quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef dwerg het volgende:
1210 views, hij zit zeker zelf op F5 te rammen om te kijken of er al iemand is die hem bedankt.
1240 bedoel je.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef dwerg het volgende:
1210 views, hij zit zeker zelf op F5 te rammen om te kijken of er al iemand is die hem bedankt.
is niet grappig..quote:
Hebben we dan een mod-wisseling op [NWS] ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:36 schreef gelly het volgende:
Ik had hem liever blauw eigenlijk, ben bang dat de lading niet te stoppen dunne stront nu helemaal op POL en NWS los komt.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bedankt, je liet je niet in het keurslijf proppen.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:19 schreef Aoristus het volgende:
Aha, het keurslijf, komt me bekend voor ja.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:22 schreef Adelante het volgende:
Jammer dat je als mod je in een keurslijf moet proppen.
quote:
Bekritiseer je hier de woorden van je superieur?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef NJ het volgende:
Martijn_77 blijkt zich niet te kunnen vinden in het keurslijf waarin het modschap hem naar zijn mening drukt. Daarom bedanken wij hem voor alle tijd die hij in CUL gestoken heeft en nemen we per direct afscheid van hem.
Over zijn opvolging zal nog een MEDje verschijnen.
Die Elsevier copy/pastert.quote:
Ik snapte ook nooit goed wat -ie in CUL deed Swets.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh... aha... sinds wanneer publiceert Elsevier recepten?
Awwwwwwneehe?!quote:
Nouja, dat zou beter passen dan ONZ iig. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze aast al zo lang op CUL. Als ze die kans nou niet grijpt, weet ik 't ook niet meer.
Of wil jij niet, zodat je over twee maanden weer 'afscheid' neemt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze aast al zo lang op CUL. Als ze die kans nou niet grijpt, weet ik 't ook niet meer.
Ik heb welgeteld twee keer gekookt in mijn leven. Dachtutniet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef Skic. het volgende:
[..]
Of wil jij niet, zodat je over twee maanden weer 'afscheid' neemt?
Een ideale kandidaat dus!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld twee keer gekookt in mijn leven. Dachtutniet.
hahaha... idd een van de meest leeghoofdige mensen op het forum. heeft bijna nooit iets zinnigs te melden. bedankt dat je eindelijk eens oprot dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef dwerg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |