Daaromquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zien wel, ergens naar waar het niet TE druk is
Ik vind dat echt nietsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daaromstampende drukte is a-rielekst
Ik hou sowieso niet echt van hele drukke dingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind dat echt niets
En kuukske zal er ook niet blij mee zijn nu?
Komt goed dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet echt van hele drukke dingen.
niemand eigenlijk, denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet echt van hele drukke dingen.
Of kraanwaterquote:
zou je niet eens iets laten doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis, ben echt zo moe nu, wat duizelig en adem iets moeilijker, gaat lekker![]()
Jeetjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis, ben echt zo moe nu, wat duizelig en adem iets moeilijker, gaat lekker![]()
Daarvoor ben ik naar de seh geweest, en moet de 22e naar de cardio.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou je niet eens iets laten doen?
denk niet dat dit gezond klinkt
zonder betweterig te zijn, maar wat heeft je dat tot nu toe geholpen? die fietstest? heb je nog wat meegekregen of iets?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik naar de seh geweest, en moet de 22e naar de cardio.
zo klinkt t anders nietquote:En het gaat al beter, hou het steeds langer uit zonder last te krijgen.
Nee, heeft niets geholpen. En merk het vooral tijdens het werken. Ging vandaag gewoon tot half 4 goed. Daarna werd het minder. Dit komt ook wel weer goed, over een tijdjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonder betweterig te zijn, maar wat heeft je dat tot nu toe geholpen? die fietstest? heb je nog wat meegekregen of iets?
[..]
zo klinkt t anders niet
Geen lastquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben thuisEn het is koud
![]()
Het is fucking zestien gradenkloterdeboter
Koopavond?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:02 schreef Kuukske het volgende:
Stad in.
in januari was het hier ook zestien gradenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen last17.5 graden en het zonnetje schijnt af en toe
hier staat er file de stad in, met dit kudweer. Paupersquote:
Hier in Dokkumquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in januari was het hier ook zestien graden
Maar dan nogquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar dokkum is halfweg de poolcirkel, hier was het VEUL warmert
Lekker toch juist die 30 graden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan noghet is gewoon lekker weer, geen 30 graden en mensen die lopen te puffen/hijgen/zeiken etc
doe mij maar 24-26, prima te doen. Ik wil in mid-augustus niet in een skipak over straat moetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan noghet is gewoon lekker weer, geen 30 graden en mensen die lopen te puffen/hijgen/zeiken etc
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch juist die 30 graden?
Hmmm bijnaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Eitje toch zo'n rondje?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch juist die 30 graden?
24/25 graden is okquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe mij maar 24-26, prima te doen. Ik wil in mid-augustus niet in een skipak over straat moeten
Ja, maar 1452 is wel lekker die-hardenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
Das altijd irritant ja, die vrije dagen
?quote:
Dat is een keuze jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar 1452 is wel lekker die-hardenMaar misschien dat ik toch beter voor het iets behoudendere rondje van 1278 kan gaan...
goden verzoeken dit hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er morgen om 17.42 al alles bij de ns/prorail werkt zoals het moet werken
Aahquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een d waarschijnlijk ook nog
Die is cool ja, moet nog steeds alle levels vrij spelenquote:
ik kom niet door 1-5 en 1-Aquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is cool ja, moet nog steeds alle levels vrij spelen
mariellanogiets 2.20 puquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:24 schreef Pheno het volgende:
Hoe heet de parkeergarage bij utrecht cs btw? Ik zoek even de tarieven op
Pfff, het is een tijdje geledenquote:
naast het Beatrixgebouw is er nog eentje, hoewel Vredenburg me het handigste lijkt. Waar is dat uberhaupt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
mariellanogiets 2.20 pu
vredenburg ook 2.20 pu
paardenveld ook 2.20 pu
volgens mij wel jahquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
Die parkeer garage's zijn tegenwoordig bijna allemaal van Qpark. lijkt tenminste wel zo.
Praat me niet van dat kutbedrijf, de helft van de tijd zijn de slagbomen in hillywood weer eens blijvend dicht. Kutsysteem en halfgaar tyfusbedrijfquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
Die parkeer garage's zijn tegenwoordig bijna allemaal van Qpark. lijkt tenminste wel zo.
Kom toch gewoon met de trein joh jankebalk. 18 km vanaf hillighettoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Praat me niet van dat kutbedrijf, de helft van de tijd zijn de slagbomen in hillywood weer eens blijvend dicht. Kutsysteem en halfgaar tyfusbedrijf
Ik neem aan dat de handigste bij het station zou zijn, dus daar waar die tourbussen altijd staan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naast het Beatrixgebouw is er nog eentje, hoewel Vredenburg me het handigste lijkt. Waar is dat uberhaupt?En is dat niet nu ernstig in verbouwing?
Om daarna weer terug te moeten en alsnog de auto te pakkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom toch gewoon met de trein joh jankebalk. 18 km vanaf hillighetto
Vaals? Nee hoor. Jij hebt eerst nog een meet in Utrecht morgenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, voor het grotendeel tas ingepakt, nu nog de zooi die ik morgenochtend erin moet proppen en dan kan ik weg richting Vaals.
Ongeveer 255km rijden, gemiddeld 100km/u, dus zal er bijna 3 uur over doen
En nu even vermaak dmv een potje Call of duty
dichste bij het cs is mariella nogwattesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naast het Beatrixgebouw is er nog eentje, hoewel Vredenburg me het handigste lijkt. Waar is dat uberhaupt?En is dat niet nu ernstig in verbouwing?
das heul de verkeerde kant van t stationquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de handigste bij het station zou zijn, dus daar waar die tourbussen altijd staan.
Hoezo de verkeerde kant, ik pak toch de roltrap, loop 50 meter door een gang en sta bij het bord?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
das heul de verkeerde kant van t station
das bij beatrix, geen fijne garage hoor
Daar me je links rijden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo de verkeerde kant, ik pak toch de roltrap, loop 50 meter door een gang en sta bij het bord?
nou dan, Utrecht in rijden, je kan ook bijv direct vanaf de A27 naar de Uithof daar is ook een parkhaus, daar moet ik na afloop toch heenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik kan niet eens met de trein, garage in hillywood gaat half 10 dicht
Jij kan vanaf de noordkant met de auto dichterbij komen, of zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
das heul de verkeerde kant van t station
das bij beatrix, geen fijne garage hoor
Weet ik veel, ben er de vroige keer ook gekomen. Of het legaal was weet ik nietquote:
Goed plan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij wel jah
zo ik heb besloten om naar huis te gaan...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Praat me niet van dat kutbedrijf, de helft van de tijd zijn de slagbomen in hillywood weer eens blijvend dicht. Kutsysteem en halfgaar tyfusbedrijf
Nee, ik ook nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef Bengeltje het volgende:
hier in limburg nog nooit last van gehad trouwens.![]()
![]()
Jij komt niet eens verder dan een station.quote:
Naast het stationquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij komt niet eens verder dan een station.![]()
Waar ligt de parkeergarage hier dan he he he he he.
quote:
Heulemoal nie, nouja daar ligt er eentje. Waar liggen de anderen,quote:
In het centrum, dat pleintje naast de hema, daar is er ook een. verder weet ik het nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heulemoal nie, nouja daar ligt er eentje. Waar liggen de anderen,
Naast het station is wel heul makkelijk voor jou he.
Er is helemaal geen pleintje meer bij de hema. Al jaren niet meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het centrum, dat pleintje naast de hema, daar is er ook een. verder weet ik het niet
Kissel nee, woonboulevard lijkt me logisch maar bedoelde eigenlijk Qpark of te wel parkeer garages, geen plaatsen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja bij de woonboulevardrichting Hoensbroek
en dikke kans dat er bij de Kissel ook eentje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |