Oh ja werken, dat was hetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Zo maar eens werken hm.
Ik mag een uurtje per dag gaan werken. Er zijn foto's gemaakt van mijn hoofd, en er is bloed geprikt. Daar krijg ik volgende week de uitslag van.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:40 schreef Sjowhan het volgende:
En hopen dat het gaat lukken
Wat zei de dokter gisteren? Geloof dat je 't wel gezegd had, maar compleet over heen gelezen..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag een uurtje per dag gaan werken. Er zijn foto's gemaakt van mijn hoofd, en er is bloed geprikt. Daar krijg ik volgende week de uitslag van.
Sta je wel goed op de foto? Beide oren zichtbaar, tanden niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag een uurtje per dag gaan werken. Er zijn foto's gemaakt van mijn hoofd, en er is bloed geprikt. Daar krijg ik volgende week de uitslag van.
linkerhoofdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe. Ja, vooral de linkerkant van mijn hoofd is prachtig in beeld gebracht.
Wat heb je baas nou verteld?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:
Ik wil het er even niet over hebben. In mijn hoofd is het nu even mistigquote:
Dat verbaast me nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil het er even niet over hebben. In mijn hoofd is het nu even mistig
Okequote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil het er even niet over hebben. In mijn hoofd is het nu even mistig
Koffiequote:
Er zijn vier wachtenden voor u. Wilt u wachten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
Alle medewerkers zijn in geprek,
nog een moment geduld alstublieft
Na een kwartier krijg ik iemand.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zijn vier wachtenden voor u. Wilt u wachten?.
huh?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ph was ook al op de hoogte van het nieuwe verzamelpunt op het station?
Vertrekbord?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
huh?
Nee. vraag maar aan Jquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef Kuukske het volgende:
Ooohw. Ik dacht eerst Stairway.. nouja. Euhm, ik heb niets gezegd.
Alleen Utrecht was toch bekend. Het station is daar van de week bijgekomenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
dat was altijd al toch?
Zowaar even beroerd als studiequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik met je op de foto Fles.
"Op de foto met Bekende Nederlanders"quote:
Dat was niet het goede antwoordquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"Op de foto met Bekende Nederlanders".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |