Berucht kan ik me nog voorstellen, maar bekend?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"Op de foto met Bekende Nederlanders".
Jammer, anders kwam ik misschien toch nog, op de foto met een pinguin is zo gaaf.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
Ik wil niet op de foto. Dank.
Jij ook billekoekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Berucht kan ik me nog voorstellen, maar bekend?![]()
Ehm, omdat het tof is dan?quote:
Ik vind het niet tof als men foto's zonder mijn toestemming op het web plaatsen. En men kan zeggen dat ze het niet doen, maar na gisteren vertrouw ik mensen zeker niet meer op hun woord.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jammer, anders kwam ik misschien toch nog, op de foto met een pinguin is zo gaaf.![]()
Hé niets moet. Toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:59 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het niet tof als men foto's zonder mijn toestemming op het web plaatsen. En men kan zeggen dat ze het niet doen, maar na gisteren vertrouw ik mensen zeker niet meer op hun woord.
Okee, dat mag. Prima dat zoiets van te voren duidelijk is, veel beter dan allemaal halfzacht etterend gezeik achteraf wat helemaal niet nodig geweest was etc (ja, ook meegemaakt).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof als men foto's zonder mijn toestemming op het web plaatsen. En men kan zeggen dat ze het niet doen, maar na gisteren vertrouw ik mensen zeker niet meer op hun woord.
Dat lijkt me logisch, ik ben niets voor niets duikerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, dat mag. Prima dat zoiets van te voren duidelijk is, veel beter dan allemaal halfzacht etterend gezeik achteraf wat helemaal niet nodig geweest was etc (ja, ook meegemaakt).
Maar dan is het ook wel een beetje je eigen verantwoording om weg te duiken als er een camera in de buurt komt heNet als de fotografen je proberen buiten schot te houden zeg maar, beetje 50-50 lijkt me redelijk daarin. OK?
Snap ik,quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hehehe.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Jawel, jij MOET met mij op de foto
Ah, ik voelde jou dus schoppen vannacht. Ook zoiets wel, kwam er ook heel moeilijk uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, als een ramp, liggen woelen enz.![]()
Jij??
laten we het daar maar op houdenquote:
Ik schop niemand.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, ik voelde jou dus schoppen vannacht. Ook zoiets wel, kwam er ook heel moeilijk uit
Vast wel in je slaapquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik schop niemand.
Kwam er heel makkelijk uit, boorgeluiden werken erg stimulerend.
Marciequote:
Aan de overkant, schuin naar rechts.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel in je slaap
Wie is er aan het boren?
Laat dat mooie maar weg.quote:
Voor jou wel jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aan de overkant, schuin naar rechts.zijn in de tuin bezig.
Weet ik veel waarom ze boren, volgens mij maken ze een aanbouw ofzo.
[..]
Laat dat mooie maar weg.![]()
Goedemorgen SpeedyGJ.
quote:
Nog meer mensen die er zo over denken? Dan graag vooraf melden, te laat is te laatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
Ik wil niet op de foto. Dank.
Saddam wil tegenwoordig ook niet op de fotoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog meer mensen die er zo over denken? Dan graag vooraf melden, te laat is te laat
Doen ze jouw tuin ook meteen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aan de overkant, schuin naar rechts.zijn in de tuin bezig.
Weet ik veel waarom ze boren, volgens mij maken ze een aanbouw ofzo.
[..]
Laat dat mooie maar weg.![]()
Goedemorgen SpeedyGJ.
Ja ik, er worden GEEN foto's gemaakt waar ik opsta. Mocht je dat toch willen kan je beter nu een cameraverzekering afsluiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog meer mensen die er zo over denken? Dan graag vooraf melden, te laat is te laat
Die heeft niks te willenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Saddam wil tegenwoordig ook niet op de foto
[';'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou van dat soort dreigementen ben ik niet zo gediend eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja ik, er worden GEEN foto's gemaakt waar ik opsta. Mocht je dat toch willen kan je beter nu een cameraverzekering afsluiten.
Norbi weer zekerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[';'
[ mijn kat ligt op het toetsenbord.
Het op de foto gaan is niet het punt, het zorgen dat je van internet afblijft![]()
Dan is ie iig duidelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou van dat soort dreigementen ben ik niet zo gediend eigenlijk.
Helaas, het is aan de overkant.quote:
uhh fijne vent, je staat bij een van die dierentuinmeets toch echt op de foto en dat weet jezelf ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja ik, er worden GEEN foto's gemaakt waar ik opsta. Mocht je dat toch willen kan je beter nu een cameraverzekering afsluiten.
Dat kan ook normaal, je lijkt static welquote:
Dat zag ik pas achterafquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helaas, het is aan de overkant.![]()
[..]
uhh fijne vent, je staat bij een van die dierentuinmeets toch echt op de foto en dat weet jezelf ook.
Ik leer graag bij hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ook normaal, je lijkt static wel
Jammer johquote:
je maakt me jonger dan ik ben.quote:
Het komt nu pas uit, lang stilgehouden nogquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
je maakt me jonger dan ik ben.![]()
mijn kids trouwens ook.
Wel jammer dat ik dat niet heb meegekregen van dat wiel.Die weg is best dichtbij.
Aan mijn uiterlijk kan je het niet zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het komt nu pas uit, lang stilgehouden nog![]()
Nee, want jij wil toch niet op de fotoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aan mijn uiterlijk kan je het niet zien.![]()
![]()
foto's ontnemen je jeugdigheid.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, want jij wil toch niet op de foto
Niet, foto's fixeren juist je jeugdigheidquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
foto's ontnemen je jeugdigheid.
Zal wel een Kuuk / JD / Fles festijn worden, zoals later uit de foto's zal blijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef Pheno het volgende:
Wie komt er nu eigenlijk morgen. Op een vage pinguinliefhebber na?
Wat, nu?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:23 schreef JDude het volgende:
Bier.
Oh, ik kom dus nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel een Kuuk / JD / Fles festijn worden, zoals later uit de foto's zal blijken
Tuurlijk ga jij ook en pheno. toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik kom dus niet
Ook goed dan
Als ze niet willen niet hoor, ga ik wel wat anders doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk ga jij ook en pheno. toch?
Tuurlijk kom jij welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik kom dus niet
Ook goed dan
Ja, maar op de fotos staan we nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk ga jij ook en pheno. toch?
zeker willen ze dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze niet willen niet hoor, ga ik wel wat anders doen
Dat is wel jammer, ben wel nieuwsgierig hoe iedereen eruit zietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar op de fotos staan we niet
Dat ga ik je echt niet laten zienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is wel jammer, ben wel nieuwsgierig hoe iedereen eruit ziet
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga ik je echt niet laten zien![]()
Overigens geheel in lijn met het Gothic-Darkness-themaweekendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt een bivakmutsenmeet met veel zwarte balkjes op de groepsfoto
Weet nog niet of ik die zelf wel meeneem eigenlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg marc.jij gaat zelf toch ook foto's maken?
Dus je gaat toch meequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:00 schreef Ynske het volgende:
Marc, je hebt geluk, ze hebben me de 18e vrijgepland
Het wordt wel steeds spannender.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt een bivakmutsenmeet met veel zwarte balkjes op de groepsfoto
Godsamme zeg, ouwe teutebelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Thee drinken is niet zo zwaar voor lichaam en geest.
Ah, gelukkig, toch nog gelukt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Anderhalf uurtje ofzo lekker geslapen.
Daar ga ik het niet lang uithouden nee als het te erg isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
er wordt waarschijnlijk wel gerookt in zoeen kroeg hoorHeb je daar geen last van dan?
Mjaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
Als het mooi weer is
we ONTMOETEN ELKAAR onder de blauwe borden op CS en gaan DAARNA naar de Stairway. Of naar een andere tent. Tenzij het stortregent, dan komen we de stationshal niet uit. Als er bier is is het goedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
ik dacht dat jullie niet naar stairway gingen? Ik volg het niet meer geloof ik.
We zien wel, ergens naar waar het niet TE druk isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we ONTMOETEN ELKAAR onder de blauwe borden op CS en gaan DAARNA naar de Stairway. Of naar een andere tent. Tenzij het stortregent, dan komen we de stationshal niet uit. Als er bier is is het goed
Slapen is goed voor me. Dus het gaat goed eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe is het op het moment met je kuukske?
Ahhuh.quote:
Datquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
We zien wel, ergens naar waar het niet TE druk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |