Ik had vandeweek ook Annemic aan de telefoon terwijl Barbara moestquote:
Ik gok op Rudo!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok Annemieke, dat is meestal de nacht-invaller.
Die hadf zo'n heerlijk strakke broek aan van de weekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok Annemieke, dat is meestal de nacht-invaller.
Ik neig er ook wel een beetje naarquote:
Ik vind MIDNR ook altijd wel lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:09 schreef borisz het volgende:
bellers bij MIDNR is altijd lol en Winfried zijn try out was wat matigjes een aantal weken geleden
Wel geluisterd, nog niet gecapt. Ben ik vandaag vergeten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:15 schreef DaMook het volgende:
Nog niemand mij geluisterd en gecapt![]()
.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel geluisterd, nog niet gecapt. Ben ik vandaag vergeten...![]()
Ik zou naderhand een factuur naar 'm faxen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel geluisterd, nog niet gecapt. Ben ik vandaag vergeten...![]()
Nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zou naderhand een factuur naar 'm faxen!
Ik ben nu aan het luisteren..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:15 schreef DaMook het volgende:
Nog niemand mij geluisterd en gecapt![]()
.
dank voor het steunen van de POquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]wel cappen inclusief krezip he
.
Ik ga zo weer smsen![]()
.
Nouja... nieuwe stijl... het is simpelweg een extra, van tevoren opgenomen item aan het begin van de show (net na 19 uur), meer niet. Ik vind het niet zo heel erg spectaculair.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef Toad het volgende:
Ik heb nog niet kunnen luisteren naar de MetMichiel nieuwe stijl. Bevalt het een beetje? Of is het nog niet echt van de grond gekomen?
Ik fok wel een postduif.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zou naderhand een factuur naar 'm faxen!
En hoe beviel hetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het luisteren..![]()
quote:
Truste beidequote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik fok wel een postduif.
Maar ik ga eerst maar eens slapen, truste!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:15 schreef Toad het volgende:
Voor de ochtendploeg, morgen lekker wakker worden met.....
[afbeelding]
wilde ik net typenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik ben niet gek ik ben een fiction plane.".
Geef mij dan toch maar koffiequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[cimg=,80]geyle pheateau[/cimg]
In plaats van koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Waarom draaien ze die precies als ik zit te poepen!quote:
Valt wel mee, ik kan 'm zonder problemen meedrummem. Maar ik heb dan ook lang gedrumdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Tja mooi nummertje wel verder hoor...Gecompliceerde drumZitten vage dingen in
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waarom draaien ze die precies als ik zit te poepen!
Haiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:05 schreef cosmick het volgende:
Nina live in NYC eergisteren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Toffe Casio SK-1 ook!!.
Ah, jij was dus ook wat aan't draaienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waarom draaien ze die precies als ik zit te poepen!
Hij kreeg er de schijt vanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Pink Floyd en poepen zijn twee dingen die niet samengaan.
Régen?! Hier is het al de hele dag droog, nog geen druppel gezien! Op de buienradar zie ik dat ik nét boven het buiengebied zit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:14 schreef Timo20 het volgende:
Ja tering. Regen...
Mén! het komt hier met bakken uit de lucht zetten. Net naar de tandarts geweest: moest 2 minuten lopen vanaf de parkplaats maar kwam er aan als een enórme verzopen kat
ja lekker hoor hier gaat het ook regen, en dat zal nog wel even zo zijn zie ik op de radarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Régen?! Hier is het al de hele dag droog, nog geen druppel gezien! Op de buienradar zie ik dat ik nét boven het buiengebied zit.
Grunn, tropische temperaturen van maar liefst 16,7 graden en het is nog droog ook. Maar het kan nog extremer want in het zuiden van het land is het maar net 13 graden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Régen?! Hier is het al de hele dag droog, nog geen druppel gezien! Op de buienradar zie ik dat ik nét boven het buiengebied zit.
Hier zijn net een paar druppels gevallen, maar nu is het weer droog... Komt goed uit, want ik moet Glacier van het station halenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En het regent hier al de hele ochtend......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn, tropische temperaturen van maar liefst 16,7 graden en het is nog droog ook. Maar het kan nog extremer want in het zuiden van het land is het maar net 13 graden.![]()
Is 'ie er alwéér bovenop geklommen?! Met dit weer?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier zijn net een paar druppels gevallen, maar nu is het weer droog... Komt goed uit, want ik moet Glacier van het station halen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is 'ie er alwéér bovenop geklommen?! Met dit weer?!![]()
![]()
Die over die zusjes? Ik ben bang dat ik 'm een beetje gauw moe word, als ze 'm zo vaak blijven draaienquote:
Ik denk dat ze `m dan redelijk heel erg veel moeten gaan draaienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Die over die zusjes? Ik ben bang dat ik 'm een beetje gauw moe word, als ze 'm zo vaak blijven draaien.
Ja, hij had er blijkbaar zin in... Maar ik heb hem weer geredquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
Hij wil dat stukje gewoon goed in de gaten kunnen houden...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef Feivel1 het volgende:
Stenders komt binnen, en weg cam..
Z'n favoriete stukje 3FM, is de gang
Beetjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het regent hier al de hele ochtend......
Best koud..als het de volgende keer zulk weer is, doe ik het niet meer en ga ik gewoon in de trein zittenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef Sirolf het volgende:
![]()
Dat Superwoman pakje stond je schattigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:57 schreef MutZ het volgende:
Ja, hij had er blijkbaar zin in... Maar ik heb hem weer gered
Under my Umbrellaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig, Novastar - The best is yet to come, over juweeltjes gesproken..
[..]
Beetje [afbeelding] dat weer dus.![]()
't is hier droog, maar uiterst grijs en grauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |