quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Hoop snel ! (Can't wait)
Hoop weer op een goede serie a la Marc Marie; de beste Mol ooit
Ook geen doggybag dus ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga me huis niet uit zonder zakkie (nee niet voor de hond)![]()
Sorry, ik ben erg slecht in tellen. Maar je wordt dus niet verdrietig van scholfilet, als ik het goed begrijp. Gelukkig maar, want dat siert een Nederlander nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, negen posts boven jouw post...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ebt al weg, ik heb echt iets geleerd van die anger management sessie van Anita... gewoon je lieve tegenover je boze ik zetten... daar word je pas echt zo pissig van dat je het oorspronkelijke probleem vergeet![]()
![]()
quote:
Vertrouw jij d'r ook niet? Ik voor geen méter! De mijne dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik vrees voor mijn eigen lieve ik..![]()
zooooo nietig tegenover boze ik...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertrouw jij d'r ook niet? Ik voor geen méter! De mijne dan.
Geen idee wat het was maar zo lokaal was het niet volgens mij maar goed ze doen het weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vreemd, streams zijn goed. Moet een lokaal probleem zijn![]()
Met zulke streams is het moeilijk; maar; JE KUNT HETquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertrouw jij d'r ook niet? Ik voor geen méter! De mijn dan.
Doof... Isabelle is bijdehand, en doof ok...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Marc Marie is bijdehand; en boos ok.....![]()
Wat is datquote:
pleinvrees, dacht ik...quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doof... Isabelle is bijdehand, en doof ok...![]()
Ik las 'geniepig' en moest aan Nadia denken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zooooo nietig tegenover boze ik...![]()
![]()
Wel poepzak (voor hond)anders krijg ik een boete tegenwoording in A'dam .. Maar dat deed ik toch altijd al.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met zulke streams is het moeilijk; maar; JE KUNT HET![]()
en nóg een looping en nóg een looping...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Hi; My name Is Lottie, how are you ? What's the name of the toooooooown?
( heb gister nog aflevering 3 en 7 herkeken )
Pave boevert, ze moeten me nog steeds hebben, maar ik heb versterking...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
Lobasca schattebout nog last gehad van die bloedzuigers ? Heeft mn middel geholpen ?
Begrijpelijk....Zeker als ze haar lusten zo weer laat botvieren op iemand die ze totaal niet magquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'geniepig' en moest aan Nadia denken...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'geniepig' en moest aan Nadia denken...
Oh nou somsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Pleinvrees. Maar eigenlijk gewoon bang voor buiten.
Zou ik jou zó erg beledigen? Ik prakkizeer er niet over!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vergelijk je me nou met Nadia?
![]()
![]()
Ik vind haar het weerzinwekkendst als ze met haar lieve stemmetje praat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Begrijpelijk....Zeker als ze haar lusten zo weer laat botvieren op iemand die ze totaal niet mag![]()
hola dj, ruig nummertje, heb je niets om te schuifelen straks?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=6p7ih1ag4_U
lijkt me oprecht heel erg niet leuk!quote:
Da's niet leuk. Als het erg is zijn er trouwens pilletjes voor tegenwoordig. Met een hond moet je gelukkig wel naar buiten, dan kom je tenminste nooit helemaal vast te zitten binnen.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar het weerzinwekkendst als ze met haar lieve stemmetje praat.
* opgelucht isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ik jou zó erg beledigen? Ik prakkizeer er niet over!![]()
Ze is letterlijk onvoorstelbaar. Maar we raken er vast wel aan gewend, en anders is het toch reuze interessant te weten dat er echt zulke opzichtige aanstelsters bestaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zó fake hebben we ze nog niet gehad in DGK......
![]()
het maakt dat je nog meer op je hoede bent helaas...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is letterlijk onvoorstelbaar. Maar we raken er vast wel aan gewend, en anders is het toch reuze interessant te weten dat er echt zulke opzichtige aanstelsters bestaan![]()
![]()
![]()
Ik wou zeggen dat wij vrouwen geen gevaar lopen, maar daar ben ik eigenlijk niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het maakt dat je nog meer op je hoede bent helaas...![]()
ehte golddiggers bestaan dus gewoon écht...![]()
Te zielig voor woorden; Jezelf compleet voor aap zetten voor 30.000 streamers; dag na dag..... Hoe hou je het vol ?????quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is letterlijk onvoorstelbaar. Maar we raken er vast wel aan gewend, en anders is het toch reuze interessant te weten dat er echt zulke opzichtige aanstelsters bestaan![]()
![]()
![]()
Ik zal zo eens wat verzoekjes gaan behandelen tot die tijd een heerlijk nr van the rode hete pepersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola dj, ruig nummertje, heb je niets om te schuifelen straks?
Ziek in je hoofd zijn heeft voordelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Te zielig voor woorden; Jezelf compleet voor aap zetten voor 30.000 streamers; dag na dag..... Hoe hou je het vol ?????![]()
ik ook niet...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat wij vrouwen geen gevaar lopen, maar daar ben ik eigenlijk niet zo zeker van.
Welterusten, en indien nodig: sukses morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook niet...![]()
met dit schokkende feit in gedachten ga ik afscheid nemen. hubbie ff pesten, want zijn film is uit. En ook maar eens richting bed. Ik bedenk me net dat mijn schoonmoeder hier morgen om 9.30 voor de deur staat![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:49 schreef Lobasca het volgende:
Hoi Leandra!!
Hoelang zou dat duren?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
Is dit de klaagclub?
Tis een probleempje wat zo nu en dan opduikt maar wat gelukkig niet constant aanwezig is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lijkt me oprecht heel erg niet leuk!niks om voor te schamen toch?
![]()
relaxt, is ook bijna schuifelbaarrrquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zal zo eens wat verzoekjes gaan behandelen tot die tijd een heerlijk nr van the rode hete pepers
http://www.youtube.com/watch?v=N8jS6jk8QlU
Neeh hoor, ik heb een mooi leven.quote:
erg mooi, maar met die brede kaak vraag ik me af of er geen cd-speler in z'n kop zit gebouwdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
BTW heeft iemand deze http://www.dumpert.nl/med(...)._nessun_dorma_.html eens gezien die gast is is echt bizarr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |