Dat was de bedoeling jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:23 schreef ChatGirl het volgende:
Deze maar doen dan?
telefoon bedoel je?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef IedeK. het volgende:
Okee dan!
Mijn nieuwe camera is onderweg!![]()
De TT had dan ook een dubbele ladingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef cosmick het volgende:
Weg met Joss Stone.. ja lekker een romantisch weekendje.
Op een eiland. Heel ver weg. Met alleen een landingsbaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef cosmick het volgende:
Weg met Joss Stone.. ja lekker een romantisch weekendje.
Jaja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De TT had dan ook een dubbele lading
en zonder internetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op een eiland. Heel ver weg. Met alleen een landingsbaan.
Hoe ga je dan al die foto's hier posten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar kom ik dan toch niet aan toe.
Kun je daarmee ook zulke foto's maken? :quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Nee, deze:
[afbeelding]
Panasonic DMC-FZ8
![]()
quote:
Ik trekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoe ga je dan al die foto's hier posten?
Mooie meisjes krijg ik er helaas niet bij, maar een muur heb ik wel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je daarmee ook zulke foto's maken? :
Ach je weet, dat zeuren is altijd met eenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor iets minder vriendelijks gaan, maar dacht dat jullie dan weer zouden gaan zeuren dus heb ik het maar op deze manier opgelost
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:32 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Mooie meisjes krijg ik er helaas niet bij, maar een muur heb ik wel!
Oh, prima. Nog 23 dagen wachtenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef cosmick het volgende:
Zullen we volgende maand 's een andere chick kiezen?.
Waarom altijd chicks?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef cosmick het volgende:
Zullen we volgende maand 's een andere chick kiezen?.
Zwembroek? Moet ik die aan hebben dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Joss vraagt zich af waar jij in je zwembroek blijft, cos...
quote:
Ik had al 't vermoeden dat je 'm vergeten was.......quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zwembroek? Moet ik die aan hebben dan?
Ik wil haar best bodypainten hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je daarmee ook zulke foto's maken? :
Met inkt uit je eigen ... nahja, laamaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wil haar best bodypainten hoor
O godquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met inkt uit je eigen ... nahja, laamaar.
De uitdrukking 'ik schijt 7 kleuren' maar dan anders?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De uitdrukking 'ik schijt 7 kleuren' maar dan anders?
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De uitdrukking 'ik schijt 7 kleuren' maar dan anders?
Ik heb Charlotte Hatherly aangeslingerd. Da's fucking lekker man.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, ik laat Brothers in Armseven door het appartement klinken. Om weer even serieus te worden
.
Nog nooooit van gehoordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb Charlotte Hatherly aangeslingerd. Da's fucking lekker man.
[afbeelding].
De muziek dan hè.
Ze heeft een nummer met als titel "Kim Wilde". Dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog nooooit van gehoord. Maar es uitproberen dan
.
Ik ga ff een aflevering van een serie lurken en het niveau is gelijk gezakt tot standje rioolquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef cosmick het volgende:
Klik > http://www.last.fm/music/Charlotte+Hatherley/_/Kim+Wilde
Je moet wel van wat indie gitaartjes houden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ga ff een aflevering van een serie lurken en het niveau is gelijk gezakt tot standje riool
Heyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ga ff een aflevering van een serie lurken en het niveau is gelijk gezakt tot standje riool
Klinkt fijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef cosmick het volgende:
Klik > http://www.last.fm/music/Charlotte+Hatherley/_/Kim+Wilde
Je moet wel van wat indie gitaartjes houden.
Als je snel bent, kun je nog ff aanhakenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:23 schreef purplerose het volgende:
Heb ik het gewoon helemaal gemist dat riool praatje
quote:Hai lievje(s)
Yeah, erg leuk. Afkomstig van haar eerste album. Moet je maar eens checken tussen de U2 door.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, erg leuk. Afkomstig van haar eerste album. Moet je maar eens checken tussen de U2 door.
Komen we misschien van "very low" naar "medium" ofzo op LFM.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Trouwens, als we nog een paar namen voor Veenstra bedenken, heet hij A.M.S.T.E.L. Veenstra. Kan ie meedoen met De Heers schaamnamencompetitie.
Ok, heel snel danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je snel bent, kun je nog ff aanhaken.
Uhuh, speciaal opgezocht tussen de 1100 andere eddie fotos die ik hebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bah, ik zie een tepel.
Ken je de 'band" Bono Must Die trouwens?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kwam pas geleden wat SUPER-verwanten tegen.... En dat was niet eens alleen op U2
.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ken je de 'band" Bono Must Die trouwens?
Joss twijfelt nog of ze die wil laten zien ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu wil ik ook minstens 1 tepel van Joss ter compensatie.
Ik gok van niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Joss twijfelt nog of ze die wil laten zien ...
[[url=http://www.pixhosting.info/view_thumb/bb2a1833/JossStone0013.jpg]afbeelding][/url]
Is goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, je moet toch ff bij haar thuis langsgaan voor die tepel, EnGCatjuh ....
[afbeelding]
En daar ligt ze dan zo voor je klaar ....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, je moet toch ff bij haar thuis langsgaan voor die tepel, EnGCatjuh ....
[afbeelding]
Heeft niemand nu nog die foto 's geshopt tot één?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En daar ligt ze dan zo voor je klaar ....
(click)
Nog niet gevondenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeft niemand nu nog die foto 's geshopt tot één?
Hoeveel topics ga je dat nog volhouden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef Toad het volgende:
Iedereen al gestemd? Wie strijkt er met de eer? Wie is de beste nieuwslezer volgens de 3FM fans van FOK?
[..]
Nou, de knapste staat duidelijk niet bovenaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef Toad het volgende:
Iedereen al gestemd? Wie strijkt er met de eer? Wie is de beste nieuwslezer volgens de 3FM fans van FOK?
Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....Martijn van Beek Jurgen van den Berg Christiaan Bonebakker Nathalie van Eck Rachid Finge Gerard de Kloet Marco Koeleman Jan van de Putte Sophie Verhoeven Peter de Vries Fleur Wallenburg Margriet Wesselink Martijn van der Zande Herman van der Zandt
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
* Sirolf heeft gestemd op Margriet Wesselink.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, de knapste staat duidelijk niet bovenaan. wat een zeekoe
Mijn favo: Herman van der Zandt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's al een heeeel stuk beterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf heeft gestemd op Margriet Wesselink.
Ik zat idd nog te twijfelen om deze foto te posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ws. tot er 50 hebben gestemd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel topics ga je dat nog volhouden?
Ja, die foto kwam ik ook tegenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zat idd nog te twijfelen om deze foto te posten.
Maar een prettige stem heeft ze zeker.
Domien ook bijnaquote:
Trustequote:
Ik had vandeweek ook Annemic aan de telefoon terwijl Barbara moestquote:
Ik gok op Rudo!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok Annemieke, dat is meestal de nacht-invaller.
Die hadf zo'n heerlijk strakke broek aan van de weekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok Annemieke, dat is meestal de nacht-invaller.
Ik neig er ook wel een beetje naarquote:
Ik vind MIDNR ook altijd wel lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:09 schreef borisz het volgende:
bellers bij MIDNR is altijd lol en Winfried zijn try out was wat matigjes een aantal weken geleden
Wel geluisterd, nog niet gecapt. Ben ik vandaag vergeten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:15 schreef DaMook het volgende:
Nog niemand mij geluisterd en gecapt![]()
.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel geluisterd, nog niet gecapt. Ben ik vandaag vergeten...![]()
Ik zou naderhand een factuur naar 'm faxen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel geluisterd, nog niet gecapt. Ben ik vandaag vergeten...![]()
Nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zou naderhand een factuur naar 'm faxen!
Ik ben nu aan het luisteren..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:15 schreef DaMook het volgende:
Nog niemand mij geluisterd en gecapt![]()
.
dank voor het steunen van de POquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]wel cappen inclusief krezip he
.
Ik ga zo weer smsen![]()
.
Nouja... nieuwe stijl... het is simpelweg een extra, van tevoren opgenomen item aan het begin van de show (net na 19 uur), meer niet. Ik vind het niet zo heel erg spectaculair.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef Toad het volgende:
Ik heb nog niet kunnen luisteren naar de MetMichiel nieuwe stijl. Bevalt het een beetje? Of is het nog niet echt van de grond gekomen?
Ik fok wel een postduif.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zou naderhand een factuur naar 'm faxen!
En hoe beviel hetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het luisteren..![]()
quote:
Truste beidequote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik fok wel een postduif.
Maar ik ga eerst maar eens slapen, truste!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:15 schreef Toad het volgende:
Voor de ochtendploeg, morgen lekker wakker worden met.....
[afbeelding]
wilde ik net typenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik ben niet gek ik ben een fiction plane.".
Geef mij dan toch maar koffiequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[cimg=,80]geyle pheateau[/cimg]
In plaats van koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Waarom draaien ze die precies als ik zit te poepen!quote:
Valt wel mee, ik kan 'm zonder problemen meedrummem. Maar ik heb dan ook lang gedrumdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Tja mooi nummertje wel verder hoor...Gecompliceerde drumZitten vage dingen in
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waarom draaien ze die precies als ik zit te poepen!
Haiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:05 schreef cosmick het volgende:
Nina live in NYC eergisteren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Toffe Casio SK-1 ook!!.
Ah, jij was dus ook wat aan't draaienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waarom draaien ze die precies als ik zit te poepen!
Hij kreeg er de schijt vanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Pink Floyd en poepen zijn twee dingen die niet samengaan.
Régen?! Hier is het al de hele dag droog, nog geen druppel gezien! Op de buienradar zie ik dat ik nét boven het buiengebied zit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:14 schreef Timo20 het volgende:
Ja tering. Regen...
Mén! het komt hier met bakken uit de lucht zetten. Net naar de tandarts geweest: moest 2 minuten lopen vanaf de parkplaats maar kwam er aan als een enórme verzopen kat
ja lekker hoor hier gaat het ook regen, en dat zal nog wel even zo zijn zie ik op de radarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Régen?! Hier is het al de hele dag droog, nog geen druppel gezien! Op de buienradar zie ik dat ik nét boven het buiengebied zit.
Grunn, tropische temperaturen van maar liefst 16,7 graden en het is nog droog ook. Maar het kan nog extremer want in het zuiden van het land is het maar net 13 graden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Régen?! Hier is het al de hele dag droog, nog geen druppel gezien! Op de buienradar zie ik dat ik nét boven het buiengebied zit.
Hier zijn net een paar druppels gevallen, maar nu is het weer droog... Komt goed uit, want ik moet Glacier van het station halenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En het regent hier al de hele ochtend......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn, tropische temperaturen van maar liefst 16,7 graden en het is nog droog ook. Maar het kan nog extremer want in het zuiden van het land is het maar net 13 graden.![]()
Is 'ie er alwéér bovenop geklommen?! Met dit weer?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier zijn net een paar druppels gevallen, maar nu is het weer droog... Komt goed uit, want ik moet Glacier van het station halen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is 'ie er alwéér bovenop geklommen?! Met dit weer?!![]()
![]()
Die over die zusjes? Ik ben bang dat ik 'm een beetje gauw moe word, als ze 'm zo vaak blijven draaienquote:
Ik denk dat ze `m dan redelijk heel erg veel moeten gaan draaienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Die over die zusjes? Ik ben bang dat ik 'm een beetje gauw moe word, als ze 'm zo vaak blijven draaien.
Ja, hij had er blijkbaar zin in... Maar ik heb hem weer geredquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
Hij wil dat stukje gewoon goed in de gaten kunnen houden...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef Feivel1 het volgende:
Stenders komt binnen, en weg cam..
Z'n favoriete stukje 3FM, is de gang
Beetjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het regent hier al de hele ochtend......
Best koud..als het de volgende keer zulk weer is, doe ik het niet meer en ga ik gewoon in de trein zittenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef Sirolf het volgende:
![]()
Dat Superwoman pakje stond je schattigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:57 schreef MutZ het volgende:
Ja, hij had er blijkbaar zin in... Maar ik heb hem weer gered
Under my Umbrellaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig, Novastar - The best is yet to come, over juweeltjes gesproken..
[..]
Beetje [afbeelding] dat weer dus.![]()
't is hier droog, maar uiterst grijs en grauw
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef JDude het volgende:
"In de VS is een verzamelaar van baseball-petjes voor de vierde keer het slachtoffer geworden van een inbraak. Hij heeft zijn verzameling nu beveiligd met een Caps-Lock."
Ik ben al net zo flauw.
"In de VS is een verzamelaar van baseball-petjes voor de vierde keer het slachtoffer geworden van een inbraak. Hij heeft zijn verzameling nu beveiligd met een Caps-Lock."
Ik ben al net zo flauw.
Wat JDude zegt dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:49 schreef miss_bleu het volgende:
whehehe heb nu al 2 keer smorgens bij Giel katie tansel gehoord met hold on maar kan niet eens op die maan googlen iemand enig idee hoe je die naam tikt?
Ik ben al net zo flauw.
ik ben bang dat dit de nieuwe megahit wordtquote:
Niet, denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:11 schreef --- het volgende:
waar kan je al dat nieuws teruglezen van ongeveer half 2 ofzo?
Staat altijd op www.herenlunch.nl maar .. die lag plat net.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:11 schreef --- het volgende:
waar kan je al dat nieuws teruglezen van ongeveer half 2 ofzo?
Ja, en begint ie weer over Carly Simonquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben bang dat dit de nieuwe megahit wordt
Doe me een lol, zegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] !Play This Game With Me! [afbeelding] [afbeelding]
Dat angstige gevoel heb ik ook een beetje..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Againzender het volgende:
ik hoor hem veels teveel de laatste dagen, en als Stenders hem ook al gaat draaien... dan krijg ik een beetje een naar voorgevoel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat angstige gevoel heb ik ook een beetje..![]()
Ook in die pose? Zoja, dan kom ik ookquote:
Gaat toch nog wel? Beter dan die Dennis-gozer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] !Play This Game With Me! [afbeelding] [afbeelding]
Gozer?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:44 schreef Feivel1 het volgende:
Gaat toch nog wel? Beter dan die Dennis-gozer.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Gaat toch nog wel? Beter dan die Dennis-gozer.
Ga je naar Tarzan?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef --- het volgende:
Kut mika. nu heeft mijn vriendin kutkaartjes gewonnen net... HOER ik maak het uit. met je mika
kewl, mag ik mee?quote:
Das balen... Dan moet ik zelf maar een andere keer... (wil hem nog wel erg graag zien namelijk)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef Toad het volgende:
[..]
Van mij wel, maar topticketline zegt dat er geen kaarten meer beschikbaar zijn...![]()
Voordeel is wel dat de plaat al op de playlist staat en meestal kiezen ze een Megahit die nog niet op de playlist staat. Dus misschien valt het mee... Nieuwe Saybia zou trouwens ook een goede kandidaat kunnen zijn, maar ik ben nog niet helemaal verkocht betreft de plaat. Het is voor mij een beetje een te hoog ' angel ' gehalte. Goh, hoe zou de plaat nou heten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef Againzender het volgende:
ik hoor hem veels teveel de laatste dagen, en als Stenders hem ook al gaat draaien... dan krijg ik een beetje een naar voorgevoel.
Dank je !quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef TheArt het volgende:
Peter de Vries geloof ik.
Coen en Sander moeten terug!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Plaatsvervangende schaamte krijg je toch, als je dit soort 'radio' hoort.
Ok, misschien als ze vervangen zouden worden door Joss Stonequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die moeten wegblijven. Zal verdere verwensingen achterwege laten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef -Hans- het volgende:
3FM MEEEEEEEEEEEGAHIT ! Reverend and The Makers - Heavyweight Champion Of The World
zou natuurlijk in het kader van Lowlands wel een hele leuke optie zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef -Hans- het volgende:
3FM MEEEEEEEEEEEGAHIT ! Reverend and The Makers - Heavyweight Champion Of The World
Ik word hier gek, dan wensen jullie Coen en Sander vanalles toe, en nu willen jullie hun terug? Ik boek vandaag nog een vliegtuig voor hun beidenquote:
Ik heb nooit iets tegen ze gehad. En alles beter dan Sander de Heerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik word hier gek, dan wensen jullie Coen en Sander vanalles toe, en nu willen jullie hun terug? Ik boek vandaag nog een vliegtuig voor hun beiden![]()
de Heer gaat nog wel, vind ik, vooral met die schaamnamenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets tegen ze gehad. En alles beter dan Sander de Heer
Radio van het niveau kleuterschool imo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
de Heer gaat nog wel, vind ik, vooral met die schaamnamen
Nee, dan Sander Lantinga...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Radio van het niveau kleuterschool imo.
Lantinga is gewoon droogquote:
Lantinga drinkt alleen bier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoog tijd voor wat van dit dan:
[afbeelding]
Het water is ook bedoeld om hem in te verzuipenquote:
Ik hoop alleen dat de titel zo min mogelijk waar wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Good Things End
Blijft dik in mijn top 10 van 2007 staan
Heb al gebeld... hij gaat zoeken!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat de titel zo min mogelijk waar wordt.
Maar dat het een lekker nummer is, ben ik met je eens.
Weet jij waar iedereen gebleven is trouwens? Ik vind het toch wel erg merkwaardig dat ze plotseling allemaal spoorloos zijn...
Hij ook:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb al gebeld... hij gaat zoeken!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |