eenschquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Bastoenie het volgende:
Ijsmeis jij treft blaam door je middelvinger en je opgefokte gedrag!Als er geen auto tussen kan zit je ook te dicht op je voorganger maar dat terzijde. Die vrouw treft ook blaam omdat ze eventjes voor 1 auto inhalen naar rechts gaat, das best triest.
Trouwens ik heb er ook een schijthekel aan als mensen de rechterbaan niet benutten. Ik heb het zelf ook weleens gehad dat iets van 800 meter voor me een vrachtwagen ging inhalen en dat iedereen lekker rechts blijft hangen met 80. Daarop ben ik naar rechts gegaan en heb ongeveer over een kleine kilometer met 100 op de rechterijbaan gereden en een tiental auto's ingehaald. Iets verderop ingevoegd links en na twee vrachtwagens weer naar rechts. En iedereen maar dom links plakken
Wat is dat toch met die limburgers dat er altijd sjieke paints bij moeten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zal mijn TT eerst eens verduidelijken met een paint ().
[afbeelding]
'Kijk mij eens 160 rijden'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef enter het volgende:
[afbeelding]
Ik laat mensen niet voor, maar dat vinden ze ook niet erg![]()
nou, 'sorry', zo goed?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:09 schreef Janetje het volgende:
Haai, motorbloempje.
Als je je punt wilt maken, zou je dat dan op een normale manier willen doen? Zo met mensen omgaan is nergens voor nodig, hoe graag je dat misschien ook wilt denken.
Idd, te zielig en typisch "ik heb net een paar jaar mijn rijbewijs"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:16 schreef Arthur.Spooner het volgende:
'Kijk mij eens 160 rijden'
Heb je je broekje wel verschoond hierna?
Voor een vrouw zijn dat al levensgevaarlijke snelhedenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:16 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
'Kijk mij eens 160 rijden'
Heb je je broekje wel verschoond hierna?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor een vrouw zijn dat al levensgevaarlijke snelheden![]()
ik ken genoeg (uiteraard motorrijdende) vrouwen die 160 nog voor mietjes vindenquote:
yay, nog iemand die snapt hoe het werktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:33 schreef Repeat het volgende:
Als jij niet als een debiel zo irritant links blijft hangen (netzoals die anderen in het treintje), maar gewoon naar rechts gaan dan is de rechterbaan niet vrij voor mensen die je dan zo voorbijkomen en krijg je dit soort situaties niet.
Oftewel gewoon ruimte maken want wat die vrouw doet is het slimste.
Jij mag niet met een fiets op de snelweg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had dat mokkel er ook niet tussen gelaten![]()
Vrouwen op motoren uitgezonderd natuurlijkquote:
Vandaar dat ik ze nooit tegen komquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb mn lange haar niet zovaak onder mn helm vandaag, omdat het daarvan zo erg in de knoop raakt door de wind, dat ik de hele avond kan spenderen aan het borstelen en ontklitten van mn haardos
Herrinering.....oh jee...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb mn lange haar niet zovaak onder mn helm vandaag, omdat het daarvan zo erg in de knoop raakt door de wind, dat ik de hele avond kan spenderen aan het borstelen en ontklitten van mn haardos
Fijn he? Zelfs voor iemand die wel van SM houdt is dit toch net een stapje te verquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Herrinering.....oh jee...
Heb een paar keer mijn haren laten wapperen, maar na een bus anti klit shampoo, een hoop gegvd en vooral erg veel pijn dat toch maar niet weer gedaan
Dat is echt wanhopig voor lang haar
Ruimte gevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef Roellie80 het volgende:
IJsmeis,
wanneer iedereen gewoon naar rechts gaat wanneer hier de ruimte voor is bestaat er geen mogelijkheid meer om rechts in te halen.
Doet iemand dat toch.. dan zit jij dus te lang zinloos aan de linkerkant. Iets waar ik zowiezo van walg.
Als iemand er tussen wil dan geef je ruimte. Het heeft helemaal geen zin om dan moeilijk te gaan doen en gevaarlijke situaties te creeren.
Dubbel fout dus
Zoals al een aantal keer gezegd is, als jij rechts ingehaald wordt, rijdt die persoon op wegdek waar JIJ had moeten rijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:16 schreef rashudo het volgende:
Respect voor middelvinger! Die vrouw verdiende dat.
Ik laat oh-er-is-een-vrachtwagen-nu-wil-ik-eigenlijk-naar-links-automobilisten alleen voor als ze zich normaal weten te gedragen, en niet rechts inhalen.
Als je genoeg afstand houdt om te kunnen remmen in geval van nood is die ruimte binnen no-time opgevuld door mensen zoals die vrouw waar IJsmeis last van had. Want mensen denken: daar kan ik mooi nog even tussen. Nu denken mensen al gauw dat ze ergens tussen kunnen ook als het niet kan, want die ander remt toch wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als jij genoeg ruimte laat om te kunnen remmen in geval van nood, moet daar iemand tussenpassen. Als jij zo dicht op je voorganger zit, dat daar niet eens een auto tussen past, dan zit je er gewoon echt veel te dicht op.
Dat doet me altijd denken aan dit filmpje: http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/yesno.htmlquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je genoeg afstand houdt om te kunnen remmen in geval van nood is die ruimte binnen no-time opgevuld door mensen zoals die vrouw waar IJsmeis last van had. Want mensen denken: daar kan ik mooi nog even tussen. Nu denken mensen al gauw dat ze ergens tussen kunnen ook als het niet kan, want die ander remt toch wel.
Dus , in theorie heb je gelijk, maar in de praktijk werkt het net iets anders.
onzin, in het verkeer zijn alle vrouwen fout.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef EricG het volgende:
Jij bent fout, duidelijk.
Ik kan toch moeilijk door de auto voor me heen gaan rijden omdat er toevallig rechts plek is?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals al een aantal keer gezegd is, als jij rechts ingehaald wordt, rijdt die persoon op wegdek waar JIJ had moeten rijden.
TS zat in achteraan een groepje auto's, dan is het een kleine moeite om iemand er tussen te laten imoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ruimte geven![]()
Je moet voor de gein eens kijken hoe hard mensen ineens gaan rijden als ze iemand achter een vrachtwagen zien rijden.
Je kent het wel, situatie zoals de schets in de OP, dus rijtje auto's links, vrachtwagens en jij rechts achter de vrachtwagen. Die rij komt voorbij en jij denkt "Goh, na deze kan ik rustig naar links" maar dan komt er weer zo een aanstormen die dat gat meteen dicht rijdt. Het heeft echt 0,0 zin, want zij moeten daardoor hard op de rem, zeker als ik hem er ook nog eens gewoon tussen douw.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Jalu het volgende:
Typisch Nederlands gedrag wat TS hier beschrijft. Ga maar eens in Duitsland kijken, negen van de tien keer dat je ergens iemand een auto naar de linkerbaan ziet gooien in een miniem gaatje is het een Nederlander. Of de auto stug met 120 km/h naar links sturen zonder even te in de spiegel te kijken, 120 is toch hard zat? En die medeweggebruiker achter je die met 160 km/h aan komt 'racen'die moet maar rekening houden met jouw fratsen.
Hoe verder je Duitsland inrijdt, hoe minder Nederlanders je tegenkomt en hoe prettiger het verkeer op de Autobahn is...
editquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals al een aantal keer gezegd is, als jij rechts ingehaald wordt, rijdt die persoon op wegdek waar JIJ had moeten rijden.
Oh, maar ik ben het ook helemaal met je eens hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
TS zat in achteraan een groepje auto's, dan is het een kleine moeite om iemand er tussen te laten imo
Ik rij dagelijk 200km en kom dus genoeg van deze situaties tegen, wanneer ik op snelheid ben zal ik gas bijgeven om de auto in-te-halen en vervolgens er snel genoeg voorbij te zijn zodat deze zonder te remmen naar links kan gaan; zit je in zo'n groepje dan mag iedereen er van mij tussen
Het ligt er inderdaad ook wel een beetje aan wat de situatie is, maar die was in geval van TS heel duidelijk dat TS gewoon rechts had moeten blijven.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:31 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk door de auto voor me heen gaan rijden omdat er toevallig rechts plek is?
daar zijn de autobahn -duiters zijn uberchauffeurs- fappers weerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Jalu het volgende:
Typisch Nederlands gedrag wat TS hier beschrijft. Ga maar eens in Duitsland kijken, negen van de tien keer dat je ergens iemand een auto naar de linkerbaan ziet gooien in een miniem gaatje is het een Nederlander. Of de auto stug met 120 km/h naar links sturen zonder even te in de spiegel te kijken, 120 is toch hard zat? En die medeweggebruiker achter je die met 160 km/h aan komt 'racen'die moet maar rekening houden met jouw fratsen.
Hoe verder je Duitsland inrijdt, hoe minder Nederlanders je tegenkomt en hoe prettiger het verkeer op de Autobahn is...
Roelliequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef Roellie80 het volgende:
IJsmeis,
wanneer iedereen gewoon naar rechts gaat wanneer hier de ruimte voor is bestaat er geen mogelijkheid meer om rechts in te halen.
Doet iemand dat toch.. dan zit jij dus te lang zinloos aan de linkerkant. Iets waar ik zowiezo van walg.
Als iemand er tussen wil dan geef je ruimte. Het heeft helemaal geen zin om dan moeilijk te gaan doen en gevaarlijke situaties te creeren.
Dubbel fout dus
Sorry, maar het verschil is wel duidelijk te merken als je vaak in Nederland én Duitsland rijdt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
daar zijn de autobahn -duiters zijn uberchauffeurs- fappers weer
En wat is zij opgeschoten als ze er per se tussen wil? 1 hele auto, nou whoopie!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben het ook helemaal met je eens hoorIk laat zulke mensen er ook altijd gewoon tussen. Zeker als het groepje, zoals TS ook al aangeeft, toch al langzaam rijdt. Wat is dan het nut om zo iemand te blokkeren? Die persoon komt er toch ergens anders wel tussen en wat ben je zelf dan opgeschoten? 1 hele auto, nou whoopie!
Dat wijf deed later nog zo'n actie. Niet ervoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:07 schreef dawg het volgende:
Dat wijf deed al eerder zo een actie zeg je. Dan had jij dus vantevoren kunnen weten dat ze het nog eens zou proberen. Inzicht noemen ze dat. Die situatie had dus makkelijk vermeden kunnen worden. En verder eens met Krea en Bara.
Ho hoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Bastoenie het volgende:
Ijsmeis jij treft blaam door je middelvinger en je opgefokte gedrag!Als er geen auto tussen kan zit je ook te dicht op je voorganger maar dat terzijde. Die vrouw treft ook blaam omdat ze eventjes voor 1 auto inhalen naar rechts gaat, das best triest.
Trouwens ik heb er ook een schijthekel aan als mensen de rechterbaan niet benutten. Ik heb het zelf ook weleens gehad dat iets van 800 meter voor me een vrachtwagen ging inhalen en dat iedereen lekker rechts blijft hangen met 80. Daarop ben ik naar rechts gegaan en heb ongeveer over een kleine kilometer met 100 op de rechterijbaan gereden en een tiental auto's ingehaald. Iets verderop ingevoegd links en na twee vrachtwagens weer naar rechts. En iedereen maar dom links plakken
Nou, dit zegt anders ook genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had die domme kut nog niet gezien totdat ze naast me reed.
Ik ben af en toe ook een domme kut. So whatquote:
Niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Bastoenie het volgende:
Als er geen auto tussen kan zit je ook te dicht op je voorganger maar dat terzijde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |