dat soort mensen zijn vaak van een bedenkelijk niveauquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef Ridocar het volgende:
Het valt me op dat veel mensen normaal gesproken gewoon normaal doen, terwijl ze in de auto een enorme egoboost krijgen. Dat gevoel van 'king of the road'. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in mijn jonge jaren ook last van had. Ik kwam een stuk minder braaf over, en dat alleen maar omdat er een stuk blik om mij zit.
Wie kan mij uitleggen hoe zoiets in elkaar steekt?
Tijdens het rijlessen is dat ook normaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bij mij gaat het juist andersom, mijn ego ziet eruit als een gedroogde druif als in de auto zit...Ben dan ook maar gestopt met autorijlessen...
Mja, alleen had ik er uiteindelijk ook last van buiten de auto en werd ik zelfs bang om te fietsen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:23 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Tijdens het rijlessen is dat ook normaal
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Mja, alleen had ik er uiteindelijk ook last van buiten de auto en werd ik zelfs bang om te fietsen...![]()
Nee hoor. Het is een veel onderzocht psychologisch verschijnsel dat dat stukje blik de illusie wekt van een afgesloten, gecontroleerde ruimte. En daarin doen mensen ineens dingen die ze anders niet zouden doen. Van neuspeuteren en kruisplukken tot vloeken, schelden en middelvingers opsteken. Of heel hard rijden, onverantwoord rijden en zelfs regelrecht het conflict opzoeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat soort mensen zijn vaak van een bedenkelijk niveau![]()
![]()
![]()
De wereld veranderd opeens van een grote gevaarlijke plek waar je geen controle over hebt in een klein doosje waar jij de macht over hebt. Je perspectief veranderd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef Ridocar het volgende:
Wie kan mij uitleggen hoe zoiets in elkaar steekt?
Ja, lach maar. Ik vond het allerminst grappig en daarom ben ik ook gestopt.quote:
Er bestaan cursussen om je verkeersangst te overwinnen hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Ik vond het allerminst grappig en daarom ben ik ook gestopt.
Vooral niet de confrontatie met je angsten opzoekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Ik vond het allerminst grappig en daarom ben ik ook gestopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |