Kelly Family - David Song ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef Willempiehhh het volgende:
Aloha! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en/of droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
Linkje met mijn ingefloten stukje muziek: http://www.uploading.nl/index.php?file=fluutmaster.mp3
dat is dat wat ik me herinnerde iig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=HqZiR1UZqSc
Klonk er wel een beetje naar ja...quote:
http://www.imdb.com/title/tt0246578/soundtrackquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef thewhiteguy het volgende:
Mja, beetje moeilijke... het liedje aan het eind van donnie darko..., was knetterstoned toen ik hem keek, maar wil graag weten welk liedje het is ...
Gary Jules - Mad Worldquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef thewhiteguy het volgende:
Mja, beetje moeilijke... het liedje aan het eind van donnie darko..., was knetterstoned toen ik hem keek, maar wil graag weten welk liedje het is ...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Het liedje NU op radio veronica
http://radioveronica.nl/
Incredible Bongo Band - Apachequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:58 schreef RPD het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9hvl52skx7k
beginnend bij 1.22, is een soort western achtig liedje... help please
mijn eeuwige dankquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:00 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Incredible Bongo Band - Apache
Origineel is van The Shadows (Apache).
Helaas,quote:
Dat is volgens mij Walking in the Air, wat gebruikt wordt in de film The Snowman (mooie film!). Er zjin verschillende versies van (piano, celtic, kinderkoor) maar ik vind die van Nightwish erg mooi.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef Willempiehhh het volgende:
Aloha! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en/of droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
Linkje met mijn ingefloten stukje muziek: http://www.uploading.nl/index.php?file=fluutmaster.mp3
ehm, je link linkt naar linkin parkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:00 schreef Muziekjunkie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij Walking in the Air, wat gebruikt wordt in de film The Snowman (mooie film!). Er zjin verschillende versies van (piano, celtic, kinderkoor) maar ik vind die vanNightwisherg mooi.
1000 maal dank!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:00 schreef Muziekjunkie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij Walking in the Air, wat gebruikt wordt in de film The Snowman (mooie film!). Er zjin verschillende versies van (piano, celtic, kinderkoor) maar ik vind die van Nightwish erg mooi.
Goede kans dat dat deze is:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:31 schreef heinkie het volgende:
wie kan mij hekpen zoek een disco nummer uit de laatste jaren van de 80weet geen artiest meer en weet ook niet het nuumer meer maar er zit een refrein in van inspecter gadjet wie kan mij helpen alvst bedankt
Massive Attack - Unfinished sympathyquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef burger het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer gezongen door een vrouw.
Het enige wat ik ervan weet is dat in de videoclip ze over de straat loopt.
Op een geveven moment zie je haar achter een man zonder benen op een skateboard lopen.
Weet iemand welk nummer dat kan zijn ?
Ja, dat is het op 1 na meest magistrale nummer ooit gemaakt!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef burger het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer gezongen door een vrouw.
Het enige wat ik ervan weet is dat in de videoclip ze over de straat loopt.
Op een geveven moment zie je haar achter een man zonder benen op een skateboard lopen.
Beetje vaag wellicht maar meer weet ik niet
Weet iemand welk nummer dat kan zijn ?
Daft Punk - Around the worldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:08 schreef bullshit. het volgende:
Ik zoek een beetje club muziek achtig liedje met steeds de tekst: " i travel around the world"
Hoe heet dat andere nummer dan? Van 'I traveled around the world, and I can't find my baby [..] Don't know whiyiyiiyy'... Google geeft O-Townquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daft Punk - Around the world
Een van de coolste videoclips ooit gemaakt.
Dat is All Around the World van Lisa Stansfield.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:41 schreef donroyco het volgende:
Hoe heet dat andere nummer dan? Van 'I traveled around the world, and I can't find my baby [..] Don't know whiyiyiiyy'... Google geeft O-Town, maar het is uit de jaren 90 dacht ik
Soort van R&B nummer
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is All Around the World van Lisa Stansfield.
Chemical Brothers - Do It Againquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:25 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat je op het moment regelmatig op de radio hoort en op tmf voorbij ziet komen.
In de clip gaan 2 jongens met een gare radio (gok ergens in het midden-oosten) het land door en beroven een bank ofzo, iedereen die het nummer hoort gaat gelijk dansen.
in het refrein hoor je ook de zin: Getting high on trinium.
wie o wie kan me helpen, ik word er helemaal gek van dat ik er niet op kan komen
http://www.youtube.com/watch?v=XSMl8SpT6p0quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:33 schreef El_Rolando het volgende:
Een dance nummer met Oosters gejengel (zang), iemand?
Everlast - What It's Like zou het kunnen zijn. Topplaat, trouwens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:22 schreef 2cv het volgende:
Okee, hier komt een vraag die supervaag is, want zelfs ik weet niet meer hoe het liedje klinkt ...
Ik ben op zoek naar een nummer wat wel wat lijkt op Liquido van Narcotic. Het is (bij mijn beste weten) ook uit ongeveer het zelfde jaar. Het is alleen veel trager. Vandaag was het te horen op 538 ...
Helaash, het is hem niet. De plaat die ik zoek is nog wat langzamer en wat ouder (laatste is een gokje). Kan ik niet ergens een playlist (met tijdstippen) van 538 downloaden ? Ik heb al op de site van 538 gekeken, maar niets gevonden ...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Everlast - What It's Like zou het kunnen zijn. Topplaat, trouwens.
Nee, is ''m niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=XSMl8SpT6p0
Zelf gevonden, mijn beschrijving klopte niet helemaal, maar dit was wat ik zocht: http://www.youtube.com/watch?v=KNQlkcuofggquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:03 schreef boeiuh het volgende:
Refrein is iets met:
Can you feel it
i'm coming
i'm coming
coming now
Veel gehoord op vakantie. Gezongen door vrouw, lange coupletten met een opbouw. Heeft wel iets weg van de Pussycat-dolls. In de club draaide ze op het einde van het nr oneindig:
Barry White, Barry White, Barry White.. enz.
tringeling van gebroeders koquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:15 schreef B_BOY het volgende:
ik ben op zoek naar zo'n nr
met als tekst iets van: "ding ding ding, wat een lekkerding, schoonheidskoningin"
weet iemand over welk nummer ik het heb. het is een soort van def rhymz liedje zeg maar.
ik weet alleen niet of het van hem is.
wie helpt me?
ik zing namelijk altijd dat ene regeltje voor een collega van mij (met toevoeging van haar naam)
en dan word ze lekker gek en als ik hem dan heb kan ik hem draaien.
Ja, die is er gelukkig:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaash, het is hem niet. De plaat die ik zoek is nog wat langzamer en wat ouder (laatste is een gokje). Kan ik niet ergens een playlist (met tijdstippen) van 538 downloaden ? Ik heb al op de site van 538 gekeken, maar niets gevonden ...
Nee, dat issie niet (ik weet welke B_BOY bedoelt..)..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
tringeling van gebroeders ko![]()
K-Liberquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, dat issie niet (ik weet welke B_BOY bedoelt..)..
Het is Trafassi of K-Liber als je zo even daarop Googelt...Met 'Ding Ding Ding'
Bedanklt voor die tip, maar die site geeft geen duidelijke lijst aan. Volgens de lijst draaien ze bijvoorbeeld een uur lang steeds hetzelfde nummer. Lijkt me sterkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:55 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ja, die is er gelukkig:
Qbox Radio 538
Hoe laat draaiden ze 't nummer ongeveer?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:31 schreef 2cv het volgende:
Bedanklt voor die tip, maar die site geeft geen duidelijke lijst aan. Volgens de lijst draaien ze bijvoorbeeld een uur lang steeds hetzelfde nummer. Lijkt me sterk![]()
Dennis - Bubblegum te vet ja maar kan hem ook niet downloadenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:41 schreef Silver_Shark het volgende:
ik zoek een liedje die ik steeds hoor op slamfm
zo'n een of andere gozer zeg dan:
bubblegum bubblegum ofzo
Samir's Themequote:Op zondag 12 augustus 2007 02:45 schreef daan-s het volgende:
Ja ik zoek dus ook een nummer, het is een nummer met trompetjes die in korte maat achter elkaar gaan in vlug ritme maar wel een gelijk ritme. en een behoorlijke bass in. beetje progressif zou ik zeggen maar tis wel een house genre. zon harde beat erdoorheen zonder gezang.
PLEASE HELP ME
bvd Dinand
dat is hem niet...quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:38 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Dennis - Bubblegum te vet ja maar kan hem ook niet downloaden
als je op danser, bouger, tourner en franciso zoekt:quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:58 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een nummer. Het is een ritmisch nummer met een vrolijk refrein waarin o.a. wordt gezongen : danser danser, bousher bousher, tourner tourner..
Het refrein is dus frans maar de rest van het nummer lijkt spaans te zijn. Ik hoorde het op de radio maar verstond de titel en artiest niet goed. De man van de radio zei iets van artiest: 'francesko palma (of iets met een p erna) en het nummer sprak hij uit als 'jakkadanser'.
Ik weet niet hoe je de titel of artiest spelt en kan niks vinden op google. Wie kan me helpen?![]()
Timabaland feat. Keri Hilson & Francisco - The Way I Are (Remix)quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:36 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een mix. Je hoort dan jump (kriss kross), jump around en let me clear my throat in 1 nummer... Weet iemand hoe die mix heet
En ik zoek nog een remix. Van timbaland the way i are. Het lied begint niet met ain't got no money maar begint met een heel gaaf rapstuk (van iemand anders of timbaland zelf...)
SWITCH - A Bit Patchy ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:12 schreef lame-o het volgende:
ik zoek al heeeel lang een nummer, geen idee waar ik moet beginnen maar ok.
het origineel is van fatboy slim - apache. het is een heel bekend deuntje dat veel wordt gedraaid in clubs (house, electro, etc) maar kan het werkelijk nergens vinden, iemand een idee?
Dank jequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Timabaland feat. Keri Hilson & Francisco - The Way I Are (Remix)
*pling*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:22 schreef 2cv het volgende:
Okee, hier komt een vraag die supervaag is, want zelfs ik weet niet meer hoe het liedje klinkt ...
Ik ben op zoek naar een nummer wat wel wat lijkt op Liquido van Narcotic. Het is (bij mijn beste weten) ook uit ongeveer het zelfde jaar. Het is alleen veel trager. Vandaag was het te horen op 538 ...
Tubthumping van Chumbawamba bedoel je ??quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
*pling*
* 2cv heeft het !
I Get Knocked Down![]()
Klopt niet helemaal met de beschrijving, mar is het wel.
ever blazin' ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:34 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek trouwens nog een lied. Van Sean Paul. Het is een beetje een chill nummer.. beetje liefachtig. Al een aantal dingen gedownload maar hij zit er niet tussen
via allmusic.com kun je z'n albums opzoeken en kleine fragmentjes luisteren.quote:
Zou ook kunnen. Chumbawamba is toch zo'n ééndagsvlieg ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Tubthumping van Chumbawamba bedoel je ??
In NL wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Chumbawamba is toch zo'n ééndagsvlieg ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:33 schreef El_Rolando het volgende:
Een dance nummer met Oosters gejengel (zang), iemand?
Groove Armada - Get Downquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:05 schreef n--ash het volgende:
He,
Was vandaag aan het surfen kwam ik op www.sneakerz.nl. Klonk een leuk melodietje op de achtergrand(de eerste) Komt erg bekend voor maar hoe heet ie?
Switch - A Bit Patchyquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zoek een dance nummer, redelijk recent, lijkt op een bubbling beat maar toch dance denk ik met als melodietje (vaak herhalend) een gitaar een beetje zoals in die oude westerns films maar ook een beetje indiaas... en na elke keer dat melodietje heb je een rapper/indiase chanter die iets rapt i/d trant van : tandale, tandale, tandale, tanda-le...
Iemand enig idee?
DJ Chuckie & Gregor Salto - Toys are nuts (Hardwell & Rehab Remix)quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef n--ash het volgende:
[..]
sorry, vergist bedoelde het tweede nummer van die playlist. Weet je die ook?
ciao
nee deze bedoel ik niet, dit is volgens mij ook niet de tweede, bedoel het nummer waar je vooraf die mc hoortquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Chuckie & Gregor Salto - Toys are nuts (Hardwell & Rehab Remix)
Dat is Martin Solveig - Rejection (Erick E Club Mix) of de (Erick E Dub Mix)quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef n--ash het volgende:
[..]
nee deze bedoel ik niet, dit is volgens mij ook niet de tweede, bedoel het nummer waar je vooraf die mc hoort
Niemand?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:20 schreef F04 het volgende:
Iemand enig idee waar ik de tune van dit kan krijgen?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).asf?start=18:30.000
haha nee deze bedoel ik ook niet,quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is Martin Solveig - Rejection (Erick E Club Mix) of de (Erick E Dub Mix)
Dan doen we dat maarquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:45 schreef n--ash het volgende:
[..]
haha nee deze bedoel ik ook niet,Die mc begint vanaf het begin en dan zegt iets van "..sneakerz club sunday pannanma here we come right now",
Misschien anders de hele playlist noemen![]()
Galleon - So I Beginquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:52 schreef lucky_birdie het volgende:
volgens mij een onedayfly..
Zag de video toevallig vanmorge op tmf voorbij komen, de naam van de artiest zei me niets, maar (oh wonder) de titel word regelmatig herhaald in het nummer, dus toen was het OH JA.. dat onthou ik wel. nou niet dus..![]()
het is een dance achtig nummer..
In de video zie je een meisje met donker haar die zich aankleed. ze doet oa kousen aan en ze zit op bed..
Nummer is een paar jaar geleden regelmatig op tv voorbij gekomen..
Het is iig gebaseerd op Apache van The Shadowsquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jXr6qH58SbQ
Deze!Enig idee hoe deze echt heet Molluck, want ik kan hem niet 1,2,3 vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |