Duh wat nou weer zat ff te chillen op een lekkere gouwe ouwequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn nogal wat klachten achter mijn rug om..
Jij loopt te zeiken tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat loop jij nu weer te slijmen?
jaweljaweljawelweljaaatjohquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
't Fijne weet ik er niet van, maar is ook niet interessant
Chill maar lekker door, moppiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Duh wat nou weer zat ff te chillen op een lekkere gouwe ouwe![]()
Zitquote:
Echt wel... Ik heb voor de rest van de nacht lekkere muziek.quote:
Kersenbrandejenever?quote:
Nou, als je maar weet dat ík het niet wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het schijnt een vrouwending te zijn...![]()
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
Ja Heidi, ik zag je wel op het etiket gluren, om te kijken hoe je het schrijft...
it's like you know like it is you know like, what the fuck havin' the period??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het schijnt een vrouwending te zijn...![]()
Nee hoor, maar tis wel zo stoer om het tegen mij te doen en niet tegen een ander.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel... Ik heb voor de rest van de nacht lekkere muziek.
Maar ja je dumpt wat en je krijgt een reactie .. Maf he ?
Och, over mij wordt ook wel eens geluld of geklaagd; soms krijg je dat wel eens te horen. Ik zeg maar zo: als je niets voorstelt, hebben ze ook niets om over te kleppenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee hoor, maar tis wel zo stoer om het tegen mij te doen en niet tegen een ander.
Heb helemaal geen tijd voor strooifoto's en handtekeningenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, over mij wordt ook wel eens geluld of geklaagd; soms krijg je dat wel eens te horen. Ik zeg maar zo: als je niets voorstelt, hebben ze ook niets om over te kleppen![]()
Sjesus Lobasca.. Ik geniet hier vanavond van de muziek en clips die er gepost worden. Sterker nog ik heb er al velenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee hoor, maar tis wel zo stoer om het tegen mij te doen en niet tegen een ander.
Ik heb nog wel wat ghb overquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus Lobasca.. Ik geniet hier vanavond van de muziek en clips die er gepost worden. Sterker nog ik heb er al velen
in me favo's gezet. En luister er meerdere malen naar.
Ben ff niet van plan om te zeiken of te zieken. Dus.... doe me een lol en wat er ook verkeerd geschoten is !! is zeker niet negatief ofzo bedoeld. Relax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |