Nouja, als je zo'n uitspraak doet:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah ja, exemplarische voorbeelden kan ik zo niet geven. Het is meer een over langere tijd opgedane indruk van allerlei figuren hier. Wat voor soort voorbeelden had je in gedachten?
ga ik er eigenlijk vanuit dat je ook voorbeelden hebt, zodat ik me er iets bij voor kan stellen.quote:De mate van frustratie varieert nogal, vind ik. En de uitingen ervan nog meer, zowel aan de ongefrustreerde kant van het spectrum als aan de zijde van de hyperfrusties.
Ik zou je wel een overzicht kunnen geven van mijn frustratie-index van POLSC'ers, maar ik ben gehecht aan mijn virtuele leven, dus dat lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, als je zo'n uitspraak doet:
[..]
ga ik er eigenlijk vanuit dat je ook voorbeelden hebt, zodat ik me er iets bij voor kan stellen.
Wat vind je van m'n poging?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Lul je daar maar eens uit!
Dat zou waarschijnlijk virtuele zelfmoord zijn ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou je wel een overzicht kunnen geven van mijn frustratie-index van POLSC'ers, maar ik ben gehecht aan mijn virtuele leven, dus dat lijkt me niet verstandig.
Snaaks.quote:
Morgen is er weer een dag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:08 schreef sigme het volgende:
Gered door de gong.
[afbeelding]
'truste!
Doe m maar achter de schermen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou je wel een overzicht kunnen geven van mijn frustratie-index van POLSC'ers, maar ik ben gehecht aan mijn virtuele leven, dus dat lijkt me niet verstandig.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe m maar achter de schermen.
Er staat ook eig niks interessants. Geneuzel vooral.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Mjah, het valt wel te bekijken maar dan vallen er weer een paar bans.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Mjah, het valt wel te bekijken maar dan vallen er weer een paar bans.
Als er zo'n lijstje komt te staan is het wel meteen de moeite waard!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er staat ook eig niks interessants. Geneuzel vooral.
Ah, post die frustratie-index dan gewoon maar hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er staat ook eig niks interessants. Geneuzel vooral.
Helaasch is Sigme gaan slapen zonder die te posten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:21 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ah, post die frustratie-index dan gewoon maar hier.
Sigme moet morgen gestraft wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Helaasch is Sigme gaan slapen zonder die te posten.![]()
wat doet men dan in de winter?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
Aan de vruchten kent men de boom.
4 weken. Helaas.quote:
Oh, dat is dan wel kort ja.quote:
Wat is er mis met het excuus dat het er gewoon erg relaxt en mooi is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel kort ja.
Maar toch, heb je wel een hele hoop moois gezien!
Ik wil wel weer 'ns terug, maar moet eerst een goed excuus vinden...
Komop, je moet me íets beter kennen dan dat...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is er mis met het excuus dat het er gewoon erg relaxt en mooi is?
Waarom zou ik. Voor mij is het voldoende. Ik ga denk ik over 3 jaar daar weer heen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Komop, je moet me íets beter kennen dan dat...
Voor jou ja. Ik denk niet dat wij echt dezelfde soort persoon zijn...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Voor mij is het voldoende. Ik ga denk ik over 3 jaar daar weer heen.
Met de auto? Ook vrachtwagens meegemaakt die midden op de snelweg in hun achteruit nog even de gemiste afslag nemen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vorig jaar. Auto gehuurd, begonnen in Kaapstad en zo lang de hele oostkust naar het noorden gereden met als noorderlijkste punt Krugerpark en Limpopo. Teruggevlogen vanuit Johannesburg.
Soort nog wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Voor jou ja. Ik denk niet dat wij echt dezelfde soort persoon zijn...
Geen vrachtwagens die achteruit rijden, wel onverlichte bakkies die 30km/u rijden op de snelweg, dronken negers op de weg, overbeladen minibusjes, levende geiten gebonden op het dak van een pickup, wegen die zonder waarschuwing onverhard worden, volgens de kaart niet bestaande steden, en fietsers en allerlei beesten op de weg. En dan heb ik het nog niet over de wildparken gehad!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Met de auto? Ook vrachtwagens meegemaakt die midden op de snelweg in hun achteruit nog even de gemiste afslag nemen?
Dat we niet dezelfde persoon zijn is redelijk evident, dan blijft soort over...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Soort nog wel.![]()
Ik weet niet wat voor soort persoon jij bent. Het zou me verbazen als jij wel een beeld hebt.
Wereldverbeteraar? Ik zou zeggen: verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat we niet dezelfde persoon zijn is redelijk evident, dan blijft soort over...
Ik stem op GL en noem mezelf wereldverbeteraar. Zou genoeg moeten zijn.
Ik heb prachtbeeld, haarscherp satelliet!
Weltruste!
Snelle. Leg nu 'ns de link met níet naar Zuid-Afrika gaan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wereldverbeteraar? Ik zou zeggen: verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Die link leg ik niet, want die is er niet. SC is een openbare chat. Als je voortdurend over hetzelfde onderwerp wilt praten met één ander, dan moet je dat maar per privébericht doen of MSNquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Snelle. Leg nu 'ns de link met níet naar Zuid-Afrika gaan...
Ah, ook leuk, meneer wil het weer persoonlijk maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:19 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Die link leg ik niet, want die is er niet. SC is een openbare chat. Als je voortdurend over hetzelfde onderwerp wilt praten met één ander, dan moet je dat maar per privébericht doen of MSN.
Nou nou, niet persoonlijk... het was gewoon een plagerige opmerking. Niet serieus nemen, Elseetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah, ook leuk, meneer wil het weer persoonlijk maken.
Is goed hoor, maar ik hou het bij m'n sluitwoord van 2 posts geleden.
Ik troll nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:21 schreef Monidique het volgende:
FuifTroll.
Ja, dat gelukkig wel. Paar 'dubbele' als in zelfde shot maar een paar seconden later. Zitten trouwens wel een paar heeeeeeeel erg coole tussen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:39 schreef ijsbrekertje het volgende:
Maar ze zijn wel allemaal verschillend?
Providers werken heel erg veel en goed samen, maar dan voornamelijk als het om peering gaat. En overstap problemen liggen voor 99% van de gevallen bij de afgevallen ambtenaren van de KPN.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:48 schreef Elseetje het volgende:
Waarom kunnen providers onderling, en providers met KPN nooit normaal samenwerken, zodat een overstap gewoon een keertje goed gaat![]()
En hoe lang kan je die voormalige ambtenarenstatus de schuld blijven geven? Of is het gewoon de makkelijkste uitvlucht?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Providers werken heel erg veel en goed samen, maar dan voornamelijk als het om peering gaat. En overstap problemen liggen voor 99% van de gevallen bij de afgevallen ambtenaren van de KPN.
Dat geef ik niet persee de schuld, maar overgang van ISP naar ISP is KPN, die bijna overal het door de overheid verkregen monopolie op oa. centrales bezit, wel de schuldige. Tenminste als je van of naar xDSL gaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:44 schreef du_ke het volgende:
En hoe lang kan je die voormalige ambtenarenstatus de schuld blijven geven? Of is het gewoon de makkelijkste uitvlucht?
Jij altijd met je ambtenaren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Providers werken heel erg veel en goed samen, maar dan voornamelijk als het om peering gaat. En overstap problemen liggen voor 99% van de gevallen bij de afgevallen ambtenaren van de KPN.
Echt verboden is er niets of in elk geval erg weinig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zeg laiverds.
Ik ben op zoek naar een lijst van boeken verboden door de nederlandse overheid. Iedereen roept altijd dat Mein Kampf erop staat en ik ben wel benieuwd welke boeken nog meer verboden zijn.
Google biedt helaas nog geen helpende hand.
Herdruk is verboden, lezen of bezit niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:03 schreef du_ke het volgende:
Echt verboden is er niets of in elk geval erg weinig.
Geen lijst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zeg laiverds.
Ik ben op zoek naar een lijst van boeken verboden door de nederlandse overheid. Iedereen roept altijd dat Mein Kampf erop staat en ik ben wel benieuwd welke boeken nog meer verboden zijn.
Google biedt helaas nog geen helpende hand.
o C.Joh. Kievit De zoon van Dik Tromquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nrc.nl/kunst/a(...)naar_verboden_muziekquote:Hitler luisterde zelf naar verboden muziek
Door onze kunstredactie
Amsterdam, 7 aug. Adolf Hitler luisterde tijdens de Tweede Wereldoorlog zelf naar muziek van joodse musici en Russische componisten, zoals Rachmaninoff, Tsjaikovski en Borodin, die hij in Duitsland en bezette landen had verboden. Dat blijkt uit zijn platenverzameling, die is ontdekt in Moskou, zo schrijft het Duitse weekblad Der Spiegel deze week.
De collectie van bijna honderd grammofoonplaten was in het bezit van Lev Besymenski, een voormalig officier van het Russische Rode Leger, die twee maanden geleden overleed. Hij trof de platen bij de inname van Berlijn in 1945 aan in de bunker van Hitler onder de Rijkskanselarij. Ze werden verpakt in een kist en samen met oorlogsbuit van anderen per speciale trein naar Rusland gestuurd.
De jood Besymenski, een muziekliefhebber die professor in de geschiedenis werd aan de Militaire Academie in Moskou, had de platen pas in 1991 laten zien aan zijn dochter Alexandra. Hij draaide ze af en toe in besloten gezelschap, maar verder hield hij zijn bezit streng geheim omdat hij niet bekend wilde staan als een plunderaar.
Onder de ‘geheime luisteraars’ bij Besymenski waren de dirigent Kirill Kondrasjin en de pianisten Emil Gilels en Jakov Sak. Alexandra Besymenski kwam de platen onlangs tegen op de zolder van het buitenhuis van haar vader, toen ze zocht naar een voetbal.
Onder Hitlers platen bevinden zich opnamen van Duitse muziek, zoals de Negende symfonie van Beethoven, de opera Der fliegende Holländer van Wagner, en muziek van Brahms en Schumann.
Maar er zijn ook opnamen van de Pools-joodse violist Bronislav Huberman en de legendarische Russische bas Fjodor Sjaljapin in de sterfscène van Boris in de opera Boris Goedoenov van Moessorgski.
Alexandra Besymenski wil later pas beslissen wat ze met de collectie gaat doen. „Misschien ‘wenn man beim Wein sitzt’ ”, zegt ze. Het is een regel uit een 19de-eeuws Duits soldatenlied. Het staat in de Hitler-muziekcollectie op de plaat met het label ‘Führerhauptquartier 779’.
Van welke naar welke ga je?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:52 schreef Elseetje het volgende:
Maargoed, ik ga er inderdaad vanuit dat het in dit geval aan de KPN ligt, mijn nieuwe provider heb ik alle vertrouwen in, maar mijn oude provider bestaat uit zo'n hoop kneuzen, dat je je afvraagt hoe ze nog bestaansrecht hebben...
ISquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:43 schreef Elseetje het volgende:
IS -> XS4ALL
Een beetje een spuit 11 reactie...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Mein Kampf is niet verboden.
Oh.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Een beetje een spuit 11 reactie...
Klopt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Mein Kampf is niet verboden.
Het rapport is niet objectief. Opel zit hierachter!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef zakjapannertje het volgende:
[[url=http://economist.com/images/ga/2007w32/Productivity.jpg]afbeelding][/url]
overigens ligt in het Congres een wetsvoorstel om 3 weken vakantie te garanderen, nu zou niets zijn vastgelegd in de wet
Het lijkt er eerder op dat hij zo snel mogelijk het martelaarsschap wil halen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:30 schreef Gabry het volgende:
Wilders zet meestal erg hoog in. Volgens mij is het de bedoeling dat andere partijen wat gaan ondernemen, en voor een gematigde aanpak kiezen van wat hij voorstelt.
ach mutant, ga toch kokenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het rapport is niet objectief. Opel zit hierachter!
En natuurlijk een mogelijkheid om de anderen uit te dagen om zichzelf weer te profileren. Hij voert 4 jaar verkiezingscampagne...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:30 schreef Gabry het volgende:http://forum.fok.nl/user/active/147627
My Active Topics
Wilders zet meestal erg hoog in. Volgens mij is het de bedoeling dat andere partijen wat gaan ondernemen, en voor een gematigde aanpak kiezen van wat hij voorstelt.
Volgens mij is mensen vermoorden nog steeds verboden. En uitlokking tot vermoord worden bestaat niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt er eerder op dat hij zo snel mogelijk het martelaarsschap wil halen.
Wat gek dat dat beschouwd wordt als een groot geheim, Duitsland kent een hele eigen operettetraditie, het is niet meer dan normaal dat iedereen in aanraking komt met de werken van Tsjaikovski e.a.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:29 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/kunst/a(...)naar_verboden_muziek
quote:Walesa: Polen staat voor aap met Kaczynski’s
WARSCHAU (AP) - De Poolse oud-premier Lech Walesa heeft de huidige premier, Jaroslaw Kaczynski, dinsdag ertoe opgeroepen af te treden. Volgens Walesa is Kaczynski verantwoordelijk voor het recente politieke tumult dat de reputatie van Polen in het buitenland geen goed doet.
De coalitieregering is de afgelopen weken door onderling geruzie zozeer verzwakt dat ze ten val dreigt te komen. Walesa zegt dat Polen door het politieke geharrewar tegenover de buitenwereld voor aap staat. Kaczynski zou hiervoor volgens Walesa samen met zijn tweelingbroer, president Lech Kaczynski, de verantwoordelijkheid op zich moeten nemen.
„Ik ben net in de Caraïben geweest en overal weten mensen wat er in Polen gaande is en overal lachen ze ons uit”, zei Walesa voor de televisie. „Zelfs in het buitenland worden de gebroeders Kaczynski gezien als een bron van onrust.” De Kaczynski’s waren ooit adviseurs van Walesa, maar begin jaren ’90 kregen ze ruzie met hem.
Het geruzie binnen de regering ging ook dinsdag door. De twee kleinste coalitiepartijen, Zelfverdediging en de ultrakatholieke Bond van Poolse Gezinnen, dreigden tientallen geluidsbanden vrij te geven die ze zeggen te bezitten en die zeer belastend zouden zijn voor de premier en diens partij Recht en Gerechtigheid (PiS).
Kom op Geert, de retoriek kan nog mallotiger!quote:Die lak hebben aan de belangen van de Nederlandse burger en meewerken aan de transformatie van Nederland in Nederabië als provincie van de islamitische superstaat Eurabië.
Het blijft lachen met die Polen, Leg Walesa, de 'gewone fabrieksarbeider' die het tot president schopte en wegdook in zijn arbeideristische baantje na de val van de muur om solidariteit te veinzenquote:
Ik hoop dan ook van harte dat ik het heel, heel erg mis heb.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:45 schreef Gabry het volgende:
[..]
Volgens mij is mensen vermoorden nog steeds verboden. En uitlokking tot vermoord worden bestaat niet.
Helaas wonen er veel krankzinnige mensen in Nederland die dat niet eerbiedigen.
Dat komt regelmatig voor dus er is nog hoop voor de blonde mafkees.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:28 schreef du_ke het volgende:
Ik hoop dan ook van harte dat ik het heel, heel erg mis heb.
http://youtube.com/watch?v=oXT4d_DWkLwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kom op Geert, de retoriek kan nog mallotiger!
Geenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
o C.Joh. Kievit De zoon van Dik Trom
o Hergé Kuifje i.h. land v.d. Sovjets
o W.F. Hermans Tranen der acacia's
o Boris Pasternak Dokter Zhivago
o Homerus Odyssee
o Erasmus Lof der Zotheid
o Cervantes Don Quichot
o Jonathan Swift Gullivers Reizen
o J.W. von Goethe Het lijden van de jonge Werther
o William S. Burroughs Naakte lunch
o Han B. Aalberse Bob en Daphne
o Alexander Solzjenitsin In de eerste cirkel
o Milan Kundera Ondraaglijke lichtheid v.h. bestaan
o Salman Rushdie De duivelsverzen
o Adolf Hitler Mein Kampf
Boeken die ooit verboden waren of nog steeds verboden zijn.
bron
Gewoon inhaken op Bat Ye'or.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef Apropos het volgende:
Kom op Geert, de retoriek kan nog mallotiger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |