Een voldaan gevoel. Verder lijkt m'n BX toch al meer op een poffertjespan dan op een auto, dus who cares ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:07 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Wat heb je daar zelf uiteindelijk aan? Een beschadigde auto (om van alle papierrompslomp maar te zwijgen)...
Touché.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat is zij opgeschoten als ze er per se tussen wil? 1 hele auto, nou whoopie!
Zie? Je kan alles omdraaien.
niets stiekems aan, het verschil ís er gewoon. Dat irritante er tussen gefrots is echt Nederlands en heel hinderlijk... De Duitsers doen dat echt zelden. Die anticiperen gewoon stukken beter ipv dat hinderlijke "ik ben alleen op de weg" gedoe van Nederlanders.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar het verschil is wel duidelijk te merken als je vaak in Nederland én Duitsland rijdt.
Het is stiekem wel een beetje waar.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niets stiekems aan, het verschil ís er gewoon. Dat irritante er tussen gefrots is echt Nederlands en heel hinderlijk... De Duitsers doen dat echt zelden. Die anticiperen gewoon stukken beter ipv dat hinderlijke "ik ben alleen op de weg" gedoe van Nederlanders.
.
En toen raakte iemand in paniek, reed zichzelf echt hartstikke plat en nam nog iemand anders mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een voldaan gevoel. Verder lijkt m'n BX toch al meer op een poffertjespan dan op een auto, dus who cares ?
Dat kan toch helemaal niet, je bent een vrouw!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:04 schreef erodome het volgende:
[..]
En toen raakte iemand in paniek, reed zichzelf echt hartstikke plat en nam nog iemand anders mee.
Nogsteeds een voldaan gevoel?
Alhoewel ik zeer narrig kan worden van mensen op de weg die rare streken uithalen ga ik het niet extra gevaarlijk maken, maar goed, ik hou mijn spiegels altijd goed in de gaten, dus zie eigenlijk alles wel een beetje aankomen en speel daarop in.
Ik heb een beetje man in me zitten, die zorgt er ook voor dat ik na bevredigende seks graag wil slapen ipv kletsenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet, je bent een vrouw!
Herkenbaar. Om eerlijk te zijn krijg ik in Duitsland altijd last van plaatsvervangende schaamte met mijn gele kentekenplaten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niets stiekems aan, het verschil ís er gewoon. Dat irritante er tussen gefrots is echt Nederlands en heel hinderlijk... De Duitsers doen dat echt zelden. Die anticiperen gewoon stukken beter ipv dat hinderlijke "ik ben alleen op de weg" gedoe van Nederlanders.
.
Idem hiero. Gelukkig lijken de motorplaten redelijk op de Duitsequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Om eerlijk te zijn krijg ik in Duitsland altijd last van plaatsvervangende schaamte met mijn gele kentekenplaten.
Nederlanders zijn sowieso een ramp op de weg. Ongelukken in het buitenland zijn meestal Nederlanders en als je ergens op een bergweggetje (met de motor) ergens voorbij wil geeft iedereen je de ruimte, ook de Porsches en Mercedessen, behalve, uiteraard die Nederlanders. Die blijven ruim onder de max-snelheid zonder ook maar iets te zien doorrijden, je onderwijl bijna platrijdens als je er voorbij probeert te komen.quote:En wat doet die Astra: jawel, knipperlicht aan en naar links. Gelukkig heeft een Porsche ook goede remmen. Echt, sommige Nederlanders hebben geen idee waar die uitsteeksels aan de zijkanten voor dienen.
Maak van dat "sommige" maar "meeste". Of ze gebruiken ze niet, of ze gebruiken hem wel en denken dat ze daarmee voorrang hebben op het overige verkeer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Om eerlijk te zijn krijg ik in Duitsland altijd last van plaatsvervangende schaamte met mijn gele kentekenplaten.
Een paar maanden terug reed ik op de A3 tussen Arnhem en Oberhausen. Voor mij reed een Astra met NL kenteken, daarvor reed een vrachtwagen. In mijn spiegel zag ik een Porsche en de bestuurder van die Porsche wist prima waar dat ding voor gemaakt was. Laat ik het zo zeggen: hij/zij reed geen 80.
En wat doet die Astra: jawel, knipperlicht aan en naar links. Gelukkig heeft een Porsche ook goede remmen. Echt, sommige Nederlanders hebben geen idee waar die uitsteeksels aan de zijkanten voor dienen.
Een paar maanden terug reed ik op de -autobahn ergens tussen oldenzaal en hamburg-. Voor mij reed een auto met een duits kenteken, daarvoor reed een vrachtwagen. In mijn spiegel zag ik enkel wat auto's achter mij. Ook ik wist prima waar mn auto voor gemaakt was. Laat ik het zo zeggen: ik reed geen 80.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Om eerlijk te zijn krijg ik in Duitsland altijd last van plaatsvervangende schaamte met mijn gele kentekenplaten.
Een paar maanden terug reed ik op de A3 tussen Arnhem en Oberhausen. Voor mij reed een Astra met NL kenteken, daarvor reed een vrachtwagen. In mijn spiegel zag ik een Porsche en de bestuurder van die Porsche wist prima waar dat ding voor gemaakt was. Laat ik het zo zeggen: hij/zij reed geen 80.
En wat doet die Astra: jawel, knipperlicht aan en naar links. Gelukkig heeft een Porsche ook goede remmen. Echt, sommige Nederlanders hebben geen idee waar die uitsteeksels aan de zijkanten voor dienen.
Dat dus. Ik lach me altijd een breuk als ik weer eens tien auto's inhaal rechts, vervolgens net voor de vrachtwagen meer dan genoeg ruimte heb om in te voegen, dat netjes doe en vervolgens bij de volgende vrachtwagen naast de auto die me eerst in kwam halen uit te komen. Sukkelsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en jij mag niet onnodig links rijden als er rechts voldoende ruimte is. Ik heb zowel een schurfthekel aan rechts-inhalerts, als aan een file auto's aan de linkerkant die een vrachtwagen inhalen terwijl er aan de rechterkant geen asfalt wordt benut.
-edit- en dan vooral de mongolen die dus tussen 2 vrachtwagens waar een km tussenzit gewoon 95 op de linkerbaan blijven tuffen, 'omdat er toch weer een vrachtwagen aankomt en dan kom je er niet meer tussen'
Of ze heeft geen verkeersinzicht en hoort dus uberhaupt niet op de weg, of ze haalt gewoon heel asociaal rechts in om zo voor te kruipen, of ze is gewoon dom en zat te lippenstiften en dacht ineens: verrek een vrachtwagen! Ik ga maar eens naar links. Zonder te kijken of dat wel kon.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar hoe komt die vrouw daar? Blijkbaar omdat er rechts genoeg ruimte is om normaal te rijden.
Dan komt ze bij de volgende vrachtwagen die ze wil inhalen en dan rijden daar allemaal opgefokte mensen die haar er niet tussen laten.
Maar het mag niet. Want jij haalt rechts in.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat dus. Ik lach me altijd een breuk als ik weer eens tien auto's inhaal rechts, vervolgens net voor de vrachtwagen meer dan genoeg ruimte heb om in te voegen, dat netjes doe en vervolgens bij de volgende vrachtwagen naast de auto die me eerst in kwam halen uit te komen. Sukkels.
Ja, allemaal leuk maar ze doen wel zoals het hoort. Jij hoort de ritser ruimte te geven en bij file mag de linkerrijstrook gewoon inhalen. Normaal moet men namelijk de snelheid aanpassen aan de strook waar men moet invoegen en in dat geval heb je gelijk, anders niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:56 schreef X. het volgende:
Je hebt groot gelijk. Beetje vergelijkbaar met mensen die helemaal doorrijden, als ze verplicht in moeten voegen, tot aan het verdrijvingsvlak. En dan zich er met geweld tussen duwen. Tja, sorry, dan kom je er bij mij dus niet tussen. Dan sluit je eerder ergens maar aan waar wel plek is in plaats van de hele rij auto's die wel sociaal zijn voorbij te rijden.
Ja hoor. Ik geef alle ritsers de ruimte. Bij het bord 'vanaf hier inritsen'. Maar als je vervolgens dan niet inritst en gaat doorrijden met hoge snelheid om maar zoveel mogelijk mensen in te halen, zit je gewoon foutquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk maar ze doen wel zoals het hoort. Jij hoort de ritser ruimte te geven en bij file mag de linkerrijstrook gewoon inhalen. Normaal moet men namelijk de snelheid aanpassen aan de strook waar men moet invoegen.
http://www.minvenw.nl/dgp/ritsen/wat/index.aspx
http://www.minvenw.nl/dgp/ritsen/waarom/index.aspx
Wat als een invoeger niet de ruimte krijgt om in te voegen? Wie heeft er schuld indien in zo'n situatie een aanrijding ontstaat?
De bedoeling van de campagne is er juist op gericht om dergelijke situaties te voorkomen. De campagne doet een beroep op het fatsoen van de weggebruiker en op de interactie tussen weggebruikers. Dat betekent voor de rechtdoorrijder dat hij ruimte biedt aan een ander om in te voegen.
http://www.minvenw.nl/dgp/ritsen/info/index.aspx
Okee, dan heb je inderdaad groot gelijk, die lui geef ik inderdaad ook geen ruimtequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:05 schreef X. het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik geef alle ritsers de ruimte. Bij het bord 'vanaf hier inritsen'. Maar als je vervolgens dan niet inritst en gaat doorrijden met hoge snelheid om maar zoveel mogelijk mensen in te halen, zit je gewoon fout
En dit is de reden waarom je gelijk hebtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:07 schreef ijsmeis het volgende:
En die mevrouw kon mákkelijk achter mij aan rijden en daar invoegen, maar nee, ze moet per se één auto inhalen om daarna in te voegen, zodat IK moet remmen in plaats van zij. Wie is dan precies de egoist in deze?
En het was dus geen 500 meter, ze reed dus al achter de vrachtwagen. Misschien had ze wel een bril nodig, dat kan ook.
ja, want dan heeft er minimaal 1 persoon haar lesje geleerdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:04 schreef erodome het volgende:
[..]
En toen raakte iemand in paniek, reed zichzelf echt hartstikke plat en nam nog iemand anders mee.
Nogsteeds een voldaan gevoel?
Alhoewel ik zeer narrig kan worden van mensen op de weg die rare streken uithalen ga ik het niet extra gevaarlijk maken, maar goed, ik hou mijn spiegels altijd goed in de gaten, dus zie eigenlijk alles wel een beetje aankomen en speel daarop in.
Je komt echt niet in haar doos hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:08 schreef X. het volgende:
[..]
En dit is de reden waarom je gelijk hebt
Ah. Dus als ik al de hele tijd rechts rijd, op een vrachtwagen af kom rijden die bijvoorbeeld 250 meter weg is, er vervolgens 45 auto's links mij in komen halen die ergens voor op de rem moeten zodat ik ze 10 seconden later weer inhaal, dan haal ik rechts in. Nog meer briljantheden te vertellen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:00 schreef X. het volgende:
[..]
Maar het mag niet. Want jij haalt rechts in.
Bij die situatie van je vraag ik me 1 ding af: tot hoe dicht naderde die op de rechter baan de vrachtwagen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, ik snap echt niet wat je bedoelt..
Die vrouw komt daar, omdat zij niet meteen naar links gaat terwijl ze kan zien dat er wordt ingehaald. En rechts is inderdaad genoeg ruimte als je zin hebt om achter een vrachtwagen te rijden.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben af en toe ook een domme kut. So what. Dat betekent niet meteen dat ik boos ben of me druk maak. Zo ben ik gewoon. Ik noem de beestjes graag bij hun naam
.
Het verschil is: In Nederland is dit gedrag de norm. Je kunt roepen wat je wilt, het verkeer in Duitsland is stukken prettiger dan het 'ik gun je het licht in de ogen niet' gedrag in het Nederlandse verkeer. Zo is het bijna onmogelijk om niet te bumperkleven in Nederland want er is altijd wel een aso die de 2 seconden ruimte die je voor je laat denkt te kunnen vullen. Terwijl het in Duitsland heel normaal is (uitzonderingen heb je overal) dat ook een veel sneller rijdende weggebruiker met een behoorlijk afstand achter je blijft totdat je aan de kant gaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Een paar maanden terug reed ik op de -autobahn ergens tussen oldenzaal en hamburg-. Voor mij reed een auto met een duits kenteken, daarvoor reed een vrachtwagen. In mijn spiegel zag ik enkel wat auto's achter mij. Ook ik wist prima waar mn auto voor gemaakt was. Laat ik het zo zeggen: ik reed geen 80.
En wat doet die mof: jawel, knipperlicht aan en naar links. Gelukkig heeft mijn ride ook goede remmen. Echt, sommige duitsers hebben ook geen idee waar die uitsteeksels aan de zijkanten voor dienen.
Owja, doe deze situatie maar x30.
Werkelijk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:04 schreef Jalu het volgende:
Face it: Duitsersalle andere Europeanen (behalve belgen) zijn betere chauffeurs.
Je hebt een beetje (als in: een deel van een) man in je zitten... seks... rijwerk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb een beetje man in me zitten, die zorgt er ook voor dat ik na bevredigende seks graag wil slapen ipv kletsen
Maar dus ook voor redelijk strak rijwerk, goed de spiegels gebruiken en een need for speed
Of ze woont in een doos of we hebben het hier over uitwonenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je komt echt niet in haar doos hoor.
Dat juist totaal niet zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het verschil is: In Nederland is dit gedrag de norm. Je kunt roepen wat je wilt, het verkeer in Duitsland is stukken prettiger dan het 'ik gun je het licht in de ogen niet' gedrag in het Nederlandse verkeer. Zo is het bijna onmogelijk om niet te bumperkleven in Nederland want er is altijd wel een aso die de 2 seconden ruimte die je voor je laat denkt te kunnen vullen. Terwijl het in Duitsland heel normaal is (uitzonderingen heb je overal) dat ook een veel sneller rijdende weggebruiker met een behoorlijk afstand achter je blijft totdat je aan de kant gaat.
Face it: Duitsers zijn betere chauffeurs.
Zelfs die rijden stukken beter alhoewel ik nooit zuidelijker als Rome ben geweest. Ze rijden misschien niet zo krampachtig netjes als nl'ers, maar wel beterquote:
Mijn ervaring in Duitsland is dat je daar dat soort types ook wel hebt, maar lang niet zo veelvuldig als in Nederland, waar dit soort gedrag eerder regel dan uitzondering is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat juist totaal niet zegDie moffen zijn juist die lijers die em bijna in je achterbak rijden als ze vinden dat je niet hard genoeg (opzij) gaat.
Dat laatste klopt helemaal. Maar ik heb het dan ook niet over alle bestuurders maar over het verkeersbeeld; en dat is wel degelijk een stuk prettiger in Duitsland.quote:Maargoed het gaat hier toch allemaal om persoonlijke ervaringen. Ik vind niet dat je zomaar iets kunt zeggen over "alle bestuurders"
Ik denk zelf dat bergen een grote rol spelen. In Nederland is alles plat, is het verkeer overzichtelijk en relatief makkelijk en veilig, maar in het buitenland is het vaak een chaos, in de bergen, zonder duidelijke borden tussen de mensen die doorrijden of in hartje Parijs is het toch wat minder simpel. Als je daar woont (of er komt als Nederlander) gaat je rijstandaard vanzelf omhoog.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:51 schreef Oldbie het volgende:
Toch opmerkelijk dat iedereen hier afgeeft op slechte automobilisten. Het lijkt wel of iedereen op Fok erg goed kan rijden.........of is het overschatting van zichzelf?
Ja, dat zal het zijn.
Ach, pleur op man. Oordeel over jezelf, niet over mij als je deaar geen grond voor hebt.quote:
Dat je dat zelf niet wilt is prima, maar het ging hier over Nederlandse weggebruikers. Ik rijd absoluut beter als een groot deel daarvan.quote:Ik ben ook motorrijder en ik kom regelmatig, met zowel motor als auto, in de bergen in Zwitserland maar ik ga mezelf geen beter weggebruiker noemen dan een ander.
Uiteraard. Maar bepaalde (in het buitenland en op de snelweg levensgevaarlijke) fouten maak ik vele malen minder en in sommige gevallen niet.quote:Iedereen maakt fouten, ik ook, jij ook.
Klopt, maar die erg veel mensen zijn er ook in Berlijn, Parijs Innsbruck, Tiranja of Trieste om maar 's wat steden op te noemen waar ik laatst ben geweest. Daar wordt ik een stuk minder vaak bijna omver gereden terwijl het toch vele malen hectischer is. Conclusie, daar rijden ze gewoon stukken beter.quote:Het feit dat je veel fouten van anderen ziet is simpelweg omdat het druk is op de weg. Er zijn erg veel mensen op een klein stukje asfalt. Ieder met hun eigen fouten.
Als iemand mij bewust in gevaar brengt door stomme acties of niet op te letten is een middelvinger het minste. Als je niet kan rijden moet je oppleuren uit het verkeer in plaats van mensen in gevaar te brengen.quote:Houd dat voor ogen. Geef iedereen zijn stukje weg en ga vooral niet, zoals TS, met je middelvinger zwaaien als er iets gebeurd wat jij als fout ziet.
Klopt. Zoals ik al zei, da's een van de redenen waarom er in het buitenland zo veel beter wordt gereden, ze houden een stuk meer rekening met elkaar, óók als je heel langzaam of heel snel rijdt.quote:Als iedereen op de weg 10% toleranter wordt dan is het ook in Nederland leuk rijden. Nu is het het alleen maar: "ik rij hier; flikker maar op"
Omdat je zelf fouten maakt mag geen opmerkingen over anderen hebben?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:51 schreef Oldbie het volgende:
Toch opmerkelijk dat iedereen hier afgeeft op slechte automobilisten. Het lijkt wel of iedereen op Fok erg goed kan rijden.........of is het overschatting van zichzelf?
Ja, dat zal het zijn.
En jij DENKT alleen maar dat je goed kunt rijden OMDAT je veel hebt gereden. dat zijn dus de grootste gevaren op de weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
En jij hebt een rottende penis, zoals ik je nu inschat.
...ik zeg: ik heb er een hekel aan. Ik zeg niet: Ik doe het zo.
Ik heb ongeveer 500.000km gereden.
Groetjes,
Krea.
jij bent fout want bij blokmarkering mag je wel rechts inhalen en jij moet ruimte verlenen aan invoegers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zal mijn TT eerst eens verduidelijken met een paint ().
[afbeelding]
Goed. Situatie in tekstvorm:
Ik rij achter een rijtje auto's aan en er wordt uiteindelijk afgeremd totdat we allemaal zo'n 70 á 80 km/u reden. Achter mij reed verder helemaal niemand, maar toch zie ik in de spiegel een auto rechts blijven rijden, richting de vrachtwagens. Uiteindelijk zit mevrouw naast mij (het is verboden rechts in te halen, tenzij er file is, maar 70 á 80 km/u rijden noem ik géén file!) en ik vraag me al af wat ze van plan is..
Ineens gaat haar knipperlicht aan, terwijl er toch echt geen plek voor een auto is tussen mij en mijn voorganger, of ze moet willen bumperkleven bij de persoon voor mij. Mevrouw gaat gewoon naar links zonder te kijken en raakt bijna mijn zijkant (ze gaat er dus gewoon vanuit dat als men haar knipperlicht ziet ze gewoon aan de kant gaan. Ja doei.). Ik weiger om af te remmen en ga dus een stukje mee naar links totdat ze eindelijk kijkt. Ze schrikt, gaat gauw naar rechts en toetert flink en kijkt me boos aan.
Voor me gaat het weer wat sneller dus ik geef gas bij en steek mijn middelvinger naar haar op.
Wat vinden jullie? Ben ik fout? Is zij fout?
Overigens zag ik later in mijn spiegel dat ze bijna exact hetzelfde deed bij iemand anders. Ze wilde iemand inhalen en gooide hem dus gewoon voor een auto snel die stukken sneller reed dan haar en dus moest remmen, terwijl zij best even 5 seconden kon wachten om in te halen, want zó druk op de weg was het niet.
Mijn klacht dus. Sommige vrouwen (tja, sorry, het zijn ze meestal wel) die niet kunnen rijden. En dan ook nog boos worden op de ander, terwijl zij naar mijn inziens fout was.
Waarbij een blokmarkering alleen betekent dat die dingen op 30 cm oid liggen, zoals bij een uitvoegstrook. Dáár mag het idd, hier niet...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:28 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
jij bent fout want bij blokmarkering mag je wel rechts inhalen en jij moet ruimte verlenen aan invoegers.
Hij is uit 86 hoor, rijdt dus al jarenlang rond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:49 schreef Oldbie het volgende:
Typisch geval van overschatting.
Ik ben ook motorrijder en ik kom regelmatig, met zowel motor als auto, in de bergen in Zwitserland maar ik ga mezelf geen beter weggebruiker noemen dan een ander. Iedereen maakt fouten, ik ook, jij ook.
Dat je fouten van anderen ziet is logisch. Het zou toch te mooi voor woorden zijn dat je lekker kan rijden zonder fouten van anderen mee te maken? Dat zij hun fouten maken alleen als jij niet in de buurt bent? Het feit dat je veel fouten van anderen ziet is simpelweg omdat het druk is op de weg. Er zijn erg veel mensen op een klein stukje asfalt. Ieder met hun eigen fouten.
Houd dat voor ogen. Geef iedereen zijn stukje weg en ga vooral niet, zoals TS, met je middelvinger zwaaien als er iets gebeurd wat jij als fout ziet. Als iedereen op de weg 10% toleranter wordt dan is het ook in Nederland leuk rijden. Nu is het het alleen maar: "ik rij hier; flikker maar op"
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
Hij is uit 86 hoor, rijdt dus al jarenlang rond.
Idd, maar als je van baan wisselt zit je fout als je een aanrijding maaktquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wow, een vrouw die rechts inhaalt en probeert voor te dringen? De meeste die ik tot nu toe ben tegengekomen op de weg rijden juist zo fucking truttig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |