Statistiekenquote:
De lente was nog beter dan de zomer...quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:18 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat werd ook eens tijd, want tot nu toe valt zomer 2007 behoorlijk tegen.
Gelukkig krijgen we nog de herst. Vorig jaar was het in september ook prachtig weer. Zelfs eindseptember werd nog de 25 graden gehaald!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:28 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De lente was nog beter dan de zomer...
Hé pssst, dit topic is ook aan jou geadresseerd: Zijn er linkse Fokkers die terugverlangen naar de jaren '70?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:29 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we nog de herst. Vorig jaar was het in september ook prachtig weer. Zelfs eindseptember werd nog de 25 graden gehaald!
Inderdaad. Hij weet het altijd wel goed te benoemen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:40 schreef Reya het volgende:
StefanP is geband. Wat een gemis.
Het bewijs dat een constante stroom NSB-PM's helpt. Ik ben zo trots op mijzelf.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:40 schreef Reya het volgende:
StefanP is geband. Wat een gemis.
Ik ben ook trots op je.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het bewijs dat een constante stroom NSB-PM's helpt. Ik ben zo trots op mijzelf.
ik vind het heel relaxt. geen warme nachten en de fan blijft op zolder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:18 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat werd ook eens tijd, want tot nu toe valt zomer 2007 behoorlijk tegen.
Moet je niet juichend door de straten heen rennen?quote:
Nee. Moet jij je niet huilend achter een boekenkast verstoppen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je niet juichend door de straten heen rennen?
Dat doe ik dagelijks.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:44 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee. Moet jij je niet huilend achter een boekenkast verstoppen?
Ik word er een beetje verdrietig van. Wie kan jij nu afblaffen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het bewijs dat een constante stroom NSB-PM's helpt. Ik ben zo trots op mijzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |