Ik ook, alleen MaPG zat er tot vervelens toe achteraanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Dat doe ik altijd vlak voordat ik wegga... en dat betekent zo'n beetje als ik ga slapen...![]()
Bengelaartjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
Verdorie, wie was er zo snel, ik wou nog wat in het vorige topic posten.
Nu was ik te laat en had ik geen rechten meer.
OAquote:
Ik mis 3 kwart van de OP!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mis nog een letter in de TT
nou...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef sararaats het volgende:
mag ik ook in de OP?
voortaan kom ik hier leuteren, ben zowat koffie- shop- en leutverslaafd
quote:Hobbies/interesses: Anick, bruidskledij, SpongeBob Squarepants, Piano's, droomverklaring
quote:
Ja, dat komt door OA, die minimalistquote:
..mmmmmmmmmmmmm. Nou ok, ik vind het goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef sararaats het volgende:
mag ik ook in de OP?
voortaan kom ik hier leuteren, ben zowat koffie- shop- en leutverslaafd
Minder = meer!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat komt door OA, die minimalist![]()
Welke dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mis nog een letter in de TT
Het budget is op denk ikquote:
Wel in #388quote:
hquote:
Waar zou die dan moeten staan?quote:
Dat zeg je wel zo makkelijk, maar het voelt alsof ik een been misquote:
WOzquote:
Uhrlaubskaffee? Dat is vakantiekoffie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef Aarti het volgende:
wat betekent het nouhou!?
Waarom vraag je niet of je collega's doodgaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
Echt, mag ik gewoonweg dood of zo?
Dat ge-eikel hier op het werk.
Bedoelde u: Urlaubquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uhrlaubskaffee? Dat is vakantiekoffie.
Wil je een duitsche les bij je sla?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
Echt, mag ik gewoonweg dood of zo?
Dat ge-eikel hier op het werk.
Omdat ze me niet laten gaan opeens. Gore flikkers.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet of je collega's doodgaan?
Das toch eenvoudiger...![]()
Oké, das niet helemaal waar...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uhr = horloge
laub betekent niets....![]()
quote:Laub [das ~] (Blätter)
gebladerte [het ~]
zelfs voor pubers is het niet leukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef sararaats het volgende:
wat is er mis met SpongeBob Squarepants?
ik voel me nog een puber hoor
Maar Urlaub welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uhr = horloge
laub betekent niets....![]()
Na U?quote:
voor mensen die ouder zijn dan puber welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
zelfs voor pubers is het niet leuk
Wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze me niet laten gaan opeens. Gore flikkers.
Leuk dit allemaal, ik ben zo pissed als wat.
Gewoon boos weglopen en lekker naar huis gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oké, Uhrlaubskaffee dan...quote:
Een studieschuld die opeens niet opgezegd wordt (wat me mondeling wel gezegd is) houd me redelijk tegen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Wat? [afbeelding]
Je hebt toch een opzegtermijn (die je in acht hebt genomen, neem ik aan) en als jij aangeeft weg te willen, houdt niemand je tegen!![]()
Nee... dat ga je toch niet menenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor mensen die ouder zijn dan puber wel
Spongebob FTW.
Ik heb de DVD van spongebob in de oertijd
Alles op papier vastleggen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een studieschuld die opeens niet opgezegd wordt (wat me mondeling wel gezegd is) houd me redelijk tegen.
niet zo bijdehant, he, wijsneusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Normaal nooit gehoeven hier.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef OA het volgende:
[..]
Alles op papier vastleggen!![]()
Toch blijft het een klerestreek... Enerzijds heb je hun woord, anderzijds kan jij niets bewijzen...![]()
quote:
wat een rotstreekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef Pheno het volgende:
GVD, ik ben echt heel pissed, ik laat hier alles netjes achter, en dan gaan ze zo doen. Nou als ik moet blijven dan ga ik het ook kut spelen. Lekker onhandelbaar worden ftw!
Mja, al schiet je daar ook niets mee op...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef Pheno het volgende:
GVD, ik ben echt heel pissed, ik laat hier alles netjes achter, en dan gaan ze zo doen. Nou als ik moet blijven dan ga ik het ook kut spelen. Lekker onhandelbaar worden ftw!
Opeens is onderhandelen niet meer mogelijk. Nou fijn. Ik kan wel janken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat een rotstreekIs degene die het mondeling had toegezegd nu van mening veranderd? of wordt het ontkend?
Kan je er nog over onderhandelen met ze?
Anders zou ik het idd ook klote gaan spelen met ze, niks meer netjes achterlaten. gezien hun gedrag naar jou verdienen ze dat ook niet.
Ah, chantage. Er is een topic over verborgen slavernij in het moderne westerse arbeidslandschap.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een studieschuld die opeens niet opgezegd wordt (wat me mondeling wel gezegd is) houd me redelijk tegen.
Doe maar geen duitse les van mij want ik zet voor elk duits woord dat ik ken 'der'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Doe mij ook maar een duitsche les dan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens is onderhandelen niet meer mogelijk. Nou fijn. Ik kan wel janken.
Is er ook een topic hoe je je eigen bom kan maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, chantage. Er is een topic over verborgen slavernij in het moderne westerse arbeidslandschap.
Hebben ze niet gezegd waarom dat niet kan dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens is onderhandelen niet meer mogelijk. Nou fijn. Ik kan wel janken.
precies. Je kan 1 x zeggen dat je het heel onredelijk vind, en als ze daardoor niet van gedachten veranderen dan is het gewoon oorlog.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef Pheno het volgende:
Mja, regels zijn regels. Opeens wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:16 schreef covie het volgende:
[..]
Hebben ze niet gezegd waarom dat niet kan dan?
Ik vind eht maar vreemd van ze... vooral, je wilt toch geen personeel verplichten te blijven dat zelf weg wil. Dan kan je wachten op problemen.
In DIG kunnen ze je wel helpen met een paar gniepige software bommetjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er ook een topic hoe je je eigen bom kan maken?
Mondeling telt toch even goed?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, sinds wanneer? Ik heb het niet opgenomen of zo? Als de ander glashard ontkent kun je hoog of laag jumpen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mondeling telt toch even goed?
Ja maar goed, bewijs het maar eens dat ze het gezegd hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mondeling telt toch even goed?
even een stevig praatje houden met degene die het mondeling had toegezegd iddquote:
Wat mijn baas is, dit gaat echt leuk worden....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
even een stevig praatje houden met degene die het mondeling had toegezegd idd
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat mijn baas is, dit gaat echt leuk worden....
gaat het om een groot bedrag? Misschien even naar een jurist oid bellen? bureau rechtshulp? dit soort dingen komen vast vaker voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat mijn baas is, dit gaat echt leuk worden....
Sinds altijd, maar idd als het een op een is, heb je een zware dobber om dat te bewijzen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, sinds wanneer? Ik heb het niet opgenomen of zo? Als de ander glashard ontkent kun je hoog of laag jumpen.
ja, als het om een tientje ging had ik mijn kont er mee afgeveegd en ze het gegevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
gaat het om een groot bedrag? Misschien even naar een jurist oid bellen? bureau rechtshulp? dit soort dingen komen vast vaker voor.
Hoelang willen ze dat je blijft dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:47 schreef Pheno het volgende:
Ik word misselijk en krijg hoofdpijn. Ik ga me een jaar ziek melden of zo
Goed plan, anders ga je misschien van kwaadheid nog domme dingen doen. Je kan je beter een week ziek melden en daarna het bedrijf ten gronde richten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:47 schreef Pheno het volgende:
ziekmelden is altijd een optie, maar dan krijg je wel weer vragen bij je nieuwe werkgever.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:47 schreef Pheno het volgende:
Als je ziek bent ben je ziek.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ziekmelden is altijd een optie, maar dan krijg je wel weer vragen bij je nieuwe werkgever.
Toch?
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je ziek bent ben je ziek.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef covie het volgende:
Ik ga eens even roken.
Ja en je nieuwe werkgever zal daar niets over vragen dat je een jaar hebt thuis gezeten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je ziek bent ben je ziek.
Is dat nog legaal dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef covie het volgende:
Ik ga eens even roken.
?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ziekmelden is altijd een optie, maar dan krijg je wel weer vragen bij je nieuwe werkgever.
Toch?
Dat is als je een jaar helemaal nergens gewerkt hebt, dus als je geen contract hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en je nieuwe werkgever zal daar niets over vragen dat je een jaar hebt thuis gezeten.![]()
Wie heeft het over een jaar? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en je nieuwe werkgever zal daar niets over vragen dat je een jaar hebt thuis gezeten.![]()
Bij ons wel! Dus ik ga nu echtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat nog legaal dan?![]()
Pheno zegt ik ga me een jaar ziekmeldenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie heeft het over een jaar? Heb ik iets gemist?![]()
En bij een referentie? Zijn huidige werkgever zal dan heus wel kenbaar maken dat hij een jaar heeft ziekgevierd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:05 schreef covie het volgende:
[..]
?
Ik zou niet weten waarom?
Je staat gewoon onder contract van het bedrijf waar je werk.
Dus als je een jaar ziek bent geweest staat erover een jaar heus niet dit in je cv
jan 2004 - feb 2005 Fok! b.v.
mrt 2005- juni 2007 KSC
juni 2007 - juni 2008 ziektewet
juni 2008 - heden KSC
Bijvoorbeeld hoor![]()
Dan staat er toch gewoon mrt 2005 - heden KSC
Oh op die fiets.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:08 schreef covie het volgende:
[..]
Pheno zegt ik ga me een jaar ziekmelden
Blijkbaar vind deze meneer het prettig dat er alleen boze gefrustreerde misbruikte slaven bij hem werken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En bij een referentie? Zijn huidige werkgever zal dan heus wel kenbaar maken dat hij een jaar heeft ziekgevierd.
Maar goed, wie zegt dat dit gaat gebeuren.Zijn werkgever moet zich gewoon aan zijn woord houden.
Ik ben alweer terugquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
Ben je al roken?
Ja dan zal dat vast ter sprake komen, maar ja, dan kan je het uitleggen, maar daarvoor moet je geen slapende honden wakker maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En bij een referentie? Zijn huidige werkgever zal dan heus wel kenbaar maken dat hij een jaar heeft ziekgevierd.
Maar goed, wie zegt dat dit gaat gebeuren.Zijn werkgever moet zich gewoon aan zijn woord houden.
Tof.quote:
Of naar vers broodquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:25 schreef covie het volgende:
HEY!
Even nog over die rookvrije cafe's he, ze zijn toch in engeland aan het testen.
Daar willen ze nu last dat het naar bier en oud zweet ruikt, en nu willen ze het laten ruiken naar leer, en naar vers gemaaid gras.
Waarom laten ze het niet ruiken naar vers gezette koffie!!!!![]()
quote:
telepathie!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:26 schreef covie het volgende:
Ik kan herinner me namelijk dat er bijv. bakkers zijn die expres overdag een soort geurmachine neerzetten waardoor het in en om de bakkerij altijd ruikt naar versgebakken brood.
Hij vind het vast goed. Ik ben een hele aardige jongen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:32 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
ok... misschien
Eerst even overleggen met mijn vriend![]()
Of gewoon een chemisch goedje waardoor je nog meer zin krijgt in drank en dus meer gaat kopen zodat de ondernemers hun inkomstenverlies nog een beetje goedmakenquote:
Je houdt wel van sex, gitaren en in bed of in de zon liggen....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij vind het vast goed. Ik ben een hele aardige jongen.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of gewoon een chemisch goedje waardoor je nog meer zin krijgt in drank en dus meer gaat kopen zodat de ondernemers hun inkomstenverlies nog een beetje goedmaken
Ik ga er zo even patent op zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:45 schreef MPG het volgende:
Wat? De geur van vers brood en een verse koffie in een café? Graag!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:48 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ga er zo even patent op zetten.
geur dingen die de geur van koffie verspreiden alleen hoor.
Dat noem ik dan covie's
je brabbelt maar een raar taaltjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:48 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ga er zo even patent op zetten.
geur dingen die de geur van koffie verspreiden alleen hoor.
Dat noem ik dan covie's
Leuk winkeltje heb jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je brabbelt maar een raar taaltje
http://covies-memories.blogspot.com/
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je brabbelt maar een raar taaltje
http://covies-memories.blogspot.com/
Ik wist niet dat je zo erg met baby's bezig was zeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat zou wat zijn zeg![]()
vooral met de geschiedenis bij mij thuis
De 5e!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:02 schreef OA het volgende:
http://www.google.nl/search?q=eer-ik&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-32,GGGL:nl
2e link M....![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef covie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo erg met baby's bezig was zeg!
Wel handig weet ik gelijk bij wie ik moet zijn als ik ga trouwen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:02 schreef OA het volgende:
http://www.google.nl/search?q=eer-ik&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-32,GGGL:nl
2e link M....![]()
Alleen als ik die zin zo lees dan is het meer een relatie vanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die wilde wel graag een kind en jij niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn ex zal zich nu toch wel achter de oren krabben
Wie wil er hier een kindquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:12 schreef covie het volgende:
[..]
Die wilde wel graag een kind en jij niet?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef Pheno het volgende:
De beruchte zak met geld wordt op mijn buro gesmeten: "wat wil je hebben om te blijven?".
Kut.
Een echte pinguin houdt de poot stijfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ben omkoopbaar, of iig ik ben aan het twijfelen te krijgen door het slijk der aarde. Verdomme, ben ik toch nog mens ipv pinguin?
Ik houd liever wat anders stijfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Een echte pinguin houdt de poot stijf
Ik vind het ergens wel grappigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ben omkoopbaar, of iig ik ben aan het twijfelen te krijgen door het slijk der aarde. Verdomme, ben ik toch nog mens ipv pinguin?
quote:
Oops, was deze iets te recht door zee?quote:
Jij hebt er al tweequote:
Tenzij je een stijve nek bedoelde....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oops, was deze iets te recht door zee?
niet voor mij..kan veel erger....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oops, was deze iets te recht door zee?
Die ben ik meestal liever kwijt dan rijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef covie het volgende:
[..]
Tenzij je een stijve nek bedoelde....
Tja. Ze komen qua bedrag dan wel flink hoger uit. Als ik puur op geld zou gaan dan zou ik gek zijn er niet op in te gaan. Van zo'n bedrag dacht ik vroeger dat alleen directeuren dat verdienden. Ik ga er eens een nachtje over slapen. Geld maakt niet gelukkig, maar is wel verdomd handig. En het team waar ik zit is wel leuk. Wat heb ik mezelf aangedaan toen ik besloot te melden op te stappen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:20 schreef covie het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel grappig![]()
Nog meer geld verdienen voor het fokken![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Daarom...en een derde "perfecte/ideale"kind lijkt me moeilijk te creeeren....![]()
![]()
Moet je mijn ouders vragenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Daarom...en een derde "perfecte/ideale"kind lijkt me moeilijk te creeeren....![]()
![]()
Ik ben bang van niet. Al schijnt het te kunnen duiden op prostaatkanker als ie stijf blijftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef covie het volgende:
[..]
Tenzij je een stijve nek bedoelde....
bewijs wil ik....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef covie het volgende:
[..]
Moet je mijn ouders vragenIk ben ook het 3e kind, en ideaal en perfect!
![]()
Ronald heet zequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:41 schreef Frutsel het volgende:
have fun JortK met je meeting![]()
hoe heet ze?
En is ze knapquote:
Ik moest even lachen. Dank daarvoor, ik had het nodigquote:
oh...quote:
mja...2 van de 4...sorry niet echt ideaal dus..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:32 schreef covie het volgende:
[..]
oh...![]()
[afbeelding]
Even denken hoor wat voor eisen stellen ze ook alweer bij een ideaal kind.
- Je moet trouwen met een man met veel geld
- Maak je opleiding af![]()
- Geen sex voor het huwelijk
- Luister altijd naar je ouders.![]()
Meer kan ik niet verzinnen
shitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...2 van de 4...sorry niet echt ideaal dus..![]()
Maar wel de belangrijkste 2quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...2 van de 4...sorry niet echt ideaal dus..![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef covie het volgende:
[..]
Dan ligt het er aan waar...![]()
Om voor de mannen te spreken
Ik kan nog rijk wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef covie het volgende:
[..]
en ik ben nog niet getrouwd... dus ik kan nog op zoek gaan naar een rijke man.
ach ja..als je maar lief en knap en rijk en goed opgevoed en je rijke ouders hebt en een vette baan hebt en een groot huis en een mooie auto...dan ben je wel ideaal genoeg voor mij....quote:
Damn ik heb geen zin meer om er over te pratenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef covie het volgende:
[..]
Dan ligt het er aan waar...![]()
Om voor de mannen te spreken
was het zo erg dan????quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Damn ik heb geen zin meer om er over te praten
Nou misschien red ik het allemaal voor mijn 25e nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja..als je maar lief en knap en rijk en goed opgevoed en je rijke ouders hebt en een vette baan hebt en een groot huis en een mooie auto...dan ben je wel ideaal genoeg voor mij....![]()
![]()
![]()
nu maak je me wel erg nieuwsgierig....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja.. betekend weer dat ik moet stressen de aankomende 3 weken
je hebt nog 3 jaar de tijd....moet lukken....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:38 schreef covie het volgende:
[..]
Nou misschien red ik het allemaal voor mijn 25e nog![]()
Trouw met een rijke man, dan ben je in een klap een stuk dichterbijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:38 schreef covie het volgende:
[..]
Nou misschien red ik het allemaal voor mijn 25e nog![]()
Ach maakt allemaal niet uit... krijg er voor betaaldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu maak je me wel erg nieuwsgierig....![]()
ja..maar rijk betekend niet meteen lief en aardig...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Trouw met een rijke man, dan ben je in een klap een stuk dichterbij![]()
Werkse...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach maakt allemaal niet uit... krijg er voor betaald
* JortK is nu weer aan het werk
betaaldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach maakt allemaal niet uit... krijg er voor betaald
* JortK is nu weer aan het werk
Vertel.quote:
Das ook weer zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..maar rijk betekend niet meteen lief en aardig......dan maar niet rijk maar wel lief...
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja. Ze komen qua bedrag dan wel flink hoger uit. Als ik puur op geld zou gaan dan zou ik gek zijn er niet op in te gaan. Van zo'n bedrag dacht ik vroeger dat alleen directeuren dat verdienden. Ik ga er eens een nachtje over slapen. Geld maakt niet gelukkig, maar is wel verdomd handig. En het team waar ik zit is wel leuk. Wat heb ik mezelf aangedaan toen ik besloot te melden op te stappen?
Het management is het grote probleem, zoals ik vanmiddag ook weer gemerkt heb.
Wat een klotesituatie Ph.quote:Welkom in het leven van een krankzinnige pinguin, die volgens carpe diem leeft en totaal niet nadenkt over gevolgen van te nemen stappen.
Ik ga wijsheid zoeken in een online spel vanavond. Hack en slash en dan toch nadenken
Of pokemon spelen
mja...die zijn zoooo zeldzaam....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
betaald![]()
?
huuuuuuuuuu
[..]
Vertel.
[..]
Das ook weer zo.
Correctie. trouw met een lieve, aardige en rijke vent
Ik moet inderdaad eerst nog rijk wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...die zijn zoooo zeldzaam....![]()
Ik ben al bezet, sorry.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...die zijn zoooo zeldzaam....![]()
Jouw vrouw post toch ook nieuws?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al bezet, sorry.
En nee, dat mag je aan mijn vrouw vragen, die hangt ook op fok rond
Gelukt?quote:
Doe voorzichtigquote:
ben ook al bezet....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al bezet, sorry.
En nee, dat mag je aan mijn vrouw vragen, die hangt ook op fok rond
Jazekerquote:
quote:
Goed...quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Goed...
Mevrouw "ik ben de assistente van de boekhouder en kan het goed met de baas vinden dus ik bepaal zelf in welk tempo ik werk en óf ik überhaupt werk" gaat vrijdag op vakantie.
Omdat zij bijna nooit haar werk optijd af heeft, heb ik het nu dus heel druk, terwijl ik dat niet kan gebruiken....![]()
Een van haar taken is om alle binnengekomen facturen te registreren en die dan aan de juiste personen te geven, voorzien van een intern factuurnummer.
Elke maand is het weer hetzelfde liedje. Mevrouw doet de hele maand geen reet en dan ineens werkt ze over (wany, o,o,o, wat heeft ze het zwaar...) en heeft iedereen een ongehoorde stapel te verwerken facturen liggen....
![]()
Morgenmiddag moet alles gecontroleerd zijn... Niet alleen inkoop... nee, ook verkoop....![]()
Of ik trouwen een rijke vent die veel weg is. En dan doe ik er een lieve minnaar bijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..maar rijk betekend niet meteen lief en aardig......dan maar niet rijk maar wel lief...
![]()
Netjes. Niet bang dat het wat donker wordt met al dat bruin?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazeker
Bruine verf voor op den muren, bruin houtkleurige vynil voor op de booiem van me kamer, vullisbakkie, en een bed haal ik bij de ikea.
Ja, dat bed is nu leverbaar
En ik heb effe nieuwe slippers metgenomen.
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazeker
Bruine verf voor op den muren, bruin houtkleurige vynil voor op de booiem van me kamer, vullisbakkie, en een bed haal ik bij de ikea.
Ja, dat bed is nu leverbaar
En ik heb effe nieuwe slippers metgenomen.
Rapportage tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Goed...
Mevrouw "ik ben de assistente van de boekhouder en kan het goed met de baas vinden dus ik bepaal zelf in welk tempo ik werk en óf ik überhaupt werk" gaat vrijdag op vakantie.
Omdat zij bijna nooit haar werk optijd af heeft, heb ik het nu dus heel druk, terwijl ik dat niet kan gebruiken....![]()
Een van haar taken is om alle binnengekomen facturen te registreren en die dan aan de juiste personen te geven, voorzien van een intern factuurnummer.
Elke maand is het weer hetzelfde liedje. Mevrouw doet de hele maand geen reet en dan ineens werkt ze over (wany, o,o,o, wat heeft ze het zwaar...) en heeft iedereen een ongehoorde stapel te verwerken facturen liggen....
![]()
Morgenmiddag moet alles gecontroleerd zijn... Niet alleen inkoop... nee, ook verkoop....![]()
Collega kan je zoiets niet noemen...quote:
Dat poogde ik daar ook op een nette wijze neer te zettenquote:
Bij wie?quote:
Ehm... De baas? Ownee wacht, daar kruipt ze al af en toe onder het bureauquote:
nee, ik doe een muur, de langste, bruin.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes. Niet bang dat het wat donker wordt met al dat bruin?
Checkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik doe een muur, de langste, bruin.
De rest wit.
Verder is de vloer bruin, maar heb ik 3 witte muren, een wit plafond, en een wit bed.
Zal wel meevallen denk ik
wat huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
sgoedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef covie het volgende:
Wat een toestand bij iedereen op het werk zeg!![]()
Maar ik ga nu naar huis..![]()
latur koffiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef covie het volgende:
Wat een toestand bij iedereen op het werk zeg!![]()
Maar ik ga nu naar huis..![]()
Jij had et over slippertsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?
Ik denk het wel, al gha ik op tijd aan mijn schoonheidsslaapje beginnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
Ja, ff opruimen en dan huischwaardsch!![]()
Ben je er vanavond nog M?
Ik ben er ws pas weer rond 22 uur....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het wel, al gha ik op tijd aan mijn schoonheidsslaapje beginnen.
Morgen vroeg dag![]()
Dank u wel zeer hartelijk Heer OAquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben er ws pas weer rond 22 uur....
Mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik je bij deze een zeer aangename vakantie!![afbeelding] [afbeelding]
Grüss Gottquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef OA het volgende:
Und jetzt... gehe ich nach Hause!! [afbeelding]
Auf wienerschnitzel M![]()
En tot later anderen [afbeelding]
Ah, ja, dass sagt man in Österreich!quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, ja, dass sagt man in Österreich!![]()
Nu echt weg! [afbeelding]
Whehe. Oostenrijkert?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zei een oud collega ook altijd van mij
mazzol OAquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, ja, dass sagt man in Österreich!![]()
Nu echt weg! [afbeelding]
oh, okquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij had et over slipperts
That reminds me dat ik die dingen die nu nog aan mijn poten zitten wel effe in mn reistas mot douwen![]()
Zuid-Duitser dan toch.quote:
Picsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ok
Ik heb te puike slipperts gekocht
Doe ze effe aan je tas, of ram ze morgen ochtend effe aan je poten
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Pics
Ik douw ze in mn tas, nemen minder plaats in dan schoenen. Anders moet ik die in mn tas rammen![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja toch
Ben er weer content mee.
Moet ze alleen wel effe inlopen met m'n platpoten
Ligt eraan, hoe groot ze zijnquote:
Jort, is die OP van sneakerz bij jou wel fatsoenlijk zichtbaar, zonder fouten/strepen erin?quote:
Kroschquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:44 schreef crossover het volgende:
'morge.
Damn, paar kroegmaten van me hebben een ongeluk gehad: http://www.nieuwsweert.nl/main.html1 van de drie is er ernstig aan toe
![]()
jeetje wat erg cross...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:44 schreef crossover het volgende:
'morge.
Damn, paar kroegmaten van me hebben een ongeluk gehad: http://www.nieuwsweert.nl/main.html1 van de drie is er ernstig aan toe
![]()
jij ook al....????quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2 auto ongelukken in 3 dagen tijd waarbij ik de inzittende ken![]()
mja...zelfs mensen die knnen rijden kunnen een ongeluk krijgen....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De andere: http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=85381
mensen die niet kunnen rijden..![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...zelfs mensen die knnen rijden kunnen een ongeluk krijgen....![]()
Reteketet!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:37 schreef sararaats het volgende:
dit topic heeft nogal vaart zeg
heb geen zin om alles bij te lezen
OORLOG IN M'N MAAG
nog steeds
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:55 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK is nog steeds op zijn werk
Nee, die zijn afgelopen. Morgenvroeg om even voor 5 uur vertrekken we op vakantiequote:
Dan istie duidelijk te kort geweestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Net gehad
En ik ben nog steeds op mijn werk
Idd, ik zit nu te wachten op een telefoontje dat ik weg mag... ze zijn in Amsterdam een server aan het vervangenquote:
Coolquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die zijn afgelopen. Morgenvroeg om even voor 5 uur vertrekken we op vakantie.
Als we terug zijn gaan we meteen door naar Lowlands![]()
Dankjequote:
Geen idee. Net ff een bakkie gedaan, straks nog een keer, denk tussen 10 en 11 ofzo.quote:
Veel plezier alvast danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Geen idee. Net ff een bakkie gedaan, straks nog een keer, denk tussen 10 en 11 ofzo.
Fijne vakantie MPG.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Geen idee. Net ff een bakkie gedaan, straks nog een keer, denk tussen 10 en 11 ofzo.
quote:
Dank jullie welquote:
Ah, m'n internet doet het weer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Dankjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, m'n internet doet het weer.
Geloof ik.
Ik wens je ook alvast veel plezier op vakantie, het kan namelijk zijn dat ik hier niet meer ben voordat je 'm peert.
Harryquote:
Maarten!quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:51 schreef StarGazer het volgende:
Pfff ik ben ook weer eens online na 1,5 week ofzo
Alles goed hier?
quote:
Ja hoor. Morgen op vakantiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:51 schreef StarGazer het volgende:
Pfff ik ben ook weer eens online na 1,5 week ofzo
Alles goed hier?
Whehequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Yup.
Morgen weer betaald fokken Opslag
Mazzelpik. Ik moet morgen gewoon arbeidenquote:
Minders. Al vakantie gehad, of mag je nog?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mazzelpik. Ik moet morgen gewoon arbeiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |