versiert maar zelf nog maagd zijn![]()
Een goed dance feest?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Het gaat me er trouwens niet eens om dat ze bovengenoemde dingen afzeiken, maar meer om de reden waarom en zeker om het alternatief waar ze mee aankomen.
Een goed dance-feest afzeiken maar intussen zelf met een flesje bier achter Fok zitten b.v. of een grote bek hebben over een disco-ganger die een breezersletje versiert maar zelf nog maagd zijn
Jumpenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:12 schreef Apokalypse het volgende:
En jij bent zeker ook zo'n kerel die roze draagt omdat het hip is en elke zaterdagavond jumpt omdat dat ook weer hip is.
Ga krassen ofzo, schooier.quote:Nee kerel jij hebt verstand van zaken.![]()
![]()
![]()
Dat jij alleen je rechterhand gebruikt wil niet zeggen dat alle vrouwen een ziekte hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:31 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Ben jij ff rijkelijk laat met je reply, enne... BrEeZaH-sletjes versieren; my god, zeg dan gelijk dat je AIDS of Syfilis wilt![]()
![]()
De zeik- en trendzombie gehaltes in je OP zijn anders wel errug hoog, dus de associatie TS <=> jumpen is dan algauw gemaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:49 schreef Malibu-06 het volgende:
JumpenWaar zie je me voor aan? En nee, ik draag vrijwel nooit roze, en al helemaal niet omdat hip of niet hip is.
Your point being? Liever mn rechterhand (of mn linker for that matter) dan een SOA van zo'n afgelikte boterham waar de hele plaatselijke VMBO-lonsdaple kliek overheen is geweest. BTW, zoek het voor de verandering eens in de licht-christelijke kringen; zitten vaak nog hele fraaie exemplaren tussen.quote:Dat jij alleen je rechterhand gebruikt wil niet zeggen dat alle vrouwen een ziekte hebben
Dan zoek je toch de BrEeZaH-sletjes uit die zich door duurder gerief laten tracteren? Als je gaat naar die type'tjes die eerst rond de 50¤ opzuipen, dan gaan ze al véél minder vaak plat omdat de goedkoopste er het vaakst uitgezocht worden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:31 schreef harrypiel het volgende:
Ben jij ff rijkelijk laat met je reply, enne... BrEeZaH-sletjes versieren; my god, zeg dan gelijk dat je AIDS of Syfilis wilt![]()
![]()
Jij ben tvolgens mij precies zo'n figuur waar TS het over heeftquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:38 schreef harrypiel het volgende:
[..]
De zeik- en trendzombie gehaltes in je OP zijn anders wel errug hoog, dus de associatie TS <=> jumpen is dan algauw gemaakt.
[..]
Your point being? Liever mn rechterhand (of mn linker for that matter) dan een SOA van zo'n afgelikte boterham waar de hele plaatselijke VMBO-lonsdaple kliek overheen is geweest. BTW, zoek het voor de verandering eens in de licht-christelijke kringen; zitten vaak nog hele fraaie exemplaren tussen.
Iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef Urvin het volgende:
[..]
Jij ben tvolgens mij precies zo'n figuur waar TS het over heeft
Ik vind het logo mooiquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:51 schreef JDude het volgende:
Ik zag vanmiddag iemand met zoeen Bjorn Borg shirt.
Nou, je betaalt zeker alleen omdat er de naam van een uitgerangeerde tennisser op staat, want veel bijzonders was het niet.
Maar jij klaagt er ook niet over bij mijn weten, toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:33 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic.
Iedereen op fok weet dat ik de mofo stylz ben > dus bashen ze maar.
Maar ik heb geen Ipod
En voetbal vind ik ook niks.
En heb gewoon cheape boxershorts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |