Preston North End en Arsenalquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat een nietszeggend record. Helemaal ongeslagen in de PL, zowel uit als thuis, is een beter record natuurlijk...
Hmm.. welke club had dat record ook alweer?
PNE heeft dat record niet in de PLquote:
quote:Birmingham wil Chelsea record ontnemen
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 12 augustus om 10:43
Wanneer Chelsea er zondagmiddag in slaagt om niet te verliezen van Birmingham City, dan breken de Londenaren het 27-jaar oude record van Liverpool. The Reds wisten begin jaren tachtig 63 wedstrijden op rij in eigen huis ongeslagen te blijven.
Ook voor Chelsea-coach José Mourinho onderdeel van een opmerkelijke serie. De Portugese coach verloor al vijf jaar op rij geen thuiswedstrijden meer. Naast de 63 optredens zonder nederlaag met zijn huidige ploeg, wist hij ook in Portugal met FC Porto 98 duels op rij ongeslagen te blijven.
Steve Bruce, coach van het onlangs gepromoveerde Birmingham City, is alles behalve van zins om mee te werken aan het feestje van de nummer twee van afgelopen seizoen. “We kunnen Chelsea de kans ontnemen om historie te schrijven,” zo weet hij.
”Ik weet dat Mourinho al vijf jaar lang ongeslagen is in eigen huis, maar voetbal blijft voetbal. Er gebeuren altijd onverwachte dingen. Ergens zal er een verrassing uit de hoge hoed komen in een openingswedstrijd van een nieuw seizoen. Hopelijk zijn wij dit keer de gelukkige,” aldus Bruce.
Voor Chelsea, dat momenteel wordt geplaagd door een stortvloed aan geblesseerde spelers, is de wedstrijd tegen Birmingham City een mooie gelegenheid om de nieuwe spelers voor te stellen aan het eigen publiek.
In tegenstelling tot eerdere jaargangen spendeerde de club uit de Engelse hoofdstad dit keer eens geen bakken met geld. Slechts Florent Malouda werd voor een slordige 19 miljoen euro overgenomen van Olympique Lyon. Tal Ben Haim, Claudio Pizarro en Steve Sidwell kwamen allen transfervrij naar Stamford Bridge. Oud-PSV’er Alex was al in bezit van The Blues.
Hun aanwezigheid zal op prijs worden gesteld door Mourinho. De oefenmeester kan onder andere niet beschikken over aanvoerder John Terry, terwijl ook het meespelen van een andere sterkhouder, Frank Lampard, nog enige twijfel lijdt. De middenvelder ondervindt nog altijd last van een gebroken teen die hij opliep in de voorbereiding.
Das toch goed? ik dacht dat je voor AFC was? Of ook voor CFC?quote:
Oh och, Chelsea kan een record pakken en het is meteen nietszeggend? Noem het maar nietszeggend dat elke ploeg in Engeland de laatste 3 jaar op Stamford Bridge het minst hoeft te hopen op een stuntje. Onneembare vesting dat het isquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat een nietszeggend record. Helemaal ongeslagen in de PL, zowel uit als thuis, is een beter record natuurlijk...
Hmm.. welke club had dat record ook alweer?
Voor NBKquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Das toch goed? ik dacht dat je voor AFC was? Of ook voor CFC?
Gezien vorig seizoen waar Arsenal zo vaak het in de laatste 10 minuten rechttrok zou ik het niet louter geluk willen noemen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
als je dan meet twee treffers in de laatste vijf minuten tóch wint, is het gewoon een gelukkige overwinning.
Correct, maar goed, vandaag is het duidelijk geworden dat we in september/oktober alweer uitgespeeld zijn mbt de titel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:36 schreef DeVinger het volgende:
Ik wou net zeggen, als je vaak in de laatste minuten wint is het geen geluk meer. Zegt eerder wat over concentratie dat je altijd weer in de laatste minuten moet winnen ipv het eerder al veilig stellen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:41 schreef GatussoBM het volgende:
http://youtube.com/watch?v=d2L0zxHm-S0 martins goal!
Alstu: http://www.sport1.nl/Premier_League_Live/quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:01 schreef GatussoBM het volgende:
hey welke site kan ik engelse wedstrijden bekijken. Vind het niet erg als ik moet betalen. Ik ken alleen planet voetbal, maar is only dutch
vet, gaat Sport1 dat ook met La Liga doen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alstu: http://www.sport1.nl/Premier_League_Live/
![]()
Nog niet bekend volgens mijquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
vet, gaat Sport1 dat ook met La Liga doen?
The black and white you'll never pass.quote:
Nee, en zit ook niet op de bank, zelfde geldt voor nieuwe aankopen Anderson en Hargreaves.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Straks Man U-Reading met een vlammende Tevez? Of start ie niet in de basis?
Nope.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
waar slaat dat nu weer op? wou je zeggen dat een overwinning van FFC verdiend zou zijn geweest?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:46 schreef Public_NME het volgende:
[..]
The black and white you'll never pass.
Misschien tegen Man City voor het eerst.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
76,212 volgens WikiPedia.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
76.000 man op Old Trafford? Het stadion heeft toch een capaciteit van 55.000 toeschouwers?![]()
neh, kunnen 76.000 inquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Het stadion heeft toch een capaciteit van 55.000 toeschouwers?![]()
Er wordt zelfs al over nagedacht om de capaciteit tot 92.000 plaatsen te verhogen, maar dat zal nog wel even duren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |