Ga je naar Tarzan?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef --- het volgende:
Kut mika. nu heeft mijn vriendin kutkaartjes gewonnen net... HOER ik maak het uit. met je mika
kewl, mag ik mee?quote:
Das balen... Dan moet ik zelf maar een andere keer... (wil hem nog wel erg graag zien namelijk)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef Toad het volgende:
[..]
Van mij wel, maar topticketline zegt dat er geen kaarten meer beschikbaar zijn...![]()
Voordeel is wel dat de plaat al op de playlist staat en meestal kiezen ze een Megahit die nog niet op de playlist staat. Dus misschien valt het mee... Nieuwe Saybia zou trouwens ook een goede kandidaat kunnen zijn, maar ik ben nog niet helemaal verkocht betreft de plaat. Het is voor mij een beetje een te hoog ' angel ' gehalte. Goh, hoe zou de plaat nou heten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef Againzender het volgende:
ik hoor hem veels teveel de laatste dagen, en als Stenders hem ook al gaat draaien... dan krijg ik een beetje een naar voorgevoel.
Dank je !quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef TheArt het volgende:
Peter de Vries geloof ik.
Coen en Sander moeten terug!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Plaatsvervangende schaamte krijg je toch, als je dit soort 'radio' hoort.
Ok, misschien als ze vervangen zouden worden door Joss Stonequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die moeten wegblijven. Zal verdere verwensingen achterwege laten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef -Hans- het volgende:
3FM MEEEEEEEEEEEGAHIT ! Reverend and The Makers - Heavyweight Champion Of The World
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |