waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:41 schreef Tommmm het volgende:
als je na 1 sixpack al dronke bent ben je goed ziek...ik ben nog maar 14 en ik kan 5 bier drinke zonder ook maar iets te voele
als je het mij vraagt heeft ie niet eens de moeite genomen het te verkappe hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:43 schreef Filay het volgende:
verkapt-kijk-mij-bier-hebben-gedronken-en-niet-dronken-zijn-topic
Heb het al gewijzigdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:44 schreef amvrosios het volgende:
[..]
als je het mij vraagt heeft ie niet eens de moeite genomen het te verkappe hoor
Dat bedoel ik, welk gekkenhuis?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:47 schreef sig000 het volgende:
De kunst van 't bierzuipen ligt in de constante dosering om het gekkenhuis in je hoofd op peil te houden.
In m'n hoofd heb ik allemaal vakjes. En alles ligt in het juiste vakje*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
In je hoofd of ken je niet lezen?
Oplossing is kanonnetjes, 3 of 4 van die in een uurtje tijd en je hebt je buzz weer helemaal terug..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:39 schreef remlof het volgende:
Vanavond leuke avond gehad, festivalletje in het plaatselijke park. Geen zin om in de rij te staan voor biertjes van 2 euro in een plastic bekertje dus zelf maar een sixpack meegenomen.
Ik was er om 11 uur met een maat van me, om twaalf uur was het afgelopen en om half een zijn we weggegaan, Maar toen hadden we allebei dus een sixpack op. Dus een discussie volgde: "hey als we nu net effe 2 liter bier in anderhalf uur naar binnen hebben gegoten zouden we nu toch dronken moeten zijn?" Maar dat waren we dus niet... Ik vond dat verontrustend
Het moderne bier heeft te weinig Hop. Wat Lamon zegt, wat bier met veel Hop erin en je gaat weer hard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oplossing is kanonnetjes, 3 of 4 van die in een uurtje tijd en je hebt je buzz weer helemaal terug..
Oeh dat kan ik morgen wel eens proberen, hoewel ik eigenlijk aan de rose wou gaan om te kijken hoe dat valtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oplossing is kanonnetjes, 3 of 4 van die in een uurtje tijd en je hebt je buzz weer helemaal terug..
Rose??! Je bent toch geen vrouw ofzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh dat kan ik morgen wel eens proberen, hoewel ik eigenlijk aan de rose wou gaan om te kijken hoe dat valt
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:41 schreef Tommmm het volgende:
als je na 1 sixpack al dronke bent ben je goed ziek...ik ben nog maar 14 en ik kan 5 bier drinke zonder ook maar iets te voele
Iedereen is weleens hopenloos.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Rose??! Je bent toch geen vrouw ofzo?
Nee, maar je moet alles proberen hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dude!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:41 schreef Tommmm het volgende:
Z'n bier is vast op. Ik ga dan ook altijd aan de goedkope pakken Aldi wijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Z'n bier is vast op. Ik ga dan ook altijd aan de goedkope pakken Aldi wijn![]()
joh kwestie van een uranus die wild in je horoscopie staat johquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:39 schreef remlof het volgende:
Vanavond leuke avond gehad, festivalletje in het plaatselijke park. Geen zin om in de rij te staan voor biertjes van 2 euro in een plastic bekertje dus zelf maar een sixpack meegenomen.
Ik was er om 11 uur met een maat van me, om twaalf uur was het afgelopen en om half een zijn we weggegaan, Maar toen hadden we allebei dus een sixpack op. Dus een discussie volgde: "hey als we nu net effe 2 liter bier in anderhalf uur naar binnen hebben gegoten zouden we nu toch dronken moeten zijn?" Maar dat waren we dus niet... Ik vond dat verontrustend
Je zei anus!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
joh kwestie van een uranus die wild in je horoscopie staat joh
niks aan het handje hoor!
jij wil ook altijd wat zeggen hequote:
NUUTTTTTTTTquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jij wil ook altijd wat zeggen he![]()
En? Gevonden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:26 schreef remlof het volgende:
Misschien dat ik met het biertje dat ik nu open de essentie terugvind
Een echte sixpack is 3 liter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:12 schreef vosss het volgende:
1 sixpack != 2 liter bier
Voor Sjaak de Daklozenkrantverkoper ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Een echte sixpack is 3 liter.![]()
Maar dát is Euroshopper bierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Voor Sjaak de Daklozenkrantverkoper ja.
Ja, dat zei ik toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:49 schreef Birra het volgende:
Ik dacht dat jij wel meer aankon, Remlof.
Grolsch natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:11 schreef sjeppert het volgende:
welk bier was het trouwns
toch geen bavaria malt
heldquote:
Euhm dat is een 1 blik per 20 minutenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:39 schreef remlof het volgende:
Mjah, valt best mee eigenlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef SvenM het volgende:
[..]
Euhm dat is een 1 blik per 20 minuten
ik vind het verdomd weinig eik, door drinken lofquote:
Als je in de kroeg een beetje doortankt haal je dat toch ook wel? 5 biertjes per uur.quote:
lees: ikquote:
dat zijn maar 7 halve liters, is toch ook niet echt veel?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:46 schreef Flameyy het volgende:
pas op vakantie met afwazig, zopen we minstens 3.5 liter in 2 uur, en nog niet dronken.. -_-
erg verontrustend ja
Nou, je vermogen om normaal Nederlands te schrijven lijkt echter al naar de knoppen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:41 schreef Tommmm het volgende:
zou goed kunnen dat je dan niets meer voeltquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef Aparteling het volgende:
Het begint pas verontrustend te worden als je een krat bier drinkt en vervolgens niets voelt...
dit is trouwens zowat de grootste pauperreactie van het forum...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:41 schreef Tommmm het volgende:
Is dat wel gezellig dan? Zo samen met je vrienden een beetje Xanax slikken in de kroeg?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Tip
Gebruik Xanax in combinatie met alcohol en je bent meteen van de wereld. Zelfs zonder alcohol en alleen met Xanax doet het hem goed, met Xanax heb je niet eens alcohol nodigEnige nadeel is dat je de hele dag in een roes leeft, maar wie weet is dat niet eens zo nadelig te noemen als je drinkt om in een roes te komen.
Je voelt je in ieder geval niet meer op deze wereld en de wereld ziet er ineens een stuk anders uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat wel gezellig dan? Zo samen met je vrienden een beetje Xanax slikken in de kroeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |