Dat was de bedoeling jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:23 schreef ChatGirl het volgende:
Deze maar doen dan?
telefoon bedoel je?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef IedeK. het volgende:
Okee dan!
Mijn nieuwe camera is onderweg!![]()
De TT had dan ook een dubbele ladingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef cosmick het volgende:
Weg met Joss Stone.. ja lekker een romantisch weekendje.
Op een eiland. Heel ver weg. Met alleen een landingsbaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef cosmick het volgende:
Weg met Joss Stone.. ja lekker een romantisch weekendje.
Jaja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De TT had dan ook een dubbele lading
en zonder internetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op een eiland. Heel ver weg. Met alleen een landingsbaan.
Hoe ga je dan al die foto's hier posten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar kom ik dan toch niet aan toe.
Kun je daarmee ook zulke foto's maken? :quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Nee, deze:
[afbeelding]
Panasonic DMC-FZ8
![]()
quote:
Ik trekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoe ga je dan al die foto's hier posten?
Mooie meisjes krijg ik er helaas niet bij, maar een muur heb ik wel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je daarmee ook zulke foto's maken? :
Ach je weet, dat zeuren is altijd met eenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor iets minder vriendelijks gaan, maar dacht dat jullie dan weer zouden gaan zeuren dus heb ik het maar op deze manier opgelost
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:32 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Mooie meisjes krijg ik er helaas niet bij, maar een muur heb ik wel!
Oh, prima. Nog 23 dagen wachtenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef cosmick het volgende:
Zullen we volgende maand 's een andere chick kiezen?.
Waarom altijd chicks?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef cosmick het volgende:
Zullen we volgende maand 's een andere chick kiezen?.
Zwembroek? Moet ik die aan hebben dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Joss vraagt zich af waar jij in je zwembroek blijft, cos...
quote:
Ik had al 't vermoeden dat je 'm vergeten was.......quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zwembroek? Moet ik die aan hebben dan?
Ik wil haar best bodypainten hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je daarmee ook zulke foto's maken? :
Met inkt uit je eigen ... nahja, laamaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wil haar best bodypainten hoor
O godquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met inkt uit je eigen ... nahja, laamaar.
De uitdrukking 'ik schijt 7 kleuren' maar dan anders?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De uitdrukking 'ik schijt 7 kleuren' maar dan anders?
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De uitdrukking 'ik schijt 7 kleuren' maar dan anders?
Ik heb Charlotte Hatherly aangeslingerd. Da's fucking lekker man.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, ik laat Brothers in Armseven door het appartement klinken. Om weer even serieus te worden
.
Nog nooooit van gehoordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb Charlotte Hatherly aangeslingerd. Da's fucking lekker man.
[afbeelding].
De muziek dan hè.
Ze heeft een nummer met als titel "Kim Wilde". Dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog nooooit van gehoord. Maar es uitproberen dan
.
Ik ga ff een aflevering van een serie lurken en het niveau is gelijk gezakt tot standje rioolquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef cosmick het volgende:
Klik > http://www.last.fm/music/Charlotte+Hatherley/_/Kim+Wilde
Je moet wel van wat indie gitaartjes houden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ga ff een aflevering van een serie lurken en het niveau is gelijk gezakt tot standje riool
Heyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ga ff een aflevering van een serie lurken en het niveau is gelijk gezakt tot standje riool
Klinkt fijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef cosmick het volgende:
Klik > http://www.last.fm/music/Charlotte+Hatherley/_/Kim+Wilde
Je moet wel van wat indie gitaartjes houden.
Als je snel bent, kun je nog ff aanhakenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:23 schreef purplerose het volgende:
Heb ik het gewoon helemaal gemist dat riool praatje
quote:Hai lievje(s)
Yeah, erg leuk. Afkomstig van haar eerste album. Moet je maar eens checken tussen de U2 door.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, erg leuk. Afkomstig van haar eerste album. Moet je maar eens checken tussen de U2 door.
Komen we misschien van "very low" naar "medium" ofzo op LFM.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Trouwens, als we nog een paar namen voor Veenstra bedenken, heet hij A.M.S.T.E.L. Veenstra. Kan ie meedoen met De Heers schaamnamencompetitie.
Ok, heel snel danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je snel bent, kun je nog ff aanhaken.
Uhuh, speciaal opgezocht tussen de 1100 andere eddie fotos die ik hebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bah, ik zie een tepel.
Ken je de 'band" Bono Must Die trouwens?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kwam pas geleden wat SUPER-verwanten tegen.... En dat was niet eens alleen op U2
.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ken je de 'band" Bono Must Die trouwens?
Joss twijfelt nog of ze die wil laten zien ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu wil ik ook minstens 1 tepel van Joss ter compensatie.
Ik gok van niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Joss twijfelt nog of ze die wil laten zien ...
[[url=http://www.pixhosting.info/view_thumb/bb2a1833/JossStone0013.jpg]afbeelding][/url]
Is goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, je moet toch ff bij haar thuis langsgaan voor die tepel, EnGCatjuh ....
[afbeelding]
En daar ligt ze dan zo voor je klaar ....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, je moet toch ff bij haar thuis langsgaan voor die tepel, EnGCatjuh ....
[afbeelding]
Heeft niemand nu nog die foto 's geshopt tot één?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En daar ligt ze dan zo voor je klaar ....
(click)
Nog niet gevondenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeft niemand nu nog die foto 's geshopt tot één?
Hoeveel topics ga je dat nog volhouden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef Toad het volgende:
Iedereen al gestemd? Wie strijkt er met de eer? Wie is de beste nieuwslezer volgens de 3FM fans van FOK?
[..]
Nou, de knapste staat duidelijk niet bovenaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef Toad het volgende:
Iedereen al gestemd? Wie strijkt er met de eer? Wie is de beste nieuwslezer volgens de 3FM fans van FOK?
Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....Martijn van Beek Jurgen van den Berg Christiaan Bonebakker Nathalie van Eck Rachid Finge Gerard de Kloet Marco Koeleman Jan van de Putte Sophie Verhoeven Peter de Vries Fleur Wallenburg Margriet Wesselink Martijn van der Zande Herman van der Zandt
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
* Sirolf heeft gestemd op Margriet Wesselink.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, de knapste staat duidelijk niet bovenaan. wat een zeekoe
Mijn favo: Herman van der Zandt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's al een heeeel stuk beterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf heeft gestemd op Margriet Wesselink.
Ik zat idd nog te twijfelen om deze foto te posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ws. tot er 50 hebben gestemd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel topics ga je dat nog volhouden?
Ja, die foto kwam ik ook tegenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zat idd nog te twijfelen om deze foto te posten.
Maar een prettige stem heeft ze zeker.
Domien ook bijnaquote:
Trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |