Ik ook, alleen MaPG zat er tot vervelens toe achteraanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Dat doe ik altijd vlak voordat ik wegga... en dat betekent zo'n beetje als ik ga slapen...![]()
Bengelaartjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
Verdorie, wie was er zo snel, ik wou nog wat in het vorige topic posten.
Nu was ik te laat en had ik geen rechten meer.
OAquote:
Ik mis 3 kwart van de OP!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mis nog een letter in de TT
nou...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef sararaats het volgende:
mag ik ook in de OP?
voortaan kom ik hier leuteren, ben zowat koffie- shop- en leutverslaafd
quote:Hobbies/interesses: Anick, bruidskledij, SpongeBob Squarepants, Piano's, droomverklaring
quote:
Ja, dat komt door OA, die minimalistquote:
..mmmmmmmmmmmmm. Nou ok, ik vind het goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef sararaats het volgende:
mag ik ook in de OP?
voortaan kom ik hier leuteren, ben zowat koffie- shop- en leutverslaafd
Minder = meer!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat komt door OA, die minimalist![]()
Welke dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mis nog een letter in de TT
Het budget is op denk ikquote:
Wel in #388quote:
hquote:
Waar zou die dan moeten staan?quote:
Dat zeg je wel zo makkelijk, maar het voelt alsof ik een been misquote:
WOzquote:
Uhrlaubskaffee? Dat is vakantiekoffie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef Aarti het volgende:
wat betekent het nouhou!?
Waarom vraag je niet of je collega's doodgaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
Echt, mag ik gewoonweg dood of zo?
Dat ge-eikel hier op het werk.
Bedoelde u: Urlaubquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uhrlaubskaffee? Dat is vakantiekoffie.
Wil je een duitsche les bij je sla?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
Echt, mag ik gewoonweg dood of zo?
Dat ge-eikel hier op het werk.
Omdat ze me niet laten gaan opeens. Gore flikkers.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet of je collega's doodgaan?
Das toch eenvoudiger...![]()
Oké, das niet helemaal waar...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uhr = horloge
laub betekent niets....![]()
quote:Laub [das ~] (Blätter)
gebladerte [het ~]
zelfs voor pubers is het niet leukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef sararaats het volgende:
wat is er mis met SpongeBob Squarepants?
ik voel me nog een puber hoor
Maar Urlaub welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uhr = horloge
laub betekent niets....![]()
Na U?quote:
voor mensen die ouder zijn dan puber welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
zelfs voor pubers is het niet leuk
Wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze me niet laten gaan opeens. Gore flikkers.
Leuk dit allemaal, ik ben zo pissed als wat.
Gewoon boos weglopen en lekker naar huis gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oké, Uhrlaubskaffee dan...quote:
Een studieschuld die opeens niet opgezegd wordt (wat me mondeling wel gezegd is) houd me redelijk tegen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Wat? [afbeelding]
Je hebt toch een opzegtermijn (die je in acht hebt genomen, neem ik aan) en als jij aangeeft weg te willen, houdt niemand je tegen!![]()
Nee... dat ga je toch niet menenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor mensen die ouder zijn dan puber wel
Spongebob FTW.
Ik heb de DVD van spongebob in de oertijd
Alles op papier vastleggen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een studieschuld die opeens niet opgezegd wordt (wat me mondeling wel gezegd is) houd me redelijk tegen.
niet zo bijdehant, he, wijsneusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Normaal nooit gehoeven hier.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef OA het volgende:
[..]
Alles op papier vastleggen!![]()
Toch blijft het een klerestreek... Enerzijds heb je hun woord, anderzijds kan jij niets bewijzen...![]()
quote:
wat een rotstreekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef Pheno het volgende:
GVD, ik ben echt heel pissed, ik laat hier alles netjes achter, en dan gaan ze zo doen. Nou als ik moet blijven dan ga ik het ook kut spelen. Lekker onhandelbaar worden ftw!
Mja, al schiet je daar ook niets mee op...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef Pheno het volgende:
GVD, ik ben echt heel pissed, ik laat hier alles netjes achter, en dan gaan ze zo doen. Nou als ik moet blijven dan ga ik het ook kut spelen. Lekker onhandelbaar worden ftw!
Opeens is onderhandelen niet meer mogelijk. Nou fijn. Ik kan wel janken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat een rotstreekIs degene die het mondeling had toegezegd nu van mening veranderd? of wordt het ontkend?
Kan je er nog over onderhandelen met ze?
Anders zou ik het idd ook klote gaan spelen met ze, niks meer netjes achterlaten. gezien hun gedrag naar jou verdienen ze dat ook niet.
Ah, chantage. Er is een topic over verborgen slavernij in het moderne westerse arbeidslandschap.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een studieschuld die opeens niet opgezegd wordt (wat me mondeling wel gezegd is) houd me redelijk tegen.
Doe maar geen duitse les van mij want ik zet voor elk duits woord dat ik ken 'der'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Doe mij ook maar een duitsche les dan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens is onderhandelen niet meer mogelijk. Nou fijn. Ik kan wel janken.
Is er ook een topic hoe je je eigen bom kan maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, chantage. Er is een topic over verborgen slavernij in het moderne westerse arbeidslandschap.
Hebben ze niet gezegd waarom dat niet kan dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens is onderhandelen niet meer mogelijk. Nou fijn. Ik kan wel janken.
precies. Je kan 1 x zeggen dat je het heel onredelijk vind, en als ze daardoor niet van gedachten veranderen dan is het gewoon oorlog.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef Pheno het volgende:
Mja, regels zijn regels. Opeens wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:16 schreef covie het volgende:
[..]
Hebben ze niet gezegd waarom dat niet kan dan?
Ik vind eht maar vreemd van ze... vooral, je wilt toch geen personeel verplichten te blijven dat zelf weg wil. Dan kan je wachten op problemen.
In DIG kunnen ze je wel helpen met een paar gniepige software bommetjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er ook een topic hoe je je eigen bom kan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |