Tja. Ze komen qua bedrag dan wel flink hoger uit. Als ik puur op geld zou gaan dan zou ik gek zijn er niet op in te gaan. Van zo'n bedrag dacht ik vroeger dat alleen directeuren dat verdienden. Ik ga er eens een nachtje over slapen. Geld maakt niet gelukkig, maar is wel verdomd handig. En het team waar ik zit is wel leuk. Wat heb ik mezelf aangedaan toen ik besloot te melden op te stappen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:20 schreef covie het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel grappig![]()
Nog meer geld verdienen voor het fokken![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Daarom...en een derde "perfecte/ideale"kind lijkt me moeilijk te creeeren....![]()
![]()
Moet je mijn ouders vragenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Daarom...en een derde "perfecte/ideale"kind lijkt me moeilijk te creeeren....![]()
![]()
Ik ben bang van niet. Al schijnt het te kunnen duiden op prostaatkanker als ie stijf blijftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef covie het volgende:
[..]
Tenzij je een stijve nek bedoelde....
bewijs wil ik....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef covie het volgende:
[..]
Moet je mijn ouders vragenIk ben ook het 3e kind, en ideaal en perfect!
![]()
Ronald heet zequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:41 schreef Frutsel het volgende:
have fun JortK met je meeting![]()
hoe heet ze?
En is ze knapquote:
Ik moest even lachen. Dank daarvoor, ik had het nodigquote:
oh...quote:
mja...2 van de 4...sorry niet echt ideaal dus..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:32 schreef covie het volgende:
[..]
oh...![]()
[afbeelding]
Even denken hoor wat voor eisen stellen ze ook alweer bij een ideaal kind.
- Je moet trouwen met een man met veel geld
- Maak je opleiding af![]()
- Geen sex voor het huwelijk
- Luister altijd naar je ouders.![]()
Meer kan ik niet verzinnen
shitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...2 van de 4...sorry niet echt ideaal dus..![]()
Maar wel de belangrijkste 2quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...2 van de 4...sorry niet echt ideaal dus..![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef covie het volgende:
[..]
Dan ligt het er aan waar...![]()
Om voor de mannen te spreken
Ik kan nog rijk wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef covie het volgende:
[..]
en ik ben nog niet getrouwd... dus ik kan nog op zoek gaan naar een rijke man.
ach ja..als je maar lief en knap en rijk en goed opgevoed en je rijke ouders hebt en een vette baan hebt en een groot huis en een mooie auto...dan ben je wel ideaal genoeg voor mij....quote:
Damn ik heb geen zin meer om er over te pratenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef covie het volgende:
[..]
Dan ligt het er aan waar...![]()
Om voor de mannen te spreken
was het zo erg dan????quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Damn ik heb geen zin meer om er over te praten
Nou misschien red ik het allemaal voor mijn 25e nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja..als je maar lief en knap en rijk en goed opgevoed en je rijke ouders hebt en een vette baan hebt en een groot huis en een mooie auto...dan ben je wel ideaal genoeg voor mij....![]()
![]()
![]()
nu maak je me wel erg nieuwsgierig....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja.. betekend weer dat ik moet stressen de aankomende 3 weken
je hebt nog 3 jaar de tijd....moet lukken....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:38 schreef covie het volgende:
[..]
Nou misschien red ik het allemaal voor mijn 25e nog![]()
Trouw met een rijke man, dan ben je in een klap een stuk dichterbijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:38 schreef covie het volgende:
[..]
Nou misschien red ik het allemaal voor mijn 25e nog![]()
Ach maakt allemaal niet uit... krijg er voor betaaldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu maak je me wel erg nieuwsgierig....![]()
ja..maar rijk betekend niet meteen lief en aardig...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Trouw met een rijke man, dan ben je in een klap een stuk dichterbij![]()
Werkse...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach maakt allemaal niet uit... krijg er voor betaald
* JortK is nu weer aan het werk
betaaldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach maakt allemaal niet uit... krijg er voor betaald
* JortK is nu weer aan het werk
Vertel.quote:
Das ook weer zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..maar rijk betekend niet meteen lief en aardig......dan maar niet rijk maar wel lief...
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja. Ze komen qua bedrag dan wel flink hoger uit. Als ik puur op geld zou gaan dan zou ik gek zijn er niet op in te gaan. Van zo'n bedrag dacht ik vroeger dat alleen directeuren dat verdienden. Ik ga er eens een nachtje over slapen. Geld maakt niet gelukkig, maar is wel verdomd handig. En het team waar ik zit is wel leuk. Wat heb ik mezelf aangedaan toen ik besloot te melden op te stappen?
Het management is het grote probleem, zoals ik vanmiddag ook weer gemerkt heb.
Wat een klotesituatie Ph.quote:Welkom in het leven van een krankzinnige pinguin, die volgens carpe diem leeft en totaal niet nadenkt over gevolgen van te nemen stappen.
Ik ga wijsheid zoeken in een online spel vanavond. Hack en slash en dan toch nadenken
Of pokemon spelen
mja...die zijn zoooo zeldzaam....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
betaald![]()
?
huuuuuuuuuu
[..]
Vertel.
[..]
Das ook weer zo.
Correctie. trouw met een lieve, aardige en rijke vent
Ik moet inderdaad eerst nog rijk wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...die zijn zoooo zeldzaam....![]()
Ik ben al bezet, sorry.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...die zijn zoooo zeldzaam....![]()
Jouw vrouw post toch ook nieuws?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al bezet, sorry.
En nee, dat mag je aan mijn vrouw vragen, die hangt ook op fok rond
Gelukt?quote:
Doe voorzichtigquote:
ben ook al bezet....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al bezet, sorry.
En nee, dat mag je aan mijn vrouw vragen, die hangt ook op fok rond
Jazekerquote:
quote:
Goed...quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Goed...
Mevrouw "ik ben de assistente van de boekhouder en kan het goed met de baas vinden dus ik bepaal zelf in welk tempo ik werk en óf ik überhaupt werk" gaat vrijdag op vakantie.
Omdat zij bijna nooit haar werk optijd af heeft, heb ik het nu dus heel druk, terwijl ik dat niet kan gebruiken....![]()
Een van haar taken is om alle binnengekomen facturen te registreren en die dan aan de juiste personen te geven, voorzien van een intern factuurnummer.
Elke maand is het weer hetzelfde liedje. Mevrouw doet de hele maand geen reet en dan ineens werkt ze over (wany, o,o,o, wat heeft ze het zwaar...) en heeft iedereen een ongehoorde stapel te verwerken facturen liggen....
![]()
Morgenmiddag moet alles gecontroleerd zijn... Niet alleen inkoop... nee, ook verkoop....![]()
Of ik trouwen een rijke vent die veel weg is. En dan doe ik er een lieve minnaar bijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..maar rijk betekend niet meteen lief en aardig......dan maar niet rijk maar wel lief...
![]()
Netjes. Niet bang dat het wat donker wordt met al dat bruin?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazeker
Bruine verf voor op den muren, bruin houtkleurige vynil voor op de booiem van me kamer, vullisbakkie, en een bed haal ik bij de ikea.
Ja, dat bed is nu leverbaar
En ik heb effe nieuwe slippers metgenomen.
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazeker
Bruine verf voor op den muren, bruin houtkleurige vynil voor op de booiem van me kamer, vullisbakkie, en een bed haal ik bij de ikea.
Ja, dat bed is nu leverbaar
En ik heb effe nieuwe slippers metgenomen.
Rapportage tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Goed...
Mevrouw "ik ben de assistente van de boekhouder en kan het goed met de baas vinden dus ik bepaal zelf in welk tempo ik werk en óf ik überhaupt werk" gaat vrijdag op vakantie.
Omdat zij bijna nooit haar werk optijd af heeft, heb ik het nu dus heel druk, terwijl ik dat niet kan gebruiken....![]()
Een van haar taken is om alle binnengekomen facturen te registreren en die dan aan de juiste personen te geven, voorzien van een intern factuurnummer.
Elke maand is het weer hetzelfde liedje. Mevrouw doet de hele maand geen reet en dan ineens werkt ze over (wany, o,o,o, wat heeft ze het zwaar...) en heeft iedereen een ongehoorde stapel te verwerken facturen liggen....
![]()
Morgenmiddag moet alles gecontroleerd zijn... Niet alleen inkoop... nee, ook verkoop....![]()
Collega kan je zoiets niet noemen...quote:
Dat poogde ik daar ook op een nette wijze neer te zettenquote:
Bij wie?quote:
Ehm... De baas? Ownee wacht, daar kruipt ze al af en toe onder het bureauquote:
nee, ik doe een muur, de langste, bruin.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes. Niet bang dat het wat donker wordt met al dat bruin?
Checkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik doe een muur, de langste, bruin.
De rest wit.
Verder is de vloer bruin, maar heb ik 3 witte muren, een wit plafond, en een wit bed.
Zal wel meevallen denk ik
wat huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
sgoedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef covie het volgende:
Wat een toestand bij iedereen op het werk zeg!![]()
Maar ik ga nu naar huis..![]()
latur koffiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef covie het volgende:
Wat een toestand bij iedereen op het werk zeg!![]()
Maar ik ga nu naar huis..![]()
Jij had et over slippertsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?
Ik denk het wel, al gha ik op tijd aan mijn schoonheidsslaapje beginnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
Ja, ff opruimen en dan huischwaardsch!![]()
Ben je er vanavond nog M?
Ik ben er ws pas weer rond 22 uur....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het wel, al gha ik op tijd aan mijn schoonheidsslaapje beginnen.
Morgen vroeg dag![]()
Dank u wel zeer hartelijk Heer OAquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben er ws pas weer rond 22 uur....
Mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik je bij deze een zeer aangename vakantie!![afbeelding] [afbeelding]
Grüss Gottquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef OA het volgende:
Und jetzt... gehe ich nach Hause!! [afbeelding]
Auf wienerschnitzel M![]()
En tot later anderen [afbeelding]
Ah, ja, dass sagt man in Österreich!quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, ja, dass sagt man in Österreich!![]()
Nu echt weg! [afbeelding]
Whehe. Oostenrijkert?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zei een oud collega ook altijd van mij
mazzol OAquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, ja, dass sagt man in Österreich!![]()
Nu echt weg! [afbeelding]
oh, okquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij had et over slipperts
That reminds me dat ik die dingen die nu nog aan mijn poten zitten wel effe in mn reistas mot douwen![]()
Zuid-Duitser dan toch.quote:
Picsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ok
Ik heb te puike slipperts gekocht
Doe ze effe aan je tas, of ram ze morgen ochtend effe aan je poten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |