Roy Keane, voor Robbie Keane is het wat minderquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godsamme. Spurs waren wel dramatisch hoor.
Mooi voor Keane, dat dan weer wel.
Gebrek aan creativiteit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godsamme. Spurs waren wel dramatisch hoor.
Beetje erg slap excuus als er voor zoveel geld aan spelers is uitgegeven. Ik bedoel, er zijn geen bepalende spelers weggegaan afgelopen zomer, dus creativteit had er moeten zijn natuurlijk. Vorig seizoen was dat op veel momenten geen probleem.quote:
Zeker Neville en Carsley weer op het middenveld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:49 schreef EvertonPride het volgende:
Super dat Sunderland toch nog wint. Gun het de club en gun het rijke spurs nog meer de nederlaag.
Zometeen Everton-Wigan, wel veel absent![]()
Is geen excuus, meer een cinclusie na de eerste wedstrijd, de oorzaak van deze 1-0 nederlaag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Beetje erg slap excuus als er voor zoveel geld aan spelers is uitgegeven. Ik bedoel, er zijn geen bepalende spelers weggegaan afgelopen zomer, dus creativteit had er moeten zijn natuurlijk. Vorig seizoen was dat op veel momenten geen probleem.
maar goed, op basis van 1 wedstrijd zal ik nog geen club afschrijven. 0-0 had een betere reflectie geweest van de wedstrijd.
Ja ik heb daar mijn bbc merseyside link vandaan maar daar lullen ze de hele tijd over de RS schijnt het.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:57 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
sport 1 mate, ik ben kijken nu. good luck
bluekipper forum zijn wel uptodate met reacties
Doelpunt van Oakley.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:07 schreef Lurtt1 het volgende:
1-0 Derby
quote:Apparantly Arteta ran 50 yards through 5 defenders, got fouled, no pen, chorus of boos!
Hoe is de rest van het team? Kan het niet live volgen, hopelijk ga ik zo snel mogelijk weer naar Londen toe om een wedstrijd mee te pakken ;Dquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:39 schreef popolon het volgende:
West Ham krijgt zat kansen, nu Ljungberg weer met een afzwaaier.
Leuk team trouwens dat WH dit jaar.
Manchester City is beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hoe is de rest van het team? Kan het niet live volgen, hopelijk ga ik zo snel mogelijk weer naar Londen toe om een wedstrijd mee te pakken ;D
Ik ken er maar een paar, het oogt leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hoe is de rest van het team? Kan het niet live volgen, hopelijk ga ik zo snel mogelijk weer naar Londen toe om een wedstrijd mee te pakken ;D
Had ook z'n tong ingeslikt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:22 schreef Schimpie het volgende:
1619: Blackburn's Benni McCarthy is stretchered off with an oxygen mask over his face at the Riverside. Roque Santa Cruz comes on for his debut.
Couldn't agree more! Geweldig is 'ie!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:24 schreef sjimz het volgende:
Elano wordt trouwens dit jaar de openbaring van de Premier League.
Wat een heerlijke voetballer.
Misschien wel ja maar de scheids is gewoon klote, Everton had al 2 strafschoppen moeten krijgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als iemand van Wigan het had gedaan dan had je hem verafschuwd.
Pienaar erin.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:37 schreef Schimpie het volgende:
GET INNNNNNNNN
[..]
Misschien wel ja maar de scheids ik gewoon klote, Everton had al 2 strafschoppen moeten krijgen.
Zoveel heeft hij niet laten zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:54 schreef Schimpie het volgende:
Pienaar schijnt een hele goede wedstrijd te spelen.![]()
wtf is schrikbarig?quote:
Pepe Reinaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:50 schreef One_conundrum het volgende:
welke opstelling speelt liverpool mee?
Sport extra zijn de voormalige kanalen sport 1.2 tot en met 1.8quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kijk nu sinds kort naar Sport en het bevalt me heeeerlijkEchter één ding, wat is Sport 1 Extra nou exact? Ik bedoel met Sport 1 kun je gewoon alle Engelse wedstrijden live bekijken hé?
Anyway ga weer verder kijken naar onze Babbel!
Nu? Newcastle smijt al jaren met geld, maar dat heeft weinig resultaat gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:03 schreef EvertonPride het volgende:
Bolton 1 : 3 Newcastle
Ik heb altijd wel een beetje symphatie voor Newcastle gehad, arme noord-engelsen. Jammer dat ook daar nu met veel geld wordt gesmeten.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Wies Arbeloa?
Dat er bij NUFC met geld smeten wordt is wel wat langer dan vandaag hoor ...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:03 schreef EvertonPride het volgende:
Bolton 1 : 3 Newcastle
Ik heb altijd wel een beetje symphatie voor Newcastle gehad, arme noord-engelsen. Jammer dat ook daar nu met veel geld wordt gesmeten.Bolton heb ik totaal niks mee dus vindt de uitslag oke.
Dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu? Newcastle smijt al jaren met geld, maar dat heeft weinig resultaat gehad.
PPerfecte vrije trap. En wat een prima moment om te scorenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:23 schreef FrisianReds het volgende:
Hier beelden van de winnende goal van Gerrard. Een geweldige vrije trap in de kruising:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1249977
Vond hem goed invallen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:30 schreef DeVinger het volgende:
Hoe deed Babel het btw? 25minuutjes meegespeeld.
Ruim een kwartier. Deed het netjjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:30 schreef DeVinger het volgende:
Hoe deed Babel het btw? 25minuutjes meegespeeld.
Voor 17 miljoen lijkt het mij niet een aankoop om vaak op de bank te latenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:49 schreef DeVinger het volgende:
Goed teken dat hij direct al speelminuten kreeg.
Ik vind hem er nog niet thuis horenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor 17 miljoen lijkt het mij niet een aankoop om vaak op de bank te laten.
Als Owen en Smith een seizoen fit blijven wel ja en als Martins niet mee gaat naar de Africa Cupquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:57 schreef DeVinger het volgende:
Martins blijft hoogstens nog een jaartje bij Newcastle, die met Owen, Smith, Viduka en Martins wel een lekkere aanval hebben zeg.
Donder nou is opquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Owen en Smith een seizoen fit blijven wel ja en als Martins niet mee gaat naar de Africa Cup![]()
Ze hebben, als de bedragen ten minste kloppen, voor ¤ 35.000.000 gekocht en voor ¤ 28.000.000 verkocht. Dat valt in vergelijking met bijvoorbeeld Manchester City inderdaad best mee.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:07 schreef Doc het volgende:
Netto heeft WHU niet zoveel uitgegeven...
Volgende week is de derby van Manchester al, daar ben ik erg benieuwd naar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef MaxPower het volgende:
Is er een MANCHESTER CITYtopic? Tering wat een vet team dit seizoen. Helaas 1 seizoen te vroeg die kant op gegaan
Hoezo? Misschien halen ze nu wel Europees voetbal, dan krijgt Heerenveen toch nog geld?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef MaxPower het volgende:
Is er een MANCHESTER CITYtopic? Tering wat een vet team dit seizoen. Helaas 1 seizoen te vroeg die kant op gegaan
Het is natuurlijk een heel aardig elftal, maar ik zie er geen kampioenskandidaat in. Maar goed, we gaan het zo zien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:28 schreef DeVinger het volgende:
Jens Lehmann (DUI)
Bacary Sagna (FRA)
Kolo Habib Touré (IVO)
William Gallas (FRA)
Gael Clichy (FRA)
Emmanuel Adebayor (TOG)
Cesc Fábregas (SPA)
Matthieu Flamini (FRA)
TomᨠRosický (TSJ)
Alexandr Hleb (WRU)
Robin van Persie (NED)
Wissels
Almunia (SPA)
Philippe Senderos (ZWI)
Alexandre Song (KAM)
Nicklas Bendtner (DEN)
Theo Walcott
Lekker veel engelse, ben ook niet echt onder de indruk van de opstelling of?
Nóg een seizoen Lehman![]()
Terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Sunderland, nét voor tijd.
En er is geen 1 Arsenal supporter die er iets om geeftquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:28 schreef DeVinger het volgende:
Woooooooooow leip manquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En er is geen 1 Arsenal supporter die er iets om geeft
Hoe kom je hierbij? Waar is Eboue? Is Adebayor niet geblesseerd?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:28 schreef DeVinger het volgende:
Jens Lehmann (DUI)
Bacary Sagna (FRA)
Kolo Habib Touré (IVO)
William Gallas (FRA)
Gael Clichy (FRA)
Emmanuel Adebayor (TOG)
Cesc Fábregas (SPA)
Matthieu Flamini (FRA)
TomᨠRosický (TSJ)
Alexandr Hleb (WRU)
Robin van Persie (NED)
Wissels
Almunia (SPA)
Philippe Senderos (ZWI)
Alexandre Song (KAM)
Nicklas Bendtner (DEN)
Theo Walcott
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:05 schreef venomsnake het volgende:
hehe, ballenjongen gooit zo die bal tegen het achterhoofd van die grensrechter aan.![]()
Deze link doet het niet meer: content deleted.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoop dat Wenger gisteren maar eens flink achter zijn oren zat te krabben, na het doelpunt van Martins. Kopen die handel teringzooi!
Brings back memories aan Bassie.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:08 schreef venomsnake het volgende:
Hoor het stadion zenuwachtig doen als Jens de bal heeft.
Gewoon Eduardo da Silva erin gooien. Die gaat het helemaal maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoop dat Wenger gisteren maar eens flink achter zijn oren zat te krabben, na het doelpunt van Martins. Kopen die handel teringzooi!
quote:
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon Eduardo da Silva erin gooien. Die gaat het helemaal maken.![]()
Of is ie geblesseerd ofzo?
Ik dacht dat het om 14.00 begonquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:51 schreef venomsnake het volgende:
Toch wel weer lekker hoor, Om 13.00 sport1 aan zetten.
Laat het voetbal maar weer beginnen.![]()
Ik neem mijn woorden terugquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:42 schreef sjimz het volgende:
Dat was misschien ook wel een penalty voor fulham.
Ik krijg flashbacks van vorig seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:44 schreef venomsnake het volgende:
omg. Arsenal gaat vrolijk verder met waar het vorig jaar mee afsloot, namelijk het missen van kansen.
Oogt ook nog een beetje slordig zo nu en dan. met name de eindpass ontbreekt vaak.
Die speelt nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:46 schreef Prosac het volgende:
die Niemi gaat de held van de dag worden.
De eerste helft doet idd aan vorig seizoen denken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks van vorig seizoen
Zullen we daar Tony Warner van maken?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:46 schreef Prosac het volgende:
die Niemi gaat de held van de dag worden.
en dan die commentator bij Sport1: "Arsenal fans hoeven niet te wanhopen, want de kansen waren er..."quote:
Heb je de herhaling nu terug gezien? No way fuckin way dat dat een penalty was. Fabrégas raakte hem niet eens, die gast struikelde gewoon over zijn eigen voetquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:42 schreef sjimz het volgende:
Dat was misschien ook wel een penalty voor fulham.
Jawel, Eduardo. Maar die is nu al geblesseerd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja inderdaad we missen een TOPSCHUTTER en die hebben we NIET. ARRGHHHHHHH!!!
Misschien kunnen ze hem in de rust ruilen met Tony Warner?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vorig jaar wilde ze toch Lehmann verkopen ?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem in de rust ruilen met Tony Warner?![]()
![]()
Nu al ja....quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Jawel, Eduardo. Maar die is nu al geblesseerd.![]()
Een keeper wordt al snel een held tegen Arsenalquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:08 schreef Prosac het volgende:
zo.. die tony warner gaat de held van de dag worden. uitstekende redding op Rosicky.![]()
auw is toch weer over. wonderdoekjequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:13 schreef Prosac het volgende:
ziet er niet lekker uit voor RvP
Hehe, ze zijn dus niet veranderd na vorig seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:23 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat zo'n typische Arsenal wedstrijd worden. 100 kansen, maar vlak voor tijd valt de 0-2.![]()
Alex heeft nog niet eens meegetraind, kan je niet verwachten dat ie meteen speelt. Shevchenko is blijkbaar nog geblesseerd, Drogba komt daar net van terug en kan waarschijnlijk geen 90 minuten spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:23 schreef DeVinger het volgende:
Waar zijnAlex en Sheva?
Wel vet voor Salomon, maar waarom Drogba op de bank?
Ah, daar zullen we Jasza hebben..quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, ze zijn dus niet veranderd na vorig seizoen![]()
Gevangenis van fokquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ah, daar zullen we Jasza hebben..![]()
Waar heb jij uitgehangen?
Die showboat uit je signaturequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef sjimz het volgende:
De commentator geilt op het bovenlijf van Bouba Diop
Arsenal: 3quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Pisgeluk.
En daar gaat het om.!quote:
Selectief. Na 0.51 lachte je de enige echte duitser vast uit.quote:
Klopt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:59 schreef Gunner het volgende:
[..]
Selectief. Na 0.51 lachte je de enige echte duitser vast uit.
Durf het Arsenal nieuws een beetje te volgen he. Dit speelt namelijk al maanden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar hoe zit dat nou jongens? De commentator mekkerde over een aanstaande overname?
Ik kan het niet anders dan het met je eens zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt.
Maar goed, overwinning is meer dan terecht gezien de verhoudingen op het veld, toch is AFC érg gelukkig want de 0-2 viel ook enkele keren bijna en als je dan meet twee treffers in de laatste vijf minuten tóch wint, is het gewoon een gelukkige overwinning.
Nou ja het laatste wat ik me meende te herinneren is dat de huidige eigenaar er vanaf wou zien, maar hij lijkt van een andere mening toegediend dus. Oké.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Durf het Arsenal nieuws een beetje te volgen he. Dit speelt namelijk al maanden.
Welk record? het ongeslagen kampioen worden?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:05 schreef borisz het volgende:
het record is al weer veilig
record thuis in de PL ongeslagen zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Welk record? het ongeslagen kampioen worden?
Wat een nietszeggend record. Helemaal ongeslagen in de PL, zowel uit als thuis, is een beter record natuurlijk...quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:10 schreef borisz het volgende:
[..]
record thuis in de PL ongeslagen zijndelen het nu nog met liverpool.
Preston North End en Arsenalquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat een nietszeggend record. Helemaal ongeslagen in de PL, zowel uit als thuis, is een beter record natuurlijk...
Hmm.. welke club had dat record ook alweer?
PNE heeft dat record niet in de PLquote:
quote:Birmingham wil Chelsea record ontnemen
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 12 augustus om 10:43
Wanneer Chelsea er zondagmiddag in slaagt om niet te verliezen van Birmingham City, dan breken de Londenaren het 27-jaar oude record van Liverpool. The Reds wisten begin jaren tachtig 63 wedstrijden op rij in eigen huis ongeslagen te blijven.
Ook voor Chelsea-coach José Mourinho onderdeel van een opmerkelijke serie. De Portugese coach verloor al vijf jaar op rij geen thuiswedstrijden meer. Naast de 63 optredens zonder nederlaag met zijn huidige ploeg, wist hij ook in Portugal met FC Porto 98 duels op rij ongeslagen te blijven.
Steve Bruce, coach van het onlangs gepromoveerde Birmingham City, is alles behalve van zins om mee te werken aan het feestje van de nummer twee van afgelopen seizoen. “We kunnen Chelsea de kans ontnemen om historie te schrijven,” zo weet hij.
”Ik weet dat Mourinho al vijf jaar lang ongeslagen is in eigen huis, maar voetbal blijft voetbal. Er gebeuren altijd onverwachte dingen. Ergens zal er een verrassing uit de hoge hoed komen in een openingswedstrijd van een nieuw seizoen. Hopelijk zijn wij dit keer de gelukkige,” aldus Bruce.
Voor Chelsea, dat momenteel wordt geplaagd door een stortvloed aan geblesseerde spelers, is de wedstrijd tegen Birmingham City een mooie gelegenheid om de nieuwe spelers voor te stellen aan het eigen publiek.
In tegenstelling tot eerdere jaargangen spendeerde de club uit de Engelse hoofdstad dit keer eens geen bakken met geld. Slechts Florent Malouda werd voor een slordige 19 miljoen euro overgenomen van Olympique Lyon. Tal Ben Haim, Claudio Pizarro en Steve Sidwell kwamen allen transfervrij naar Stamford Bridge. Oud-PSV’er Alex was al in bezit van The Blues.
Hun aanwezigheid zal op prijs worden gesteld door Mourinho. De oefenmeester kan onder andere niet beschikken over aanvoerder John Terry, terwijl ook het meespelen van een andere sterkhouder, Frank Lampard, nog enige twijfel lijdt. De middenvelder ondervindt nog altijd last van een gebroken teen die hij opliep in de voorbereiding.
Das toch goed? ik dacht dat je voor AFC was? Of ook voor CFC?quote:
Oh och, Chelsea kan een record pakken en het is meteen nietszeggend? Noem het maar nietszeggend dat elke ploeg in Engeland de laatste 3 jaar op Stamford Bridge het minst hoeft te hopen op een stuntje. Onneembare vesting dat het isquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat een nietszeggend record. Helemaal ongeslagen in de PL, zowel uit als thuis, is een beter record natuurlijk...
Hmm.. welke club had dat record ook alweer?
Voor NBKquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Das toch goed? ik dacht dat je voor AFC was? Of ook voor CFC?
Gezien vorig seizoen waar Arsenal zo vaak het in de laatste 10 minuten rechttrok zou ik het niet louter geluk willen noemen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
als je dan meet twee treffers in de laatste vijf minuten tóch wint, is het gewoon een gelukkige overwinning.
Correct, maar goed, vandaag is het duidelijk geworden dat we in september/oktober alweer uitgespeeld zijn mbt de titel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:36 schreef DeVinger het volgende:
Ik wou net zeggen, als je vaak in de laatste minuten wint is het geen geluk meer. Zegt eerder wat over concentratie dat je altijd weer in de laatste minuten moet winnen ipv het eerder al veilig stellen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:41 schreef GatussoBM het volgende:
http://youtube.com/watch?v=d2L0zxHm-S0 martins goal!
Alstu: http://www.sport1.nl/Premier_League_Live/quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:01 schreef GatussoBM het volgende:
hey welke site kan ik engelse wedstrijden bekijken. Vind het niet erg als ik moet betalen. Ik ken alleen planet voetbal, maar is only dutch
vet, gaat Sport1 dat ook met La Liga doen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alstu: http://www.sport1.nl/Premier_League_Live/
![]()
Nog niet bekend volgens mijquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
vet, gaat Sport1 dat ook met La Liga doen?
The black and white you'll never pass.quote:
Nee, en zit ook niet op de bank, zelfde geldt voor nieuwe aankopen Anderson en Hargreaves.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Straks Man U-Reading met een vlammende Tevez? Of start ie niet in de basis?
Nope.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
waar slaat dat nu weer op? wou je zeggen dat een overwinning van FFC verdiend zou zijn geweest?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:46 schreef Public_NME het volgende:
[..]
The black and white you'll never pass.
Misschien tegen Man City voor het eerst.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
76,212 volgens WikiPedia.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
76.000 man op Old Trafford? Het stadion heeft toch een capaciteit van 55.000 toeschouwers?![]()
neh, kunnen 76.000 inquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Het stadion heeft toch een capaciteit van 55.000 toeschouwers?![]()
Er wordt zelfs al over nagedacht om de capaciteit tot 92.000 plaatsen te verhogen, maar dat zal nog wel even duren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |