denk eraan dat alles gespeelt is gewoon goed geskript hehe gebore acteur,denk daaraan terwijl je kijkt wordt het een stuk leuker,,kijk es naar die andere 2 natja en niks, die kennen hun lach niet houden,slechte acteursquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:11 schreef eeff het volgende:
Ik vind dit echt creapy worden......
Ze moeten dit filmpje eens afdraaien in die "Blijf van me lijf" huizen als voorbeeld dus hoe het verkeerd gaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:11 schreef eeff het volgende:
Ik vind dit echt creapy worden......
scofie(ld) gaat vanavond misschien neuken, haha. daddy is coming homequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben je nog steeds trots op Brian?
Je legt het net als Brian bij een ander neer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:14 schreef ScofieldM het volgende:
Hmmmmmm wat zal ik zometeen eens drinken? Wodka of wijntje![]()
[afbeelding]
En Amanda begint weer te kruipen voor haar pooier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
Wel triest hoor, zoals Brian de schuld afschuift op Amanda. Hij moet zichzelf eens leren controleren. Neeeeeuh, is zijn probleem niet, mensen moeten hem gewoon niet agressief maken. COME ON!
ze is onwijs bang, zie je toch wel!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:14 schreef pasjesjen het volgende:
Jeetje amanda doe is normaal ga gewoon met nadia praten als je dat wil
jij had Brian redelijk hoogquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had Brian redelijk hoog. Maar iemand die dit doet, verbienden om met een vriendin te praten, dwingen middels geweld, die mag van mij terstond en spontaan een hartverzakking krijgen. Hoor die arme Amanda nu.......
Precies dit is een knap stukje acteerwerk, mogen ze bij GTST een voorbeeld aan nemenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:13 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
denk eraan dat alles gespeelt is gewoon goed geskript hehe gebore acteur,denk daaraan terwijl je kijkt wordt het een stuk leuker,,kijk es naar die andere 2 natja en niks, die kennen hun lach niet houden,slechte acteurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |