quote:
ik ben heul wakker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:40 schreef Mike1964 het volgende:
Iedereen slaapt wel erg lang uit vandaag...![]()
Goedenmorgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben heul wakker!
maar de computer was dood.is nu aan zijn 9e leven begonnen, dus we zijn ondertussen aan het kijken voor een andere...
![]()
Buuf wijntjequote:
Je hebt helemaal gelijk al denk ik wel dat je mening een beetje moet nuanceren er zijn hier toch wel gevoelige gebruikersquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk al denk ik wel dat je mening een beetje moet nuanceren er zijn hier toch wel gevoelige gebruikers
. Dat je het maar ff weet![]()
Oh was maar een grapje hoor. Ik zag een leeg bericht. Ik zie je ava wel hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik zie mn eigen plaatje niet, volgens mij gaat er iets mis met mn pc
zit volgens mij iets niet goed, haal het plaatje wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh was maar een grapje hoor. Ik zag een leeg bericht. Ik zie je ava wel hoor![]()
lekkah!quote:
hier ook al?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk al denk ik wel dat je mening een beetje moet nuanceren er zijn hier toch wel gevoelige gebruikers
. Dat je het maar ff weet![]()
Nossiedepossie!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:04 schreef Nostalgist het volgende:
Oh, dan doe ik mee....
In een SC....quote:
BUUV !!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |