Um, als ex-mod kan ik je vertellen dat dat zo ongeveer doodzonde nummer 1 is. Notes van andere mods bij jezelf weghalen is 99 van de 100 keer een enkele reis richting zwarte username.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:33 schreef TomTancr3do het volgende:
En als je wel ge-note was, dan had je die note natuurlijk allang zelf weggehaald. Heh muttie
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:34 schreef donroyco het volgende:
Via een PM van sigme heb ik de header nog veranderd, dit omdat ik per ongeluk het offline icoontje er in had gezet, in plaats van het online icoontje van sigme... Het was maar 2 seconden werk hoor sigmeEn daarbij was het misschien wel mijn eigen fout
Dus hier is de POLbanner V1.1beta....
[afbeelding]
Link: http://xs318.xs.to/xs318/07333/headerPOL2.jpg
Wat ze bij Muziek hebben gedaan is de banner hosten op de Fok!server, zo laadt ie sneller, ik weet niet of jullie dat ook nog gaan doen, maar dan geef ik bij deze de tip
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, moet je nu niet huilen omdat een grote boze mod je terecht voor mongool heeft uigemaakt?
Tja daar verschillen we dan in.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind persoonlijk dat niemand iemand anders ooit terecht voor mongool uit kan maken![]()
Maak je geen zorgen, het is inmiddels al meer dan duidelijk. Bedankt voor het melden in ieder geval.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Sidekick het volgende:
Alle niet westerse allochtonen het land uit, en dan?
Rock, ik hoop dat je de hele situatie even goed note(eert) bij de betreffende user, want dit schijnheilige getroll/gebash is bij veel van zijn vorige accounts voorgekomen, en dit zal nog vaak gaan gebeuren. Zie ook mijn reconstructie daar waarom het de discussie verpest.
Heb je hem dan ook in het zwart gedaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
Het was een uitspraak op persoonlijke titel en sta er dan ook nog altijd 100% achter.
Ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je hem dan ook in het zwart gedaan?
Die zijn weg. Leer eens om niet zoals ik te posten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:47 schreef TomTancr3do het volgende:
Zeg moderators, waar zijn mijn posts gebleven? En dan met name de reactie op Sidekick? Sidekick insinueert daar nogal wat betreffende mijn persoon, zonder enige vorm van bewijs, en ik meen toch echt recht te hebben op het geven van een adequate reactie.
-kappen, eerste en laatste waarschuwing-quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:49 schreef TomTancr3do het volgende:
Overigens, gelly begon hier net ook weer users voor 'mongool' uit te maken (inclusief een grafische toelichting), maar die post is inmiddels ook verwijderd door Mutant01. En ik zou weleens willen weten of hij daar nu wel een note voor heeft gekregen.
Ik moet leren om niet zoals jij te posten...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die zijn weg. Leer eens om niet zoals ik te posten.
Oeps editen in FB.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die zijn weg. Leer eens om niet zoals ik te posten.
Waar bemoei jij je in vredesnaam mee? Volgens mij heb ik ietsje pietsje meer mod-ervaring dan jij hoor. Ietsje pietsje maar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oeps editen in FB.![]()
Ik geloof dat dat een beetje not done is zeker zonder waarschuwing![]()
zo ver ik weet zijn daar achter de schermen stilzwijgende afspraken over. Anders zou ik nog maar eens bepaald topics na gaan lezenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
Waar bemoei jij je in vredesnaam mee? Volgens mij heb ik ietsje pietsje meer mod-ervaring dan jij hoor. Ietsje pietsje maar.
Voor zover jij weet gaat dat mij geen reet aan. Gelly weet wat hij schreef en dat weet ik ook, dat is het belangrijkste. Het laten staan van dergelijke postings werkt alleen maar problemen in de hand.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zo ver ik weet zijn daar achter de schermen stilzwijgende afspraken over. Anders zou ik nog maar eens bepaald topics na gaan lezen
Het gaat ook niet over de reactie van Gelly maar over de posts die jij van mij verwijderd hebt in FBquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor zover jij weet gaat dat mij geen reet aan. Gelly weet wat hij schreef en dat weet ik ook, dat is het belangrijkste. Het laten staan van dergelijke postings werkt alleen maar problemen in de hand.
Dat zal allemaal wel, maar wat hebben mijn volledig door jou gedelete posts, waaronder een reactie op Sidekicks nogal laag-bij-de-grondse insinuaties, verder met gelly's uitwerpselen te maken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor zover jij weet gaat dat mij geen reet aan. Gelly weet wat hij schreef en dat weet ik ook, dat is het belangrijkste. Het laten staan van dergelijke postings werkt alleen maar problemen in de hand.
Die waren onderdeel van het geheel aan offtopic posts, net als dit eigenlijk. Zoals je ziet staat het deel wat nodig was, gewoon nogsteeds in dit topic. Hetzelfde geldt voor de postings van Tom.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over de reactie van Gelly maar over de posts die jij van mij verwijderd hebt in FB
Zeker, dus je hoeft niet bang te zijn dat er ook maar iets gebeurd dat tegen de algemene mod -policy is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef TomTancr3do het volgende:
Het is natuurlijk maar goed dat alle acties van moderators door de admins nog zijn terug te zien. Dat voorkomt al te overijverig modereren en zorgt er daarmee voor dat de vriendelijke sfeer op dit forum altijd gewaarborgd blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |