Van de streams ????quote:
Wat nuu weerquote:
mogge. had je dat filmpjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Avond
Gezellig op vrijdag avond tv kijkenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mogge. had je dat filmpjevan itsme al gezien (brian met z'n fan)
Ah...gij heb de buik ervan vol...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet zeggen want we moeten lief zijn tegen mekaar enzo... maar toch:![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb S3 aan.... lekkere buitengeluiden...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, daarvan heb ik het geluid niet eens aan staan![]()
Absoluut !quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
prima-de-luxe... met jou ook?
over te lang?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Absoluut !Leuk je weer te treffen in de SC !
Wanneer begint WIDM ?![]()
HiDiHo enig idee wat er met de streams aan de hand is??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gezellig op vrijdag avond tv kijken![]()
gooi het eruit! opkroppen is slecht voor lijf en leden...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
Ik voel me nu al iets beter... nu nog toewerken naar acceptatie... neerleggen bij... aanvaarden van het onvermijdelijke...
![]()
![]()
![]()
Ik hoor helemaal niets daar. Zelfs het hek is muisstilquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb S3 aan.... lekkere buitengeluiden...![]()
scholfilet gegeten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
Ik voel me nu al iets beter... nu nog toewerken naar acceptatie... neerleggen bij... aanvaarden van het onvermijdelijke...
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
over te lang?![]()
![]()
zal weer ff bij Castor en Lorelei checken of er al bekend is wie er meedoen enzo...![]()
![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor helemaal niets daar. Zelfs het hek is muisstil![]()
Correctie: de stream stond stil![]()
Het ebt al weg, ik heb echt iets geleerd van die anger management sessie van Anita... gewoon je lieve tegenover je boze ik zetten... daar word je pas echt zo pissig van dat je het oorspronkelijke probleem vergeetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gooi het eruit! opkroppen is slecht voor lijf en leden...![]()
blij je weer te zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik werk liever nooit meer, maar t ging..
nog citroenbrandewijn voor het raam gezet?
Joh... Tis allemaal zo betrekkelijk en onbelangrijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon... iets wat ik zag. Fijn dat ik hier van jullie even mag![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |