abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52368667
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:36 schreef gelly het volgende:
Ik had hem liever blauw eigenlijk, ben bang dat de lading niet te stoppen dunne stront nu helemaal op POL en NWS los komt.
Erg jammer, zo'n reactie als de bovenstaande. Ik denk dat zo'n figuur als gelly, die continu met zijn vingertje naar anderen wijst, niet eens doorheeft hoe verzuurd en lomp hij zelf eigenlijk bezig is.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:24:06 #52
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52368920
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Erg jammer, zo'n reactie als de bovenstaande. Ik denk dat zo'n figuur als gelly, die continu met zijn vingertje naar anderen wijst, niet eens doorheeft hoe verzuurd en lomp hij zelf eigenlijk bezig is.
Het ging eigenlijk over die andere mongool reactie door een andere mod
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_52369051
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:24 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Het ging eigenlijk over die andere mongool reactie door een andere mod
Ja, dat is ook schandalig natuurlijk.

Maar toen ik door dat topic heenbladerde viel het me op dat gelly hier wederom bij betrokken was. Ik kan dus niet anders dan concluderen dat die jongen nogal sfeerverziekend bezig is.
pi_52369067
Ik denk dat gelly niet zuur is en de nagel op de vinger spitst.
pi_52369178
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:28 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat gelly niet zuur is en de nagel op de vinger spitst.
Die uitdrukking kent mijn google niet. Kun je misschien even uitleggen wat je precies bedoelt?
pi_52369207
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:00 schreef TomTancr3do het volgende:
Is dit de bedoeling?
[..]

Nota bene door een POL-moderator zelf, die toch beter zou moeten weten.

En dit?
[..]

Ik weet dat het de SC is, maar hier ben ik toch niet bepaald van gediend. Graag een reactie van een andere moderator dan Mutant01.
Poeh nou sjonge. Nee, dat lijkt me niet de bedoeling. Buiten de SC zou ik het ook weghalen, in dit geval wil ik graag volstaan met een beroep op ieders goede manieren.

Hierbij dus . Aan allen, graag het politiek cafe gezellig houden. Het is de babbelhoek, niet de gierput.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_52369243
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Poeh nou sjonge. Nee, dat lijkt me niet de bedoeling. Buiten de SC zou ik het ook weghalen, in dit geval wil ik graag volstaan met een beroep op ieders goede manieren.

Hierbij dus . Aan allen, graag het politiek cafe gezellig houden. Het is de babbelhoek, niet de gierput.
Bedankt. Misschien handiger om dat ook even in de SC te melden.
pi_52369359
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:31 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Die uitdrukking kent mijn google niet. Kun je misschien even uitleggen wat je precies bedoelt?
Het is Marstaal.
pi_52369478
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is Marstaal.
En wat betekent het?
pi_52369611
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:33 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Bedankt. Misschien handiger om dat ook even in de SC te melden.
Dat lijkt me niet noodzakelijk . Het geldt natuurlijk ook jou, de slowchat is geen gierput en ook geen plaats om mensen te tergen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_52369634
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:41 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

En wat betekent het?
Dat gelly vaak gewoon gelijk heeft.
pi_52370046
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet noodzakelijk . Het geldt natuurlijk ook jou, de slowchat is geen gierput en ook geen plaats om mensen te tergen.
Tergen? Dus als je een beetje kritisch bent op de motieven van een bepaalde user om een bepaald nieuwsbericht te plaatsen, betekent dat meteen dat zo'n user je voor "mongool" en wat dies meer zij mag uitmaken

Erg vreemd allemaal, maar ik zal het onthouden.
pi_52370099
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat gelly vaak gewoon gelijk heeft.
Iemand die z'n gelijk probeert te halen met schelden heeft sowieso geen gelijk.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:34:28 #64
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52384317
Via een PM van sigme heb ik de header nog veranderd, dit omdat ik per ongeluk het offline icoontje er in had gezet, in plaats van het online icoontje van sigme... Het was maar 2 seconden werk hoor sigme En daarbij was het misschien wel mijn eigen fout Dus hier is de POLbanner V1.1beta....

Link: http://xs318.xs.to/xs318/07333/headerPOL2.jpg

Wat ze bij Muziek hebben gedaan is de banner hosten op de Fok!server, zo laadt ie sneller, ik weet niet of jullie dat ook nog gaan doen, maar dan geef ik bij deze de tip
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_52385255
Wat vinden jullie van die super irritante kut banners? Zeker dat bierexemplaar

Je wordt er toch zeker knettergek van?
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2007 @ 12:41:19 #66
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52386238
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat vinden jullie van die super irritante kut banners? Zeker dat bierexemplaar

Je wordt er toch zeker knettergek van?
Jammer heh, dat AdBlockers verboden zijn. Had je nu maar een middel zodat je jezelf kon beschermen tegen al die ongewenste vuiligheden van de maatschappij.

Hee, misschien een idee. Laat een van je politieke helden banners op internet verbieden.
Carpe Libertatem
pi_52387423
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Jammer heh, dat AdBlockers verboden zijn. Had je nu maar een middel zodat je jezelf kon beschermen tegen al die ongewenste vuiligheden van de maatschappij.

Hee, misschien een idee. Laat een van je politieke helden banners op internet verbieden.
Hartelijk dank, Boze_appel.

inmiddels heb ik het probleem opgelost. En werk perfect.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 18:02:55 #68
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52396695
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zal nooit een medestander zijn met een mongool zoals jij. Dat je het even weet, en dat denk ik alles behalve stiekem.
Mag ik er even op wijzen dat zelfs voor het huidige POL, dit modonwaardig is?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:06:20 #69
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52398222
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:02 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Mag ik er even op wijzen dat zelfs voor het huidige POL, dit modonwaardig is?
Muttie zal het zo wel op zijn bord krijgen, denk je niet?
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef sigme het volgende:

[..]

De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_52400415
Het was een uitspraak op persoonlijke titel en sta er dan ook nog altijd 100% achter.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52400536
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
Het was een uitspraak op persoonlijke titel en sta er dan ook nog altijd 100% achter.
Dus 'onder persoonlijke titel' kun je op dit forum alles zeggen tegen mede-users? Of heb je er een note bijgekregen, en sta je binnenkort op de nominatie om geband te worden?
pi_52400649
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:26 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Dus 'onder persoonlijke titel' kun je op dit forum alles zeggen tegen mede-users? Of heb je er een note bijgekregen, en sta je binnenkort op de nominatie om geband te worden?
ik ben niet genote, waarschijnlijk vonden de mods het niet notewaardig (misschien waren ze het wel met me eens?), en bans krijg je altijd na meerdere notes.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52400836
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

ik ben niet genote, waarschijnlijk vonden de mods het niet notewaardig (misschien waren ze het wel met me eens?), en bans krijg je altijd na meerdere notes.
Of de andere moderators het met je eens zijn of niet is totaal irrelevant. Andere users uitschelden mag niet op dit forum. Simpel.

En als je wel ge-note was, dan had je die note natuurlijk allang zelf weggehaald. Heh muttie
pi_52400864
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:33 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Of de andere moderators het met je eens zijn of niet is totaal irrelevant. Andere users uitschelden mag niet op dit forum. Simpel.

En als je wel ge-note was, dan had je die note natuurlijk allang zelf weggehaald. Heh muttie
Zeker, moet je nu niet huilen omdat een grote boze mod je terecht voor mongool heeft uigemaakt?
Allah Al Watan Al Malik
pi_52400889
Is al goed hoor muttie, je bent een lieve jongen
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:38:36 #76
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_52401016
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:33 schreef TomTancr3do het volgende:

Um, als ex-mod kan ik je vertellen dat dat zo ongeveer doodzonde nummer 1 is. Notes van andere mods bij jezelf weghalen is 99 van de 100 keer een enkele reis richting zwarte username.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_52402578
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:34 schreef donroyco het volgende:
Via een PM van sigme heb ik de header nog veranderd, dit omdat ik per ongeluk het offline icoontje er in had gezet, in plaats van het online icoontje van sigme... Het was maar 2 seconden werk hoor sigme En daarbij was het misschien wel mijn eigen fout Dus hier is de POLbanner V1.1beta....

[afbeelding]
Link: http://xs318.xs.to/xs318/07333/headerPOL2.jpg

Wat ze bij Muziek hebben gedaan is de banner hosten op de Fok!server, zo laadt ie sneller, ik weet niet of jullie dat ook nog gaan doen, maar dan geef ik bij deze de tip
Dank!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:26:12 #78
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52402811
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker, moet je nu niet huilen omdat een grote boze mod je terecht voor mongool heeft uigemaakt?

Ik vind persoonlijk dat niemand iemand anders ooit terecht voor mongool uit kan maken
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_52402979
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:26 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk dat niemand iemand anders ooit terecht voor mongool uit kan maken
Tja daar verschillen we dan in.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:30:04 #80
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52402983
Alle niet westerse allochtonen het land uit, en dan?

Rock, ik hoop dat je de hele situatie even goed note(eert) bij de betreffende user, want dit schijnheilige getroll/gebash is bij veel van zijn vorige accounts voorgekomen, en dit zal nog vaak gaan gebeuren. Zie ook mijn reconstructie daar waarom het de discussie verpest.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_52403117
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Sidekick het volgende:
Alle niet westerse allochtonen het land uit, en dan?

Rock, ik hoop dat je de hele situatie even goed note(eert) bij de betreffende user, want dit schijnheilige getroll/gebash is bij veel van zijn vorige accounts voorgekomen, en dit zal nog vaak gaan gebeuren. Zie ook mijn reconstructie daar waarom het de discussie verpest.
Maak je geen zorgen, het is inmiddels al meer dan duidelijk. Bedankt voor het melden in ieder geval.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:45:00 #82
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52403645
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
Heb je hem dan ook in het zwart gedaan?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_52403694
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Heb je hem dan ook in het zwart gedaan?
Ja.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52403755
Zeg moderators, waar zijn mijn posts gebleven? En dan met name de reactie op Sidekick? Sidekick insinueert daar nogal wat betreffende mijn persoon, zonder enige vorm van bewijs, en ik meen toch echt recht te hebben op het geven van een adequate reactie.
pi_52403846
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:47 schreef TomTancr3do het volgende:
Zeg moderators, waar zijn mijn posts gebleven? En dan met name de reactie op Sidekick? Sidekick insinueert daar nogal wat betreffende mijn persoon, zonder enige vorm van bewijs, en ik meen toch echt recht te hebben op het geven van een adequate reactie.
Die zijn weg. Leer eens om niet zoals ik te posten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52403882
Overigens, gelly begon hier net ook weer users voor 'mongool' uit te maken (inclusief een grafische toelichting), maar die post is inmiddels ook verwijderd door Mutant01. En ik zou weleens willen weten of hij daar nu wel een note voor heeft gekregen.
pi_52403953
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:49 schreef TomTancr3do het volgende:
Overigens, gelly begon hier net ook weer users voor 'mongool' uit te maken (inclusief een grafische toelichting), maar die post is inmiddels ook verwijderd door Mutant01. En ik zou weleens willen weten of hij daar nu wel een note voor heeft gekregen.
-kappen, eerste en laatste waarschuwing-

[ Bericht 8% gewijzigd door Mutant01 op 15-08-2007 21:51:01 ]
pi_52403977
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik moet leren om niet zoals jij te posten...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:53:06 #89
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52404092
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oeps editen in FB.

Ik geloof dat dat een beetje not done is zeker zonder waarschuwing
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_52404193
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:53 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Oeps editen in FB.

Ik geloof dat dat een beetje not done is zeker zonder waarschuwing
Waar bemoei jij je in vredesnaam mee? Volgens mij heb ik ietsje pietsje meer mod-ervaring dan jij hoor. Ietsje pietsje maar.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:56:11 #91
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52404267
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
Waar bemoei jij je in vredesnaam mee? Volgens mij heb ik ietsje pietsje meer mod-ervaring dan jij hoor. Ietsje pietsje maar.
zo ver ik weet zijn daar achter de schermen stilzwijgende afspraken over. Anders zou ik nog maar eens bepaald topics na gaan lezen
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_52404345
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

zo ver ik weet zijn daar achter de schermen stilzwijgende afspraken over. Anders zou ik nog maar eens bepaald topics na gaan lezen
Voor zover jij weet gaat dat mij geen reet aan. Gelly weet wat hij schreef en dat weet ik ook, dat is het belangrijkste. Het laten staan van dergelijke postings werkt alleen maar problemen in de hand.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:59:49 #93
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52404454
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Voor zover jij weet gaat dat mij geen reet aan. Gelly weet wat hij schreef en dat weet ik ook, dat is het belangrijkste. Het laten staan van dergelijke postings werkt alleen maar problemen in de hand.
Het gaat ook niet over de reactie van Gelly maar over de posts die jij van mij verwijderd hebt in FB
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_52404523
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, maar wat hebben mijn volledig door jou gedelete posts, waaronder een reactie op Sidekicks nogal laag-bij-de-grondse insinuaties, verder met gelly's uitwerpselen te maken?
pi_52404613
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Het gaat ook niet over de reactie van Gelly maar over de posts die jij van mij verwijderd hebt in FB
Die waren onderdeel van het geheel aan offtopic posts, net als dit eigenlijk. Zoals je ziet staat het deel wat nodig was, gewoon nogsteeds in dit topic. Hetzelfde geldt voor de postings van Tom.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52404812
Kun je 'm ook verplaatsen naar GC ofzo Mutant ? Vind het wel een leuk onderwerp.
pi_52404833
Ik zal hem daarheen schoppen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52404973
Mijn dank is groot.
pi_52404976
Het is natuurlijk maar goed dat alle acties van moderators door de admins nog zijn terug te zien. Dat voorkomt al te overijverig modereren en zorgt er daarmee voor dat de vriendelijke sfeer op dit forum altijd gewaarborgd blijft.
pi_52405024
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef TomTancr3do het volgende:
Het is natuurlijk maar goed dat alle acties van moderators door de admins nog zijn terug te zien. Dat voorkomt al te overijverig modereren en zorgt er daarmee voor dat de vriendelijke sfeer op dit forum altijd gewaarborgd blijft.
Zeker, dus je hoeft niet bang te zijn dat er ook maar iets gebeurd dat tegen de algemene mod -policy is.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')