Dat is als je een jaar helemaal nergens gewerkt hebt, dus als je geen contract hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en je nieuwe werkgever zal daar niets over vragen dat je een jaar hebt thuis gezeten.![]()
Wie heeft het over een jaar? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en je nieuwe werkgever zal daar niets over vragen dat je een jaar hebt thuis gezeten.![]()
Bij ons wel! Dus ik ga nu echtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat nog legaal dan?![]()
Pheno zegt ik ga me een jaar ziekmeldenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie heeft het over een jaar? Heb ik iets gemist?![]()
En bij een referentie? Zijn huidige werkgever zal dan heus wel kenbaar maken dat hij een jaar heeft ziekgevierd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:05 schreef covie het volgende:
[..]
?
Ik zou niet weten waarom?
Je staat gewoon onder contract van het bedrijf waar je werk.
Dus als je een jaar ziek bent geweest staat erover een jaar heus niet dit in je cv
jan 2004 - feb 2005 Fok! b.v.
mrt 2005- juni 2007 KSC
juni 2007 - juni 2008 ziektewet
juni 2008 - heden KSC
Bijvoorbeeld hoor![]()
Dan staat er toch gewoon mrt 2005 - heden KSC
Oh op die fiets.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:08 schreef covie het volgende:
[..]
Pheno zegt ik ga me een jaar ziekmelden
Blijkbaar vind deze meneer het prettig dat er alleen boze gefrustreerde misbruikte slaven bij hem werken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En bij een referentie? Zijn huidige werkgever zal dan heus wel kenbaar maken dat hij een jaar heeft ziekgevierd.
Maar goed, wie zegt dat dit gaat gebeuren.Zijn werkgever moet zich gewoon aan zijn woord houden.
Ik ben alweer terugquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
Ben je al roken?
Ja dan zal dat vast ter sprake komen, maar ja, dan kan je het uitleggen, maar daarvoor moet je geen slapende honden wakker maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En bij een referentie? Zijn huidige werkgever zal dan heus wel kenbaar maken dat hij een jaar heeft ziekgevierd.
Maar goed, wie zegt dat dit gaat gebeuren.Zijn werkgever moet zich gewoon aan zijn woord houden.
Tof.quote:
Of naar vers broodquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:25 schreef covie het volgende:
HEY!
Even nog over die rookvrije cafe's he, ze zijn toch in engeland aan het testen.
Daar willen ze nu last dat het naar bier en oud zweet ruikt, en nu willen ze het laten ruiken naar leer, en naar vers gemaaid gras.
Waarom laten ze het niet ruiken naar vers gezette koffie!!!!![]()
quote:
telepathie!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:26 schreef covie het volgende:
Ik kan herinner me namelijk dat er bijv. bakkers zijn die expres overdag een soort geurmachine neerzetten waardoor het in en om de bakkerij altijd ruikt naar versgebakken brood.
Hij vind het vast goed. Ik ben een hele aardige jongen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:32 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
ok... misschien
Eerst even overleggen met mijn vriend![]()
Of gewoon een chemisch goedje waardoor je nog meer zin krijgt in drank en dus meer gaat kopen zodat de ondernemers hun inkomstenverlies nog een beetje goedmakenquote:
Je houdt wel van sex, gitaren en in bed of in de zon liggen....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij vind het vast goed. Ik ben een hele aardige jongen.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of gewoon een chemisch goedje waardoor je nog meer zin krijgt in drank en dus meer gaat kopen zodat de ondernemers hun inkomstenverlies nog een beetje goedmaken
Ik ga er zo even patent op zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:45 schreef MPG het volgende:
Wat? De geur van vers brood en een verse koffie in een café? Graag!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:48 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ga er zo even patent op zetten.
geur dingen die de geur van koffie verspreiden alleen hoor.
Dat noem ik dan covie's
je brabbelt maar een raar taaltjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:48 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ga er zo even patent op zetten.
geur dingen die de geur van koffie verspreiden alleen hoor.
Dat noem ik dan covie's
Leuk winkeltje heb jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je brabbelt maar een raar taaltje
http://covies-memories.blogspot.com/
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je brabbelt maar een raar taaltje
http://covies-memories.blogspot.com/
Ik wist niet dat je zo erg met baby's bezig was zeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat zou wat zijn zeg![]()
vooral met de geschiedenis bij mij thuis
De 5e!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:02 schreef OA het volgende:
http://www.google.nl/search?q=eer-ik&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-32,GGGL:nl
2e link M....![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef covie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo erg met baby's bezig was zeg!
Wel handig weet ik gelijk bij wie ik moet zijn als ik ga trouwen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:02 schreef OA het volgende:
http://www.google.nl/search?q=eer-ik&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-32,GGGL:nl
2e link M....![]()
Alleen als ik die zin zo lees dan is het meer een relatie vanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die wilde wel graag een kind en jij niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn ex zal zich nu toch wel achter de oren krabben
Wie wil er hier een kindquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:12 schreef covie het volgende:
[..]
Die wilde wel graag een kind en jij niet?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef Pheno het volgende:
De beruchte zak met geld wordt op mijn buro gesmeten: "wat wil je hebben om te blijven?".
Kut.
Een echte pinguin houdt de poot stijfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ben omkoopbaar, of iig ik ben aan het twijfelen te krijgen door het slijk der aarde. Verdomme, ben ik toch nog mens ipv pinguin?
Ik houd liever wat anders stijfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Een echte pinguin houdt de poot stijf
Ik vind het ergens wel grappigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ben omkoopbaar, of iig ik ben aan het twijfelen te krijgen door het slijk der aarde. Verdomme, ben ik toch nog mens ipv pinguin?
quote:
Oops, was deze iets te recht door zee?quote:
Jij hebt er al tweequote:
Tenzij je een stijve nek bedoelde....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oops, was deze iets te recht door zee?
niet voor mij..kan veel erger....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oops, was deze iets te recht door zee?
Die ben ik meestal liever kwijt dan rijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef covie het volgende:
[..]
Tenzij je een stijve nek bedoelde....
Tja. Ze komen qua bedrag dan wel flink hoger uit. Als ik puur op geld zou gaan dan zou ik gek zijn er niet op in te gaan. Van zo'n bedrag dacht ik vroeger dat alleen directeuren dat verdienden. Ik ga er eens een nachtje over slapen. Geld maakt niet gelukkig, maar is wel verdomd handig. En het team waar ik zit is wel leuk. Wat heb ik mezelf aangedaan toen ik besloot te melden op te stappen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:20 schreef covie het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel grappig![]()
Nog meer geld verdienen voor het fokken![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Daarom...en een derde "perfecte/ideale"kind lijkt me moeilijk te creeeren....![]()
![]()
Moet je mijn ouders vragenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Daarom...en een derde "perfecte/ideale"kind lijkt me moeilijk te creeeren....![]()
![]()
Ik ben bang van niet. Al schijnt het te kunnen duiden op prostaatkanker als ie stijf blijftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef covie het volgende:
[..]
Tenzij je een stijve nek bedoelde....
bewijs wil ik....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef covie het volgende:
[..]
Moet je mijn ouders vragenIk ben ook het 3e kind, en ideaal en perfect!
![]()
Ronald heet zequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:41 schreef Frutsel het volgende:
have fun JortK met je meeting![]()
hoe heet ze?
En is ze knapquote:
Ik moest even lachen. Dank daarvoor, ik had het nodigquote:
oh...quote:
mja...2 van de 4...sorry niet echt ideaal dus..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:32 schreef covie het volgende:
[..]
oh...![]()
[afbeelding]
Even denken hoor wat voor eisen stellen ze ook alweer bij een ideaal kind.
- Je moet trouwen met een man met veel geld
- Maak je opleiding af![]()
- Geen sex voor het huwelijk
- Luister altijd naar je ouders.![]()
Meer kan ik niet verzinnen
shitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...2 van de 4...sorry niet echt ideaal dus..![]()
Maar wel de belangrijkste 2quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...2 van de 4...sorry niet echt ideaal dus..![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef covie het volgende:
[..]
Dan ligt het er aan waar...![]()
Om voor de mannen te spreken
Ik kan nog rijk wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef covie het volgende:
[..]
en ik ben nog niet getrouwd... dus ik kan nog op zoek gaan naar een rijke man.
ach ja..als je maar lief en knap en rijk en goed opgevoed en je rijke ouders hebt en een vette baan hebt en een groot huis en een mooie auto...dan ben je wel ideaal genoeg voor mij....quote:
Damn ik heb geen zin meer om er over te pratenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef covie het volgende:
[..]
Dan ligt het er aan waar...![]()
Om voor de mannen te spreken
was het zo erg dan????quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Damn ik heb geen zin meer om er over te praten
Nou misschien red ik het allemaal voor mijn 25e nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja..als je maar lief en knap en rijk en goed opgevoed en je rijke ouders hebt en een vette baan hebt en een groot huis en een mooie auto...dan ben je wel ideaal genoeg voor mij....![]()
![]()
![]()
nu maak je me wel erg nieuwsgierig....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja.. betekend weer dat ik moet stressen de aankomende 3 weken
je hebt nog 3 jaar de tijd....moet lukken....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:38 schreef covie het volgende:
[..]
Nou misschien red ik het allemaal voor mijn 25e nog![]()
Trouw met een rijke man, dan ben je in een klap een stuk dichterbijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:38 schreef covie het volgende:
[..]
Nou misschien red ik het allemaal voor mijn 25e nog![]()
Ach maakt allemaal niet uit... krijg er voor betaaldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu maak je me wel erg nieuwsgierig....![]()
ja..maar rijk betekend niet meteen lief en aardig...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Trouw met een rijke man, dan ben je in een klap een stuk dichterbij![]()
Werkse...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach maakt allemaal niet uit... krijg er voor betaald
* JortK is nu weer aan het werk
betaaldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach maakt allemaal niet uit... krijg er voor betaald
* JortK is nu weer aan het werk
Vertel.quote:
Das ook weer zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..maar rijk betekend niet meteen lief en aardig......dan maar niet rijk maar wel lief...
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja. Ze komen qua bedrag dan wel flink hoger uit. Als ik puur op geld zou gaan dan zou ik gek zijn er niet op in te gaan. Van zo'n bedrag dacht ik vroeger dat alleen directeuren dat verdienden. Ik ga er eens een nachtje over slapen. Geld maakt niet gelukkig, maar is wel verdomd handig. En het team waar ik zit is wel leuk. Wat heb ik mezelf aangedaan toen ik besloot te melden op te stappen?
Het management is het grote probleem, zoals ik vanmiddag ook weer gemerkt heb.
Wat een klotesituatie Ph.quote:Welkom in het leven van een krankzinnige pinguin, die volgens carpe diem leeft en totaal niet nadenkt over gevolgen van te nemen stappen.
Ik ga wijsheid zoeken in een online spel vanavond. Hack en slash en dan toch nadenken
Of pokemon spelen
mja...die zijn zoooo zeldzaam....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
betaald![]()
?
huuuuuuuuuu
[..]
Vertel.
[..]
Das ook weer zo.
Correctie. trouw met een lieve, aardige en rijke vent
Ik moet inderdaad eerst nog rijk wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...die zijn zoooo zeldzaam....![]()
Ik ben al bezet, sorry.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...die zijn zoooo zeldzaam....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |