Nouja, als je zo'n uitspraak doet:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah ja, exemplarische voorbeelden kan ik zo niet geven. Het is meer een over langere tijd opgedane indruk van allerlei figuren hier. Wat voor soort voorbeelden had je in gedachten?
ga ik er eigenlijk vanuit dat je ook voorbeelden hebt, zodat ik me er iets bij voor kan stellen.quote:De mate van frustratie varieert nogal, vind ik. En de uitingen ervan nog meer, zowel aan de ongefrustreerde kant van het spectrum als aan de zijde van de hyperfrusties.
Ik zou je wel een overzicht kunnen geven van mijn frustratie-index van POLSC'ers, maar ik ben gehecht aan mijn virtuele leven, dus dat lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, als je zo'n uitspraak doet:
[..]
ga ik er eigenlijk vanuit dat je ook voorbeelden hebt, zodat ik me er iets bij voor kan stellen.
Wat vind je van m'n poging?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Lul je daar maar eens uit!
Dat zou waarschijnlijk virtuele zelfmoord zijn ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou je wel een overzicht kunnen geven van mijn frustratie-index van POLSC'ers, maar ik ben gehecht aan mijn virtuele leven, dus dat lijkt me niet verstandig.
Snaaks.quote:
Morgen is er weer een dag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:08 schreef sigme het volgende:
Gered door de gong.
[afbeelding]
'truste!
Doe m maar achter de schermen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou je wel een overzicht kunnen geven van mijn frustratie-index van POLSC'ers, maar ik ben gehecht aan mijn virtuele leven, dus dat lijkt me niet verstandig.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe m maar achter de schermen.
Er staat ook eig niks interessants. Geneuzel vooral.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Mjah, het valt wel te bekijken maar dan vallen er weer een paar bans.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Mjah, het valt wel te bekijken maar dan vallen er weer een paar bans.
Als er zo'n lijstje komt te staan is het wel meteen de moeite waard!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er staat ook eig niks interessants. Geneuzel vooral.
Ah, post die frustratie-index dan gewoon maar hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er staat ook eig niks interessants. Geneuzel vooral.
Helaasch is Sigme gaan slapen zonder die te posten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:21 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ah, post die frustratie-index dan gewoon maar hier.
Sigme moet morgen gestraft wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Helaasch is Sigme gaan slapen zonder die te posten.![]()
wat doet men dan in de winter?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
Aan de vruchten kent men de boom.
4 weken. Helaas.quote:
Oh, dat is dan wel kort ja.quote:
Wat is er mis met het excuus dat het er gewoon erg relaxt en mooi is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel kort ja.
Maar toch, heb je wel een hele hoop moois gezien!
Ik wil wel weer 'ns terug, maar moet eerst een goed excuus vinden...
Komop, je moet me íets beter kennen dan dat...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is er mis met het excuus dat het er gewoon erg relaxt en mooi is?
Waarom zou ik. Voor mij is het voldoende. Ik ga denk ik over 3 jaar daar weer heen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Komop, je moet me íets beter kennen dan dat...
Voor jou ja. Ik denk niet dat wij echt dezelfde soort persoon zijn...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Voor mij is het voldoende. Ik ga denk ik over 3 jaar daar weer heen.
Met de auto? Ook vrachtwagens meegemaakt die midden op de snelweg in hun achteruit nog even de gemiste afslag nemen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vorig jaar. Auto gehuurd, begonnen in Kaapstad en zo lang de hele oostkust naar het noorden gereden met als noorderlijkste punt Krugerpark en Limpopo. Teruggevlogen vanuit Johannesburg.
Soort nog wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Voor jou ja. Ik denk niet dat wij echt dezelfde soort persoon zijn...
Geen vrachtwagens die achteruit rijden, wel onverlichte bakkies die 30km/u rijden op de snelweg, dronken negers op de weg, overbeladen minibusjes, levende geiten gebonden op het dak van een pickup, wegen die zonder waarschuwing onverhard worden, volgens de kaart niet bestaande steden, en fietsers en allerlei beesten op de weg. En dan heb ik het nog niet over de wildparken gehad!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Met de auto? Ook vrachtwagens meegemaakt die midden op de snelweg in hun achteruit nog even de gemiste afslag nemen?
Dat we niet dezelfde persoon zijn is redelijk evident, dan blijft soort over...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Soort nog wel.![]()
Ik weet niet wat voor soort persoon jij bent. Het zou me verbazen als jij wel een beeld hebt.
Wereldverbeteraar? Ik zou zeggen: verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat we niet dezelfde persoon zijn is redelijk evident, dan blijft soort over...
Ik stem op GL en noem mezelf wereldverbeteraar. Zou genoeg moeten zijn.
Ik heb prachtbeeld, haarscherp satelliet!
Weltruste!
Snelle. Leg nu 'ns de link met níet naar Zuid-Afrika gaan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wereldverbeteraar? Ik zou zeggen: verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Die link leg ik niet, want die is er niet. SC is een openbare chat. Als je voortdurend over hetzelfde onderwerp wilt praten met één ander, dan moet je dat maar per privébericht doen of MSNquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Snelle. Leg nu 'ns de link met níet naar Zuid-Afrika gaan...
Ah, ook leuk, meneer wil het weer persoonlijk maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:19 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Die link leg ik niet, want die is er niet. SC is een openbare chat. Als je voortdurend over hetzelfde onderwerp wilt praten met één ander, dan moet je dat maar per privébericht doen of MSN.
Nou nou, niet persoonlijk... het was gewoon een plagerige opmerking. Niet serieus nemen, Elseetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah, ook leuk, meneer wil het weer persoonlijk maken.
Is goed hoor, maar ik hou het bij m'n sluitwoord van 2 posts geleden.
Ik troll nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:21 schreef Monidique het volgende:
FuifTroll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |