Inderdaad, maar dat de amoebe wordt belaagd door en tweecellig roofdier vindt ik nog erger.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:17 schreef Copycat het volgende:
Nog een sigaretje om het beeld uit de OP uit mijn hoofd re drijven voor het slapengaan.
Omdat het een creep eersteklas is, die dat meestal enigszins verborgen kan houden, maar daarin faalt zodra hij enigszins "onder druk" wordt gezet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:18 schreef Kinga het volgende:
Jezus Christus. Waarom doet hij zo debiel!!!!!
tja....als het gebeurt... en dat kan zo..... zijn ze sowieso te laatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:13 schreef Giggio het volgende:
Amanda (en deze keer niet AmanDel): dumpen die vent voor je geBrainwaved bent...
JC lijkt wel een soort van lover-boy....
Redactie/Beveiliging: verwijderen uit DGK voor er gewonden of doden vallen!!!!!!
iemand met een halve smoel en halve mondquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef nueffeniet het volgende:
wat is een schmond?
Man met wit pak toevallig?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
er stond iemand op de trap.Zag je in een flits door het raam.
BEVEILIGING ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
Oh ja "Mannie" is natuurlijk het slachtoffer hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had Brian redelijk hoog. Maar iemand die dit doet, verbienden om met een vriendin te praten, dwingen middels geweld, die mag van mij terstond en spontaan een hartverzakking krijgen. Hoor die arme Amanda nu.......
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat had ik. Dit heeft hij nog niet eerder laten zien op deze manier
zeker welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook helemaal bij aansluiten!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach man.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nu gelijk maarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:20 schreef droomkoningin het volgende:
kan brainless niet een paar jaar TBS krijgen als hij de kooi uitkomt?
die vent is echt gevaarlijk!
Heb je gehoord dat hij zich al 10 maanden inhoudt. Dat betekent toch gewoon dat hij dat buiten niet deed/doet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat het een creep eersteklas is, die dat meestal enigszins verborgen kan houden, maar daarin faalt zodra hij enigszins "onder druk" wordt gezet.
ik dacht net ook al een kop te zien die ff om t hoekje keekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
heet ook monoloog van een psychoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:21 schreef blomst het volgende:
Amanda mag alleen maar luisteren in deze discussie,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |