Ja hoor. Ik zal nog eens moeite doen als iemand een vraag stelt en iedereen vervolgens met de boel aan de haal gaatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Schreef jij niet alleen als antwoord stinkdier?
Ik was aan t teruglezen (moet iedere keer rosé bijschenken en dan weer teruglezen) en ik zag dat je uitleg gaf... maar dat men er van uitging dat het foutief uitgesproken "skunk" wasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe geen moeite.... ik gaf een paar pagina's geleden al antwoord, maar men schrijft meer dan men leest![]()
denk dat ze toch bang zijn om in slaap te vallen zonder 'psycho' gelijk te gevenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:43 schreef Anderkeertje het volgende:
Waarom geeft iedereen Brian uiteindelijk toch altijd gelijk?? Nu gaat Nadia weer haar excuses aanbieden. Laat hem toch lekker in een boom klimmen
Tja. Vergeefse moeite en jij de dank.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was aan t teruglezen (moet iedere keer rosé bijschenken en dan weer teruglezen) en ik zag dat je uitleg gaf... maar dat men er van uitging dat het foutief uitgesproken "skunk" was
Dus ik dacht... dan maar ff duidelijk uitleggen... voor degenen die het Engels voldoende beheersen om te weten wat trailerparktrash is
Maak je niet druk omdat ze over je antwoord heen lezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zal nog eens moeite doen als iemand een vraag stelt en iedereen vervolgens met de boel aan de haal gaat![]()
Brian ook maar hij lult weer in de ruimte...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:43 schreef ricofromrio het volgende:
OMG gaat nadia haar excuses aanbieden?
Disana BEDANKTquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. Vergeefse moeite en jij de dank.
Wat? Ze zei het op het eind in de chill room juist nog. Smeerlap.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft nog nooit gezegd dat ze het erg vindt dat Brian zulke dingen tegen haar zegt.![]()
Lamlul
Nope, Disana was vrij correct in haar omschrijving:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Schreef jij niet alleen als antwoord stinkdier?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Een scheldwoord, niet direkt te vertalen, maar zoiets als lelijk hoerig wijf.
Wie ging ermee aan de haal?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zal nog eens moeite doen als iemand een vraag stelt en iedereen vervolgens met de boel aan de haal gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |