zou natuurlijk in het kader van Lowlands wel een hele leuke optie zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef -Hans- het volgende:
3FM MEEEEEEEEEEEGAHIT ! Reverend and The Makers - Heavyweight Champion Of The World
Ik word hier gek, dan wensen jullie Coen en Sander vanalles toe, en nu willen jullie hun terug? Ik boek vandaag nog een vliegtuig voor hun beidenquote:
Ik heb nooit iets tegen ze gehad. En alles beter dan Sander de Heerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik word hier gek, dan wensen jullie Coen en Sander vanalles toe, en nu willen jullie hun terug? Ik boek vandaag nog een vliegtuig voor hun beiden![]()
de Heer gaat nog wel, vind ik, vooral met die schaamnamenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets tegen ze gehad. En alles beter dan Sander de Heer
Radio van het niveau kleuterschool imo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
de Heer gaat nog wel, vind ik, vooral met die schaamnamen
Nee, dan Sander Lantinga...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Radio van het niveau kleuterschool imo.
Lantinga is gewoon droogquote:
Lantinga drinkt alleen bier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoog tijd voor wat van dit dan:
[afbeelding]
Het water is ook bedoeld om hem in te verzuipenquote:
Ik hoop alleen dat de titel zo min mogelijk waar wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Good Things End
Blijft dik in mijn top 10 van 2007 staan
Heb al gebeld... hij gaat zoeken!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat de titel zo min mogelijk waar wordt.
Maar dat het een lekker nummer is, ben ik met je eens.
Weet jij waar iedereen gebleven is trouwens? Ik vind het toch wel erg merkwaardig dat ze plotseling allemaal spoorloos zijn...
Hij ook:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb al gebeld... hij gaat zoeken!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |