quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef leonieke het volgende:
Wat ik me trouwens onlangs zat af te vragen: weet iemand hoe het met Mutz is?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel goed geloof ik, sprak haar pas nog op MSN
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Doe je haar eens de groetjes als je haar nog eens spreekt?
Is goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef leonieke het volgende:
Doe je haar eens de groetjes als je haar nog eens spreekt?
Ja doeiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi
Op wiens hoofd heb je ermee geslagen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:26 schreef es70 het volgende:
De vorm van mijn koekepan is een beetje veranderd.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:26 schreef es70 het volgende:
De vorm van mijn koekepan is een beetje veranderd.
Op mijn hoofdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op wiens hoofd heb je ermee geslagen?
Niemands hoofd, ik heb ermee op de aanrecht/gootsteen geslagenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op wiens hoofd heb je ermee geslagen?
Waarom heb je dat gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Niemands hoofd, ik heb ermee op de aanrecht/gootsteen geslagen.
Wat overigens wel weer goed spul is, want daar zie je niks aan.
En waarom heb je dat gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Niemands hoofd, ik heb ermee op de aanrecht/gootsteen geslagen.
Wat overigens wel weer goed spul is, want daar zie je niks aan.
Omdat ik heel boos was op de inhoud en op mijn gasstelquote:
Vertel, nu wil ik alle details horenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik heel boos was op de inhoud en op mijn gasstel.
Mijn schoonouders hadden een pak 'Aunt Jemima' meegenomen uit Canada (pancakemix). Pancakes zijn, in tegenstelling tot pannekoeken, wél lekker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vertel, nu wil ik alle details horen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hadden een pak 'Aunt Jemima' meegenomen uit Canada (pancakemix). Pancakes zijn, in tegenstelling tot pannekoeken, wél lekker.
Mix klaargemaakt, bakken maar...
Het ging niet goed. Onderkant verbrand, bovenkant nog slap. Elke gasstand geprobeerd, maakte geen reet uit
. Dan begint mijn bloed al een beetje te koken
. Gasstel dat steeds uitfloept om de een of andere reden en kinderen die ruziën in de kamer. Na een halve bak beslag in de vorm van niet te eten pancakes in de vuilnisbak gekiepert te hebben en de kinderen gevraagd te hebben of er soms iemand prijs stelde op een koekepan in zijn nek is het me met veel gegvd uiteindelijk gelukt om voor iedereen een portie van die krengen op het bord te krijgen.
Ergens in dat proces was ik zo boos dat ik een portie mislukte pancakes met wat flinke klappen in de gootsteen heb laten belanden, met wat schade voor de pan dus.
Best wel zonde iddquote:
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Best wel zonde idd. Maar ik kan 'm nog gebruiken
.
Mag hopen dat het geen anti-aanbak pan was dan. Teflonschilfersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Best wel zonde idd. Maar ik kan 'm nog gebruiken
.
Een Tefalpan met hotspot. Maar de binnenkant is niet kapotquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag hopen dat het geen anti-aanbak pan was dan. Teflonschilfers
Ik dacht dat pancakes en pannekoeken het zelfde waren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hadden een pak 'Aunt Jemima' meegenomen uit Canada (pancakemix). Pancakes zijn, in tegenstelling tot pannekoeken, wél lekker.
Mix klaargemaakt, bakken maar...
Het ging niet goed. Onderkant verbrand, bovenkant nog slap. Elke gasstand geprobeerd, maakte geen reet uit
. Dan begint mijn bloed al een beetje te koken
. Gasstel dat steeds uitfloept om de een of andere reden en kinderen die ruziën in de kamer. Na een halve bak beslag in de vorm van niet te eten pancakes in de vuilnisbak gekiepert te hebben en de kinderen gevraagd te hebben of er soms iemand prijs stelde op een koekepan in zijn nek is het me met veel gegvd uiteindelijk gelukt om voor iedereen een portie van die krengen op het bord te krijgen.
Ergens in dat proces was ik zo boos dat ik een portie mislukte pancakes met wat flinke klappen in de gootsteen heb laten belanden, met wat schade voor de pan dus.
Hoezo, ga je daar dood aanquote:
Nee hoor, pannekoeken zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat pancakes en pannekoeken het zelfde waren.
Wat is het verschil?
Normaal gesproken niet, hoewel boven de 260 ēC giftige afbraakproducten kunnen vrijkomen. Het smeltpunt is 327 ēC (wat in een normale keuken op zich te bereiken is, als je goed je best doetquote:
Maar poffertjes zijn toch kleine pannekoekjes? Doordat er minder beslag gebruiktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, pannekoeken zijnen pancakes niet
(de Canadese dus) lijken veel meer op poffertjes maar dan luchtiger
. Het formaat zit er een beetje tussenin...
Nee hoor, poffertjes maak je ook met een ander beslag dan pannekoeken. Ze smaken (gelukkigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar poffertjes zijn toch kleine pannekoekjes? Doordat er minder beslag gebruikt
wordt lijken ze luchtiger. Of zit ik zo verkeerd?
Da's idd een pancakequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
zo, is dat plaatje nogeens nuttig ook
Uhm oke, ik maak alleen maar pannekoeken, eigenlijk nooit poffertjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, poffertjes maak je ook met een ander beslag dan pannekoeken. Ze smaken (gelukkig) heel anders dan pannekoeken
. En van poffertjesmix is het ook weer behoorlijk lastig pannekoeken bakken (het formaat dan, pofferkoeken zeg maar
) kan ik je uit ervaring vertellen. Die waren overigens wel weer lekker (de pofferkoeken dus)
.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:49 schreef es70 het volgende:
Aunt Jemima. We hebben er een flesje maple syrup bij gekregen (daar worden pancakes mee gegeten), maar dat is echt goor. Kan je net zo goed hoestdrank op je pancake smeren
.
Een poffertjespan zou ik nog graag hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm oke, ik maak alleen maar pannekoeken, eigenlijk nooit poffertjes.
quote:
Bier calorieën en zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga je niet menen mčn
Hoe ken je overleven
Oh ja werken, dat was hetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Zo maar eens werken hm.
Ik mag een uurtje per dag gaan werken. Er zijn foto's gemaakt van mijn hoofd, en er is bloed geprikt. Daar krijg ik volgende week de uitslag van.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:40 schreef Sjowhan het volgende:
En hopen dat het gaat lukken
Wat zei de dokter gisteren? Geloof dat je 't wel gezegd had, maar compleet over heen gelezen..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag een uurtje per dag gaan werken. Er zijn foto's gemaakt van mijn hoofd, en er is bloed geprikt. Daar krijg ik volgende week de uitslag van.
Sta je wel goed op de foto? Beide oren zichtbaar, tanden niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag een uurtje per dag gaan werken. Er zijn foto's gemaakt van mijn hoofd, en er is bloed geprikt. Daar krijg ik volgende week de uitslag van.
linkerhoofdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe. Ja, vooral de linkerkant van mijn hoofd is prachtig in beeld gebracht.
Wat heb je baas nou verteld?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:
Ik wil het er even niet over hebben. In mijn hoofd is het nu even mistigquote:
Dat verbaast me nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil het er even niet over hebben. In mijn hoofd is het nu even mistig
Okequote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil het er even niet over hebben. In mijn hoofd is het nu even mistig
Koffiequote:
Er zijn vier wachtenden voor u. Wilt u wachten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
Alle medewerkers zijn in geprek,
nog een moment geduld alstublieft
Na een kwartier krijg ik iemand.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zijn vier wachtenden voor u. Wilt u wachten?.
huh?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ph was ook al op de hoogte van het nieuwe verzamelpunt op het station?
Vertrekbord?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
huh?
Nee. vraag maar aan Jquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef Kuukske het volgende:
Ooohw. Ik dacht eerst Stairway.. nouja. Euhm, ik heb niets gezegd.
Alleen Utrecht was toch bekend. Het station is daar van de week bijgekomenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
dat was altijd al toch?
Zowaar even beroerd als studiequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik met je op de foto Fles.
"Op de foto met Bekende Nederlanders"quote:
Dat was niet het goede antwoordquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"Op de foto met Bekende Nederlanders".
Berucht kan ik me nog voorstellen, maar bekend?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"Op de foto met Bekende Nederlanders".
Jammer, anders kwam ik misschien toch nog, op de foto met een pinguin is zo gaaf.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
Ik wil niet op de foto. Dank.
Jij ook billekoekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Berucht kan ik me nog voorstellen, maar bekend?![]()
Ehm, omdat het tof is dan?quote:
Ik vind het niet tof als men foto's zonder mijn toestemming op het web plaatsen. En men kan zeggen dat ze het niet doen, maar na gisteren vertrouw ik mensen zeker niet meer op hun woord.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jammer, anders kwam ik misschien toch nog, op de foto met een pinguin is zo gaaf.![]()
Hé niets moet. Toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:59 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het niet tof als men foto's zonder mijn toestemming op het web plaatsen. En men kan zeggen dat ze het niet doen, maar na gisteren vertrouw ik mensen zeker niet meer op hun woord.
Okee, dat mag. Prima dat zoiets van te voren duidelijk is, veel beter dan allemaal halfzacht etterend gezeik achteraf wat helemaal niet nodig geweest was etc (ja, ook meegemaakt).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof als men foto's zonder mijn toestemming op het web plaatsen. En men kan zeggen dat ze het niet doen, maar na gisteren vertrouw ik mensen zeker niet meer op hun woord.
Dat lijkt me logisch, ik ben niets voor niets duikerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, dat mag. Prima dat zoiets van te voren duidelijk is, veel beter dan allemaal halfzacht etterend gezeik achteraf wat helemaal niet nodig geweest was etc (ja, ook meegemaakt).
Maar dan is het ook wel een beetje je eigen verantwoording om weg te duiken als er een camera in de buurt komt heNet als de fotografen je proberen buiten schot te houden zeg maar, beetje 50-50 lijkt me redelijk daarin. OK?
Snap ik,quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hehehe.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Jawel, jij MOET met mij op de foto
Ah, ik voelde jou dus schoppen vannacht. Ook zoiets wel, kwam er ook heel moeilijk uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, als een ramp, liggen woelen enz.![]()
Jij??
laten we het daar maar op houdenquote:
Ik schop niemand.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, ik voelde jou dus schoppen vannacht. Ook zoiets wel, kwam er ook heel moeilijk uit
Vast wel in je slaapquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik schop niemand.
Kwam er heel makkelijk uit, boorgeluiden werken erg stimulerend.
Marciequote:
Aan de overkant, schuin naar rechts.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel in je slaap
Wie is er aan het boren?
Laat dat mooie maar weg.quote:
Voor jou wel jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aan de overkant, schuin naar rechts.zijn in de tuin bezig.
Weet ik veel waarom ze boren, volgens mij maken ze een aanbouw ofzo.
[..]
Laat dat mooie maar weg.![]()
Goedemorgen SpeedyGJ.
quote:
Nog meer mensen die er zo over denken? Dan graag vooraf melden, te laat is te laatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
Ik wil niet op de foto. Dank.
Saddam wil tegenwoordig ook niet op de fotoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog meer mensen die er zo over denken? Dan graag vooraf melden, te laat is te laat
Doen ze jouw tuin ook meteen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aan de overkant, schuin naar rechts.zijn in de tuin bezig.
Weet ik veel waarom ze boren, volgens mij maken ze een aanbouw ofzo.
[..]
Laat dat mooie maar weg.![]()
Goedemorgen SpeedyGJ.
Ja ik, er worden GEEN foto's gemaakt waar ik opsta. Mocht je dat toch willen kan je beter nu een cameraverzekering afsluiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog meer mensen die er zo over denken? Dan graag vooraf melden, te laat is te laat
Die heeft niks te willenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Saddam wil tegenwoordig ook niet op de foto
[';'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou van dat soort dreigementen ben ik niet zo gediend eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja ik, er worden GEEN foto's gemaakt waar ik opsta. Mocht je dat toch willen kan je beter nu een cameraverzekering afsluiten.
Norbi weer zekerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[';'
[ mijn kat ligt op het toetsenbord.
Het op de foto gaan is niet het punt, het zorgen dat je van internet afblijft![]()
Dan is ie iig duidelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou van dat soort dreigementen ben ik niet zo gediend eigenlijk.
Helaas, het is aan de overkant.quote:
uhh fijne vent, je staat bij een van die dierentuinmeets toch echt op de foto en dat weet jezelf ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja ik, er worden GEEN foto's gemaakt waar ik opsta. Mocht je dat toch willen kan je beter nu een cameraverzekering afsluiten.
Dat kan ook normaal, je lijkt static welquote:
Dat zag ik pas achterafquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helaas, het is aan de overkant.![]()
[..]
uhh fijne vent, je staat bij een van die dierentuinmeets toch echt op de foto en dat weet jezelf ook.
Ik leer graag bij hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ook normaal, je lijkt static wel
Jammer johquote:
je maakt me jonger dan ik ben.quote:
Het komt nu pas uit, lang stilgehouden nogquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
je maakt me jonger dan ik ben.![]()
mijn kids trouwens ook.
Wel jammer dat ik dat niet heb meegekregen van dat wiel.Die weg is best dichtbij.
Aan mijn uiterlijk kan je het niet zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het komt nu pas uit, lang stilgehouden nog![]()
Nee, want jij wil toch niet op de fotoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aan mijn uiterlijk kan je het niet zien.![]()
![]()
foto's ontnemen je jeugdigheid.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, want jij wil toch niet op de foto
Niet, foto's fixeren juist je jeugdigheidquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
foto's ontnemen je jeugdigheid.
Zal wel een Kuuk / JD / Fles festijn worden, zoals later uit de foto's zal blijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef Pheno het volgende:
Wie komt er nu eigenlijk morgen. Op een vage pinguinliefhebber na?
Wat, nu?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:23 schreef JDude het volgende:
Bier.
Nee, ik houd de moed er in.quote:
Oh, ik kom dus nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel een Kuuk / JD / Fles festijn worden, zoals later uit de foto's zal blijken
Tuurlijk ga jij ook en pheno. toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik kom dus niet
Ook goed dan
Als ze niet willen niet hoor, ga ik wel wat anders doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk ga jij ook en pheno. toch?
Tuurlijk kom jij welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik kom dus niet
Ook goed dan
Ja, maar op de fotos staan we nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk ga jij ook en pheno. toch?
zeker willen ze dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze niet willen niet hoor, ga ik wel wat anders doen
Dat is wel jammer, ben wel nieuwsgierig hoe iedereen eruit zietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar op de fotos staan we niet
Dat ga ik je echt niet laten zienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is wel jammer, ben wel nieuwsgierig hoe iedereen eruit ziet
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga ik je echt niet laten zien![]()
Overigens geheel in lijn met het Gothic-Darkness-themaweekendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt een bivakmutsenmeet met veel zwarte balkjes op de groepsfoto
Weet nog niet of ik die zelf wel meeneem eigenlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg marc.jij gaat zelf toch ook foto's maken?
Dus je gaat toch meequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:00 schreef Ynske het volgende:
Marc, je hebt geluk, ze hebben me de 18e vrijgepland
Het wordt wel steeds spannender.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt een bivakmutsenmeet met veel zwarte balkjes op de groepsfoto
Godsamme zeg, ouwe teutebelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Thee drinken is niet zo zwaar voor lichaam en geest.
Ah, gelukkig, toch nog gelukt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Anderhalf uurtje ofzo lekker geslapen.
Daar ga ik het niet lang uithouden nee als het te erg isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
er wordt waarschijnlijk wel gerookt in zoeen kroeg hoorHeb je daar geen last van dan?
Mjaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
Als het mooi weer is
we ONTMOETEN ELKAAR onder de blauwe borden op CS en gaan DAARNA naar de Stairway. Of naar een andere tent. Tenzij het stortregent, dan komen we de stationshal niet uit. Als er bier is is het goedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
ik dacht dat jullie niet naar stairway gingen? Ik volg het niet meer geloof ik.
We zien wel, ergens naar waar het niet TE druk isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we ONTMOETEN ELKAAR onder de blauwe borden op CS en gaan DAARNA naar de Stairway. Of naar een andere tent. Tenzij het stortregent, dan komen we de stationshal niet uit. Als er bier is is het goed
Slapen is goed voor me. Dus het gaat goed eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe is het op het moment met je kuukske?
Ahhuh.quote:
Datquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
We zien wel, ergens naar waar het niet TE druk is
Daaromquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zien wel, ergens naar waar het niet TE druk is
Ik vind dat echt nietsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daaromstampende drukte is a-rielekst
Ik hou sowieso niet echt van hele drukke dingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind dat echt niets
En kuukske zal er ook niet blij mee zijn nu?
Komt goed dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet echt van hele drukke dingen.
niemand eigenlijk, denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet echt van hele drukke dingen.
Of kraanwaterquote:
zou je niet eens iets laten doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis, ben echt zo moe nu, wat duizelig en adem iets moeilijker, gaat lekker![]()
Jeetjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis, ben echt zo moe nu, wat duizelig en adem iets moeilijker, gaat lekker![]()
Daarvoor ben ik naar de seh geweest, en moet de 22e naar de cardio.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou je niet eens iets laten doen?
denk niet dat dit gezond klinkt
zonder betweterig te zijn, maar wat heeft je dat tot nu toe geholpen? die fietstest? heb je nog wat meegekregen of iets?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik naar de seh geweest, en moet de 22e naar de cardio.
zo klinkt t anders nietquote:En het gaat al beter, hou het steeds langer uit zonder last te krijgen.
Nee, heeft niets geholpen. En merk het vooral tijdens het werken. Ging vandaag gewoon tot half 4 goed. Daarna werd het minder. Dit komt ook wel weer goed, over een tijdjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonder betweterig te zijn, maar wat heeft je dat tot nu toe geholpen? die fietstest? heb je nog wat meegekregen of iets?
[..]
zo klinkt t anders niet
Geen lastquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben thuisEn het is koud
![]()
Het is fucking zestien gradenkloterdeboter
Koopavond?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:02 schreef Kuukske het volgende:
Stad in.
in januari was het hier ook zestien gradenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen last17.5 graden en het zonnetje schijnt af en toe
hier staat er file de stad in, met dit kudweer. Paupersquote:
Hier in Dokkumquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in januari was het hier ook zestien graden
Maar dan nogquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar dokkum is halfweg de poolcirkel, hier was het VEUL warmert
Lekker toch juist die 30 graden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan noghet is gewoon lekker weer, geen 30 graden en mensen die lopen te puffen/hijgen/zeiken etc
doe mij maar 24-26, prima te doen. Ik wil in mid-augustus niet in een skipak over straat moetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan noghet is gewoon lekker weer, geen 30 graden en mensen die lopen te puffen/hijgen/zeiken etc
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch juist die 30 graden?
Hmmm bijnaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Eitje toch zo'n rondje?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch juist die 30 graden?
24/25 graden is okquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe mij maar 24-26, prima te doen. Ik wil in mid-augustus niet in een skipak over straat moeten
Ja, maar 1452 is wel lekker die-hardenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
Das altijd irritant ja, die vrije dagen
?quote:
Dat is een keuze jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar 1452 is wel lekker die-hardenMaar misschien dat ik toch beter voor het iets behoudendere rondje van 1278 kan gaan...
goden verzoeken dit hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er morgen om 17.42 al alles bij de ns/prorail werkt zoals het moet werken
Aahquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een d waarschijnlijk ook nog
Die is cool ja, moet nog steeds alle levels vrij spelenquote:
ik kom niet door 1-5 en 1-Aquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is cool ja, moet nog steeds alle levels vrij spelen
mariellanogiets 2.20 puquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:24 schreef Pheno het volgende:
Hoe heet de parkeergarage bij utrecht cs btw? Ik zoek even de tarieven op
Pfff, het is een tijdje geledenquote:
naast het Beatrixgebouw is er nog eentje, hoewel Vredenburg me het handigste lijkt. Waar is dat uberhaupt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
mariellanogiets 2.20 pu
vredenburg ook 2.20 pu
paardenveld ook 2.20 pu
volgens mij wel jahquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
Die parkeer garage's zijn tegenwoordig bijna allemaal van Qpark. lijkt tenminste wel zo.
Praat me niet van dat kutbedrijf, de helft van de tijd zijn de slagbomen in hillywood weer eens blijvend dicht. Kutsysteem en halfgaar tyfusbedrijfquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
Die parkeer garage's zijn tegenwoordig bijna allemaal van Qpark. lijkt tenminste wel zo.
Kom toch gewoon met de trein joh jankebalk. 18 km vanaf hillighettoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Praat me niet van dat kutbedrijf, de helft van de tijd zijn de slagbomen in hillywood weer eens blijvend dicht. Kutsysteem en halfgaar tyfusbedrijf
Ik neem aan dat de handigste bij het station zou zijn, dus daar waar die tourbussen altijd staan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naast het Beatrixgebouw is er nog eentje, hoewel Vredenburg me het handigste lijkt. Waar is dat uberhaupt?En is dat niet nu ernstig in verbouwing?
Om daarna weer terug te moeten en alsnog de auto te pakkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom toch gewoon met de trein joh jankebalk. 18 km vanaf hillighetto
Vaals? Nee hoor. Jij hebt eerst nog een meet in Utrecht morgenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, voor het grotendeel tas ingepakt, nu nog de zooi die ik morgenochtend erin moet proppen en dan kan ik weg richting Vaals.
Ongeveer 255km rijden, gemiddeld 100km/u, dus zal er bijna 3 uur over doen
En nu even vermaak dmv een potje Call of duty
dichste bij het cs is mariella nogwattesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naast het Beatrixgebouw is er nog eentje, hoewel Vredenburg me het handigste lijkt. Waar is dat uberhaupt?En is dat niet nu ernstig in verbouwing?
das heul de verkeerde kant van t stationquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de handigste bij het station zou zijn, dus daar waar die tourbussen altijd staan.
Hoezo de verkeerde kant, ik pak toch de roltrap, loop 50 meter door een gang en sta bij het bord?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
das heul de verkeerde kant van t station
das bij beatrix, geen fijne garage hoor
Daar me je links rijden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo de verkeerde kant, ik pak toch de roltrap, loop 50 meter door een gang en sta bij het bord?
nou dan, Utrecht in rijden, je kan ook bijv direct vanaf de A27 naar de Uithof daar is ook een parkhaus, daar moet ik na afloop toch heenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik kan niet eens met de trein, garage in hillywood gaat half 10 dicht
Jij kan vanaf de noordkant met de auto dichterbij komen, of zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
das heul de verkeerde kant van t station
das bij beatrix, geen fijne garage hoor
Weet ik veel, ben er de vroige keer ook gekomen. Of het legaal was weet ik nietquote:
Goed plan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij wel jah
zo ik heb besloten om naar huis te gaan...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Praat me niet van dat kutbedrijf, de helft van de tijd zijn de slagbomen in hillywood weer eens blijvend dicht. Kutsysteem en halfgaar tyfusbedrijf
Nee, ik ook nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef Bengeltje het volgende:
hier in limburg nog nooit last van gehad trouwens.![]()
![]()
Jij komt niet eens verder dan een station.quote:
Naast het stationquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij komt niet eens verder dan een station.![]()
Waar ligt de parkeergarage hier dan he he he he he.
quote:
Heulemoal nie, nouja daar ligt er eentje. Waar liggen de anderen,quote:
In het centrum, dat pleintje naast de hema, daar is er ook een. verder weet ik het nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heulemoal nie, nouja daar ligt er eentje. Waar liggen de anderen,
Naast het station is wel heul makkelijk voor jou he.
Er is helemaal geen pleintje meer bij de hema. Al jaren niet meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het centrum, dat pleintje naast de hema, daar is er ook een. verder weet ik het niet
Kissel nee, woonboulevard lijkt me logisch maar bedoelde eigenlijk Qpark of te wel parkeer garages, geen plaatsen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja bij de woonboulevardrichting Hoensbroek
en dikke kans dat er bij de Kissel ook eentje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |