Arsenal: 3quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Pisgeluk.
En daar gaat het om.!quote:
Selectief. Na 0.51 lachte je de enige echte duitser vast uit.quote:
Klopt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:59 schreef Gunner het volgende:
[..]
Selectief. Na 0.51 lachte je de enige echte duitser vast uit.
Durf het Arsenal nieuws een beetje te volgen he. Dit speelt namelijk al maanden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar hoe zit dat nou jongens? De commentator mekkerde over een aanstaande overname?
Ik kan het niet anders dan het met je eens zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt.
Maar goed, overwinning is meer dan terecht gezien de verhoudingen op het veld, toch is AFC érg gelukkig want de 0-2 viel ook enkele keren bijna en als je dan meet twee treffers in de laatste vijf minuten tóch wint, is het gewoon een gelukkige overwinning.
Nou ja het laatste wat ik me meende te herinneren is dat de huidige eigenaar er vanaf wou zien, maar hij lijkt van een andere mening toegediend dus. Oké.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Durf het Arsenal nieuws een beetje te volgen he. Dit speelt namelijk al maanden.
Welk record? het ongeslagen kampioen worden?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:05 schreef borisz het volgende:
het record is al weer veilig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |