waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:41 schreef Tommmm het volgende:
als je na 1 sixpack al dronke bent ben je goed ziek...ik ben nog maar 14 en ik kan 5 bier drinke zonder ook maar iets te voele
als je het mij vraagt heeft ie niet eens de moeite genomen het te verkappe hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:43 schreef Filay het volgende:
verkapt-kijk-mij-bier-hebben-gedronken-en-niet-dronken-zijn-topic
Heb het al gewijzigdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:44 schreef amvrosios het volgende:
[..]
als je het mij vraagt heeft ie niet eens de moeite genomen het te verkappe hoor
Dat bedoel ik, welk gekkenhuis?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:47 schreef sig000 het volgende:
De kunst van 't bierzuipen ligt in de constante dosering om het gekkenhuis in je hoofd op peil te houden.
In m'n hoofd heb ik allemaal vakjes. En alles ligt in het juiste vakje*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
In je hoofd of ken je niet lezen?
Oplossing is kanonnetjes, 3 of 4 van die in een uurtje tijd en je hebt je buzz weer helemaal terug..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:39 schreef remlof het volgende:
Vanavond leuke avond gehad, festivalletje in het plaatselijke park. Geen zin om in de rij te staan voor biertjes van 2 euro in een plastic bekertje dus zelf maar een sixpack meegenomen.
Ik was er om 11 uur met een maat van me, om twaalf uur was het afgelopen en om half een zijn we weggegaan, Maar toen hadden we allebei dus een sixpack op. Dus een discussie volgde: "hey als we nu net effe 2 liter bier in anderhalf uur naar binnen hebben gegoten zouden we nu toch dronken moeten zijn?" Maar dat waren we dus niet... Ik vond dat verontrustend
Het moderne bier heeft te weinig Hop. Wat Lamon zegt, wat bier met veel Hop erin en je gaat weer hard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oplossing is kanonnetjes, 3 of 4 van die in een uurtje tijd en je hebt je buzz weer helemaal terug..
Oeh dat kan ik morgen wel eens proberen, hoewel ik eigenlijk aan de rose wou gaan om te kijken hoe dat valtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oplossing is kanonnetjes, 3 of 4 van die in een uurtje tijd en je hebt je buzz weer helemaal terug..
Rose??! Je bent toch geen vrouw ofzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh dat kan ik morgen wel eens proberen, hoewel ik eigenlijk aan de rose wou gaan om te kijken hoe dat valt
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:41 schreef Tommmm het volgende:
als je na 1 sixpack al dronke bent ben je goed ziek...ik ben nog maar 14 en ik kan 5 bier drinke zonder ook maar iets te voele
Iedereen is weleens hopenloos.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Rose??! Je bent toch geen vrouw ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |