Nope, never! Hij heeft nooit zo strak iemand zijn wil opgelegd met zoveel dominantie. Tot aan het verbieden van spreken met derden aan toe. Dit is de overtreffende trap!quote:
nee daarom noemt iedereen em parabrotherquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat had ik. Dit heeft hij nog niet eerder laten zien op deze manier
kijk jij pas de laatste week??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, never! Hij heeft nooit zo strak iemand zijn wil opgelegd met zoveel dominantie. Tot aan het verbieden van spreken met derden aan toe. Dit is de overtreffende trap!
hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef neehe het volgende:
Je moet zelf toch ook wel maf zijn als je een fan van die idioot Brian bent.
WAAAAAAAAAACHT!!!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
"nee nee nee nee, wacht even" mooi gelijkwaardig gesprek zo, stinkrat
Dan kijk je nog niet zo lang, want dit is iets wat schering en inslag was tot voor kort.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, never! Hij heeft nooit zo strak iemand zijn wil opgelegd met zoveel dominantie. Tot aan het verbieden van spreken met derden aan toe. Dit is de overtreffende trap!
ja, maar dat was dat toppertje uit jou avatarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat haalt nog even de onnozele misstapjes van zijn vriendinnetje aan om haar volledig de grond in te boren, en zij accepteert dat. Er was er eentje die dat niet accepteerde en die gaf die sukkel een schopje, en werd er uit geflikkerrd.![]()
hoe dom kan amanda zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:23 schreef yellowfirst het volgende:
Godgloeiende..........Brian weet alles weer te verdraaien ................Amanda voelt zich nu schuldig...
Nee, vanaf het begin en ik weet heel goed wat ik zie. Al die andere keren en nu, er zit een wezenlijk verschil in vind ik.quote:
Idd!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
oke ,maar dat weten de meeste hier al 9 maanden......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daarom kreeg hij ook een compliment van zijn vrienden, toen die langskwamen. In de buitenwereld had Brian er bij diverse voorvallen al lang en breed op los geslagen volgens hen, dus Brian had een knap staaltje zelfbeheersing getoond en was "gegroeid".quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat hij zich al 10 maanden inhoudt. Dat betekent toch gewoon dat hij dat buiten niet deed/doet?
adem in ... en adem uit ...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat we geen gedachten kunnen lezen.
Disana, niet op deze manier. Ik vond door een deur heenlopen lang niet zo erg als wat hij nu doet. Ik heb wel vaker gezegd dat hij haar knecht, maar dit direct zijn wil opleggen en verbieden om met derden te praten, isoleren dus, dat is de overtreffende trap!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kijk je nog niet zo lang, want dit is iets wat schering en inslag was tot voor kort.
Het allerergste is dat ze straks weer liggen te wippen...dàt is pas triest!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef eeff het volgende:
[..]
Idd!
Ik zit hier helemaal flabbergasted te kijken.
Zo erg heb ik het nog niet gehad!
Yepquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef ricofromrio het volgende:
volgens mij zei brian fucking bitch toen hij weg liep
En dat werktequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat haalt nog even de onnozele misstapjes van zijn vriendinnetje aan om haar volledig de grond in te boren, en zij accepteert dat. Er was er eentje die dat niet accepteerde en die gaf die sukkel een schopje, en werd er uit geflikkerrd.![]()
Is ook zo, maar het is niet eerlijk. De regels zijn net zo veranderlijk als het weer hier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, maar dat was dat toppertje uit jou avatar![]()
Ah, stukje informatie over wat die vrienden zeiden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, daarom kreeg hij ook een compliment van zijn vrienden, toen die langskwamen. In de buitenwereld had Brian er bij diverse voorvallen al lang en breed op los geslagen volgens hen, dus Brian had een knap staaltje zelfbeheersing getoond en was "gegroeid".
Dat laatste valt te betwisten Ik houd het op de camera's die hem er steeds nét van weerhouden om fysieke genoegdoening te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |