quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
Jij zit nu lekker aan de koffie?
Had gelukkig nog een beetjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O o 0, das rtoch ook niet lekker wakker worden..
Fjieeeuw....quote:
Weltruste, slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fjieeeuw....![]()
Maar ik duik mijn mandje in brother, fijne nacht, 'till later![]()
![]()
Konnie slapen, koppijn, dus er maar uit en lekker aan de koffie.quote:
ik moet straks 6 euro meer gaan betalen of nu teruggaan naar een familie abboquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Konnie slapen, koppijn, dus er maar uit en lekker aan de koffie.
En wat schetst mijn verbazing, snelheid van mijn internetverbinding is verhoogd, zelfs clipser kan ik zonder haperen kijken.![]()
Ik heb nu fam abo, had entree, die had een snelheid van 196.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik moet straks 6 euro meer gaan betalen of nu teruggaan naar een familie abbo![]()
het power abbo wordt 12MB ipv 8MB en ze gaan 49 ipv 43 euro vragen. maar je kunt nu wel tijdelijk gratis verlagen. maar ik weet niet hoe snel familie abbo is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nu fam abo, had entree, die had een snelheid van 196.
En waarom moet jij meer gaan betalen?
En weet je al wat je gaat doen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
het power abbo wordt 12MB ipv 8MB en ze gaan 49 ipv 43 euro vragen. maar je kunt nu wel tijdelijk gratis verlagen. maar ik weet niet hoe snel familie abbo is.
edit: familie = dus 4MB voor 30 euro
4MB is de helft van wat ik nu hebquote:
Ik heb dat 3 in 1 pakket.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
4MB is de helft van wat ik nu heb![]()
lastig, ik kan er nog tot 1 sep over nadenken.![]()
en ik betaal ook nog 15,56 voor tv, dus misschien neem ik wel een familie of power 3 in 1 pakket![]()
ja, ik denk dat jij deze hebtquote:
erg he, heb ik het toch nog knap volgehouden,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, ik denk dat jij deze hebt![]()
Internet af en toe![]()
![]()
Downloadsnelheid :256 Kbit/s
Uploadsnelheid :128 Kbit/s
Voor jou is 4 misschien weinig, voor mij gaat er een wereld openquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:49 schreef HiDiHo het volgende:
Maar 4 is eigenlijk net te weinig en ik was/ben erg blij met 8
waarom meteen van 4 naar 12![]()
Als je een leuke ziet, pm de link evenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
erg he, heb ik het toch nog knap volgehouden,
Ben nu wel meteen de schade aan het inhalen, allemaal fimpjes aan het bekijken.
tot nu toe ben ik alleen filmpjes van dgk aan het kijken, die heb jij vast allemaal al gezien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je een leuke ziet, pm de link even![]()
Ik kijk weinig filmpjes meer de laatste tijd, dus kom je een leuke tegen ...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tot nu toe ben ik alleen filmpjes van dgk aan het kijken, die heb jij vast allemaal al gezien?
Ja baas!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kijk weinig filmpjes meer de laatste tijd, dus kom je een leuke tegen ...
quote:
ik ben heul wakker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:40 schreef Mike1964 het volgende:
Iedereen slaapt wel erg lang uit vandaag...![]()
Goedenmorgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben heul wakker!
maar de computer was dood.is nu aan zijn 9e leven begonnen, dus we zijn ondertussen aan het kijken voor een andere...
![]()
Buuf wijntjequote:
Je hebt helemaal gelijk al denk ik wel dat je mening een beetje moet nuanceren er zijn hier toch wel gevoelige gebruikersquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk al denk ik wel dat je mening een beetje moet nuanceren er zijn hier toch wel gevoelige gebruikers
. Dat je het maar ff weet![]()
Oh was maar een grapje hoor. Ik zag een leeg bericht. Ik zie je ava wel hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik zie mn eigen plaatje niet, volgens mij gaat er iets mis met mn pc
zit volgens mij iets niet goed, haal het plaatje wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh was maar een grapje hoor. Ik zag een leeg bericht. Ik zie je ava wel hoor![]()
lekkah!quote:
hier ook al?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk al denk ik wel dat je mening een beetje moet nuanceren er zijn hier toch wel gevoelige gebruikers
. Dat je het maar ff weet![]()
Nossiedepossie!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:04 schreef Nostalgist het volgende:
Oh, dan doe ik mee....
In een SC....quote:
BUUV !!!!quote:
Van de streams ????quote:
Wat nuu weerquote:
mogge. had je dat filmpjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Avond
Gezellig op vrijdag avond tv kijkenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mogge. had je dat filmpjevan itsme al gezien (brian met z'n fan)
Ah...gij heb de buik ervan vol...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet zeggen want we moeten lief zijn tegen mekaar enzo... maar toch:![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb S3 aan.... lekkere buitengeluiden...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, daarvan heb ik het geluid niet eens aan staan![]()
Absoluut !quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
prima-de-luxe... met jou ook?
over te lang?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Absoluut !Leuk je weer te treffen in de SC !
Wanneer begint WIDM ?![]()
HiDiHo enig idee wat er met de streams aan de hand is??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gezellig op vrijdag avond tv kijken![]()
gooi het eruit! opkroppen is slecht voor lijf en leden...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
Ik voel me nu al iets beter... nu nog toewerken naar acceptatie... neerleggen bij... aanvaarden van het onvermijdelijke...
![]()
![]()
![]()
Ik hoor helemaal niets daar. Zelfs het hek is muisstilquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb S3 aan.... lekkere buitengeluiden...![]()
scholfilet gegeten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
Ik voel me nu al iets beter... nu nog toewerken naar acceptatie... neerleggen bij... aanvaarden van het onvermijdelijke...
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
over te lang?![]()
![]()
zal weer ff bij Castor en Lorelei checken of er al bekend is wie er meedoen enzo...![]()
![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor helemaal niets daar. Zelfs het hek is muisstil![]()
Correctie: de stream stond stil![]()
Het ebt al weg, ik heb echt iets geleerd van die anger management sessie van Anita... gewoon je lieve tegenover je boze ik zetten... daar word je pas echt zo pissig van dat je het oorspronkelijke probleem vergeetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gooi het eruit! opkroppen is slecht voor lijf en leden...![]()
blij je weer te zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik werk liever nooit meer, maar t ging..
nog citroenbrandewijn voor het raam gezet?
Joh... Tis allemaal zo betrekkelijk en onbelangrijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon... iets wat ik zag. Fijn dat ik hier van jullie even mag![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, doen ze het niet danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:16 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
HiDiHo enig idee wat er met de streams aan de hand is??![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor helemaal niets daar. Zelfs het hek is muisstil![]()
Correctie: de stream stond stil![]()
't Is inderdaad rustgevend. Nu nog een bijlmoordenaar langs het hek zien sluipen... Nee. Wacht. Kalmte en rust, reinheid en vredequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heerlijk
Beter dan de andere streams![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:19 schreef Pavement het volgende:
tering kudt internet pc multiemedia maatschappij flikker nu eens op met je kudt uitvallen trojans en dat soort tyfus zooi, word er fucking keischijt kudt van.
BRB
Lucht op hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:19 schreef Pavement het volgende:
tering kudt internet pc multiemedia maatschappij flikker nu eens op met je kudt uitvallen trojans en dat soort tyfus zooi, word er fucking keischijt kudt van.
BRB
Ja he. Adem in, adem uit, adem in......quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh... Tis allemaal zo betrekkelijk en onbelangrijk.
1 t/m 3 inmiddels wel maar de vierde geeft geen beeld en ze hebben zeker een uur staan bufferenquote:
Een medeboosgenoot!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:19 schreef Pavement het volgende:
BRB
Reinheid, Rust en Regelmaat zei mijn moeder altijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is inderdaad rustgevend. Nu nog een bijlmoordenaar langs het hek zien sluipen... Nee. Wacht. Kalmte en rust, reinheid en vrede![]()
Dát was 'mquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Reinheid, Rust en Regelmaat zei mijn moeder altijd
Vreemd, streams zijn goed. Moet een lokaal probleem zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:21 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
1 t/m 3 inmiddels wel maar de vierde geeft geen beeld en ze hebben zeker een uur staan bufferen![]()
Ik ga me huis niet uit zonder zakkie (nee niet voor de hond)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he. Adem in, adem uit, adem in......
Van scholfilet? Dat moet je echt uitleggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niet boos, maar erg verdrietig..![]()
Wij zijn via onze karma met de cosmos gelinkt aan het kwade en goedequote:
Reinheidquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Reinheid, Rust en Regelmaat zei mijn moeder altijd
Dat klinkt niet best. Agorafobie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga me huis niet uit zonder zakkie (nee niet voor de hond)![]()
Koffie met een flinke scheut melk, ff warm worden..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:22 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 augustus 2007 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
blij je weer te zien
Nee, heb citroenen gekocht, en zit nu aan de koffie..
hoi, likewise. koffie zonder cognac, right!?
brian z'n ex was er net ook![]()
Fuck karma. We want it all.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wij zijn via onze karma met de cosmos gelinkt aan het kwade en goede![]()
haha, negen posts boven jouw post...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Van scholfilet? Dat moet je echt uitleggen![]()
quote:
Heb ik iets gemist dat ik moet weten? <kijkt bedelend om info>quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koffie met een flinke scheut melk, ff warm worden..
Tis een groupie, maar er mag niet gerelt worden![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Hoop snel ! (Can't wait)
Hoop weer op een goede serie a la Marc Marie; de beste Mol ooit
Ook geen doggybag dus ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga me huis niet uit zonder zakkie (nee niet voor de hond)![]()
Sorry, ik ben erg slecht in tellen. Maar je wordt dus niet verdrietig van scholfilet, als ik het goed begrijp. Gelukkig maar, want dat siert een Nederlander nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, negen posts boven jouw post...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ebt al weg, ik heb echt iets geleerd van die anger management sessie van Anita... gewoon je lieve tegenover je boze ik zetten... daar word je pas echt zo pissig van dat je het oorspronkelijke probleem vergeet![]()
![]()
quote:
Vertrouw jij d'r ook niet? Ik voor geen méter! De mijne dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik vrees voor mijn eigen lieve ik..![]()
zooooo nietig tegenover boze ik...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertrouw jij d'r ook niet? Ik voor geen méter! De mijne dan.
Geen idee wat het was maar zo lokaal was het niet volgens mij maar goed ze doen het weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vreemd, streams zijn goed. Moet een lokaal probleem zijn![]()
Met zulke streams is het moeilijk; maar; JE KUNT HETquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertrouw jij d'r ook niet? Ik voor geen méter! De mijn dan.
Doof... Isabelle is bijdehand, en doof ok...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Marc Marie is bijdehand; en boos ok.....![]()
Wat is datquote:
pleinvrees, dacht ik...quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doof... Isabelle is bijdehand, en doof ok...![]()
Ik las 'geniepig' en moest aan Nadia denken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zooooo nietig tegenover boze ik...![]()
![]()
Wel poepzak (voor hond)anders krijg ik een boete tegenwoording in A'dam .. Maar dat deed ik toch altijd al.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met zulke streams is het moeilijk; maar; JE KUNT HET![]()
en nóg een looping en nóg een looping...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Hi; My name Is Lottie, how are you ? What's the name of the toooooooown?
( heb gister nog aflevering 3 en 7 herkeken )
Pave boevert, ze moeten me nog steeds hebben, maar ik heb versterking...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
Lobasca schattebout nog last gehad van die bloedzuigers ? Heeft mn middel geholpen ?
Begrijpelijk....Zeker als ze haar lusten zo weer laat botvieren op iemand die ze totaal niet magquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'geniepig' en moest aan Nadia denken...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'geniepig' en moest aan Nadia denken...
Oh nou somsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Pleinvrees. Maar eigenlijk gewoon bang voor buiten.
Zou ik jou zó erg beledigen? Ik prakkizeer er niet over!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vergelijk je me nou met Nadia?
![]()
![]()
Ik vind haar het weerzinwekkendst als ze met haar lieve stemmetje praat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Begrijpelijk....Zeker als ze haar lusten zo weer laat botvieren op iemand die ze totaal niet mag![]()
hola dj, ruig nummertje, heb je niets om te schuifelen straks?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=6p7ih1ag4_U
lijkt me oprecht heel erg niet leuk!quote:
Da's niet leuk. Als het erg is zijn er trouwens pilletjes voor tegenwoordig. Met een hond moet je gelukkig wel naar buiten, dan kom je tenminste nooit helemaal vast te zitten binnen.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar het weerzinwekkendst als ze met haar lieve stemmetje praat.
* opgelucht isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ik jou zó erg beledigen? Ik prakkizeer er niet over!![]()
Ze is letterlijk onvoorstelbaar. Maar we raken er vast wel aan gewend, en anders is het toch reuze interessant te weten dat er echt zulke opzichtige aanstelsters bestaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zó fake hebben we ze nog niet gehad in DGK......
![]()
het maakt dat je nog meer op je hoede bent helaas...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is letterlijk onvoorstelbaar. Maar we raken er vast wel aan gewend, en anders is het toch reuze interessant te weten dat er echt zulke opzichtige aanstelsters bestaan![]()
![]()
![]()
Ik wou zeggen dat wij vrouwen geen gevaar lopen, maar daar ben ik eigenlijk niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het maakt dat je nog meer op je hoede bent helaas...![]()
ehte golddiggers bestaan dus gewoon écht...![]()
Te zielig voor woorden; Jezelf compleet voor aap zetten voor 30.000 streamers; dag na dag..... Hoe hou je het vol ?????quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is letterlijk onvoorstelbaar. Maar we raken er vast wel aan gewend, en anders is het toch reuze interessant te weten dat er echt zulke opzichtige aanstelsters bestaan![]()
![]()
![]()
Ik zal zo eens wat verzoekjes gaan behandelen tot die tijd een heerlijk nr van the rode hete pepersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola dj, ruig nummertje, heb je niets om te schuifelen straks?
Ziek in je hoofd zijn heeft voordelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Te zielig voor woorden; Jezelf compleet voor aap zetten voor 30.000 streamers; dag na dag..... Hoe hou je het vol ?????![]()
ik ook niet...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat wij vrouwen geen gevaar lopen, maar daar ben ik eigenlijk niet zo zeker van.
Welterusten, en indien nodig: sukses morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook niet...![]()
met dit schokkende feit in gedachten ga ik afscheid nemen. hubbie ff pesten, want zijn film is uit. En ook maar eens richting bed. Ik bedenk me net dat mijn schoonmoeder hier morgen om 9.30 voor de deur staat![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:49 schreef Lobasca het volgende:
Hoi Leandra!!
Hoelang zou dat duren?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
Is dit de klaagclub?
Tis een probleempje wat zo nu en dan opduikt maar wat gelukkig niet constant aanwezig is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lijkt me oprecht heel erg niet leuk!niks om voor te schamen toch?
![]()
relaxt, is ook bijna schuifelbaarrrquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zal zo eens wat verzoekjes gaan behandelen tot die tijd een heerlijk nr van the rode hete pepers
http://www.youtube.com/watch?v=N8jS6jk8QlU
Neeh hoor, ik heb een mooi leven.quote:
erg mooi, maar met die brede kaak vraag ik me af of er geen cd-speler in z'n kop zit gebouwdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
BTW heeft iemand deze http://www.dumpert.nl/med(...)._nessun_dorma_.html eens gezien die gast is is echt bizarr
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
erg mooi, maar met die brede kaak vraag ik me af of er geen cd-speler in z'n kop zit gebouwd
quote:
niet echt, misschien ontdaan door die opera-gozert? !was echt profi, hoop dat corky doorbreekt, echt!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:05 schreef Pavement het volgende:
3 4 op een rijis er iets leuks op de cos ?
Lijkt wel konninginnedag hier zo oranjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:08 schreef Pavement het volgende:
een verzoekje voor mn zelf dan http://www.youtube.com/watch?v=kJizV-d3sEQ
gezzelig hier kudt sc
dat zou betekenen dat er nog mensen luister ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niet echt, misschien ontdaan door die opera-gozert? !was echt profi, hoop dat corky doorbreekt, echt!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt wel konninginnedag hier zo oranje![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
Pavement : Simon & garfunkel My Town
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:11 schreef Soury het volgende:
Hebben jullie als es op mijn onderste link geklikt![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:13 schreef Pavement het volgende:http://www.youtube.com/watch?v=uypv6fjRHM4
Wav files posten mag zeker nietquote:
Wrom Talietjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:18 schreef Talitha het volgende:
Hoi! Ik voel me.
Laat ik maar snel gaan slapen.
Trusten voor straks.![]()
Kweenie.quote:
Nog welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
Heidi ben jij nog wakker?
Of zuip je je wederom klem?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
You better... Slaap lekker dikke kusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kweenie.
Maar goed. Diep ademhalen, lekker slapen, en morgen zien we wel verder.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:22 schreef Talitha het volgende:
Kweenie.
Maar goed. Diep ademhalen, lekker slapen, en morgen zien we wel verder.![]()
tuurlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
Misschien was dat ook wel die drug die amanda kreeg waardoor ze rugpijn en pijn in d'r kaak kreegquote:
duurde ffkes maar mn pc heeft kurenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
E.W and F. Fantasy
Ik voel me 12quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
duurde ffkes maar mn pc heeft kuren
http://www.youtube.com/watch?v=lf3loEhV0ZU live
Thanksquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
duurde ffkes maar mn pc heeft kuren
http://www.youtube.com/watch?v=lf3loEhV0ZU live
quote:
The Osmonds... Van voor mijn tijd ja. Maar lang niet slecht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:32 schreef Soury het volgende:
Deze is voor veulen
http://www.youtube.com/watch?v=MyRiNZDb5EY
Wellicht veulst te jong![]()
ja jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
m'n computer is een beetje van slag. effe moederschijf aan 't legen, peter
Ik werd gepest door me broer en zus dat ik verlief was op Jimmyquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
The Osmonds... Van voor mijn tijd ja. Maar lang niet slecht.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=t10-Bq8_iPQquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
Dictator- Centerfold
geweldig dat het nog te vinden is..zo slecht dat 't bijna goed wordtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=t10-Bq8_iPQ![]()
![]()
heb jij ook zo'n pakkie ?![]()
Toch wel lekkere muziek...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=t10-Bq8_iPQ![]()
![]()
heb jij ook zo'n pakkie ?![]()
what the fuck, heb ik ook. echt waar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:43 schreef Pavement het volgende:
maaruh mn pc loopt elke keer vast Kusjes en zwaai zwaai
weltrusten zzZZZZZ
Trustequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:43 schreef Pavement het volgende:
weltrusten zzZZZZZ
Nou .... Ik merk dat ik soms muziek hoor waarvan ik (jaren geleden)het grijs draaide nu niet meer kan hebben, en omgekeerd ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geweldig dat het nog te vinden is..zo slecht dat 't bijna goed wordt![]()
Truste maar weer...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:43 schreef Pavement het volgende:
weltrusten zzZZZZZ
en nu weer goed, laat me raden KPN ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
what the fuck, heb ik ook. echt waar.
Als je hulp nodig hebtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:43 schreef Pavement het volgende:
weltrusten zzZZZZZ
Hadden HIDiHo en ik het toevallig ook net overquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou .... Ik merk dat ik soms muziek hoor waarvan ik (jaren geleden)het grijs draaide nu niet meer kan hebben, en omgekeerd ook![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=H8hyCWH1Ww0![]()
hebbe jullie mgehoord en en en wat vind je ervan ?
quote:
LAN partyquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hadden HIDiHo en ik het toevallig ook net over![]()
tiscali, maar dat is sinds kort van kpnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
en nu weer goed, laat me raden KPN ?
Avondquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Goodevening all ben weer terug van weg geweest!!!
Vertel nog eens een leuk verhaal...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tiscali, maar dat is sinds kort van kpn
Mee eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
oja, beste cover, mooiste clipske ooit, maar da's natuurlijk persoonlijk(laatste, dj) http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
neem het maar over Johnny rules, is trouwens een cover van een van mijn favorieten bands http://www.youtube.com/watch?v=tgSWRicWIy4 ( ik kom nooit aan slapen toe zo)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
oja, beste cover, mooiste clipske ooit, maar da's natuurlijk persoonlijk(laatste, dj) http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
ging vanavond peuken halen bij atlantis (soos) en toen kwam er een gozer van 30+ voorbij op zo'n fiets met een hele lange voorvork en een buddysit(een chopper). toen zei ik: 'hai lekkertje', en keerde ie om met dat gevaarte om te vragen of ik een paar klappen wilde. was wel leukquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vertel nog eens een leuk verhaal...
Wat zei je, kom maar mee naar mijn sm-kelder...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ging vanavond peuken halen bij atlantis (soos) en toen kwam er een gozer van 30+ voorbij op zo'n fiets met een hele lange voorvork en een buddysit(een chopper). toen zei ik: 'hai lekkertje', en keerde ie om met dat gevaarte om te vragen of ik een paar klappen wilde. was wel leuk![]()
echt heel mooi, john was koel. mooier dan origineel, vind deze sjonniequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
neem het maar over Johnny rules, is trouwens een cover van een van mijn favorieten bands http://www.youtube.com/watch?v=tgSWRicWIy4 ( ik kom nooit aan slapen toe zo)
Ohh zooo mooi. Ik heb zelfs de cd gekocht .. Zoveel mooi nummers zijn laatste. Mijn vader was een super fanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
ik zei dat ik z'n reactie wat overdreven vond en z'n fiets mooi. hij vond me toch wel een beetje link omdat ik moest lachen na z'n vraag, daarop ging hij weer de nacht in met z'n bikequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat zei je, kom maar mee naar mijn sm-kelder...
goed ruknummer!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
Die is het [i]geilste[/i] nummer wat ik ken ...
http://www.youtube.com/watch?v=1ukcPaOu804
Vergeet de clip en luister aleen maar![]()
Mmmmquote:
truste, you're the only deejay, ik zou niet durven!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
neem het maar over Johnny rules, is trouwens een cover van een van mijn favorieten bands http://www.youtube.com/watch?v=tgSWRicWIy4 ( ik kom nooit aan slapen toe zo)
Niks verdorie tis een opzweepend geil nummer .. Ach mannenquote:
een ander opzwepend nr. maar wel een gospel, ff zoekehquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:12 schreef Soury het volgende:
Hee wel gaaf kunnen jullie nog meer posten. Tis zo stil ineens .
Zijn nogal wat klachten achter mijn rug om..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:12 schreef Soury het volgende:
Hee wel gaaf kunnen jullie nog meer posten. Tis zo stil ineens .
over wat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn nogal wat klachten achter mijn rug om..
Wow, vertelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallleeeloejaaa !!! Geweldigquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:16 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VvH6fxP5hMo
Duh wat nou weer zat ff te chillen op een lekkere gouwe ouwequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij loopt te zeiken tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat loop jij nu weer te slijmen?
jaweljaweljawelweljaaatjohquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
't Fijne weet ik er niet van, maar is ook niet interessant
Chill maar lekker door, moppiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Duh wat nou weer zat ff te chillen op een lekkere gouwe ouwe![]()
Zitquote:
Echt wel... Ik heb voor de rest van de nacht lekkere muziek.quote:
Kersenbrandejenever?quote:
Nou, als je maar weet dat ík het niet wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het schijnt een vrouwending te zijn...![]()
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
Ja Heidi, ik zag je wel op het etiket gluren, om te kijken hoe je het schrijft...
it's like you know like it is you know like, what the fuck havin' the period??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het schijnt een vrouwending te zijn...![]()
Nee hoor, maar tis wel zo stoer om het tegen mij te doen en niet tegen een ander.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel... Ik heb voor de rest van de nacht lekkere muziek.
Maar ja je dumpt wat en je krijgt een reactie .. Maf he ?
Och, over mij wordt ook wel eens geluld of geklaagd; soms krijg je dat wel eens te horen. Ik zeg maar zo: als je niets voorstelt, hebben ze ook niets om over te kleppenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee hoor, maar tis wel zo stoer om het tegen mij te doen en niet tegen een ander.
Heb helemaal geen tijd voor strooifoto's en handtekeningenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, over mij wordt ook wel eens geluld of geklaagd; soms krijg je dat wel eens te horen. Ik zeg maar zo: als je niets voorstelt, hebben ze ook niets om over te kleppen![]()
Sjesus Lobasca.. Ik geniet hier vanavond van de muziek en clips die er gepost worden. Sterker nog ik heb er al velenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee hoor, maar tis wel zo stoer om het tegen mij te doen en niet tegen een ander.
Ik heb nog wel wat ghb overquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus Lobasca.. Ik geniet hier vanavond van de muziek en clips die er gepost worden. Sterker nog ik heb er al velen
in me favo's gezet. En luister er meerdere malen naar.
Ben ff niet van plan om te zeiken of te zieken. Dus.... doe me een lol en wat er ook verkeerd geschoten is !! is zeker niet negatief ofzo bedoeld. Relax
Ik heb pulpquote:
Muizemeis, ik schreef het aan jou, maar het ging niet over jou. Sorry voor de verwarring.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus Lobasca.. Ik geniet hier vanavond van de muziek en clips die er gepost worden. Sterker nog ik heb er al velen
in me favo's gezet. En luister er meerdere malen naar.
Ben ff niet van plan om te zeiken of te zieken. Dus.... doe me een lol en wat er ook verkeerd geschoten is !! is zeker niet negatief ofzo bedoeld. Relax
Mooi lang nummer, daar hou ik vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
lobas, what' up?
http://www.youtube.com/watch?v=N7tocJEHWXA
en straks effe equote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Muizemeis, ik schreef het aan jou, maar het ging niet over jou. Sorry voor de verwarring.![]()
Poep gebeurdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Muizemeis, ik schreef het aan jou, maar het ging niet over jou. Sorry voor de verwarring.![]()
Wat nou superrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:46 schreef willem-jozef het volgende:
ff een liedje voor den homo's onder ons dan maar
http://www.youtube.com/watch?v=PfpvfY9N6Pc
Ik pas me profiel wel even aan hoorquote:
Shoulder?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
voor een ieder met liefdesverdriet![]()
Dat profiel in je fotoboek toont het silhouet van twee borsten, dus...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik pas me profiel wel even aan hoor![]()
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat profiel in je fotoboek toont het silhouet van twee borsten, dus...
gaaf nummer en wat vond ik dat een lekker mevrouwtje zo rond m'n 15equote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:59 schreef Soury het volgende:
Ff in DGK stijl
http://www.youtube.com/watch?v=ZA5XePbAew0
Is dat een burkaquote:
Ja ik dacht, naakt is ook maar naakt hequote:
Tis een complete schuilkelder..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik dacht, naakt is ook maar naakt he![]()
Duurt wel 3 minuten voor ie een keer gaat zingen...quote:
Dat is mijn sm-kelderquote:
Heb het er wel voor over...lekker nummerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Duurt wel 3 minuten voor ie een keer gaat zingen...
http://www.youtube.com/watch?v=sVZfm7qXY9A
Dacht al dat ik Willem Jozef met een fietsketting zag zwaaien...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is mijn sm-kelder![]()
Andere deur![]()
Heb alleen een slotjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dacht al dat ik Willem Jozef met een fietsketting zag zwaaien...![]()
Kan ook hard aankomen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb alleen een slotje![]()
[afbeelding]
>>> Dave Chappelle.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:02 schreef Lobasca het volgende:
Rick James
siquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Duurt wel 3 minuten voor ie een keer gaat zingen...
http://www.youtube.com/watch?v=sVZfm7qXY9A
m'n parelkettingquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dacht al dat ik Willem Jozef met een fietsketting zag zwaaien...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |