abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52265880
Dit is misschien een rare stelling, maar humor me.

Als een man lief is en verder helemaal niks, dus niet uitdagend, niet lekker, niet spannend, gewoon alleen dat... lief. Is er dan ook maar 1 vrouw die daar verliefd op zou worden? Dus... picture iemand die super saai is maar ontzettend lief. Persoonlijk, door alle media om me heen en de vele RP topics, schat ik dan de kans dat een vrouw toch verliefd wordt op 0.00000001% in (er kan altijd iemand zijn die wanhopig genoeg is). Wat denken jullie?
pi_52265912
Die zijn er wel. Op elk potje past een deksel.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:35:56 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52265974
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die zijn er wel. Op elk potje past een deksel. [afbeelding]
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52265995
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:31 schreef GambitRS2 het volgende:

Als een man lief is en verder helemaal niks, dus niet uitdagend, niet lekker, niet spannend, gewoon alleen dat... lief. Is er dan ook maar 1 vrouw die daar verliefd op zou worden? Dus... picture iemand die super saai is maar ontzettend lief. Persoonlijk, door alle media om me heen en de vele RP topics, schat ik dan de kans dat een vrouw toch verliefd wordt op 0.00000001% in (er kan altijd iemand zijn die wanhopig genoeg is). Wat denken jullie?
Nee gambitRS2, jij zult nooit een vriendin krijgen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_52266058
Mooie TT.
pi_52266098
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef deepart het volgende:

[..]

Gossie.
pi_52266203
Alleen lief? Lol lijkt me er dan snel af. Bij een supersaaie vrouw die lief is zou ik het niet lang uithouden..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_52266236
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef deepart het volgende:

[..]

Te laat, heb er al een gehad

Maar ik ben wel serieus met mijn stelling, toen ik mijn vriendin kreeg deed ik namelijk erg ondeugend en ik heb zo'n vermoeden dat lief zijn zo'n ontzettend turnoff is. Op elke date dat ik lief deed werd ik na de date meteen medegedeeld dat er geen klik is van haar kant. Terwijl ik me dan gewoon ontzettend vermaakt had.... gesprekjes vielen niet stil enzo.

Heeft iemand anders geen date advies, als je niet serieus op de TT wilt reageren?
pi_52266304
Lief zijn is niets mis mee, ook al schijnen veel jongens/mannen dat te denken.

Lief zijn hoeft namelijk niet in te houden dat je ook saai bent, niet spannend, niet interessant, niet gezellig, niet uitdagend, niet lekker, etc.

Als je echt alleen maar lief bent, denk ik inderdaad niet dat er veel vrouwen verliefd op je worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:49:24 #10
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52266310
Absoluut. Ik ken zo'n jongen, echt de liefste jongen ever, heeft totaal geen kwaad in de zin en zo. Maar veel meisjes hebben ook behoefte aan een beetje nastyness, spanning, etc.. maar goed, heus niet alle, en zoals al werd gezegd: op ieder potje past een dekseltje. Er zijn echt wel vrouwen die behoefte hebben aan een rustige relatie met een hele lieve jongen. Anderen hebben juist weer veel passie nodig, leven, vuur; ruzies en zo, spanning dus, etc.. maar ik zie dus inderdaad dat het voor dit soort jongens moeilijk is om een meisje aan de haak te slaan, ook bij deze jongen, ook in mijn eigen ervaring, ik zag 'em ook meer als een goede vriend meteen.

Goede TT trouwens .
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_52266450
Stel dat je maar 1 eigenschap kan hebben. Je bent lief, of je bent ontdeugend, of je bent lekker, of je bent interessant, of je bent spannend of je hebt humor....

Dan denk ik zo dat je met lief en interessant en humor de minste kans maakt (zeg maar, geen) terwijl je met lekker of spannend of ontdeugend al een heel eind verder komt. Dat zijn toch de eigenschappen die iemand leuk genoeg maken om mee te gaan lopen neuken Iemand die lief is of humor heeft die neem je als normale vriend, voor als je aandacht wil of even wilt lachen. En iemand die interessant is ... daar ben ik nog niet over uit, maar dat wordt misschien wel een vader figuur?
pi_52266592
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:54 schreef GambitRS2 het volgende:
Stel dat je maar 1 eigenschap kan hebben. Je bent lief, of je bent ontdeugend, of je bent lekker, of je bent interessant, of je bent spannend of je hebt humor....

Dan denk ik zo dat je met lief en interessant en humor de minste kans maakt (zeg maar, geen) terwijl je met lekker of spannend of ontdeugend al een heel eind verder komt. Dat zijn toch de eigenschappen die iemand leuk genoeg maken om mee te gaan lopen neuken Iemand die lief is of humor heeft die neem je als normale vriend, voor als je aandacht wil of even wilt lachen. En iemand die interessant is ... daar ben ik nog niet over uit, maar dat wordt misschien wel een vader figuur?
Het slaat nergens op, je moet mensen niet zo in hokjes stoppen. Ook gaat het niet om kansen, je beschikt daarnaast echt niet over 1 eigenschap of wat dan ook. Met alleen lekker kom je ook nergens.
pi_52266874
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het slaat nergens op, je moet mensen niet zo in hokjes stoppen. Ook gaat het niet om kansen, je beschikt daarnaast echt niet over 1 eigenschap of wat dan ook. Met alleen lekker kom je ook nergens.
Het slaat overal op als je het zo bekijkt. Stel, je komt als man lief over bij een vrouw, of humoristisch, of interessant, dan vind ze je een leuke normale vriend. Kwam je echter over als lekker, of als spannend, dan is ze bereid nogmaals met je op date te gaan. Kom je over als ontdeugend.... dan kan het misschien wel beide kanten op, dunno.

Het is echt niet zo dat elke eigenschap even goed is ofzo, dat zie je toch ook zelf gebeuren? De lieve jongens zonder vriendin, de lekker jongens met, ik bedoel... hoeveel knap uitziende jongens ken jij die nog nooit een vriendin hebben gehad? En dan bedoel ik niet de jongens die redelijk zijn, of normaal, maar echt .... brad pitt lekker

Ik kan ook best de vraag anders stellen, als dat tot minder weerzin leid bij mensen zoals jij die niet in hokjes durven te denken, omdat ze mogelijk bang zijn in een verkeerd hokje te belanden. Als je lief overkomt op een date, dan denk ik dat je 0.000001% kans hebt om nog een keer op date te gaan of dat de dame in kwestie verliefd op je word. Terwijl, als je spannend overkomt, je 99.999999% kans hebt. Beter?
pi_52266927
nee, nog net zo dom en wanhopig
pi_52267351
gee... thanks?

Aub geen bashers, ik ben hier serieus over. Bash de stelling, dat mag. Ik ken anders genoeg verhalen van lieve jongens zonder vriendin. Toeval?
pi_52267426
dat is nog het ergste, dat je er serieus over bent.
neem jezelf eens wat minder serieus en doe eens gewoon, kom je waarschijnlijk verder mee dan met deze gedachtenkronkels
pi_52267520
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:33 schreef miss_sly het volgende:
dat is nog het ergste, dat je er serieus over bent.
neem jezelf eens wat minder serieus en doe eens gewoon, kom je waarschijnlijk verder mee dan met deze gedachtenkronkels
Ik krijg de indruk dat jij je mannetje ontzettend lief vind en je nu denkt hem te moeten verdedigen ofzo, dus zal ik wel zielig zijn als ik met zo'n stelling kom?

Bovendien, wtf is gewoon? Is gewoon precies doen zoals jij? Voor mij is dit soort gedachte kronkels heel gewoon, omdat ik het leuk vind om dit soort dingen te evalueren om er iets van te kunnen leren. Maar ik kan het moeilijk in een filosofie forum plaatsen, want het relationele aspect voert de boventoon.

En om op de hele verdedigende toer te gaan: zelf zeg je ook al dat alleen lief zijn niet goed is

Gelukkig dat er ook nog mensen zijn die op de stelling ingaan en niet mij persoonlijk gaan bashen..... en anders schakel ik wel een modje in

[ Bericht 12% gewijzigd door GambitRS2 op 10-08-2007 20:45:08 ]
pi_52267781
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:37 schreef GambitRS2 het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat jij je mannetje ontzettend lief vind en je nu denkt hem te moeten verdedigen ofzo, dus zal ik wel zielig zijn als ik met zo'n stelling kom?

Bovendien, wtf is gewoon? Is gewoon precies doen zoals jij? Voor mij is dit soort gedachte kronkels heel gewoon, omdat ik het leuk vind om dit soort dingen te evalueren om er iets van te kunnen leren. Maar ik kan het moeilijk in een filosofie forum plaatsen, want het relationele aspect voert de boventoon.

En om op de hele verdedigende toer te gaan: zelf zeg je ook al dat alleen lief zijn niet goed is

Gelukkig dat er ook nog mensen zijn die op de stelling ingaan en niet mij persoonlijk gaan bashen..... en anders schakel ik wel een modje in
je probleem is dat je dit soort dingen probeert te evalueren en dan ook nog eens op een verkeerde manier. Op NIEMAND is maar 1 eigenschap van toepassing. Iedereen is meer. Bovendien zijn een heleboel dingen erg subjectief: of je iemand leuk, lief, lekker, uitdagend, sexy, knap, saai, interessant, spannend of wat dan ook vindt, is persoonlijk en smaakgevoelig. Geloof het of niet, maar er zijn vrouwen die niet op Brad Pitt vallen, die er niets aan vinden...
pi_52267949
Maar het is wel zo dat door een eigenschap te selecteren die voor het beste resultaat zorgt en daar dan de focus op te leggen, door die eigenschap te verbeteren (of een poging toen daartoe), het succes van een date zal stijgen. Als je bewust je date in gaat met de gedachte dat die persoon je spannend moet vinden, dan kan je allemaal spannende dingen gaan doen. Als lekker zijn de beste factor is dan kan je gaan trainen. Lief zijn verbeteren zal denk ik 0.0% verbetering veroorzaken, zelfs de grootste assholes hebben meisjes

Misschien dat liefheid wel het type meisje bepaalt dat geinteresseerd raakt, maar niet de mate waarin.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:59:59 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52268102
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:54 schreef GambitRS2 het volgende:
Maar het is wel zo dat door een eigenschap te selecteren die voor het beste resultaat zorgt en daar dan de focus op te leggen, door die eigenschap te verbeteren (of een poging toen daartoe), het succes van een date zal stijgen. Als je bewust je date in gaat met de gedachte dat die persoon je spannend moet vinden, dan kan je allemaal spannende dingen gaan doen. Als lekker zijn de beste factor is dan kan je gaan trainen. Lief zijn verbeteren zal denk ik 0.0% verbetering veroorzaken, zelfs de grootste assholes hebben meisjes

Misschien dat liefheid wel het type meisje bepaalt dat geinteresseerd raakt, maar niet de mate waarin.
Onzin. Als die spanning niet gepaard gaat met een goede dosis humor, wat liefs, wat welbespraaktheid en vooral de juiste aantrekkingskracht, is het een leeg iets.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52268172
Mooie TT
pi_52268277
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Onzin. Als die spanning niet gepaard gaat met een goede dosis humor, wat liefs, wat welbespraaktheid en vooral de juiste aantrekkingskracht, is het een leeg iets.
leeg en nep, daar wordt zo doorheen geprikt.
pi_52268389
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ah.... maar iets als welbespraaktheid is niet voor iedereen even belangrijk. En ik denk dat humor niet zo veel uitmaakt als iemand verliefd op je is, dan ga je namelijk om alles wel lachen Ook zijn er vrouwen die niet op zoek zijn naar een man met humor, maar bijvoorbeeld naar een man met macht. Ik geef toe dat er altijd wel een mix is, maar als je zou mogen kiezen wat het belangrijkste was? Kan je de elementen weghalen die, door het weghalen, ervoor niet zorgen dat je iemand niet meer leuk vind als partner?

Je eigen woorden verraden al met 'wat liefs' dat jij dat ook als de minst belangrijke factor ziet. Welbespraaktheid laat ik even buiten beschouwing, want als je praat als iemand uit de achterhoek dan zijn er daar vast genoeg meisjes te vinden die dat bijvoorbeeld niet als minpunt zien... je had net zo goed 'een mooie haardos' kunnen zeggen, of 'leuke kleren'. Die vallen volgens mij allemaal onder het puntje aantrekkingskracht.
quote:
Dan vraag ik me af waarom lover boys zoveel succes hebben, als ik de verhalen hoor komen die op mij ook als leeg en nep over maar dan nog. Dat hangt volgens mij dan van het IQ of het EQ van het meisje af, ze kan best super naief zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door GambitRS2 op 10-08-2007 21:23:57 ]
pi_52269498
quote:

verliefd niet echt, maar je zal wel aan een vrouw komen, echter het zal waarschijnlijk net zo een grijze muis zijn als jij of je moet met minder genoegen nemen.
pi_52271260
Nee Lijkt me dat de andere dingen dan gaan overheersen, en dat je dat lief dan niet meer belangrijk gaat vinden
pi_52273000
Lieve jongens bestaan niet, bad boys to the bone ook niet. In iedereen is er van elke karaktersoort iets aanwezig. Bij sommigen is het natuurlijk heviger aanwezig, maar mij maak je niet wijs dat een lieve jongen enkel lief is en niets anders.

Als je een vrouw wil verleiden zou ik het niet doen met lief zijn, en voor een lange relatie moet je minstens 1 maal lief gedaan hebben om ze te overtuigen. Daar ben ik van overtuigd.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:53:24 #27
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_52273400
Je hebt lief en lief!

Lief/slijmerig = fout
Lief/plagerig = goed

Enne, niemand kan ALLEEN MAAR lief zijn.
Dan heb je geen karakter
Dunkelheit
pi_52273501
Je kán niet kiezen voor één eigenschap van iemand. Je kán niet zeggen dat als iemand lief is hij hoe dan ook geen kans van slagen heeft. Je kán niet zeggen dat lief gelijk staat aan saai of humorloos.

Je zegt dan wel dat dingen als humor en liefheid minder belangrijk zijn, maar het zijn de twee belangrijkste eigenschappen die iemand kan hebben, voor mij. Ik zou inderdaad gek worden van iemand die echt alleen maar lief is en verder helemaal niets, maar dat bestáát gewoon niet. Mensen zijn geen ééndimensionale stripfiguren.

Je wil gewoon erg graag geloven dat lieve mensen niet aan de vrouw kunnen komen, maar dat is niet zo. Heel leuk en aardig, dat macho-beeld van stoere cowboys die met de prinsessen weglopen, maar het klopt niet. Lief zijn betekent niet dat je standaard omringd bent door een nest kittens en vrouwen je per defitinie op stap sturen om tampons voor ze te halen, 'want je voelt als m'n zusje'. Dat ligt ergens anders aan. Je houding bijvoorbeeld.
pi_52273502
Edit: Interessant. Echt. Ontopic ook.

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2007 00:05:02 ]
pi_52273564
TS is iig niet lief, of dat is niet wat er uitspringt hier.
Wat er wel uitspringt is onnodig moeilijk doen, drammen, zaniken, gelijk willen hebben, oh en had ik onnodig moeilijk doen al gezegd.

Kom je zo op een date ook zo over, en nee, je kan dan niet de nadruk op 'lief'' leggen, dat ben je namelijk niet, dan rent ieder leuk en aardig meisje binnen 2 minuten weg, minder aardig meisjes binnen 1 minuut.
Gelukkig zijn er nog een hele hoop saaie, niet leuke deurmatjes die onnodig moeilijk gedram aanzien voor diepgang dus vrees niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52273826
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
en of het ontopic was figuur, het haalde namelijk meteen voor eenieder inzichtelijk dat idiote fabeltje onderuit dat het helemaal niet uitmaakt wie of wat je bent, beter dan een diepzinnig betoog had kunnen doen.

Of past dit inzicht soms niet in je door een roze brilletje gestuurd wereldbeeld?
pi_52274081
Nee, dat is nogal een-dimensionaal. Alleen lief.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:50:42 #33
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52274762
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Leeg en nep kan je niet doorheen prikken. Metaforen zijn ook lastig he
(Sorry kon het niet laten)
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_52277415
Alleen lief? Lijkt me sowieso nogal onmogelijk. Betekent dat diegene ook niet boos kan worden oid? Het is een combinatie van eigenschappen waarop dames vallen, niet één in bijzonder.

Vrouwen vallen niet op overaardige, initiatiefloze en/of onzekere mannen. Is ook niks geks aan, evolutiepsychologisch gezien.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2007 05:03:08 ]
pi_52277420
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:22 schreef Xennia het volgende:
Nee, dat is nogal een-dimensionaal. Alleen lief.
Dat dus. Overheen gelezen.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:06:49 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52278502
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:09 schreef GambitRS2 het volgende:
Ah.... maar iets als welbespraaktheid is niet voor iedereen even belangrijk. En ik denk dat humor niet zo veel uitmaakt als iemand verliefd op je is, dan ga je namelijk om alles wel lachen Ook zijn er vrouwen die niet op zoek zijn naar een man met humor, maar bijvoorbeeld naar een man met macht. Ik geef toe dat er altijd wel een mix is, maar als je zou mogen kiezen wat het belangrijkste was? Kan je de elementen weghalen die, door het weghalen, ervoor niet zorgen dat je iemand niet meer leuk vind als partner?

Je eigen woorden verraden al met 'wat liefs' dat jij dat ook als de minst belangrijke factor ziet. Welbespraaktheid laat ik even buiten beschouwing, want als je praat als iemand uit de achterhoek dan zijn er daar vast genoeg meisjes te vinden die dat bijvoorbeeld niet als minpunt zien... je had net zo goed 'een mooie haardos' kunnen zeggen, of 'leuke kleren'. Die vallen volgens mij allemaal onder het puntje aantrekkingskracht.
Natuurlijk heeft ieder mens eigen voorkeuren die van belang zijn om op iemand te vallen. Voor mij is humor bijvoorbeeld juist wel van groot belang. Maar zeker niet van enig belang. Zoals Xennia al zegt: alleen lief (of welke eigenschap dan ook) is nogal eendimensionaal.
Met welbespraaktheid bedoel ik niet dat diegene accent- of dialectloos Nederlands dient te spreken. Maar dat hij een grote woordenschat heeft en zich goed kan uitdrukken. Voor mij belangrijk, voor een ander wellicht minder. Maar hoe dan ook toch essentiëler dan haardos en kleding, daar valt namelijk nog van alles aan te verbeteren .
quote:
Dan vraag ik me af waarom lover boys zoveel succes hebben, als ik de verhalen hoor komen die op mij ook als leeg en nep over maar dan nog. Dat hangt volgens mij dan van het IQ of het EQ van het meisje af, ze kan best super naief zijn.
De meiden die in de loverboy valkuil vallen, zijn volgens mij zonder uitzondering makkelijk te beïnvloeden, onzeker en naïef. Ik mag aannemen dat dit niet het type vrouw/meisje is waar jij op valt?

Maar hoe dan ook. Het is imo onmogelijk om slechts één karaktereigenschap te hebben, laat staan op slechts één karaktereigenschap verliefd te worden en de andere afwezige eigenschappen maar voor lief (of juist niet, dus) te nemen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52278677
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:59 schreef milagro het volgende:
TS is iig niet lief, of dat is niet wat er uitspringt hier.
Wat er wel uitspringt is onnodig moeilijk doen, drammen, zaniken, gelijk willen hebben, oh en had ik onnodig moeilijk doen al gezegd.

Kom je zo op een date ook zo over, en nee, je kan dan niet de nadruk op 'lief'' leggen, dat ben je namelijk niet, dan rent ieder leuk en aardig meisje binnen 2 minuten weg, minder aardig meisjes binnen 1 minuut.
Gelukkig zijn er nog een hele hoop saaie, niet leuke deurmatjes die onnodig moeilijk gedram aanzien voor diepgang dus vrees niet.
Wauw.... ok, ik ga mezelf dan maar van kant maken
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 10:06 schreef Copycat het volgende:

Maar hoe dan ook. Het is imo onmogelijk om slechts één karaktereigenschap te hebben, laat staan op slechts één karaktereigenschap verliefd te worden en de andere afwezige eigenschappen maar voor lief (of juist niet, dus) te nemen.
Hoe verklaar je dan dat van de jongens die achterblijven zo vaak gezegd word 'Maar hij is zo lief, ik snap niet dat hij geen vriendin heeft' en niet 'Maar hij is zo spannend' of 'Maar hij is zo mooi' of wat je er zelf voor in de plaats wilt zetten? Ik ken zelf zo'n lieve jongen, in dit topic kent iemand anders er nog een, en als je de andere topics van dit forum doorleest dan kom je er nog meer tegen.

Waarom wordt van hun dan wel gezegd dat ze zo lief zijn? Naar mijn weten komen ze dan als lief over en verder niets.

[ Bericht 36% gewijzigd door GambitRS2 op 11-08-2007 10:30:36 ]
pi_52279759
nou dat gaat niet echt om het "hij is zo lief" imo
ik had ook zo'n vriendje met wie ik het om dezelfde reden uit heb gemaakt maar dat is dan maar een korte samenvatting van alles wat er aan vooraf is gegaan (in mijn geval was dat de overdreven adoratie vanuit hem, nooit een eigen keus maken, geen intiatief tonen, ontzettend clingy dat soort dingen) en ipv dat telkens uit te leggen kom je dan uit op ja hij was te lief
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52280382
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:31 schreef liefie_ het volgende:
nou dat gaat niet echt om het "hij is zo lief" imo
ik had ook zo'n vriendje met wie ik het om dezelfde reden uit heb gemaakt maar dat is dan maar een korte samenvatting van alles wat er aan vooraf is gegaan (in mijn geval was dat de overdreven adoratie vanuit hem, nooit een eigen keus maken, geen intiatief tonen, ontzettend clingy dat soort dingen) en ipv dat telkens uit te leggen kom je dan uit op ja hij was te lief
Heren, let op: hierboven een prachtig voorbeeld van vrouwelijk redeneren (?!). Wat valt ons op? Het volgende: vrouwen etiketteren een man die ze niet (meer) interessant vinden, maar waar ze geen hekel aan hebben met 'te lief', het heeft niets te maken met het al dan niet lief zijn.
pi_52280507
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:57 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Heren, let op: hierboven een prachtig voorbeeld van vrouwelijk redeneren (?!). Wat valt ons op? Het volgende: vrouwen etiketteren een man die ze niet (meer) interessant vinden, maar waar ze geen hekel aan hebben met 'te lief', het heeft niets te maken met het al dan niet lief zijn.
vrouwen verzinnen idd vaak kutsmoesjes om niet te kwetsen, wat in feite ook weer gelul is.... die kutsmoesjes zijn er niet om de ander te ontzien enkel of ms zelfs helemaal niet, maar om de aftocht voor hen zelf makkelijker te maken
pi_52280863
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:02 schreef milagro het volgende:

[..]

vrouwen verzinnen idd vaak kutsmoesjes om niet te kwetsen, wat in feite ook weer gelul is.... die kutsmoesjes zijn er niet om de ander te ontzien enkel of ms zelfs helemaal niet, maar om de aftocht voor hen zelf makkelijker te maken
Inderdaad. Overigens is deze discussie bijzonder illustratief: mannen en vrouwen denken op een andere manier, vandaar dat de mannen het etiketteren niet snappen, en het eenvoudig letterlijk nemen. Dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk
pi_52280916
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Inderdaad. Overigens is deze discussie bijzonder illustratief: mannen en vrouwen denken op een andere manier, vandaar dat de mannen het etiketteren niet snappen, en het eenvoudig letterlijk nemen. Dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk
ms moeten we eens ophouden met elkaar proberen te snappen, het is toch allemaal lust waar het om draait dus halt's maul und klamotten herunter, baby.
pi_52281545
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:18 schreef milagro het volgende:

[..]

ms moeten we eens ophouden met elkaar proberen te snappen, het is toch allemaal lust waar het om draait dus halt's maul und klamotten herunter, baby.
Precies! Voor volk en vaderland, geen woorden maar daden, gelul vult geen gaatjes etc.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:53:45 #44
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52281742
Als hij enkel lief is, maar verder niets spectaculairs heeft, dan zou ik hem meteen uitzwaaien. Ook als het liefheidsgehalte overheerst ben ik er al snel klaar mee. Een man moet intelligent, humorvol, impulsief en eigenzinnig zijn. Anders valt er niets mee te beginnen behalve een bron van ergernis.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52284916
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:53 schreef Shitonya het volgende:
Als hij enkel lief is, maar verder niets spectaculairs heeft, dan zou ik hem meteen uitzwaaien. Ook als het liefheidsgehalte overheerst ben ik er al snel klaar mee. Een man moet intelligent, humorvol, impulsief en eigenzinnig zijn. Anders valt er niets mee te beginnen behalve een bron van ergernis.
Daar kan ik vrede mee nemen!
Dat zijn dingen die haalbaar zijn, en geen eisen waar slechts 2percent van de mannen aan kan voldoen.

Had elke vrouw maar zo'n mooie eisen
pi_52285089
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 15:34 schreef katerwater het volgende:

[..]

Daar kan ik vrede mee nemen!
Dat zijn dingen die haalbaar zijn, en geen eisen waar slechts 2percent van de mannen aan kan voldoen.

Had elke vrouw maar zo'n mooie eisen
en welke eisen hebben de meeste dames (die jij kent dan) dan volgens jou?

vergeet niet dat er naast die 'eisen' die net opgenoemd zijn, er toch ook altijd een sexuele aantrekkingskracht moet zijn (ik ga daar maar even van uit dat het voor die user ook geldt, lijkt me wel zo aannemelijk) .

valt die aantrekkingskracht dan voor jou ook onder die 'oneerlijke' eisen?

ik zal toch nooit snappen, dat gemekker over 'eisen' die men niet zou moeten mogen hebben, wat doet het er toe waarom iemand niet voor je valt? het is zo, klaar.
en hoe lulliger de reden voor afwijzing is, hoe makkelijker het dan toch moet zijn om er niet mee te zitten in feite? je kan hooguit balen van de verspilde energie of je eigen foute inschatting wb het karakter van die persoon.
pi_52286010
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:53 schreef Shitonya het volgende:
Een man moet intelligent, humorvol, impulsief en eigenzinnig zijn.
Geweldig hoe dat ideaalbeeld nooit aansluit bij de werkelijkheid.
pi_52286760
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:35 schreef Friek_ het volgende:

[..]

En daarnaast zijn de eisen ook nog eens incongruent... Intelligent en impulsief gaan normaal gesproken niet erg samen.
pi_52286881
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 10:23 schreef GambitRS2 het volgende:
Hoe verklaar je dan dat van de jongens die achterblijven zo vaak gezegd word 'Maar hij is zo lief, ik snap niet dat hij geen vriendin heeft'
Van lelijke baby's zeggen ze ook nog wel eens dat het een ''lief kind'' is.
Met andere woorden: als ik iemand niet fysiek aantrekkelijk vind, wordt het niets.
pi_52286910
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Sttt
pi_52286934
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Sttt
sorry

nu ja, mannen doen dat net zo, dus ach, niets mannelijks is ons vreemd
pi_52287493
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 15:43 schreef milagro het volgende:

[..]

en welke eisen hebben de meeste dames (die jij kent dan) dan volgens jou?

vergeet niet dat er naast die 'eisen' die net opgenoemd zijn, er toch ook altijd een sexuele aantrekkingskracht moet zijn (ik ga daar maar even van uit dat het voor die user ook geldt, lijkt me wel zo aannemelijk) .

valt die aantrekkingskracht dan voor jou ook onder die 'oneerlijke' eisen?

ik zal toch nooit snappen, dat gemekker over 'eisen' die men niet zou moeten mogen hebben, wat doet het er toe waarom iemand niet voor je valt? het is zo, klaar.
en hoe lulliger de reden voor afwijzing is, hoe makkelijker het dan toch moet zijn om er niet mee te zitten in feite? je kan hooguit balen van de verspilde energie of je eigen foute inschatting wb het karakter van die persoon.
Bij het maken van mijn post zat ik al te twijfelen: is er geen ander woord voor 'eisen'?

Het zal wel met mijn onzekerheid te maken hebben
Soms heb ik een gevoel dat intelligent, humorvol, impulsief en eigenzinnig gewoon bullshit is. En dat de mens niet meer is dan een dier, en dat enkel fysieke eigenschappen meetellen. Dat dat seksuele aspect gewoon het belangrijkste is. En dan voel ik me rot, want dat laatste, daar kan ik niet mee overweg.

Dat is natuurlijk overdreven: het moet gewoon klikken, en dan komt alles vanzelf! Ook het seksuele! Dat iedereen in termen van 'eisen' denkt, ligt natuurlijk aan al die klotepsychologen, die alles in termen en cijfertjes willen stoppen.
pi_52287533
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:54 schreef katerwater het volgende:
ligt natuurlijk aan al die klotepsychologen
Zeg
pi_52287604
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zeg
Jij bent een uitzondering Jij bent lief!

Ik bedoel het niet beledigend hoor, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel: liefde en seks in termen en cijfertjes omzetten en dan wetenschappers opdraven om te bewijzen dat het enkel om de seks gaat enzo, vind ik enorm irritant
pi_52287641
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zeg
Als je al niet eens tegen opbouwende kritiek kunt .
pi_52287644
Het gedrag "lief zijn" wordt bij vrouwen over het algemeen niet geaccepteerd. Het tonen van dit gedrag wordt als een zwakheid beschouwd. Echter soms wil het ook nog wel eens voorkomen dat de vrouw wat tederheid van het mannetje nodig heeft. Maar dit komt zeer zelden voor. Stoerheid typeert het karakter van de man - en mits gecombineerd met het juiste uiterlijk en 100 andere eisen die het vrouwtje stelt aan de man - is het wellicht mogelijk een lange termijn relatie te realiseren met het vrouwelijk geslacht.
pi_52287729
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:54 schreef katerwater het volgende:

[..]

Bij het maken van mijn post zat ik al te twijfelen: is er geen ander woord voor 'eisen'?

Het zal wel met mijn onzekerheid te maken hebben
Soms heb ik een gevoel dat intelligent, humorvol, impulsief en eigenzinnig gewoon bullshit is. En dat de mens niet meer is dan een dier, en dat enkel fysieke eigenschappen meetellen. Dat dat seksuele aspect gewoon het belangrijkste is. En dan voel ik me rot, want dat laatste, daar kan ik niet mee overweg.

Dat is natuurlijk overdreven: het moet gewoon klikken, en dan komt alles vanzelf! Ook het seksuele! Dat iedereen in termen van 'eisen' denkt, ligt natuurlijk aan al die klotepsychologen, die alles in termen en cijfertjes willen stoppen.
het seksuele aspect heeft toch echt vaak weinig met "mooi' te maken, hoor, dus wat dat betreft, mocht je jezelf niet mooi vinden, is er geen reden tot wanhoop

het is toch ook logisch, die 'eis', die heb je zelf toch net zo goed, jij valt toch ook op net die ene aardige leuke meid, en niet op die andere tien? iets in die ene , haar uiterlijk , spreekt jou aan, en daarom kies je voor haar, die andere leuke eigenschappen vind je ook wel in andere dames terug.

afwijzingen zijn nooit leuk, maar het waarom of liever het daarom van de ander, is maar 1 daarom, 1 mening, dus niet persé een feit.... mocht het dat wel zijn, word je steeds om die ene zelfde reden afgewezen en zit het 'm in je gedrag dan is daar wat aan te doen.
is het je uiterlijk, of ben je daarvan overtuigd, tja, ach, het gros van ons heeft precies hetzelfde 'probleem'' , niet de hele wereld valt op ons, de dames en heren die konstant alle hoofden doen draaien zijn toch echt in de minderheid.... behalve dan in de zomer, dan lopen de meisjes er zo luchtig bij, dat ook ik mijn hoofd draai voor hen

alles is in 1e instantie gebaseerd op lust, de rest is geconditioneerd, het is niet anders
pi_52288386
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Het gedrag "lief zijn" wordt bij vrouwen over het algemeen niet geaccepteerd. Het tonen van dit gedrag wordt als een zwakheid beschouwd. Echter soms wil het ook nog wel eens voorkomen dat de vrouw wat tederheid van het mannetje nodig heeft. Maar dit komt zeer zelden voor. Stoerheid typeert het karakter van de man - en mits gecombineerd met het juiste uiterlijk en 100 andere eisen die het vrouwtje stelt aan de man - is het wellicht mogelijk een lange termijn relatie te realiseren met het vrouwelijk geslacht.
Kom, praktisch iedereen kan een relatie krijgen. Tussen willen en krijgen zit dus nogal een verschil.
pi_52288492
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:06 schreef milagro het volgende:

[..]

het seksuele aspect heeft toch echt vaak weinig met "mooi' te maken, hoor, dus wat dat betreft, mocht je jezelf niet mooi vinden, is er geen reden tot wanhoop

het is toch ook logisch, die 'eis', die heb je zelf toch net zo goed, jij valt toch ook op net die ene aardige leuke meid, en niet op die andere tien? iets in die ene , haar uiterlijk , spreekt jou aan, en daarom kies je voor haar, die andere leuke eigenschappen vind je ook wel in andere dames terug.
Qua uiterlijk val ik best wel mee, hoor . Ik wil echt niet geloven dat meisjes me niet leuk vinden omwille van mijn uiterlijk.

Ik ben het gewoon beu om die 'lieve jongen' te zijn. wtf, iedereen kan sexy zijn! Dus waarom ik niet? De vraag is: hoe? Voor jou lijkt het simpel, maar voor mij dus niet. De meest eenvoudige dingen lijken mij haast onmogelijk. En al helemaal als ik alles alleen moet doen.
quote:
alles is in 1e instantie gebaseerd op lust, de rest is geconditioneerd, het is niet anders
Doe es niet, je maakt me weer onzeker
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:55:28 #60
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52288633
quote:

[..]

Tot nu toe heeft die beschrijving atijd aangesloten bij mijn exen/scharrels
En ja dit waren de meest belangrijke "eisen"/voorkeuren. Natuurlijk moet er ook nog eens seksuele aantrekkingskracht zijn. Vaak klikt het of mentaal en fysiek niet of fysiek wel, maar mentaal niet. De kans dat ik verliefd word is gewoon zo verdomd klein dat het wel eens irritaties oplevert

Het is ook niet echt een kwestie van "eisen", maar voorkeuren en natuurlijk de klik die er moet zijn. Daar zit denk ik het grootste probleem. Je kunt nog zoveel mensen leuk vinden, maar er is heel wat meer voor nodig om echt meer dan dat te voelen voor iemand.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:58:54 #61
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52288699
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:49 schreef katerwater het volgende:

[..]

Qua uiterlijk val ik best wel mee, hoor . Ik wil echt niet geloven dat meisjes me niet leuk vinden omwille van mijn uiterlijk.

Ik ben het gewoon beu om die 'lieve jongen' te zijn. wtf, iedereen kan sexy zijn! Dus waarom ik niet? De vraag is: hoe? Voor jou lijkt het simpel, maar voor mij dus niet. De meest eenvoudige dingen lijken mij haast onmogelijk. En al helemaal als ik alles alleen moet doen.
[..]

Je bent iets ( karaktereigenschap ) of niet. Het is haast onmogelijk om mezelf een ander image of simpelweg een karakterschap aan te leren al zou je dat willen. DAt lieve afleren lijkt me trouwens één van de minder moeilijke eigenschappen om af te leren. Als je wat vaker zegt wat je echt denkt wordt dat vanzelf wel minder.
pi_52288741
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:49 schreef katerwater het volgende:

[..]

[..]

gewoon niet sexy doen, bewust dan, is ook zinloos, want sex appeal is toch ook weer subjectief.
iedereen is bij vlagen onzeker, afgewezen worden is nooit leuk en vaak toch even een deuk voor je ego of zelfvertrouwen, maar van alle mensen die je ontmoet of zou kunnen ontmoeten, ook jij valt maar op een klein deel ervan, dus waarom niet snappen dat het omgekeerd net zo werkt.

de meesten van ons moeten maar net die ene tegenkomen, net op dat moment daar zijn waar hij of zij ook is, en dan nog de moed hebben om erop af te stappen.
en bedenk ook dat de gene die makkelijk scoren de lat ws ook wat lager leggen, het gaat hun om de sex, of het scoren an sich, niet of het meisje of de knul in kwestie potentieel relatie materiaal is.
pi_52294411
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik vraag me af.... zijn er nou veel vrouwen die het hier mee eens zijn? Of is dit typerend voor een bepaald type vrouw? Of is dit meer een hersenspinsel gebaseerd op onzekerheid?
  zondag 12 augustus 2007 @ 00:05:36 #64
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_52296232
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:13 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

En daarnaast zijn de eisen ook nog eens incongruent... Intelligent en impulsief gaan normaal gesproken niet erg samen.
Hoe zie jij impulsief dan?
Als zijnde zomaar gekke dingen doen (keer zomaar weekend Parijs ofzo met zn 2tjes) dat zit wat mij betreft de intelligentie niet in de weg?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_52300874
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:55 schreef GambitRS2 het volgende:

[..]

Ik vraag me af.... zijn er nou veel vrouwen die het hier mee eens zijn? Of is dit typerend voor een bepaald type vrouw? Of is dit meer een hersenspinsel gebaseerd op onzekerheid?
hoe kom je er op dat het te maken heeft met onzekerheid?

ik vind het ergens wel logisch klinken allemaal als je het bekijkt vanuit heel vroeger...
je had toen niet zo veel aan een lieve man die je niet kon beschermen tegen wilde sabeltand tijgers en die niks van eten voor je ving omdat ie t hertje zo lief vond
pi_52301530
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:05 schreef VASND het volgende:

[..]

Hoe zie jij impulsief dan?
Als zijnde zomaar gekke dingen doen (keer zomaar weekend Parijs ofzo met zn 2tjes) dat zit wat mij betreft de intelligentie niet in de weg?
Dat is niet impulsief, dat is ondernemend. Impulsief houdt in dat je je impulsen volgt, zonder je goed rekenschap te geven van de consequenties.

Ikzie trouwens niet in wat er gek is aan zomaar een weekendje Parijs doen, dat soort dingen hoef je niet zes maanden van tevoren te plannen ( ), dat doe je als je er behoefte aan hebt (en gelegenheid, anders is het idd impulsief).
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 11:51:39 #67
5428 crew  miss_sly
pi_52301699
quote:

[..]

Ook grappig dat eigenzinnig genoemd wordt, terwijl veel vrouwen juist helemaal geen eigenzinnigheid in hun partner willen, dat is alleen maar lastig
pi_52301738
Goed, de dames in dit topic vinden het dus prima om achteraf "hij was te lief" als reden van de breakup te geven, maar ze worden furieus als er vervolgens mannen zijn die denken dat "lief" geen goede eigenschap is om een relatie te krijgen.

Vrouwenlogica, heerlijk. Het druipt van elke verontwaardigde reactie hier af dat TS nog harder gelijk heeft dan hij al hoopt. Nou kom op dames, schreeuwt u er maar weer in dat de heren het niet snappen. Ga toch koken!
twee violen en een trommel en een fluit
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 11:54:23 #69
5428 crew  miss_sly
pi_52301739
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:55 schreef GambitRS2 het volgende:

[..]

Ja, dit is het hersenspinsel van die betreffende user. Hij heeft een heel vertekend beeld omdat hij gefrustreerd is en geeft er vrouwen de schuld van dat ze niet vallen op iemand waarbij je de frustratie en oznekerheid op een kilometer afstand kunt ruiken.
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 11:56:56 #70
5428 crew  miss_sly
pi_52301790
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:54 schreef Roquefort het volgende:
Goed, de dames in dit topic vinden het dus prima om achteraf "hij was te lief" als reden van de breakup te geven, maar ze worden furieus als er vervolgens mannen zijn die denken dat "lief" geen goede eigenschap is om een relatie te krijgen.

Vrouwenlogica, heerlijk. Het druipt van elke verontwaardigde reactie hier af dat TS nog harder gelijk heeft dan hij al hoopt. Nou kom op dames, schreeuwt u er maar weer in dat de heren het niet snappen. Ga toch koken!
Nee hoor, ik zal over geen van mijn exen zeggen dat hij te lief was. En dat heb ik die exen ook nooit wijsgemaakt. Ik vind het ook een kutexcuus, eigenlijk, maar het schijnt dat vrouwen zich er geregeld van bedienen. maar zoals gezegd, betekent dat niet zozeer dat hij te lief was, maar is dat de noemer waar verschillende dingen onder vallen.
pi_52301803
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dit is het hersenspinsel van die betreffende user. Hij heeft een heel vertekend beeld omdat hij gefrustreerd is en geeft er vrouwen de schuld van dat ze niet vallen op iemand waarbij je de frustratie en oznekerheid op een kilometer afstand kunt ruiken.
Knap zeg, tien van je eigen posts verdraaien tot een nieuwe werkelijkheid. Heel slimme wijventactiek, ineens in de focus verlegd naar het waanidee dat jongens die denken dat lieverds kansloos zijn in de liefde types zijn die "waarbij je de frustratie en oznekerheid op een kilometer afstand kunt ruiken."

Nog meer mooie verzinsels omde werkelijkheid te verdoezelen. Vind je jezelf echt logisch argumentatief bezig?
pi_52301834
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zal over geen van mijn exen zeggen dat hij te lief was. En dat heb ik die exen ook nooit wijsgemaakt. Ik vind het ook een kutexcuus, eigenlijk, maar het schijnt dat vrouwen zich er geregeld van bedienen. maar zoals gezegd, betekent dat niet zozeer dat hij te lief was, maar is dat de noemer waar verschillende dingen onder vallen.
Ah, Miss Sly meent representatief te mogen zijn voor de gemiddelde vrouw.

Je ben slechts een van de vele schatje, en inderdaad, er zijn vele vrouwen die zich van het kutexcuus bedienen dat jij nooit zou gebruiken.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:00:18 #73
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_52301845
quote:

tja was al een tijd geleden gestopt met ze probenen te snappen XD
mja heb zelf ook veel te lang geleden aan dat te lief syndroom. ja zo noem ik want ik begin het steeds meer een ziekte voor mezelf te vinden. Ook teveel afwijzingen gehad en dergelijke maar daar ga ik nu niet op in. Op het moment probeer ik mezelf een soort darker/negatiever karakter te geven, een die niet zo in de smaak valt imho, maar heb op het moment weinig keus, op de huidige manier kom ik ook niet verder, oh well >_>
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 12:04:47 #74
5428 crew  miss_sly
pi_52301930
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:57 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Knap zeg, tien van je eigen posts verdraaien tot een nieuwe werkelijkheid. Heel slimme wijventactiek, ineens in de focus verlegd naar het waanidee dat jongens die denken dat lieverds kansloos zijn in de liefde types zijn die "waarbij je de frustratie en oznekerheid op een kilometer afstand kunt ruiken."

Nog meer mooie verzinsels omde werkelijkheid te verdoezelen. Vind je jezelf echt logisch argumentatief bezig?
Dit ging over die specifieke user waar al diverse topics van zijn. Zoek ze op zou ik zeggen.

Verder vind ik je manier van communiceren niet prettig, dus ga ik daar mijn tijd niet aan verdoen en liever van het mooie weer genieten.
pi_52301969
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit ging over die specifieke user waar al diverse topics van zijn. Zoek ze op zou ik zeggen.

Verder vind ik je manier van communiceren niet prettig, dus ga ik daar mijn tijd niet aan verdoen en liever van het mooie weer genieten.
Wederzijds, eensgelijks en een hele prettige dag verder.
pi_52301990
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

tja was al een tijd geleden gestopt met ze probenen te snappen XD
mja heb zelf ook veel te lang geleden aan dat te lief syndroom. ja zo noem ik want ik begin het steeds meer een ziekte voor mezelf te vinden. Ook teveel afwijzingen gehad en dergelijke maar daar ga ik nu niet op in. Op het moment probeer ik mezelf een soort darker/negatiever karakter te geven, een die niet zo in de smaak valt imho, maar heb op het moment weinig keus, op de huidige manier kom ik ook niet verder, oh well >_>
het gaat niet om "donkerheid" of negativiteit!
maar (imo) om een gezonde relatie
wat ik heb gemerkt bij die te lieve jongens is dat er bijna geen gelijkwaardige relatie mee te krijgen is omdat ze nogal zijn van het wat jij wil schat! ow ja ik heb eigenlijk echt een ontzettende hekel aan bowlen maar ik vind jou lief dat ik graag elke zaterdag met je zou doen
dat is storend en niet bevoorderlijk voor een gelijkwaardige relatie
en in mijn ogen ook niet echt goed voor de knul in kwestie met het oog op eigenwaarde en voor jezelf gaan staan en dat soort dingen
pi_52302033
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:07 schreef liefie_ het volgende:

[..]

wat ik heb gemerkt bij die te lieve jongens is dat er bijna geen gelijkwaardige relatie mee te krijgen is omdat ze nogal zijn van het wat jij wil schat! ow ja ik heb eigenlijk echt een ontzettende hekel aan bowlen maar ik vind jou lief dat ik graag elke zaterdag met je zou doen
en in mijn ogen ook niet echt goed voor de knul in kwestie met het oog op eigenwaarde en voor jezelf gaan staan en dat soort dingen
Kijk, daar ben ik het nou inhoudelijk wel mee eens, dat is het mechanisme en dat snijdt hout!
pi_52302063
quote:

[..]

Ondanks al het feministisch gelul wil een grote groep vrouwen gewoon terug naar de situatie van voor 1954. Je zou bijna gaan denken dat de inzichten uit de 19e eeuw omtrent het vrouwelijk geslacht zo gek nog niet waren.
pi_52302072
quote:

[..]

Dus je bevestigt dat lief zijn minder belangrijk is dat stoer zijn.
Liever te stoer dan te lief

jou username is liefie, ironisch
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:13:31 #80
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_52302106
quote:

[..]

Ja maar, jezelf een wat donkerder karakter geven kan vak een positievere indruk maken though. Het geeft meer aan dat je niet meer zo makkelijk bent om jezelf aan anderen aan te passen oa. mja dit is wel iets wat crasht met wat ik zo ongeveer me hele leven was maar zoals ik eerder zei, heb weinig keus.

edit katerwater ea bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden
pi_52302165
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ondanks al het feministisch gelul wil een grote groep vrouwen gewoon terug naar de situatie van voor 1954. Je zou bijna gaan denken dat de inzichten uit de 19e eeuw omtrent het vrouwelijk geslacht zo gek nog niet waren.
juist niet! ik wil juist een gelijkwaardige relatie dus een knul kan "stoer" zijn wat ie wil maar dan werkt het bij mij(en bij vrouwen die lekker in hun vel zitten en eigenwaarde hebben) nog niet want dan is het nog niet gelijk
en dat is het dus ook niet bij een jongen die "te lief" is
pi_52302205
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Ja maar, jezelf een wat donkerder karakter geven kan vak een positievere indruk maken though. Het geeft meer aan dat je niet meer zo makkelijk bent om jezelf aan anderen aan te passen oa. mja dit is wel iets wat crasht met wat ik zo ongeveer me hele leven was maar zoals ik eerder zei, heb weinig keus.

edit katerwater ea bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden
nou (en ik kan weer alleen voor mezelf spreken maar ik gok dat het voor meer vrouwen zo werkt) donker en negatief vallen bij mij niet onder aantrekkelijk
een man die weet wat hij wil en zn dingetjes op een rijtje heeft en dat op een volwassen manier kan integreren in een relatie dat is wat ik "zoek"
pi_52302209
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:11 schreef katerwater het volgende:

[..]

Wat ze bedoelt is dat ze graag heeft dat een man/jongen een mening heeft die een andere is dan de hare, en dat hij daar ook naar handelt. Oftewel: niet teveel rekening houdt met haar.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:21:15 #84
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_52302270
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:18 schreef liefie_ het volgende:

[..]

nou (en ik kan weer alleen voor mezelf spreken maar ik gok dat het voor meer vrouwen zo werkt) donker en negatief vallen bij mij niet onder aantrekkelijk
een man die weet wat hij wil en zn dingetjes op een rijtje heeft en dat op een volwassen manier kan integreren in een relatie dat is wat ik "zoek"
ja maar dat versta ik ddan meer onder veel meer je eigen dingen willen doen en eisen dat je ze dan wil doen. Ook houdt het in dat je veel minder geeft om wat de vrouw in kwestie dan wil. tuurlijk het is er nog wel echter rekening mee houden.
pi_52302292
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef liefie_ het volgende:

[..]

juist niet! ik wil juist een gelijkwaardige relatie dus een knul kan "stoer" zijn wat ie wil maar dan werkt het bij mij(en bij vrouwen die lekker in hun vel zitten en eigenwaarde hebben) nog niet want dan is het nog niet gelijk
en dat is het dus ook niet bij een jongen die "te lief" is
Ik denk dat je mijn punt niet helemaal snapt... Wat ik bedoel is dat er legio vrouwen zijn die het wel lekker vinden als er een man is die de moeilijke beslissingen voor ze neemt. Als jij dat gelijkwaardig wil noemen vind ik dat prima, maar dat is het natuurlijk niet.
pi_52302340
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

ja maar dat versta ik ddan meer onder veel meer je eigen dingen willen doen en eisen dat je ze dan wil doen. Ook houdt het in dat je veel minder geeft om wat de vrouw in kwestie dan wil. tuurlijk het is er nog wel echter rekening mee houden.
daar typte ik ook: op een volwassen manier in een relatie kan integreren" (of wat ik ook precies zei)
omdat in een relatie draait het in mijn ogen om gelijkwaardigheid
dus iemand die te lief is bereikt niks maar iemand die alleen zijn eigen zin door drijft ook niet
maar ik heb wel meer respect voor iemand die kan zeggen: schat eigenlijk hou ik niet zo van bowlen maar ik wil het best eens met je doen als het maar niet elke zaterdag is... en ik zou het leuk vinden als je dan misschien ook eens met mij gaat vissen (bijvoorbeeld) of die het niet eng vind om dingen alleen te doen
ipv voor iemand die vanaf het moment dat ie een relatie krijgt zijn eigen ding en eigen mening aan de kant zet en ja en amen zegt op alles wat ik zeg en wil en geen eigen leven en dingetjes meer heeft en dat is (in mijn ervaring dan) wat die "te lieve" jongens/mannen wel doen
pi_52302341
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:57 schreef Roquefort het volgende:

[..]

verkeerde been uit bed gestapt?

wat reageer je raar pissig, alsof het persoonlijk is bijna
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 12:25:18 #88
5428 crew  miss_sly
pi_52302350
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:11 schreef katerwater het volgende:

[..]

stoer is niet belangrijk.
Iemand met een beetje persoonlijkheid, geen slaaf of adorerend geval achter je aan, die niet zelf denkt, niets durft te zeggen waarvan hij denkt dat ji het niet wil horen, geen mening...dat is belangrijk.

ow ja, en alles waar 'te' voor staat is niet goed.
pi_52302358
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:22 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik denk dat je mijn punt niet helemaal snapt... Wat ik bedoel is dat er legio vrouwen zijn die het wel lekker vinden als er een man is die de moeilijke beslissingen voor ze neemt. Als jij dat gelijkwaardig wil noemen vind ik dat prima, maar dat is het natuurlijk niet.
ja die zijn er vast
net zoals er ook vrouwen zijn die liever een man hebben die totaal geen tegengas geeft
maar dat zijn in mijn ogen niet het gros van de vrouwen
en ik typ ook expres bij al mijn posts iets in de trant van imo of ik kan alleen voor mezelf spreken
pi_52302372
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

stoer is niet belangrijk.
Iemand met een beetje persoonlijkheid, geen slaaf of adorerend geval achter je aan, die niet zelf denkt, niets durft te zeggen waarvan hij denkt dat ji het niet wil horen, geen mening...dat is belangrijk.

ow ja, en alles waar 'te' voor staat is niet goed.
idd!! (dat is een stuk korter dan al die posts van mij )
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 12:28:22 #91
5428 crew  miss_sly
pi_52302410
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:18 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat ze bedoelt is dat ze graag heeft dat een man/jongen een mening heeft die een andere is dan de hare, en dat hij daar ook naar handelt. Oftewel: niet teveel rekening houdt met haar.
hmm, als ik voor mezelf spreek: hij hoeft niet per se een mening te hebben die anders is dan de mjne, maar als dat wel zo is, dan moet hij daar ook voor uitkomen en niet voetstoots de mijne overnemen.
pi_52302460
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
herpost het ff? fuck dat modje.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:32:07 #93
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_52302487
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:24 schreef liefie_ het volgende:

[..]

daar typte ik ook: op een volwassen manier in een relatie kan integreren" (of wat ik ook precies zei)
omdat in een relatie draait het in mijn ogen om gelijkwaardigheid
dus iemand die te lief is bereikt niks maar iemand die alleen zijn eigen zin door drijft ook niet
maar ik heb wel meer respect voor iemand die kan zeggen: schat eigenlijk hou ik niet zo van bowlen maar ik wil het best eens met je doen als het maar niet elke zaterdag is... en ik zou het leuk vinden als je dan misschien ook eens met mij gaat vissen (bijvoorbeeld) of die het niet eng vind om dingen alleen te doen
ipv voor iemand die vanaf het moment dat ie een relatie krijgt zijn eigen ding en eigen mening aan de kant zet en ja en amen zegt op alles wat ik zeg en wil en geen eigen leven en dingetjes meer heeft en dat is (in mijn ervaring dan) wat die "te lieve" jongens/mannen wel doen
tuurlijk op een volwassen manier vaak krijg je dan van vrouwen dan snel weer het verwijt van ja je det teveel je eigen dingen terwijl persoon in kwestie misschien dan maar een of twee keer per week dat doet. Dan kan persoon in kwestie toch zoiets hebbne van jezus hou toch op. kan natuurlijk wel zijn dat de vrouw niet helemaal jofel is. wat ik wil zeggen is, dtel je doet eindelijk je eigen dingen, dan krijg je dat gezeur weer

leuke discussie trouwens
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 12:32:10 #94
5428 crew  miss_sly
pi_52302489
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:24 schreef milagro het volgende:

[..]

ow, dat had ik dus niet alleen? ik vondh et een beetje vreemd, maar ik dacht dat ik het wel verkeerd had gelezen dan ofzo....gelukkig, ik ben niet gek
pi_52302516
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:18 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nee, dat zegt ze niet . Wat is dat toch, mannen hier lijken óf het ene uiterste óf het andere uiterste te willen geloven. Nee, te lief is niet goed, want dat betekent dat je een mak ruggegraatloos schaap achter je aan hebt hobbelen. Nee, te stoer is ook niet goed, want dan moet je als vriendin zijnde het opnemen tegen een enorm ego en machogedrag is per definitie ontzettend lame, tenzij je het over kamperbreezers hebt.

Hoe moeilijk is het om te geloven dat vrouwen graag een zelfverzekerde, líeve, maar eigen-mening-hebbende willen, en niet van die ééndimensionale stripfiguren?

Het lijkt alsof constant de keuze tussen Jerommeke en Calimero gemaakt moet worden .
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 12:34:04 #96
5428 crew  miss_sly
pi_52302521
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

tuurlijk op een volwassen manier vaak krijg je dan van vrouwen dan snel weer het verwijt van ja je det teveel je eigen dingen terwijl persoon in kwestie misschien dan maar een of twee keer per week dat doet. Dan kan persoon in kwestie toch zoiets hebbne van jezus hou toch op. kan natuurlijk wel zijn dat de vrouw niet helemaal jofel is. wat ik wil zeggen is, dtel je doet eindelijk je eigen dingen, dan krijg je dat gezeur weer

leuke discussie trouwens
Je moet die eigen dingen ook niet doen omdat je denkt dat je daardoor meer kans maakt bij de vrouwen! Je moet die eigen dingen doen, je eigen leuke leven leiden, omdat dat is wat je wil.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:34:54 #97
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_52302543
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je moet die eigen dingen ook niet doen omdat je denkt dat je daardoor meer kans maakt bij de vrouwen! Je moet die eigen dingen doen, je eigen leuke leven leiden, omdat dat is wat je wil.
neu deze situatie was meer geschetst op het moment dat je dan in een relatie zit zeg maar, niet als je nog zogezegd "op zoek bent"
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 12:37:18 #98
5428 crew  miss_sly
pi_52302600
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

neu deze situatie was meer geschetst op het moment dat je dan in een relatie zit zeg maar, niet als je nog zogezegd "op zoek bent"
En wat wil je daarmee zeggen?
Punt blijft: je moet je eigen dingen doen omdat dat is wat je wil.
Als je vriendin daar niet tegen kan, moet je met haar erover praten en bekijken wat het probleem is en hoe dat op te lossen.

Het lijkt me zinvol om jezelf te blijven, want een relatie van jaaaaren terwijl je je anders voordoet dan je bent, lijkt me gedoemd te mislukken.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:38:07 #99
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_52302614
Ach, veel/sommige vrouwen willen gewoon graag een klootzak/hufter van een vent. En sommige niet. Waarom die eerste categorie vrouwen zo graag als shit behandeld wil worden, beats me, maar ze zijn er echt wel.

Wat ik je met enige zekerheid wel kan zeggen; vrouwen willen in ieder geval geen push-over, maar gewoon wel een vent die voor z'n eigen mening en overtuigingen opkomt. (ja, ze zijn er wel, vrouwen die liever een push over hebben, maar zijn zelf meestal van die instabiele dominante types, en die wil je toch niet.. )

Of je daarbij in een relatie ook nog eens lief wilt zijn, of een klootzak wilt zijn, dat moet je zelf maar bepalen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_52302622
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:30 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Nee hoor.
pi_52302623
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

leuke discussie trouwens
sorry hoor maar ik vind je nogal bevooroordeeld en verbitterd...
een beetje zo van bleeegh wat ik ook doe niks werkt vrouwen zijn raar ik word wel kluizenaar
ja dan krijg je dus nooit een vriendin he...
een beetje positiviteit vind ik iig ook wel belangrijk in een partner
pi_52302640
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, dat zegt ze niet . Wat is dat toch, mannen hier lijken óf het ene uiterste óf het andere uiterste te willen geloven. Nee, te lief is niet goed, want dat betekent dat je een mak ruggegraatloos schaap achter je aan hebt hobbelen. Nee, te stoer is ook niet goed, want dan moet je als vriendin zijnde het opnemen tegen een enorm ego en machogedrag is per definitie ontzettend lame, tenzij je het over kamperbreezers hebt.

Hoe moeilijk is het om te geloven dat vrouwen graag een zelfverzekerde, líeve, maar eigen-mening-hebbende willen, en niet van die ééndimensionale stripfiguren?

Het lijkt alsof constant de keuze tussen Jerommeke en Calimero gemaakt moet worden .
go clumsy
dat was idd wat ik bedoelde idd
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:40:16 #103
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_52302646
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En wat wil je daarmee zeggen?
Punt blijft: je moet je eigen dingen doen omdat dat is wat je wil.
Als je vriendin daar niet tegen kan, moet je met haar erover praten en bekijken wat het probleem is en hoe dat op te lossen.

Het lijkt me zinvol om jezelf te blijven, want een relatie van jaaaaren terwijl je je anders voordoet dan je bent, lijkt me gedoemd te mislukken.
tja wie weet echter als het op deze manier makkelijker wordt dan heb ik weer zoiets van waarom niet. mensen veranderen naar mate ze steeds meer negatievere elementen te verwerken krijgen. in mijn geval, ik wil wat ik me hele leven was gewoon weggooien, als ze het niet op me huidige manier willen? prima dan, dan verander ik maar in iets anders. mja kan zijn dat persoonlijke frustraties nu lat spreken maar op he t moment geef ik daar geen enkele tyfus meer om >_>
pi_52302662
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:38 schreef neo2000 het volgende:
Ach, veel/sommige vrouwen willen gewoon graag een klootzak/hufter van een vent. En sommige niet. Waarom die eerste categorie vrouwen zo graag als shit behandeld wil worden, beats me, maar ze zijn er echt wel.
maar die zou ik iig zelf ook niet als vriendin willen want als je gedomineert wilt worden door een ander schort er volgens mij ook iets bij je iig op het gebied van eigenwaarde en zelfverzekerdheid en zo
quote:
Wat ik je met enige zekerheid wel kan zeggen; vrouwen willen in ieder geval geen push-over, maar gewoon wel een vent die voor z'n eigen mening en overtuigingen opkomt. (ja, ze zijn er wel, vrouwen die liever een push over hebben, maar zijn zelf meestal van die instabiele dominante types, en die wil je toch niet.. )
idd!
pi_52302712
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

tja wie weet echter als het op deze manier makkelijker wordt dan heb ik weer zoiets van waarom niet. mensen veranderen naar mate ze steeds meer negatievere elementen te verwerken krijgen. in mijn geval, ik wil wat ik me hele leven was gewoon weggooien, als ze het niet op me huidige manier willen? prima dan, dan verander ik maar in iets anders. mja kan zijn dat persoonlijke frustraties nu lat spreken maar op he t moment geef ik daar geen enkele tyfus meer om >_>
ik vind je posts moeilijk te volgen, maar ik reageer maar op wat ik denk dat er staat..
als jij je laat leiden door zo'n dosis bitterheid en je hele leven en degene wie je bent om gaat gooien omdat je denkt dat je dan sneller een vriendin krijgt kan ik je nu al garanderen dat je alleen blijft
draai het eens om... als je je eigen posts terug leest, zou je dan geinterreseerd zijn in jezelf?
als ik je een tip mag geven: ondek eerst eens wie je bent, wat je leuk vind, maar je vrolijk van word en waar niet dat soort dingen... dan komt die partner vanzelf hoor
pi_52302794
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Dit is toch het topic waarin mannen moeten bewijzen niet lief te zijn?
Ik leef me in in het onderwerp.

Aardig doen, daar zijn weer andere topics voor.

Weet je wat het is, julie vrouwen hoeven niet met vrouwen te daten, jullie leven op wat jullie elkaar vertellen, maar als mannen benader je de vrouwenmarkt van precies de andere kant en leer je op weg van jongen naar man dat de lieve jongens altoijd de sigaar zijn, los van hoe vrouwen dat keer op keer ontkennen. En natuurlijk generaliseren we hier en zijn er uitzonderingen als Miss Sly. Dat verandert de tendens echter niet, en het schiet dus niet op als die enkele vrouw die wel op lieve jongens geilt de discussie namens "de vrouwen" gaat voeren in een topic als deze. Dan schiet mijn versnelling in tegengas hoor.

Wat jullie elkaar en jezelf vertellen, strookt niet met de werkelijkheid waar de man mee te maken heeft. De meeste mannen beginnen als 16-jarige lieverd, maar langzaam of sneller snap je dat je scherpe kantjes moet hebben, soms koppig moet doen, soms moet prikken, soms arrogant moet zijn, en dat dat op raadselachtige wijze beter scoort dan handelen zoals een lieve aardige jongen naar jouw beste inzicht moet handelen.

Miss Sly argumenteert vanuit zichzelf, jij ook een beetje, maar wij daten miss sly niet, en *aheum* Milagro niet, wij kunnen alleen de vrouwenmarkt benaderen zoals die zich aan ons presenteert. En die strookt niet met de weergave die "jullie" (kan mij het schelen, we generaliseren er lekker op los) als totale verzameling vrouwen (niet zijnde gelijk aan twee toevallige individuele vrouwen) ons presenteren.

Dat dus, trutjes.
pi_52302912
quote:

[..]

Nee, dat zegt ze niet .
Dat zegt ze wél, met mijn analytisch vermogen is weinig mis, dankuwel. Ze zegt dat ze een man met een eigen mening wil, en dat moet wel inhouden dat die mening geregeld een andere is dan de hare, anders zal ze de conclusie trekken dat hij geen eigen mening heeft, ZELFS ALS HIJ ECHT DEZELFDE MENING HEEFT.
pi_52302940
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:48 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Dit is toch het topic waarin mannen moeten bewijzen niet lief te zijn?
Ik leef me in in het onderwerp.

Aardig doen, daar zijn weer andere topics voor.

Weet je wat het is, julie vrouwen hoeven niet met vrouwen te daten, jullie leven op wat jullie elkaar vertellen, maar als mannen benader je de vrouwenmarkt van precies de andere kant en leer je op weg van jongen naar man dat de lieve jongens altoijd de sigaar zijn, los van hoe vrouwen dat keer op keer ontkennen. En natuurlijk generaliseren we hier en zijn er uitzonderingen als Miss Sly. Dat verandert de tendens echter niet, en het schiet dus niet op als die enkele vrouw die wel op lieve jongens geilt de discussie namens "de vrouwen" gaat voeren in een topic als deze. Dan schiet mijn versnelling in tegengas hoor.

Wat jullie elkaar en jezelf vertellen, strookt niet met de werkelijkheid waar de man mee te maken heeft. De meeste mannen beginnen als 16-jarige lieverd, maar langzaam of sneller snap je dat je scherpe kantjes moet hebben, soms koppig moet doen, soms moet prikken, soms arrogant moet zijn, en dat dat op raadselachtige wijze beter scoort dan handelen zoals een lieve aardige jongen naar jouw beste inzicht moet handelen.

Miss Sly argumenteert vanuit zichzelf, jij ook een beetje, maar wij daten miss sly niet, en *aheum* Milagro niet, wij kunnen alleen de vrouwenmarkt benaderen zoals die zich aan ons presenteert. En die strookt niet met de weergave die "jullie" (kan mij het schelen, we generaliseren er lekker op los) als totale verzameling vrouwen (niet zijnde gelijk aan twee toevallige individuele vrouwen) ons presenteren.

Dat dus, trutjes.
ten eerste zie je het misschien verkeert als je het hebt over de vrouwenmarkt... volgens mij date je namelijk individuen die er om de een of andere reden uit springen en geen geheel maar ja

buiten dat.. ik date ook vrouwen en dan gaan vanuit mij dezelfde "eisen" op die ik voor mannen heb en die ik hier ookal geuit heb
zo wil ik bijv. ook geen vrouw die geen eigen mening heeft en alles doet wat ik zeg puur en alleen omdat ik het zeg
ik wil een vrouw die weet wat ze zelf leuk vind, het tof zou vinden als ik met haar die intresses deel, die water bij de wijn wil doen qua dingen samen doen (maar niet zo veel water dat je water drinkt ipv wijn) maar die niet denkt dat de wereld vergaat als we eens wat niet samen doen
het zelfde geld voor een man
pi_52302951
djezus wat een boosheid

gooi het er maar uit, hoor, wat "wij" zeggen maakt toch niet uit, het is of onzin, of gelogen, of oneerlijk, of hypocriet.

zo lopen dit soort topics altijd... een man stelt een vraag, waarvan hij het antwoord eigenlijk niet wil horen, de conclusies zitten vaak er bij de OP al in, iedere reactie van een dame wordt weggehoond, niet voor waar aangenomen.

ik zie zoveel meer bitterheid in kerels, puntje bij paaltje, hele lappen tekst om 'ons' te vertellen hoe 'wij' in elkaar zitten, zal wel komen door dat 'jullie' alles altijd opkroppen niet uitspreken, en als je bek dan open gebroken wordt, komt alle shit van wat andere dames je ooit geflikt hebben er uit, of zo, wat?

je weet blijkbaar veel beter dan wij wat wij denken en waarom we doen wat we doen, vraag ons dan niets!!
pi_52302985
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat zegt ze wél, met mijn analytisch vermogen is weinig mis, dankuwel. Ze zegt dat ze een man met een eigen mening wil, en dat moet wel inhouden dat die mening geregeld een andere is dan de hare, anders zal ze de conclusie trekken dat hij geen eigen mening heeft, ZELFS ALS HIJ ECHT DEZELFDE MENING HEEFT.
nee hoor dezelfde mening mag ook, leuk zelfs als we allebei van bv bowlen houden
maar het is best wel te merken aan je partner (man, vrouw whatever) of diegene iets echt leuk vind of een bepaalde mening echt aanhangt
het lijkt me trouwens niet echt mogelijk dat mijn partner altijd dezelfde mening heeft dus ja in dat opzicht verwacht ik af en toe wel eens een verschil in mening
pi_52303018
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:57 schreef milagro het volgende:
djezus wat een boosheid

gooi het er maar uit, hoor, wat "wij" zeggen maakt toch niet uit, het is of onzin, of gelogen, of oneerlijk, of hypocriet.

zo lopen dit soort topics altijd... een man stelt een vraag, waarvan hij het antwoord eigenlijk niet wil horen, de conclusies zitten vaak er bij de OP al in, iedere reactie van een dame wordt weggehoond, niet voor waar aangenomen.

ik zie zoveel meer bitterheid in kerels, puntje bij paaltje, hele lappen tekst om 'ons' te vertellen hoe 'wij' in elkaar zitten, zal wel komen door dat 'jullie' alles altijd opkroppen niet uitspreken, en als je bek dan open gebroken wordt, komt alle shit van wat andere dames je ooit geflikt hebben er uit, of zo, wat?

je weet blijkbaar veel beter dan wij wat wij denken en waarom we doen wat we doen, vraag ons dan niets!!
idd
misschien is het handiger eerst wat aan die bitterheid te doen want dat bevordert je kansen op de "vrouwenmarkt" niet echt geloof ik
pi_52303019
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:57 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ten eerste zie je het misschien verkeert als je het hebt over de vrouwenmarkt... volgens mij date je namelijk individuen die er om de een of andere reden uit springen en geen geheel maar ja

buiten dat.. ik date ook vrouwen en dan gaan vanuit mij dezelfde "eisen" op die ik voor mannen heb en die ik hier ookal geuit heb
zo wil ik bijv. ook geen vrouw die geen eigen mening heeft en alles doet wat ik zeg puur en alleen omdat ik het zeg
ik wil een vrouw die weet wat ze zelf leuk vind, het tof zou vinden als ik met haar die intresses deel, die water bij de wijn wil doen qua dingen samen doen (maar niet zo veel water dat je water drinkt ipv wijn) maar die niet denkt dat de wereld vergaat als we eens wat niet samen doen
het zelfde geld voor een man
Jamaar, tuttut, met jou was ik het al eerder eens op de vorige pagina, jij formuleert het allemaal prima. En zelfs al lijkt het alsof je me tegenspreekt, nogmaals: prima, je snijdt hout!

Maar over individuele vrouwen zouden we elk een apart topic moeten openen he, we moeten de mannen en vrouwen hier wel een beetje op een hoop gooien. En dan proberen te formuleren wat "gemiddeld is" .
pi_52303037
quote:
djezus wat een boosheid
[verhaal]
Ben jij de pot en ik de ketel, of omgekeerd?
pi_52303047
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:30 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Het was nav iemand die de uiteraard onbewezen stelling poneerde dat op ieder potje een dekseltje past, waarna ik het niet kon nalaten om dit even duchtig te falsifieren met onderstaand plaatje.

Volgens mij past hier geen dekseltje op
pi_52303093
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:01 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Jamaar, tuttut, met jou was ik het al eerder eens op de vorige pagina, jij formuleert het allemaal prima. En zelfs al lijkt het alsof je me tegenspreekt, nogmaals: prima, je snijdt hout!

Maar over individuele vrouwen zouden we elk een apart topic moeten openen he, we moeten de mannen en vrouwen hier wel een beetje op een hoop gooien. En dan proberen te formuleren wat "gemiddeld is" .
maar dan krijg ik wel het gevoel dat jou idee van wat gemiddeld is en mijn idee van wat dat is nogal verschilt....
ik denk namelijk (maar dat denkt iedereen vast van zichzelf ) dat ik met mijn mening best wel onder gemiddeld val en niet de vrouwen die graag domineren of gedomineerd worden
pi_52303114
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:59 schreef liefie_ het volgende:

[..]

nee hoor dezelfde mening mag ook, leuk zelfs als we allebei van bv bowlen houden
maar het is best wel te merken aan je partner (man, vrouw whatever) of diegene iets echt leuk vind of een bepaalde mening echt aanhangt
het lijkt me trouwens niet echt mogelijk dat mijn partner altijd dezelfde mening heeft dus ja in dat opzicht verwacht ik af en toe wel eens een verschil in mening
Point made. Het lijkt mij trouwens ook onwaarschijnlijk, maar dat terzijde
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 13:06:43 #117
5428 crew  miss_sly
pi_52303138
quote:
djezus wat een boosheid

Amen to that!

Ik snap eigenljk ook niet dat ik me iedere keer weer laat verleiden toch te vertellen vanuit vrouwenoogpunt wat ik denk, want eigenlijjk weet ik helemaal moet hoe ik echt in elkaar zit...
pi_52303146
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:01 schreef liefie_ het volgende:

[..]

idd
misschien is het handiger eerst wat aan die bitterheid te doen want dat bevordert je kansen op de "vrouwenmarkt" niet echt geloof ik
Ik hou het wel bij mijn eigen vrouw en laat de vrouwenmarkt verder wel aan de heren jonkies over.

Ik bofte, ik vond net die ene .... En toen ze me in het gezicht mepte toen ik de male bitch uithing wist ik dat het ware liefde was.
pi_52303219
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Amen to that!

Ik snap eigenljk ook niet dat ik me iedere keer weer laat verleiden toch te vertellen vanuit vrouwenoogpunt wat ik denk, want eigenlijjk weet ik helemaal moet hoe ik echt in elkaar zit...
Je zei een uur geleden dat je van het mooie weer ging genieten en niet meer op mij reageren.

Nog maar eens ten bewijze dat vrouwen vaak A beweren, maar het hopeloos niet kunnen laten om B te doen. Het zit in je genen, je kunt het niet helpen, geeft niks.

Zie je hoe ik de lul uithang en je aandacht nu al meer dan een uur vasthou?
pi_52303283
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:02 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ben jij de pot en ik de ketel, of omgekeerd?
nou, je windt je flink op, dus je bent beide, schat.

wat je vindt, mag je vinden, ik verbaas me enkel over je felheid, waar je ws nu van zal zeggen dat het 'gespeeld' is "jullie houden toch niet van lieve mannen" , dat idee en zo, ja right

zal allemaal wel.

heb zelf genoeg klootzakken meegemaakt, mannen kunnen er ook wat van namelijk, liegen, smoesjes verzinnen, rottig dumpen, niet zeggen wat ze nu echt willen/denken/menen, soms gewoon niets meer laten horen, maar gelukkig even zoveel mannen die wel leuk waren, ook al werkte het op de lange of wat minder lange duur niet, voor mij niet, voor hem niet, voor beide niet.

mannen blijven leuk, ondanks de klootzakken die je soms even doen denken dat 'alle mannen niet deugen'
pi_52303371
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:14 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, je windt je flink op, dus je bent beide, schat.

wat je vindt, mag je vinden, ik verbaas me enkel over je felheid, waar je ws nu van zal zeggen dat het 'gespeeld' is "jullie houden toch niet van lieve mannen" , dat idee en zo, ja right

zal allemaal wel.

heb zelf genoeg klootzakken meegemaakt, mannen kunnen er ook wat van namelijk, liegen, smoesjes verzinnen, rottig dumpen, niet zeggen wat ze nu echt willen/denken/menen, soms gewoon niets meer laten horen, maar gelukkig even zoveel mannen die wel leuk waren, ook al werkte het op de lange of wat minder lange duur niet, voor mij niet, voor hem niet, voor beide niet.

mannen blijven leuk, ondanks de klootzakken die je soms even doen denken dat 'alle mannen niet deugen'
En vrouwen blijven ook leuk.
We jagen elkaar heerlijk op de kast.
En daarna springen we in Tarzan en Jane-pakjes bovenop elkaar.
La vita e bella, no?!
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:28:01 #122
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52303568
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 10:23 schreef GambitRS2 het volgende:

[..]

Wauw.... ok, ik ga mezelf dan maar van kant maken
[..]

Hoe verklaar je dan dat van de jongens die achterblijven zo vaak gezegd word 'Maar hij is zo lief, ik snap niet dat hij geen vriendin heeft' en niet 'Maar hij is zo spannend' of 'Maar hij is zo mooi' of wat je er zelf voor in de plaats wilt zetten? Ik ken zelf zo'n lieve jongen, in dit topic kent iemand anders er nog een, en als je de andere topics van dit forum doorleest dan kom je er nog meer tegen.

Waarom wordt van hun dan wel gezegd dat ze zo lief zijn? Naar mijn weten komen ze dan als lief over en verder niets.
Het heeft niets met lief te maken. Een jongen die er geweldig uitziet en heel erg lief is kan zich sufneuken. Een jongen die er niet uitziet en ondeugend is krijgt alsnog niets.

Verder kan je wel ondeugend gaan doen, maar je moet er ook wel een beetje ondeugend uitzien...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52303905
als met lief zijn jezelf wegcijferen voor een vrouw wordt bedoeld heb je niet veel kans nee...
pi_52303988
quote:

ik denk van wel, er zijn ook vrouwen die alleen maar lief zijn alleen dat. en verder lijkt het me een kwestie van smaak of iemand alleen maar lief is.
pi_52304012
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:19 schreef Roquefort het volgende:

[..]

En vrouwen blijven ook leuk.
We jagen elkaar heerlijk op de kast.
En daarna springen we in Tarzan en Jane-pakjes bovenop elkaar.
La vita e bella, no?!
Mooie slotpost

Lekker elkaar overschreeuwen met frustraties, dat doet eens deugd he

Topics als deze worden altijd erg fel uitgevochten als een seksestrijd . Tja, de enige reden die ik hiervoor kan bedenken, is omdat fok! niet de representatie is van de samenleving. Fok! bestaat voornamelijk uit introverte mannen en extraverte vrouwen. Twee soorten mensen die lijnrecht tegenover elkaar staan.

weet je: ik ben een gewone jongen. Ik ben op zoek naar een gewoon meisje. Ben ik te lief voor haar, zoekt ze maar een andere jongen Geen zin om me ander voor te doen dan ik werkelijk ben. Wat kan het leven toch simpel zijn!
pi_52304133
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:44 schreef EdwinHeijmen het volgende:
als met lief zijn jezelf wegcijferen voor een vrouw wordt bedoeld heb je niet veel kans nee...
Niet helemaal waar... Als het jouw instelling is om lekker te luieren in het leven ben je toch een minder aantrekkelijke partij dan die man die keihard werkt voor zijn vrouw&gezin. Dat die man dan op een gegeven moment te horen krijgt dat hij zijn gezin verwaarloost, tsja .
pi_52304178
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef Roquefort het volgende:

[..]

[..]

Je zei een uur geleden dat je van het mooie weer ging genieten en niet meer op mij reageren.

Nog maar eens ten bewijze dat vrouwen vaak A beweren, maar het hopeloos niet kunnen laten om B te doen. Het zit in je genen, je kunt het niet helpen, geeft niks.

Zie je hoe ik de lul uithang en je aandacht nu al meer dan een uur vasthou?
Weet je... ik ga me gewoon zoals jou gedragen voortaan. Heb je nog meer van dit soort goede tips? Dat het werkt heb je net idd bewezen.
pi_52304207
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:57 schreef GambitRS2 het volgende:

[..]

Weet je... ik ga me gewoon zoals jou gedragen voortaan. Heb je nog meer van dit soort goede tips? Dat het werkt heb je net idd bewezen.
negative aandacht krijg je dan ja
ik geloof niet dat je dat wil van een toekomstige partner of uberhaubt in t leven maar ja
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 14:02:03 #129
5428 crew  miss_sly
pi_52304269
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:57 schreef GambitRS2 het volgende:

[..]

negatieve aandacht? zoals de vervelende automobilist die alsmaar links bijft rijden je aandacht vasthoudt? Of die reuzeirritante reclame? of die arrogante eikel?

Als je denkt dat je daar succes mee hebt, moet je dat vooral doen.
pi_52304352
met die reuzeirritante reclame kun je wel naamsbekendheid kweken anders...
pi_52304393
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:06 schreef EdwinHeijmen het volgende:
Eerste les marketing idd
pi_52304603
quote:
mja, er zjin vast vrouwen die daar op vallen, maar of jij dat type zoekt is maar de vraag

hoe dan ook, succes met je methode
pi_52304775
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:02 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het was nav iemand die de uiteraard onbewezen stelling poneerde dat op ieder potje een dekseltje past, waarna ik het niet kon nalaten om dit even duchtig te falsifieren met onderstaand plaatje.

Volgens mij past hier geen dekseltje op
pi_52304814
quote:
Hoe noemen ze dat ook weer?

ja: neggen. Een meisje een vriendelijke belediging geven. Niet de macho uithangen, maar wel de vriendelijke klootzak. Hij slaat en zalft. naar het schijnt onweerstaanbaar.
pi_52304816
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee hoor.
wat doe je dom?
pi_52305113
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:28 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Asje
pi_52305391
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:30 schreef katerwater het volgende:

[..]

Hoe noemen ze dat ook weer?

ja: neggen. Een meisje een vriendelijke belediging geven. Niet de macho uithangen, maar wel de vriendelijke klootzak. Hij slaat en zalft. naar het schijnt onweerstaanbaar.
als het onweerstaanbaar zou zijn zou ik toch iets beter in de markt liggen
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:06:12 #138
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_52305527
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:49 schreef katerwater het volgende:

[..]
weet je: ik ben een gewone jongen. Ik ben op zoek naar een gewoon meisje. Ben ik te lief voor haar, zoekt ze maar een andere jongen Geen zin om me ander voor te doen dan ik werkelijk ben. Wat kan het leven toch simpel zijn!
Hear hear...!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_52309781
Haha, sarcasme op internet... geweldig
pi_52310760
quote:
Lief is een prima eigenschap. Te lief niet, zoals dat met alle eigenschappen is waar te voor staat. Als hij geen ruggengraat heeft, geen eigen mening en mij overal in volgt, alles doet om mij te pleasen zelfs als ik volstrekt onredelijk ben, dan is hij te lief
pi_52310887
quote:

[..]

Er is alleen maar zwart en wit
pi_52311557
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Lief is een prima eigenschap. Te lief niet, zoals dat met alle eigenschappen is waar te voor staat. Als hij geen ruggengraat heeft, geen eigen mening en mij overal in volgt, alles doet om mij te pleasen zelfs als ik volstrekt onredelijk ben, dan is hij te lief
Ik ben het zoals altijd helemaal met je eens, wat ben je toch slim, een typische psychologe .
pi_52311809
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:49 schreef katerwater het volgende:

[..]
Fok! bestaat voornamelijk uit introverte mannen en extraverte vrouwen.
Interessante theorie. Waar baseer je dat op?
pi_52311828
xennia is lief...:)
pi_52313090
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Er is alleen maar zwart en wit
zwart en wit is anders erg lekker
pi_52314498
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik ben het zoals altijd helemaal met je eens, wat ben je toch slim, een typische psychologe .
Jezus, zelfs jij hebt geen eigen mening meer wanneer je te lang aan mij blootgesteld wordt
pi_52314827
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:34 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

Interessante theorie. Waar baseer je dat op?
Ik baseer mij op de 4 maanden ervaring die ik hier opgedaan heb sinds mijn activering

Geen idee of het waar is, maar misschien moet ik er een topic over openen
pi_52316401
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jezus, zelfs jij hebt geen eigen mening meer wanneer je te lang aan mij blootgesteld wordt
Dan moet het wel erg zijn he
pi_52365857
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die zijn er wel. Op elk potje past een deksel. [afbeelding]
eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')