Ik had vandeweek ook Annemic aan de telefoon terwijl Barbara moestquote:
Ik gok op Rudo!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok Annemieke, dat is meestal de nacht-invaller.
Die hadf zo'n heerlijk strakke broek aan van de weekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok Annemieke, dat is meestal de nacht-invaller.
Ik neig er ook wel een beetje naarquote:
Ik vind MIDNR ook altijd wel lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:09 schreef borisz het volgende:
bellers bij MIDNR is altijd lol en Winfried zijn try out was wat matigjes een aantal weken geleden
Wel geluisterd, nog niet gecapt. Ben ik vandaag vergeten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:15 schreef DaMook het volgende:
Nog niemand mij geluisterd en gecapt![]()
.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel geluisterd, nog niet gecapt. Ben ik vandaag vergeten...![]()
Ik zou naderhand een factuur naar 'm faxen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel geluisterd, nog niet gecapt. Ben ik vandaag vergeten...![]()
Nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zou naderhand een factuur naar 'm faxen!
Ik ben nu aan het luisteren..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:15 schreef DaMook het volgende:
Nog niemand mij geluisterd en gecapt![]()
.
dank voor het steunen van de POquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]wel cappen inclusief krezip he
.
Ik ga zo weer smsen![]()
.
Nouja... nieuwe stijl... het is simpelweg een extra, van tevoren opgenomen item aan het begin van de show (net na 19 uur), meer niet. Ik vind het niet zo heel erg spectaculair.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef Toad het volgende:
Ik heb nog niet kunnen luisteren naar de MetMichiel nieuwe stijl. Bevalt het een beetje? Of is het nog niet echt van de grond gekomen?
Ik fok wel een postduif.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zou naderhand een factuur naar 'm faxen!
En hoe beviel hetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het luisteren..![]()
quote:
Truste beidequote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik fok wel een postduif.
Maar ik ga eerst maar eens slapen, truste!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:15 schreef Toad het volgende:
Voor de ochtendploeg, morgen lekker wakker worden met.....
[afbeelding]
wilde ik net typenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik ben niet gek ik ben een fiction plane.".
Geef mij dan toch maar koffiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |