"Moet ik naast mijn mannetje gaan slapen na vanavond... Ja waarom nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat we geen gedachten kunnen lezen.
Nee, mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef ScofieldM het volgende:
Nada liegt ze deed het wel degelijk uit boosheid dom wijf
wat is een skank????quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef Meganog het volgende:
Brian scheldt Nadia uit voor skank.
Amanda flipt.
Ben blij dat je zo eerlijk over Brian praat nu.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:25 schreef ScofieldM het volgende:
Oogjes staan weer lekker glazig
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
Lekker potje trivianten op andere streams.
Vooral Huub en Jaap samen vind ik super.... Lieke kan mij teveel zeurenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Lieke zijn het leukst als Jaap met ze in de weer is. Ze hebben dan gewoon oprecht lol.
Ik teken ervoor!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:28 schreef ricofromrio het volgende:
ik kijk liever naar ruzie dan gezelligheid
ik voorspel dat hij tijdens het voorspel tot volledige ontlading gaat komen lolloquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef BuffyJan het volgende:
Ik voorspel een exit voor Brian vanwege fysiek geweld
Skunk is stinkdier.quote:
Ik zapte er net even langs. Die hebben echt lol ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Lieke zijn het leukst als Jaap met ze in de weer is. Ze hebben dan gewoon oprecht lol.
even wachten tot het klaar is, of tot Brian weg is gelopenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:29 schreef farceman het volgende:
Yesss leuk eindelijk ruzie tussen Brian en Nadia!!!!
Eindelijke chte gevoelens!
Nu Dennis nog met Brian en Nadia
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:31 schreef farceman het volgende:
Eindelijk echte leuke tv!
Ruzie tussen die 4 3
Hij gaat me een partij tekeer!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:31 schreef Giggio het volgende:
ik kan DenniX niet verstaan... jullie wel?
Voor jou altijd. Welterustenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet een paar uurtjes gaan slapen.
Houden jullie dat rapalje een beetje in de gaten?![]()
![]()
![]()
geef 'm ongelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:30 schreef neehe het volgende:
En Nix zegt er weer niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |