Inderdaad, maar dat de amoebe wordt belaagd door en tweecellig roofdier vindt ik nog erger.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:17 schreef Copycat het volgende:
Nog een sigaretje om het beeld uit de OP uit mijn hoofd re drijven voor het slapengaan.
Omdat het een creep eersteklas is, die dat meestal enigszins verborgen kan houden, maar daarin faalt zodra hij enigszins "onder druk" wordt gezet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:18 schreef Kinga het volgende:
Jezus Christus. Waarom doet hij zo debiel!!!!!
tja....als het gebeurt... en dat kan zo..... zijn ze sowieso te laatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:13 schreef Giggio het volgende:
Amanda (en deze keer niet AmanDel): dumpen die vent voor je geBrainwaved bent...
JC lijkt wel een soort van lover-boy....
Redactie/Beveiliging: verwijderen uit DGK voor er gewonden of doden vallen!!!!!!
iemand met een halve smoel en halve mondquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef nueffeniet het volgende:
wat is een schmond?
Man met wit pak toevallig?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
er stond iemand op de trap.Zag je in een flits door het raam.
BEVEILIGING ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
Oh ja "Mannie" is natuurlijk het slachtoffer hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had Brian redelijk hoog. Maar iemand die dit doet, verbienden om met een vriendin te praten, dwingen middels geweld, die mag van mij terstond en spontaan een hartverzakking krijgen. Hoor die arme Amanda nu.......
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat had ik. Dit heeft hij nog niet eerder laten zien op deze manier
zeker welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook helemaal bij aansluiten!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach man.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nu gelijk maarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef droomkoningin het volgende:
kan brainless niet een paar jaar TBS krijgen als hij de kooi uitkomt?
die vent is echt gevaarlijk!
Heb je gehoord dat hij zich al 10 maanden inhoudt. Dat betekent toch gewoon dat hij dat buiten niet deed/doet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat het een creep eersteklas is, die dat meestal enigszins verborgen kan houden, maar daarin faalt zodra hij enigszins "onder druk" wordt gezet.
ik dacht net ook al een kop te zien die ff om t hoekje keekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
heet ook monoloog van een psychoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:21 schreef blomst het volgende:
Amanda mag alleen maar luisteren in deze discussie,
Nope, never! Hij heeft nooit zo strak iemand zijn wil opgelegd met zoveel dominantie. Tot aan het verbieden van spreken met derden aan toe. Dit is de overtreffende trap!quote:
nee daarom noemt iedereen em parabrotherquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kijk jij pas de laatste week??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, never! Hij heeft nooit zo strak iemand zijn wil opgelegd met zoveel dominantie. Tot aan het verbieden van spreken met derden aan toe. Dit is de overtreffende trap!
hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef neehe het volgende:
Je moet zelf toch ook wel maf zijn als je een fan van die idioot Brian bent.
WAAAAAAAAAACHT!!!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
"nee nee nee nee, wacht even" mooi gelijkwaardig gesprek zo, stinkrat
Dan kijk je nog niet zo lang, want dit is iets wat schering en inslag was tot voor kort.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, never! Hij heeft nooit zo strak iemand zijn wil opgelegd met zoveel dominantie. Tot aan het verbieden van spreken met derden aan toe. Dit is de overtreffende trap!
ja, maar dat was dat toppertje uit jou avatarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat haalt nog even de onnozele misstapjes van zijn vriendinnetje aan om haar volledig de grond in te boren, en zij accepteert dat. Er was er eentje die dat niet accepteerde en die gaf die sukkel een schopje, en werd er uit geflikkerrd.![]()
hoe dom kan amanda zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:23 schreef yellowfirst het volgende:
Godgloeiende..........Brian weet alles weer te verdraaien ................Amanda voelt zich nu schuldig...
Nee, vanaf het begin en ik weet heel goed wat ik zie. Al die andere keren en nu, er zit een wezenlijk verschil in vind ik.quote:
Idd!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
oke ,maar dat weten de meeste hier al 9 maanden......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daarom kreeg hij ook een compliment van zijn vrienden, toen die langskwamen. In de buitenwereld had Brian er bij diverse voorvallen al lang en breed op los geslagen volgens hen, dus Brian had een knap staaltje zelfbeheersing getoond en was "gegroeid".quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat hij zich al 10 maanden inhoudt. Dat betekent toch gewoon dat hij dat buiten niet deed/doet?
adem in ... en adem uit ...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat we geen gedachten kunnen lezen.
Disana, niet op deze manier. Ik vond door een deur heenlopen lang niet zo erg als wat hij nu doet. Ik heb wel vaker gezegd dat hij haar knecht, maar dit direct zijn wil opleggen en verbieden om met derden te praten, isoleren dus, dat is de overtreffende trap!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kijk je nog niet zo lang, want dit is iets wat schering en inslag was tot voor kort.
Het allerergste is dat ze straks weer liggen te wippen...dàt is pas triest!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef eeff het volgende:
[..]
Idd!
Ik zit hier helemaal flabbergasted te kijken.
Zo erg heb ik het nog niet gehad!
Yepquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef ricofromrio het volgende:
volgens mij zei brian fucking bitch toen hij weg liep
En dat werktequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat haalt nog even de onnozele misstapjes van zijn vriendinnetje aan om haar volledig de grond in te boren, en zij accepteert dat. Er was er eentje die dat niet accepteerde en die gaf die sukkel een schopje, en werd er uit geflikkerrd.![]()
Is ook zo, maar het is niet eerlijk. De regels zijn net zo veranderlijk als het weer hier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, maar dat was dat toppertje uit jou avatar![]()
Ah, stukje informatie over wat die vrienden zeiden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, daarom kreeg hij ook een compliment van zijn vrienden, toen die langskwamen. In de buitenwereld had Brian er bij diverse voorvallen al lang en breed op los geslagen volgens hen, dus Brian had een knap staaltje zelfbeheersing getoond en was "gegroeid".
Dat laatste valt te betwisten Ik houd het op de camera's die hem er steeds nét van weerhouden om fysieke genoegdoening te scoren.
"Moet ik naast mijn mannetje gaan slapen na vanavond... Ja waarom nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat we geen gedachten kunnen lezen.
Nee, mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef ScofieldM het volgende:
Nada liegt ze deed het wel degelijk uit boosheid dom wijf
wat is een skank????quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef Meganog het volgende:
Brian scheldt Nadia uit voor skank.
Amanda flipt.
Ben blij dat je zo eerlijk over Brian praat nu.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:25 schreef ScofieldM het volgende:
Oogjes staan weer lekker glazig
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
Lekker potje trivianten op andere streams.
Vooral Huub en Jaap samen vind ik super.... Lieke kan mij teveel zeurenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Lieke zijn het leukst als Jaap met ze in de weer is. Ze hebben dan gewoon oprecht lol.
Ik teken ervoor!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:28 schreef ricofromrio het volgende:
ik kijk liever naar ruzie dan gezelligheid
ik voorspel dat hij tijdens het voorspel tot volledige ontlading gaat komen lolloquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef BuffyJan het volgende:
Ik voorspel een exit voor Brian vanwege fysiek geweld
Skunk is stinkdier.quote:
Ik zapte er net even langs. Die hebben echt lol ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Lieke zijn het leukst als Jaap met ze in de weer is. Ze hebben dan gewoon oprecht lol.
even wachten tot het klaar is, of tot Brian weg is gelopenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:29 schreef farceman het volgende:
Yesss leuk eindelijk ruzie tussen Brian en Nadia!!!!
Eindelijke chte gevoelens!
Nu Dennis nog met Brian en Nadia
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:31 schreef farceman het volgende:
Eindelijk echte leuke tv!
Ruzie tussen die 4 3
Hij gaat me een partij tekeer!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:31 schreef Giggio het volgende:
ik kan DenniX niet verstaan... jullie wel?
Voor jou altijd. Welterustenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet een paar uurtjes gaan slapen.
Houden jullie dat rapalje een beetje in de gaten?![]()
![]()
![]()
geef 'm ongelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:30 schreef neehe het volgende:
En Nix zegt er weer niks van.
Er zijn ook grenzen..........quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij gaat me een partij tekeer!!!!![]()
Nee, ik heb eerder al een vertaling gepost toen iemand erom vroegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij zal wel weer verkeerd uitpreken wat hij wilt zeggen![]()
Nadia vind ik sterk nu![]()
Maar wèl eerste rang..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:34 schreef ricofromrio het volgende:
is dennix toeschouwer net als wij?
Dennis maakt zich klaar voor non stop terrorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:33 schreef farceman het volgende:
Dennis is de ruzie ontvlucht of zijn tong verloren?
Wie wat waar lag? En wat zei brainless tegen naad?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:36 schreef pasjesjen het volgende:
Brain was gekrengt om hoe het er lag
ja hij moet zich concentreren op zn triviantquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
Jaap heeft gezegd dat ze wat stiller moesten zijn ?
ik hoop het hard en vaakquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:36 schreef ruby het volgende:
Gaat Brian zo z'n hoofd tegen de muur slaan?
Oh ik dacht dat jij het ook niet precies wist, vandaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerder al een vertaling gepost toen iemand erom vroeg![]()
Ze had zn kleertjes niet netjes neergelegd, toen noemde hij haar skank. Maar het was uit boosheid, dus het is niet errrrrrrrrrrrg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:37 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Wie wat waar lag? En wat zei brainless tegen naad?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap is de allerleukste, punt uit!
Ah, ik voel een tv-momentje aankomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef BuffyJan het volgende:
Dennix stoort zich eraan!
nou nou 3, nix en 2 nixen is toch niet 3quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
Met z'n 3en tegen para-engbek.... gnifful
dellie is al aan het sussenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
Met z'n 3en tegen para-engbek.... gnifful
Tsss voor jou misschien, ijzersterk is hij niet z'n meeste grappen zijn van niveautje zandbaktijdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap is de allerleukste, punt uit!
Doe geen moeite.... ik gaf een paar pagina's geleden al antwoord, maar men schrijft meer dan men leestquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
Voor de duidelijkheid: skank
Skank
Derogatory term for a (usually younger) female, implying trashiness or tackiness, lower-class status, poor hygiene, flakiness, and a scrawny, pockmarked sort of ugliness. May also imply promiscuity, but not necessarily. Can apply to any race, but most commonly used to describe white trash.
You know that girl Crystal that lives in the trailer park? She's a total skank.
Morgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:41 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix: "sowieso heb ik er 100% zeker, misschien vragen over"
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:40 schreef Giggio het volgende:
ik moet naar bed... waarom doen ze dit niet vroeger in de avond...
ik had het prima begrepen Disana, nog bedanktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe geen moeite.... ik gaf een paar pagina's geleden al antwoord, maar men schrijft meer dan men leest![]()
Ze kwakte het op z'n bed omdat ze boos was op nix en daarna op Brianquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
wat was de bedoeling dan van dat err shirt dat nadia op bed heeft gelegd?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:40 schreef mahe het volgende:
[..]
nou nou 3, nix en 2 nixen is toch niet 3
ah, een sloerie dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
Skank
Derogatory term for a (usually younger) female, implying trashiness or tackiness, lower-class status, poor hygiene, flakiness, and a scrawny, pockmarked sort of ugliness. May also imply promiscuity, but not necessarily. Can apply to any race, but most commonly used to describe white trash.
zware belediging, dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
Skank
Dat had Brian op het bed van Nadia gelegd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
wat was de bedoeling dan van dat err shirt dat nadia op bed heeft gelegd?
En de manlijke term?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
Skank
Schreef jij niet alleen als antwoord stinkdier?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe geen moeite.... ik gaf een paar pagina's geleden al antwoord, maar men schrijft meer dan men leest![]()
ja err, dat was al duidelijk. hoezo gaat nada over de kleding van rat? moet ze z'n kleding strijken of zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze kwakte het op z'n bed omdat ze boos was op nix en daarna op Brian![]()
Bedanktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
Skank
Ja hoor. Ik zal nog eens moeite doen als iemand een vraag stelt en iedereen vervolgens met de boel aan de haal gaatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Schreef jij niet alleen als antwoord stinkdier?
Ik was aan t teruglezen (moet iedere keer rosé bijschenken en dan weer teruglezen) en ik zag dat je uitleg gaf... maar dat men er van uitging dat het foutief uitgesproken "skunk" wasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
denk dat ze toch bang zijn om in slaap te vallen zonder 'psycho' gelijk te gevenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:43 schreef Anderkeertje het volgende:
Waarom geeft iedereen Brian uiteindelijk toch altijd gelijk?? Nu gaat Nadia weer haar excuses aanbieden. Laat hem toch lekker in een boom klimmen
Tja. Vergeefse moeite en jij de dank.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was aan t teruglezen (moet iedere keer rosé bijschenken en dan weer teruglezen) en ik zag dat je uitleg gaf... maar dat men er van uitging dat het foutief uitgesproken "skunk" was
Dus ik dacht... dan maar ff duidelijk uitleggen... voor degenen die het Engels voldoende beheersen om te weten wat trailerparktrash is
Maak je niet druk omdat ze over je antwoord heen lezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zal nog eens moeite doen als iemand een vraag stelt en iedereen vervolgens met de boel aan de haal gaat![]()
Brian ook maar hij lult weer in de ruimte...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:43 schreef ricofromrio het volgende:
OMG gaat nadia haar excuses aanbieden?
Disana BEDANKTquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. Vergeefse moeite en jij de dank.
Wat? Ze zei het op het eind in de chill room juist nog. Smeerlap.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft nog nooit gezegd dat ze het erg vindt dat Brian zulke dingen tegen haar zegt.![]()
Lamlul
Nope, Disana was vrij correct in haar omschrijving:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Schreef jij niet alleen als antwoord stinkdier?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Een scheldwoord, niet direkt te vertalen, maar zoiets als lelijk hoerig wijf.
Wie ging ermee aan de haal?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zal nog eens moeite doen als iemand een vraag stelt en iedereen vervolgens met de boel aan de haal gaat![]()
ja, die geschoffelde, die zit achter z'n biertje verstoptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:46 schreef avonne het volgende:
nu ben ik toch wel benieuwd naar de mening van de Brian fans.
Een ander geluid en zo... anyone aanwezig?
Ik moet je teleurstellen....................isj sjo raar, die Brian..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:46 schreef avonne het volgende:
nu ben ik toch wel benieuwd naar de mening van de Brian fans.
Een ander geluid en zo... anyone aanwezig?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja...hij gaat over de schreef en gaat dan weer excuses aanbieden. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
Brain klinkt heel redelijk nu.
Met m'n vorige post hopelijk rechtgezetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het spreekt wel in ons voordeel dat we de omschrijving van dit woord niet al meteen wistenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, Disana was vrij correct in haar omschrijving:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet wachten op Kerst.... wat gaan ze dan met die schoorsteen doen??
Wat dacht je van St-Nicolaasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet wachten op Kerst.... wat gaan ze dan met die schoorsteen doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |