Vond hem goed invallen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:30 schreef DeVinger het volgende:
Hoe deed Babel het btw? 25minuutjes meegespeeld.
Ruim een kwartier. Deed het netjjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:30 schreef DeVinger het volgende:
Hoe deed Babel het btw? 25minuutjes meegespeeld.
Voor 17 miljoen lijkt het mij niet een aankoop om vaak op de bank te latenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:49 schreef DeVinger het volgende:
Goed teken dat hij direct al speelminuten kreeg.
Ik vind hem er nog niet thuis horenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor 17 miljoen lijkt het mij niet een aankoop om vaak op de bank te laten.
Als Owen en Smith een seizoen fit blijven wel ja en als Martins niet mee gaat naar de Africa Cupquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:57 schreef DeVinger het volgende:
Martins blijft hoogstens nog een jaartje bij Newcastle, die met Owen, Smith, Viduka en Martins wel een lekkere aanval hebben zeg.
Donder nou is opquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Owen en Smith een seizoen fit blijven wel ja en als Martins niet mee gaat naar de Africa Cup![]()
Ze hebben, als de bedragen ten minste kloppen, voor ¤ 35.000.000 gekocht en voor ¤ 28.000.000 verkocht. Dat valt in vergelijking met bijvoorbeeld Manchester City inderdaad best mee.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:07 schreef Doc het volgende:
Netto heeft WHU niet zoveel uitgegeven...
Volgende week is de derby van Manchester al, daar ben ik erg benieuwd naar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef MaxPower het volgende:
Is er een MANCHESTER CITYtopic? Tering wat een vet team dit seizoen. Helaas 1 seizoen te vroeg die kant op gegaan
Hoezo? Misschien halen ze nu wel Europees voetbal, dan krijgt Heerenveen toch nog geld?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef MaxPower het volgende:
Is er een MANCHESTER CITYtopic? Tering wat een vet team dit seizoen. Helaas 1 seizoen te vroeg die kant op gegaan
Het is natuurlijk een heel aardig elftal, maar ik zie er geen kampioenskandidaat in. Maar goed, we gaan het zo zien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:28 schreef DeVinger het volgende:
Jens Lehmann (DUI)
Bacary Sagna (FRA)
Kolo Habib Touré (IVO)
William Gallas (FRA)
Gael Clichy (FRA)
Emmanuel Adebayor (TOG)
Cesc Fábregas (SPA)
Matthieu Flamini (FRA)
TomᨠRosický (TSJ)
Alexandr Hleb (WRU)
Robin van Persie (NED)
Wissels
Almunia (SPA)
Philippe Senderos (ZWI)
Alexandre Song (KAM)
Nicklas Bendtner (DEN)
Theo Walcott
Lekker veel engelse, ben ook niet echt onder de indruk van de opstelling of?
Nóg een seizoen Lehman![]()
Terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Sunderland, nét voor tijd.
En er is geen 1 Arsenal supporter die er iets om geeftquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:28 schreef DeVinger het volgende:
Woooooooooow leip manquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En er is geen 1 Arsenal supporter die er iets om geeft
Hoe kom je hierbij? Waar is Eboue? Is Adebayor niet geblesseerd?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:28 schreef DeVinger het volgende:
Jens Lehmann (DUI)
Bacary Sagna (FRA)
Kolo Habib Touré (IVO)
William Gallas (FRA)
Gael Clichy (FRA)
Emmanuel Adebayor (TOG)
Cesc Fábregas (SPA)
Matthieu Flamini (FRA)
TomᨠRosický (TSJ)
Alexandr Hleb (WRU)
Robin van Persie (NED)
Wissels
Almunia (SPA)
Philippe Senderos (ZWI)
Alexandre Song (KAM)
Nicklas Bendtner (DEN)
Theo Walcott
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:05 schreef venomsnake het volgende:
hehe, ballenjongen gooit zo die bal tegen het achterhoofd van die grensrechter aan.![]()
Deze link doet het niet meer: content deleted.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoop dat Wenger gisteren maar eens flink achter zijn oren zat te krabben, na het doelpunt van Martins. Kopen die handel teringzooi!
Brings back memories aan Bassie.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:08 schreef venomsnake het volgende:
Hoor het stadion zenuwachtig doen als Jens de bal heeft.
Gewoon Eduardo da Silva erin gooien. Die gaat het helemaal maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoop dat Wenger gisteren maar eens flink achter zijn oren zat te krabben, na het doelpunt van Martins. Kopen die handel teringzooi!
quote:
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon Eduardo da Silva erin gooien. Die gaat het helemaal maken.![]()
Of is ie geblesseerd ofzo?
Ik dacht dat het om 14.00 begonquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:51 schreef venomsnake het volgende:
Toch wel weer lekker hoor, Om 13.00 sport1 aan zetten.
Laat het voetbal maar weer beginnen.![]()
Ik neem mijn woorden terugquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:42 schreef sjimz het volgende:
Dat was misschien ook wel een penalty voor fulham.
Ik krijg flashbacks van vorig seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:44 schreef venomsnake het volgende:
omg. Arsenal gaat vrolijk verder met waar het vorig jaar mee afsloot, namelijk het missen van kansen.
Oogt ook nog een beetje slordig zo nu en dan. met name de eindpass ontbreekt vaak.
Die speelt nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:46 schreef Prosac het volgende:
die Niemi gaat de held van de dag worden.
De eerste helft doet idd aan vorig seizoen denken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks van vorig seizoen
Zullen we daar Tony Warner van maken?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:46 schreef Prosac het volgende:
die Niemi gaat de held van de dag worden.
en dan die commentator bij Sport1: "Arsenal fans hoeven niet te wanhopen, want de kansen waren er..."quote:
Heb je de herhaling nu terug gezien? No way fuckin way dat dat een penalty was. Fabrégas raakte hem niet eens, die gast struikelde gewoon over zijn eigen voetquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:42 schreef sjimz het volgende:
Dat was misschien ook wel een penalty voor fulham.
Jawel, Eduardo. Maar die is nu al geblesseerd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja inderdaad we missen een TOPSCHUTTER en die hebben we NIET. ARRGHHHHHHH!!!
Misschien kunnen ze hem in de rust ruilen met Tony Warner?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vorig jaar wilde ze toch Lehmann verkopen ?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem in de rust ruilen met Tony Warner?![]()
![]()
Nu al ja....quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Jawel, Eduardo. Maar die is nu al geblesseerd.![]()
Een keeper wordt al snel een held tegen Arsenalquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:08 schreef Prosac het volgende:
zo.. die tony warner gaat de held van de dag worden. uitstekende redding op Rosicky.![]()
auw is toch weer over. wonderdoekjequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:13 schreef Prosac het volgende:
ziet er niet lekker uit voor RvP
Hehe, ze zijn dus niet veranderd na vorig seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:23 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat zo'n typische Arsenal wedstrijd worden. 100 kansen, maar vlak voor tijd valt de 0-2.![]()
Alex heeft nog niet eens meegetraind, kan je niet verwachten dat ie meteen speelt. Shevchenko is blijkbaar nog geblesseerd, Drogba komt daar net van terug en kan waarschijnlijk geen 90 minuten spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:23 schreef DeVinger het volgende:
Waar zijnAlex en Sheva?
Wel vet voor Salomon, maar waarom Drogba op de bank?
Ah, daar zullen we Jasza hebben..quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, ze zijn dus niet veranderd na vorig seizoen![]()
Gevangenis van fokquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ah, daar zullen we Jasza hebben..![]()
Waar heb jij uitgehangen?
Die showboat uit je signaturequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef sjimz het volgende:
De commentator geilt op het bovenlijf van Bouba Diop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |